πυξιδας990
Μέλος
η συντηρηση ειναι ενα κλικ περισσοτερη απο το ducati
οχι και 150 για αλλαγη λαδιων ρε παιδια... με 60-70 ευρω αλλαζεις λαδια-φιλτρο σε κτμ..
3χ15 + 10 = 55 (για Λάδια-Φίλτρο) + 5/15 € εργασία = 60/70 €αρχικα δεν περνει 4 λιτρα... και δεν χρειαζεται να βαλει καποιος μοτορεξ επειδη τα προμοταρει η κτμ... η suzuki πχ προμοταρει τα motul.. μαπα.. βαζεις ενα καλο φουλ συνθετικο λαδι.. 15 ευρω το λιτρο.. 3χ15 + 10 + εργασια
4 λιτρα χρειαζονται μονο με τα μοτορεξ που τα καιει σαν την βενζινη..
Τις εποχές που είχα εγώ ΚΤΜ950ADV & SM (πρίν κ μέχρι την αρχή της ΚΡΙΣΗΣ) ,3x15 + 10 για σενα και για μενα κωστα... γι αυτον πολυ λιγοτερα... οποτε κατω απο 55... μεχρι τα 150 που λεει ο φιλος ειναι εξωφρενικα πολλα λ7 για εργασια...
Σου εξήγησα παραπάνω τι "παίρνεις" -για τα 950/990adv- απο ένα συνεργείο με το 80άρι.Και αντε επειδη εχει δουλεια να βγουν τα ντεποζιτα να παρει 30 εργασια + οτι βγαζει απο τα λαδια... εισαι παλι στα 80... οχι 150...
Συνηθως στα μερη μου τα βγαζουνε για πωληση μετα τον Αυγουστο.Μπάαα,επέτρεψε μου να διαφωνήσω,τα "καλά"κομμάτια πωλούνται οποιαδίποτε χρονική στιγμή και όχι τέλος σεζόν που τα δίνουν όσοι ξεκ@υλωσαν μες στο καλοκαιράκι.
Όσο για την βιασύνη και τα πειράματα έχεις 100% δίκιο Πάνο
ΥΓ Κρήτη θάρθεις για τα μπανάκια σου φέτος?
Απο Αθήνα , αλλα είχα κατέβει κάτω το προηγούμενο καλοκαίρι και έκανα ένα τουρ όσο με έπαιρνε...Απο που εισαι???
Σου προτείνω να διαβάσεις προσεκτικά αυτά που γράφει απο πάνω ο Κώστας για το πως πρέπει να γίνεται σύμφωνα με τις οδηγίες της ΚΤΜ η αλλαγή λαδιών. Σύμφωνα με τις οδηγίες της ΚΤΜ λοιπόν χρειάζονται περίπου 2,5-3 εργατοώρες για να γίνει σωστά αυτή η διαδικασία.3x15 + 10 για σενα και για μενα κωστα... γι αυτον πολυ λιγοτερα... οποτε κατω απο 55... μεχρι τα 150 που λεει ο φιλος ειναι εξωφρενικα πολλα λ7 για εργασια...
Και αντε επειδη εχει δουλεια να βγουν τα ντεποζιτα να παρει 30 εργασια + οτι βγαζει απο τα λαδια... εισαι παλι στα 80... οχι 150...
Ναι ρε εκει παιζουν οι τιμες οταν ειχα ρωτησει κ εγω το χελιωτη προ καιρου..δε μου χε πει τρελο ποσο..απο αλλους δεν εχω γνωμη αλλα κ εμενα 150 μονο για λαδια φιλτρα μου φαινονται πολλα..παντως αυτο που λεει ο γατος να μαθουμε να τα κανουμε μονοι μας ειναι το πιο σωστο...Απο τλεφωνα πριν 2 λεπτα...
Χελιωτης --> 90€
Οικονομου --> λαδια - φιλτρο 60 (δεν πληρωνεις εργασια)
Αν του πας εσυ τα λαδια πληρωνεις 20 εργασια 12 το φιλτρο και τα λαδια που εχεις αγορασει...
Ας πουμε οτι σε ολα αυτα μεσα δεν σου καθαριζει το jetακι που ψεκαζει λαδι στους δισκους... αν του πεις να στο κανει ποσο παραπανω θα δωσεις? 10-15??
Βρε Λάμπρο ,δεν διαφωνώ με αυτό ,στο έγραψα κιόλαςΕγώ πιστεύω ότι καλυτερα να τα αλλάξω τα λαδια στα 5000 παρά στα 7500... Θα πληρώσω μεν παραπάνω αλλα θεωρώ ότι ειναι καλύτερο για το μοτέρ...
Αυτό που προσπαθώ να εξηγήσω είναι ότι ,η διαδικασία δεν μπορεί κ δεν πρόκειται να γίνει σωστά ,με κόστος-αμοιβή συνεργειού 60-70 € ,όπως είπες αρχικά.Εστω οτι εσύ θέλεις να αλλάζεις λάδια + φίλτρο λαδιού κάθε 5000χλμ (κ καλά κάνεις)
Επίσης πολύ καλά θα κάνεις.Επίσης εγώ προσωπικά θα αλλάζω και υγρά συμπλέκτη με κάθε αλλαγη λαδιών..
Τι εννοείς "τι άλλο" ;Κωστα τι αλλο χρειάζεται πχ σε μια αλλαγη λαδιών-φίλτρου;; Εκτός απο αυτα που βλέπουμε στις φωτο...
Ακριβως..και για να χουμε μια συναισθηση εστω οτι ειναι τοσο φοβερο και του παιρνει 1-1,5 ωρα το σωστο σερβις..και ζηταει 150 ευρω..λαδια φιλτρα,υγρα φρενων κ συμπλεκτη του κοστιζουν ενα 40-50 το πολυ επειδη ξερω απο προμηθειες μαστρορων..εργασια λοιπον μενει ενα 100 στη μιαμιση ωρα.το ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ οταν δουλευα οικοδομη πριν δυο τρια χρονια ηταν 50 ευρω.οσο για τις μερες μας μεροκαματο με πτυχιο ειναι 25 ευρω βαρια 30..και ναι εχει νοικια ρευματα κλπ αλλα αν παρεις εκατο ευρω τουλαχιστον τη μιαμιση ωρα και δουλευεις 8 ωρες βγαζεις κανα 600..σε τρεις μερες βγαζεις ολα τα παγια εξοδα..τεσπα αυτο προφανως δεν ισχυει για ολους μιας και υπαρχουν και λογικοι ανθρωποι που κοστολογουν καλυτερα τη δουλεια τους χωρις να ριχνουν την ποιοτητα τους..Γιατι λετε ντεποζιτα,αφου μονο το αριστερο χρειαζεται για να τσεκαρουμ και την καποτα.....η σιτα στο καρτερ ειναι ευκολα προσβασιμη.για τα διαστηματα αλλαγης.....εγω τα εχω αλλαξει και στα 8000...ουτως ή αλλως με τα συμπληρωματα τα μισα καινουρια ειναι
Αυτα τα παγια εξοδα τα εχουν αν κοβουν αποδειξεις..αλλο πονεμενο θεμα..που εμενα δε με νοιαζει να παρω αποδειξη αλλα βγαλε μου το φπα..παρ ολα αυτα ναι αν ειναι να αλλαξουν τα παντα οπως πρεπει,να κανουν ολους τους ελεγχους να στο περασουν στο μπουκ σερβις κλπ κλπ θα φανε πανω απο τρεις ωρες που λες κ εκει αν αφαιρεσεις τα κοστη των λαδιων κλπ κανα 50 τα εκατο ευρω που αλλοι τα παιρνουν σε μια ωρα τα παιρνουν σε τρεις και τεσσερις κ εκει το κοστολογιο ειναι καπως πιο λογικο..παρ ολα αυτα δεν ειναι μονο η αμοιβη πηγη εσοδων οπως προειπες για πολλους..παιρνουν απο ανταλλακτικα,απο αναλωσιμα, και απ οπου μπορουν να δαγκωσουν δαγκωνουν..γενικα η αποψη μου ολα αυτα τα χρονια ειναι οτι παιζει πολυ γυφτια σ αυτον τον κλαδο οταν αρκετοι σου χρεωνουν μια χαλκοροδελα που μπορει να χρησιμοποιησαν εκτος της αμοιβης τους η σου παιρνουν 100 πχ για οτι κανεις και σου παιρνουν κ αλλα δυο για να σου βαλλουν μια λαμπα η μια ταπα καπου η μια μαλακια τελος παντων..ε μη το χρεωσεις αυτο ρε γυφτε δεν σου πηρε πανω απο δυο λεπτα...και μου χει συμβει αυτο..για τρεις βιδες και να βαλει ενα καπακι πεντε ευρω χωρια τα υπολοιπα...ε οταν βλεπω γυφτους μου αναβουν τα λαμπακια και δε πα να ναι οι καλυτεροι κοβω περα...να προσθεσω και εγω σε οτι αφορα τα χρηματα και την χρονο εργασιας.
ΚΑΝΕΝΑΣ δεν καθεται να κανει σερβις by the book και ο λογος ειναι οτι θα κλεισει το μαγαζι συντομα.Οι 3 περιπου ωρες που χρειαζεται για την σωστη αλλαγη λαδιων σημαινει κοστος,το συνεργειο εχει να πληρωσει ενοικιο η ΕΝΦΙΑ (αναλογα) να πληρωσει ΤΕΒΕ να πληρωσει μισθο η μισθους και ΙΚΑ μηχανικου και ορντινατσας κτλ,εφορια καθως και ΔΕΚΟ (νερο τηλ,ρευμα) κοστος τεραστιο και δυστυχως δεν ειναι δημοσιο να εχει εσοδα με τον μηνα αν δεν βαζει 10 μηχανακια την ημερα μεσα.
Η τακτικη λοιπον ειναι βαλτο μεσα κανε οτι μπορεις στον μικροτερο χρονο και διωξτο να φυγει γιατι περιμενει το επομενο μηχανακι και σιγα μην ασχοληθει με oring η καθαρισμους με λεπτομερεια και μικροεργασιες που μονο ο ιδιοκτητης θα εκανε αν ασχολουταν με την μηχανη.Το 12ωρο ισως και παραπανω πολλες φορες δεν φτανει στο συνεργειο να καλυψει τα παραπανω εξοδα αν εκανε ολα αυτα by the book.
Τα παραπανω τα λεω απο την εμπειρια μου σε συνεργεια της Αθηνας ειδικα των ανατολικων προαστειων (τον κυριο στα δυτικα δεν τον ξερω καν και δεν ειχα παει ποτε μηχανη μου) που με μαγικα τυπου κοπερφιλντ χωρις να λυσουν πλαστικα ποδιες κτλ εκαναν σερβις κανοντας ζημιες τις πιο πολλες φορες κατι που διαπιστωνα μονο οταν ασχολουμουν εγω με τα μηχανακια μου μεχρι εκει που επετρεπαν οι γνωσεις μου βεβαια.Με καποιον εχω μεγαλη πικρα καθοσον βρισκομουν στο νοσοκομειο και στα χειρουργεια δραπετευαν ανταλλακτικα απο την μηχανη (950 ADV) και η δικαολογια κατοπιν ηταν ενταξει μωρε η ασφαλεια πληρωνει,συμπερασματα δικα σας.
Ενα μελανο σημειο επισης παω τα λαδια η και καποια αναλωσιμα εγω και πληρωνω εργασια ειναι αυτο που θα πρεπει να πονηρευει ολους μας.Το συνεργειο εχει ενα ποσοστο κερδους εστω μικρο αλλα ειναι κερδος ομως.
Επομενως τα 150 που λεει ο Κωστας (el-Gatto) αναφερονται σε εργασια συμφωνα με τις οδηγιες της ΚΤΜ και οπως θα επρεπε να γινουν και αν γινουν ναι τοσο θα πρεπει να πληρωθουν.
Ειχα πολλα χρονια να κανω τετοιο σερβις (εστω στο ταπεινο και αδιαφορο ΤΑ 650) στα 37 χρονια που καβαλαω με εξαιρεση καποια μηχανακια που ειχα τον χωρο τα μεσα και τον χρονο να ασχοληθω εγω προσωπικα με την βοηθεια ενιοτε καποιου φιλου οπως αυτο που εγινε προσφατα στην δικια μου μηχανη υπο συνθηκες οχι συνεργειου αλλα μεταξυ φιλων πρωτα και μετα μηχανικων.
Δυσκολες εποχες για ολους μας αλλα πολυ δυσκολες για οσους εχουν μαγαζια μαζι με αυτους με τα συνεργεια οποτε το θεμα επιβιωσης μπαινει πανω απο το ΚΤΜ το δικο μου και ο στοχος ειναι να μπουν χρηματα στο ταμειο του συνεργειου.
Καταληγω δε, οτι ειναι καπως ευκολο σε ορισμενους να παοκτησουν καινουργιο η μεταχειρισμενο καποιο υπεροπλο για ADV καταστασεις και οχι μονο τυπου 950-990-GS 1200-Multistrada κτλ αλλα ειναι πολυ δυσκολο να το κρατησουν συντηρωντας το οπως προβλεπει ο κατασκευαστης γιατι το κοστος πρεπει και ειναι υψηλο αν γινεται κατανοητο αυτο που λεω.
Τα λεγομενα μου ισως δυσαρεστησουν καποιους ισως τους δωσει λαβη για αντιλογο ισως ισως πολλα αλλα αυτα εχω διαπιστωσει αυτα εχω δει και βιωσει και αυτα πιστευω.