Κούκλα. Αλλά και 109.900 kr σε μαμησε. Πες του να κάνει ψαλίδι..Για να πάμε λίγο on topic!
Πως σας φαίνεται αυτό?
Είναι αυτόματο (DCT) που με ενδιαφέρει.
Έχει μόνο 1820 χλμ και είναι μοντέλο του 2016.
Link
10.000€ αντιστοιχείΚούκλα. Αλλά και 109.900 kr σε μαμησε. Πες του να κάνει ψαλίδι..
Αν κάποιος θεωρεί πως το συγκεκριμένο τενερε έχει συλλεκτική αξία 5 χιλιάρικα ας το πάρει. Δεν ξέρω,δεν ασχολούμαι με συλλεκτικά να ξέρω αξίες. Εξάλλου συλλέκτες διαθέσιμους στην Ελλάδα να δώσουν σοβαρά λεφτά είναι απειροελάχιστοι.Δηλαδή, αυτός που θα δώσει 5κ για το πιο πάνω τενερε , θα τα δώσει γιατί δεν έχει εναλλακτικές ή για την όποια ''σπανιότητα'', ''ιστορία'' και κατάσταση της μηχανής?
Άλλο να πουλάς ένα kle 5κ και άλλο ένα R80gs για παράδειγμα. Μηχανολογικά τα ίδια χρέπια είναι , αλλά στο ένα θα πληρώσεις τη σπανιότητα του , αλλιώς βρείτε μου μια vespa vbb1t με 200€ που θα έπρεπε να αξίζει βάσει χρονολογίας.
Στην προκειμένη περίπτωση τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά.Έχει πλάκα η συζήτηση γιατί χτες έβλεπα ένα short "εξοργισμένοι και έκπληκτοι οι Αμερικανοί με το γεγονός ότι ο πρωταγωνιστής της ταινίας Μόνος στο σπίτι ψώνισε πράγματα κάτω από 20 δολλάρια το 1990 και το ίδιο καλάθι τώρα στοιχίζει σχεδόν 80".
Αυτό που θα έπρεπε να μας κάνει εντύπωση δεν είναι ακριβώς το ότι ακριβαίνουν τα πράγματα γύρω μας, είναι ότι οι αμοιβές δεν ακολουθούν την ίδια αυξητική πορεία (αλλά τα κέρδη των εταιριών είναι κάθε χρόνο περισσότερα).
Ένα θα σου πω.το μόνο που με προβληματίζει είναι ότι δεν εχω οδηγήσει ποτέ τέτοιου είδους μηχανή. Πάντα είχα "adventure" στυλ.
Για τη μοτοσυκλέτα δεν θα πω τίποτα, αλλα Γιώργο πως θα χωρέσεις 2 μέτρα παλικάρι εκεί;Για να πάμε λίγο on topic!
Πως σας φαίνεται αυτό?
Είναι αυτόματο (DCT) που με ενδιαφέρει.
Έχει μόνο 1820 χλμ και είναι μοντέλο του 2016.
Link
Καλή ερώτηση, θα επανέλθω με φωτο. Πιστεύω πως θα καταφέρω να περάσω να τη δω αύριο.Για τη μοτοσυκλέτα δεν θα πω τίποτα, αλλα Γιώργο πως θα χωρέσεις 2 μέτρα παλικάρι εκεί;
Και δώρο τα κάγκελα για τον κηποΕ προφανώς. Να δίνεις ένα delta integrale,ένα rb22,μια supra του 89 Βάλτα όσο θες.
Και σημειωτέον στα αμάξια ακόμα δεν έχουμε επιλογές εναλλακτικές (απο Κίνα Ινδια κλπ) και κρατάνε τιμές τρελές.
Στις μηχανές έχει αλλάξει το καθεστώς
Με 6500€ παίρνεις σύγχρονο V2 75 αλογα κούτα με εγγύηση με τα πάντα επάνω
Εξαιρετικο μηχανακι,και κατ εμέ το πιο ομορφο χοντα.Ποιοτητα αξεπεραστη,αλλα πολυ βενζινοβορο,και με μικρο ρεζερβουαρ.Κυριολεκτικα μηχανακι κυριακατικης βολτας με 170 αλογα.Αν σε ψηνει το παιρνεις αβλεπί.Για να πάμε λίγο on topic!
Πως σας φαίνεται αυτό?
Είναι αυτόματο (DCT) που με ενδιαφέρει.
Έχει μόνο 1820 χλμ και είναι μοντέλο του 2016.
Link
Είχα ανέβει σε ένα τέτοιο πριν καιρό και δεν μου άρεσε. Πολύ σπορ θέση. V4 μπλέξιμο με εργατικά σε (μεγάλο) σέρβις, από μένα είναι όχι.Για να πάμε λίγο on topic!
Πως σας φαίνεται αυτό?
Είναι αυτόματο (DCT) που με ενδιαφέρει.
Έχει μόνο 1820 χλμ και είναι μοντέλο του 2016.
Link
1820 χιλιόμετρα λέει βρε, στα 48000 που είναι οι βαλβίδες δεν προλαβαίνει να φτάσει, θα έχει πάρει άλλο.Είχα ανέβει σε ένα τέτοιο πριν καιρό και δεν μου άρεσε. Πολύ σπορ θέση. V4 μπλέξιμο με εργατικά σε (μεγάλο) σέρβις, από μένα είναι όχι.
Πάρε Busa.
Μπορεί να έχεις δίκιο, εμένα δεν μου έκανε κλικ. Πιστευώ ότι είναι μια μηχανή που όλοι θαυμάζουν (Χόντα V4, άγιο δισκοπότηρο και Ιερά Σινδόνη μαζί) αλλά κανείς δεν θέλει μιας και δεν έχει ξεκάθαρο χαρακτήρα.1820 χιλιόμετρα λέει βρε, στα 48000 που είναι οι βαλβίδες δεν προλαβαίνει να φτάσει, θα έχει πάρει άλλο.
Μπούσα δεν είναι λιγότερο σπορ, αλλά έχει καλύτερη αυτονομία.
Άλλοι έχουν το όνομα (χονταδιστη) και άλλοι την χάρη...Τα χόντα έχουν καλά μελετημένη εργονομία.
XR Maniac ανακαλύψαμε ότι εκτός από την "ροζ" κάλτσα, τα συλλεκτικά superstar με τα λουλουδάκια έχουν φωτοευαίσθητη βαφή και "ανθίζουν ροζ" στον ήλιο! #pinkisthenewblack