Το Άφρικα είναι γνωστό ψοφιμ και σε άνοιγμα μου έφευγε το 07.
Πάμε τώρα στο 10αρι , σε άνοιγμα με lc βελτιωμενα και το δικό μου τελείως στοκ με κάγκελα κτλ ---> σε ανοιγμα μου φεύγει το lc 2-3 μηχανάκια και μετά κραταμε σταθερή απόσταση μέχρι τα 200+
Το 1100 που οδηγησα εγώ dct δεν καταλάβαινα αν έχει γκάζι , με μπερδευε το σασμάν .
Lc είχα και δεν θα ξανά έπαιρνα για τα θεματα των προβλημάτων και το δικό μου ηταν 2016 triple black , από την άλλη έχει τρομερά καλό handling control .
Η μεσαία κατηγορία δεν μου ταιριάζει , την δοκίμασα και το λέω αυτό καθώς γράφω χιλιόμετρα κ με κουράζει να ταξιδεύω με υψηλές στροφές .
Τα υπόλοιπα μεγάλα είναι όλα καλά , μέχρι να βρεις τι σου ταιριάζει , σε τι κουμπωνεις και μετά δεν κοιτάς νουμερα από ιπποδυνάμεις κτλ
Στο δικό μου gs 1200/2012 έβαλα ένα πακέτο tractive αναρτήσεις εμπρος - πίσω και ένα λάστιχο και έχω γίνει ένα .
Σε αυτά τα χρήματα που παίζουν θα μπορούσα να πάρω οτιδήποτε καινούργιο η έστω 3-4 ετών .
Από την άλλη έχει να κάνει κ με το σωματότυπο.
Κάποιος πιο ψηλός από εμένα θα του έλεγα να πάρει το adve καθώς είναι το πιο μελετημένο μηχανάκι από το εργοστάσιο και χωρίς καμία προσθήκη κ μετατροπή , μπορείς να γράφεις κάθε μέρα 1000αρες χωρίς ίχνος κούρασης.
Και για να γίνω λίγο χαοτικός , είδα προχθές ένα μπουσα 2021-2023 και μου άρεσε πολύ , έχω στο καλάθι και ένα τουονο 1100 2021 το απλό .
Ελπίζω να μην βοήθησα