Αγορά KTM Adventure 990

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
οχι και 150 για αλλαγη λαδιων ρε παιδια... με 60-70 ευρω αλλαζεις λαδια-φιλτρο σε κτμ..
αρχικα δεν περνει 4 λιτρα... και δεν χρειαζεται να βαλει καποιος μοτορεξ επειδη τα προμοταρει η κτμ... η suzuki πχ προμοταρει τα motul.. μαπα.. βαζεις ενα καλο φουλ συνθετικο λαδι.. 15 ευρω το λιτρο.. 3χ15 + 10 + εργασια

4 λιτρα χρειαζονται μονο με τα μοτορεξ που τα καιει σαν την βενζινη..
3χ15 + 10 = 55 (για Λάδια-Φίλτρο) + 5/15 € εργασία = 60/70 €
Δηλαδή βρε Λάμπρο ,κατά την γνώμη σου ,για να σου γδύσει κάποιος μηχανικός σε κάποιο συνεργείο το μισό μηχανάκι (κάγκελα-φαίρινγκ-ντουλαπάκι-τεπόζιτο-ποδιά) ,να σου ανοίξει-στραγγίσει σωστά 4 ανοίγματα λαδιού ,να σου καθαρίσει 2 σίτες κ 2 μαγνήτες ,να σου αλλάξει φίλτρο λαδιού ,να σου τα κλείσει όλα σωστά ,να βάλει λάδια ,και να σου ξαναντύσει πάλι το μισό μηχανάκι ,πόσες εργατώρες χρειάζονται ;
Και είναι τα 5-15 € λογική-ή-συνήθης αμοιβή για όλες αυτές τις εργασίες ;

Υπάρχουν κάποιοι (λίγοι) επίσημοι ή εξειδικευμένοι ,που κάνουν το ("μικρό" όπως το λέει η ΚΤΜ) service ,με 80-90 €.
Αν μπορούσες να ήσουν μπροστά ,θα έβλεπες ότι ,λασκάρουν τις βίδες του αριστερού τεπόζιτου ,το τραβάνε λίγο πρός τα έξω ,βγάζουν λίγο ταχυδακτυλουργικά την τάπα του δοχείου λαδιού κ το αδειάζουν (δεν το στραγγίζουν κιόλας) ,ανοίγουν-κλείνουν κ την τάπα του κάρτερ ,βάζουν λάδι ,και τέλος.

Αυτή η εκδοχή όμως ,απέχει παρασάγγας απο την "by the ΚΤΜ book" διαδικασία.
Η ΚΤΜ δεν αναφέρει πουθενά απλά κ μόνο "αλλαγή λαδιών".
Αναφέρει Eνδιάμεσο & Μεγάλο service.
Η εκδοχή της απλής αλλαγής λαδιών (τύπου Γιαμπάν) ,απλά δεν υφίσταται στα ΚΤΜ.
Κι αν γίνει αλλά Γιαμπάν ,θα πληρωθεί αργότερα σε βλάβες.

Αν κοιτάξεις δε στο manual ,πόσοι ακόμα έλεγχοι θα πρέπει να γίνονται στο μικρό-ενδιάμεσο-λαδο/service ,εκεί να δείς απόκλιση απο την ξεπέτα που αναλύω παραπάνω.
Και μετά....τι έχουνε τα έρμα κ χαλάνε....

Τα πράγματα είναι απλά.
Για να γίνουν όλα ,όταν κ όπως πρέπει ,χρειάζονται εργατΩΡΕΣ ,oi οποίες χρεώνονται (λιγότερο ή περισσότερο ανα συνεργείο) αλλά χρεώνονται.
Επειδή το ποσό βγαίνει βαρύ για να γίνουν όλα ,κ οι εποχές είναι δύσκολες ,οι τιμές κατεβαίνουν ,με ταυτόχρονη κάθοδο κ της ποιότητας-ποσότητας των εργασιών.
Αυτό ,άλλοι το γνωρίζουν κ το δέχονται ,κι άλλοι εθελοτυφλούν ,πιστεύοντας οτι απλά δεν τους "γδέρνει" ό "μάστοράς" τους.
Η ουσία είναι ότι: μισή ώρα δουλειά για "μικρό" service ,ΔΕΝ θα είναι ποτέ η ίδια ,με 3 ώρες δουλειά για "μικρό" service.

Το μεμπτό και ΤΡΑΓΙΚΟ του πράγματος είναι ,όταν ο καβαλάρης πληρώνει τις εργατώρες που χρειάζονται για να γίνουν όλα σωστά ,αλλά κάποιες εργασίες κ πάλι ΔΕΝ γίνονται.
 
Τελευταία επεξεργασία:

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
3x15 + 10 για σενα και για μενα κωστα... γι αυτον πολυ λιγοτερα... οποτε κατω απο 55... μεχρι τα 150 που λεει ο φιλος ειναι εξωφρενικα πολλα λ7 για εργασια...

Και αντε επειδη εχει δουλεια να βγουν τα ντεποζιτα να παρει 30 εργασια + οτι βγαζει απο τα λαδια... εισαι παλι στα 80... οχι 150...
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
3x15 + 10 για σενα και για μενα κωστα... γι αυτον πολυ λιγοτερα... οποτε κατω απο 55... μεχρι τα 150 που λεει ο φιλος ειναι εξωφρενικα πολλα λ7 για εργασια...
Τις εποχές που είχα εγώ ΚΤΜ950ADV & SM (πρίν κ μέχρι την αρχή της ΚΡΙΣΗΣ) ,
οι τιμές του επίσημου δικτύου της ΚΤΜ ,ήταν προκαθορισμένες (και ας μην γινόνταν λεπτομερώς όλα όσα αναφέρονται στο manual)
Ενδιάμεσο service 180 €
Μεγάλο service 380 €
Και...Πάντα (θυμάμαι) πλήρωνα παραπάνω από αυτές ,γιατί πάντα "κάτι εξτρά προέκυπτε".

Και αντε επειδη εχει δουλεια να βγουν τα ντεποζιτα να παρει 30 εργασια + οτι βγαζει απο τα λαδια... εισαι παλι στα 80... οχι 150...
Σου εξήγησα παραπάνω τι "παίρνεις" -για τα 950/990adv- απο ένα συνεργείο με το 80άρι.

Eναλλακτικά ,αφού δεν είναι κ "σπουδαία δουλειά" ,μπορεί ο καθείς να μάθει να το κάνει μόνος του ,ωστε να το κάνει σωστά (αν θέλει κ μπορεί) κ να γλυτώνει κ το κόστος της εργασίας.
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Μπάαα,επέτρεψε μου να διαφωνήσω,τα "καλά"κομμάτια πωλούνται οποιαδίποτε χρονική στιγμή και όχι τέλος σεζόν που τα δίνουν όσοι ξεκ@υλωσαν μες στο καλοκαιράκι;).
Όσο για την βιασύνη και τα πειράματα έχεις 100% δίκιο Πάνο:friendship::ok:
ΥΓ Κρήτη θάρθεις για τα μπανάκια σου φέτος?
Συνηθως στα μερη μου τα βγαζουνε για πωληση μετα τον Αυγουστο.

Φετος μπανακια μονο στις λιμνες και τα ποταμια.;)
 

kox23

Μέλος
Όνομα
zois
Μοτό
KTM 990 Adventure
Απο που εισαι??? ;)
Απο Αθήνα , αλλα είχα κατέβει κάτω το προηγούμενο καλοκαίρι και έκανα ένα τουρ όσο με έπαιρνε...
Πάντως το κατέβασα Αγιοφάραγγο και δεν είπε κιχ, αλλα το τι θερμοκρασία έπιανε ειναι άλλο θέμα!!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
3x15 + 10 για σενα και για μενα κωστα... γι αυτον πολυ λιγοτερα... οποτε κατω απο 55... μεχρι τα 150 που λεει ο φιλος ειναι εξωφρενικα πολλα λ7 για εργασια...

Και αντε επειδη εχει δουλεια να βγουν τα ντεποζιτα να παρει 30 εργασια + οτι βγαζει απο τα λαδια... εισαι παλι στα 80... οχι 150...
Σου προτείνω να διαβάσεις προσεκτικά αυτά που γράφει απο πάνω ο Κώστας για το πως πρέπει να γίνεται σύμφωνα με τις οδηγίες της ΚΤΜ η αλλαγή λαδιών. Σύμφωνα με τις οδηγίες της ΚΤΜ λοιπόν χρειάζονται περίπου 2,5-3 εργατοώρες για να γίνει σωστά αυτή η διαδικασία.

ΚΑΝΕΝΑ συνεργείο δεν χρεώνει 10€ την εργατοώρα, το λιγότερο 30€.

Στην περίπτωση την δική σου που λες πως κάνεις αυτή την αλλαγή με 70-80€ πρώτον θα σε ρωτήσω αν είσαι μπροστά όταν στην κάνει και δευτερον αν όντως είσαι μπροστά αν κάνει όλα τα παραπάνω που περιέγραψε ο Κώστας με ακρίβεια και που απαιτούνται για να συντηρηθεί σωστά το 990 και ο ημι-αγωνιστικός κινητήρας που φοράει.

Αν όντως είσαι μπροστά και κάνει αυτές ακριβώς τις εργασίες και σου χρεώνει 80€ και μάλιστα και με απόδειξη τότε πολύ θα ήθελα να ξέρω ποιός είναι αυτός καθώς πρέπει να βάζει και απ τη τσέπη του για να μη κλεισει το μαγαζί!
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Απο τλεφωνα πριν 2 λεπτα...
Χελιωτης --> 90€

Οικονομου --> λαδια - φιλτρο 60 (δεν πληρωνεις εργασια)
 
Τελευταία επεξεργασία:

Gio_Diego_950_ADV

Μέλος
Περιοχή
Λιδωρίκι Φωκίδας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM_950_Adventure
Απο τλεφωνα πριν 2 λεπτα...
Χελιωτης --> 90€

Οικονομου --> λαδια - φιλτρο 60 (δεν πληρωνεις εργασια)

Αν του πας εσυ τα λαδια πληρωνεις 20 εργασια 12 το φιλτρο και τα λαδια που εχεις αγορασει...


Ας πουμε οτι σε ολα αυτα μεσα δεν σου καθαριζει το jetακι που ψεκαζει λαδι στους δισκους... αν του πεις να στο κανει ποσο παραπανω θα δωσεις? 10-15??
Ναι ρε εκει παιζουν οι τιμες οταν ειχα ρωτησει κ εγω το χελιωτη προ καιρου..δε μου χε πει τρελο ποσο..απο αλλους δεν εχω γνωμη αλλα κ εμενα 150 μονο για λαδια φιλτρα μου φαινονται πολλα..παντως αυτο που λεει ο γατος να μαθουμε να τα κανουμε μονοι μας ειναι το πιο σωστο...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν βλέπω το παράλογο σε αυτές τις χρεώσεις!! Κρίση έχουμε και φυσικά με 150€ κανείς δεν θα προτιμούσε το συνεργείο που θα τα ζητούσε!

Εγώ απλά θέλω να είσαστε μπροστά όταν θα σας τα κάνει για να είσαστε σίγουροι πως σας κάνουν αυτά που πρέπει..:muted:

Υπάρχει κάποιος εδώ που να έχει πληρώσει αυτά τα λεφτά που αναφέρονται και να ήταν μπροστά στην αλλαγή να παρακολουθήσει την διαδικασία των 3ων ωρών που απαιτείται για να γίνει by the book??:geek:

Εγώ όποιος θελει χρεώνω 5€ για την αλλαγή. Για 5 λεπτά να ξεβιδώσω τη μία απο τις 4 τάπες είναι καλή αμοιβή..:yew:

Δεν χρειάζεται να κάνετε πολλά! Απλά κάντε το μια φορά μόνοι σας ή να το κάνει ο μάστορας που θα πάτε μπροστά σας και αν βρείτε μούργα-λάσπη μέσα στο μοτέρ είναι σίγουρα τυχαίο και δεν έφταιγε ο προηγούμενος!

Και σίγουρα παίζεις και ένα τζόκερ άμα ζει ακόμα ο κινητήρας και δεν έχει αρχίσει ήδη να πίνει λαδια!
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700





κοιταζουμε την δευτερη στηλη.... και δεν χρειαζονται ακριβως ολα... αυτα ειναι που πρεπει να κανουμε καθε 7500 χλμ... εγω πχ που θα αλλαξω τα λαδια και το φιλτρο στα 5000 δεν εχω απαιτηση απο τον μαστορα να μου ελεγξει τα τακακια και τα λαστιχα και την αλυσιδα και την ρυθμιση του φαναριου και πολλα αλλα... το παω για λαδια-φιλτρο.. οταν το παω για τακακια θα θελω να μου ελεγξει και την σταθμη των υγρων και τις δισκοπλακες...

βλεπουμε δεν ειναι και τοσο τραγικα τα οσα πρεπει να γινουν για μια αλλαγη λαδιων.. και οντως (οπως σωστα ειπε ο γατος και εγω δεν το ειχα σκεφτει καν) σ αυτη την μηχανη για αλλαγη λαδιων πρεπει να βγουνε ντεποζιτα οποτε εχει λιγο εργασια παραπανω..
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Λάμπρο ,η λίστα που έβαλες ,είναι απο το Owners Manual ,και αφορά τους ελέγχους που μπορεί να κάνει ΚΑΙ ο ιδιοκτήτης ,αναφέροντας βέβαια κ κάποια που θεωρούνται απαραίτητα ,κ θα κάνει μόνον ο μηχανικός .
Γι'αυτό κ στα Ελληνικά ,κ γι'αυτό κ κυρίως γράφει "ελέγξτε".

Η αντίστοιχη λίστα του Service/Repair manual ,έχει αρκετά περισσότερα (ειδικά στο service των 15000 χλμ) ,τα οποία κ πάλι δεν γίνονται με το 300-350άρι που χρεώνεται συνήθως.
Και σε αυτή την λίστα ,εμφανίζονται πολύ ,οι λέξεις "Αλλάξτε-Καθαρίστε-Ρυθμίστε"

Τώρα ,αν στα 5000χλμ θα κάνεις μόνο λάδια-φίλτρο ,στα 7500χλμ (by the book) θα πρέπει να κάνεις κ όλα τα υπόλοιπα ,+ κάποια που αποδεδειγμένα χρειάζονται.
(πχ αλλαγή υγρών συμπλέκτη )
Μπορείς να μην τα κάνεις τα υπόλοιπα ,κ να τ'αφήσεις να γίνονται μόνο στο Μεγάλο service ,ή όταν χαλάσει αυτό που δεν ελέγθηκε όταν έπρεπε.
Αλλά αυτή ,δεν είναι η προβλεπόμενη απο την ΚΤΜ διαδικασία service.
Aυτό προσπαθώ να εξηγήσω ,κ δεν γνωρίζω γιατί δε γίνομαι κατανοητός.

Αν εξετάσουμε την περίπτωση μιας "απλής" αλλαγής λαδιών στα 5000χλμ ,όπως λες ,θα σου πω κατ'αρχήν οτι δεν προβλέπεται.
Ούτε στα 5000 χλμ αλλαγή προβλέπεται.
Ούτε μόνον αλλαγή λαδιών προβλέπεται.

Εστω οτι εσύ θέλεις να αλλάζεις λάδια + φίλτρο λαδιού κάθε 5000χλμ (κ καλά κάνεις)
Θέλεις λοιπόν να ξέρεις το κόστος ,κ αρχίζεις κ ρωτάς τιμές για μια "απλή αλλαγή λαδιών + φίλτρου λαδιού" ΜΟΝΟΝ !!!
Σε αυτή την περίπτωση λοιπόν ,το 90-άρι που σου είπε ο Μήτσος ,είναι μιά λογική τιμή.
(Περίπου: 45-50 € λάδια-φίλτρο + 40-45 € εργασία)-(μην ξεχνάς οτι ο επαγγελματίας έχει κ έκπτωση στα αναλλώσιμα ,την οποία συνυπολογίζει στην αμοιβή του)

Σε αυτή την περίπτωση λοιπόν ,θα αλλαχτούν μόνο τα λάδια (συνήθως με τον τρόπο που περιέγραψα παραπάν) κ το φίλτρο λαδιού.
Αυτά κ τίποτ'άλλο ,αφού μόνον γι'αυτό ενδιαφέρεται-πληρώνει ο πελάτης.

Αλλά επειδή ο Μήτσος είναι φιλότιμος κ πιθανά θα θέλει να το κάνει σωστά ,ακόμα κ να βγάλει-καθαρίσει κ τις σίτες ,κ πάλι ΟΚ είναι εργασιακά ,αφού για Λάδια-Φίλτρο-Καθαρισμό σίτες-Λύσε/Δέσε καγκελα/φαίρινγκ/τεπόζιτ/,χρειάζεται απο 1-1:30 ώρα.


Πάμε λοιπόν να κάνουμε (πάλι) τα μαθηματικά ,στα οποία ΠΑΝΤΑ υπάρχει η λύση κ η αλήθεια:

KaTeSe
Στα 5.000 χλμ > Αλλαγή Λαδια-Φίλτρο > 90 €
Στα 10.000 χλμ > Αλλαγή Λαδια-Φίλτρο > 90 €
Στα 15.000 χλμ > Μεγάλο Service > XXX €

KataKTM
Στα 7.500 χλμ > Ενδιάμεσο Service (με λάδια-φίλτρα-σίτες-κ όλους τους ελέγχους/ρυθμίσεις/καθαρισμούς που προβλέπονται) > έστω/ας πούμε 150 €
Στα 15.000 χλμ > Μεγάλο Service > XXX €


Για πές μου τώρα ρε φίλε ,σε ποιά περίπτωση πληρώνεις (τελικά) περισσότερα για ενδιάμεσο service ?
Πες μου επίσης ,ποιό πλάνο συντήρησης θεωρείς οτι θα είναι σωστότερο-καλύτερο για το μηχανάκι σου ? ***


*** Με την προϋπόθεση βέβαια ότι ,εκεί που θα το πας για ενδιάμεσο service k θα πληρώσεις το 150άρι ,θα είσαι κ σίγουρος ,οτι θα γίνουν ΟΛΑ τα προβλεπόμενα !!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Παρακολουθωντας το νήμα......έχω πάθει πλάκα με τις γνώσεις και τις πληροφορίες που έχουν κάποιοι από εσάς.
Μπράβο.....γιατί ανοιγετε τα μάτια πολλών.
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Εγώ πιστεύω ότι καλυτερα να τα αλλάξω τα λαδια στα 5000 παρά στα 7500... Θα πληρώσω μεν παραπάνω αλλα θεωρώ ότι ειναι καλύτερο για το μοτέρ...

Επίσης εγώ προσωπικά θα αλλάζω και υγρά συμπλέκτη με κάθε αλλαγη λαδιών..

Κωςτα τι αλλο χρειάζεται πχ σε μια αλλαγη λαδιών-φίλτρου;; Εκτός απο αυτα που βλέπουμε στις φωτο...
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Εγώ πιστεύω ότι καλυτερα να τα αλλάξω τα λαδια στα 5000 παρά στα 7500... Θα πληρώσω μεν παραπάνω αλλα θεωρώ ότι ειναι καλύτερο για το μοτέρ...
Βρε Λάμπρο ,δεν διαφωνώ με αυτό ,στο έγραψα κιόλας
Εστω οτι εσύ θέλεις να αλλάζεις λάδια + φίλτρο λαδιού κάθε 5000χλμ (κ καλά κάνεις)
Αυτό που προσπαθώ να εξηγήσω είναι ότι ,η διαδικασία δεν μπορεί κ δεν πρόκειται να γίνει σωστά ,με κόστος-αμοιβή συνεργειού 60-70 € ,όπως είπες αρχικά.


Επίσης εγώ προσωπικά θα αλλάζω και υγρά συμπλέκτη με κάθε αλλαγη λαδιών..
Επίσης πολύ καλά θα κάνεις.
Αυτό επίσης είναι κάτι ,που σου είπα/πρότεινα ,απο την πρώτη μας κουβέντα σε σχέση με την συντήρηση του 950/990.
Και επίσης αυτό είναι κάτι που ανεβάζει το κόστος εργασιών κάθε 5000 χλμ (που θέλεις να το κάνεις)

Κωστα τι αλλο χρειάζεται πχ σε μια αλλαγη λαδιών-φίλτρου;; Εκτός απο αυτα που βλέπουμε στις φωτο...
Τι εννοείς "τι άλλο" ;
Λαδι(σωστή αποστράγγιση) - Φίλτρο - O-rings(αν έχουν φθορά) - Ελεγχο βαλβίδας Λαδιού - Καθάρισμα Σίτες - Σωστή πλήρωση - Ελεγχος καλής Λειτουργίας - Σωστός Ελεγχος στάθμης
(αυτά για αλλαγή λάδια-φίλτρο ΜΟΝΟΝ)
 

Gio_Diego_950_ADV

Μέλος
Περιοχή
Λιδωρίκι Φωκίδας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM_950_Adventure
Ολο το μικρο σερβισ μπορει καποιος να το κανει μονος του ξαναλεω και να του ρθει και φθηνοτερα και καλυτερα,γιατι οπως το ποναει ο καθενας το μηχανακι του δεν το ποναει ο μαστορας..ετσι λοιπον δεν ειναι τιποτα να αλλαξεις λαδια και να καθαρισεις σιτες,ουτε να κανεις μια εξαερωση φρενα-συμπλεκτη,ουτε ν αλλαξεις το παραφλου,ουτε να καθαρισεις το τζετ ουτε να ριξεις μια ματια στα τακακια και την αλυσιδα καθε 5000 για οποιον θελει να το χει πενα..και παλι φθηνοτερα ερχεται..αφηστε τους μαστορους και τα εξουσιοδοτημενα για οτι δεν χρειαζεται καμια φοβερη γνωση για να γινει..το μεγαλο που θελει μια εξειδικευση παει στο καλο να το κανεις καπου αλλου και παλι ομως με ελεγχο του αν εγιναν ολα σωστα..στη γυναικα δεν αφηνεις να βαλει αλλος χερι..στη μηχανη γιατι??υπαρχει αλλη σχεση περα απο το οικονομικο οταν τη φροντιζεις εσυ τη ρημαδα σου..αλλο να κουραζεσαι για παρτη της και μετα να την κανεις βολτα εχοντας ριξει δικο σου κοπο κ αλλο να καθεσαι σε μια γωνια να σκας κ ενα χ ποσο και να στη φερνει αλλος ετοιμη...τελος εμεις εχουμε ΚΤΜ και αυτο σημαινει οτι θελοντας και μη πρωτα πρεπει να μαστε μηχανικοι και μετα οδηγοι γιατι δε ξερεις που θα σ αφησει κ αν θα πιανει το κινητο να παρεις το γατο η την οδικη...οσο για τις τιμες ο καθεις κοστολογει οσο γουσταρει τη δουλεια του απο κει και περα ομως ειναι θεμα δικο μας αν θεωρουμε οτι αυτα τα λεφτα τ αξιζει η οχι ο μαστορας κ αναλογως πρατουμε και κατα τη δικη μου προσωπικη αποψη τα εκατονπενηνταρια ειναι παρα πολλα για το 7500 γιατι δεν ειβαι τοσο φοβερο να βγαλεις τις πεντε βιδες του αριστερου ντεποζιτου,τις δυο βιδες της ποδιας και δεκα βιδακια στο ντουλαπακι..θα το χρονομετρησω την επομενη φορα και δε νομιζω να μου παρει πανω απο 7 λεπτα και πολλα λεω...
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Γιατι λετε ντεποζιτα,αφου μονο το αριστερο χρειαζεται για να τσεκαρουμ και την καποτα.....η σιτα στο καρτερ ειναι ευκολα προσβασιμη.για τα διαστηματα αλλαγης.....εγω τα εχω αλλαξει και στα 8000...ουτως ή αλλως με τα συμπληρωματα τα μισα καινουρια ειναι:wacky:
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
να προσθεσω και εγω σε οτι αφορα τα χρηματα και την χρονο εργασιας.
ΚΑΝΕΝΑΣ δεν καθεται να κανει σερβις by the book και ο λογος ειναι οτι θα κλεισει το μαγαζι συντομα.Οι 3 περιπου ωρες που χρειαζεται για την σωστη αλλαγη λαδιων σημαινει κοστος,το συνεργειο εχει να πληρωσει ενοικιο η ΕΝΦΙΑ (αναλογα) να πληρωσει ΤΕΒΕ να πληρωσει μισθο η μισθους και ΙΚΑ μηχανικου και ορντινατσας κτλ,εφορια καθως και ΔΕΚΟ (νερο τηλ,ρευμα) κοστος τεραστιο και δυστυχως δεν ειναι δημοσιο να εχει εσοδα με τον μηνα αν δεν βαζει 10 μηχανακια την ημερα μεσα.
Η τακτικη λοιπον ειναι βαλτο μεσα κανε οτι μπορεις στον μικροτερο χρονο και διωξτο να φυγει γιατι περιμενει το επομενο μηχανακι και σιγα μην ασχοληθει με oring η καθαρισμους με λεπτομερεια και μικροεργασιες που μονο ο ιδιοκτητης θα εκανε αν ασχολουταν με την μηχανη.Το 12ωρο ισως και παραπανω πολλες φορες δεν φτανει στο συνεργειο να καλυψει τα παραπανω εξοδα αν εκανε ολα αυτα by the book.
Τα παραπανω τα λεω απο την εμπειρια μου σε συνεργεια της Αθηνας ειδικα των ανατολικων προαστειων (τον κυριο στα δυτικα δεν τον ξερω καν και δεν ειχα παει ποτε μηχανη μου) που με μαγικα τυπου κοπερφιλντ χωρις να λυσουν πλαστικα ποδιες κτλ εκαναν σερβις κανοντας ζημιες τις πιο πολλες φορες κατι που διαπιστωνα μονο οταν ασχολουμουν εγω με τα μηχανακια μου μεχρι εκει που επετρεπαν οι γνωσεις μου βεβαια.Με καποιον εχω μεγαλη πικρα καθοσον βρισκομουν στο νοσοκομειο και στα χειρουργεια δραπετευαν ανταλλακτικα απο την μηχανη (950 ADV) και η δικαολογια κατοπιν ηταν ενταξει μωρε η ασφαλεια πληρωνει,συμπερασματα δικα σας.
Ενα μελανο σημειο επισης παω τα λαδια η και καποια αναλωσιμα εγω και πληρωνω εργασια ειναι αυτο που θα πρεπει να πονηρευει ολους μας.Το συνεργειο εχει ενα ποσοστο κερδους εστω μικρο αλλα ειναι κερδος ομως.
Επομενως τα 150 που λεει ο Κωστας (el-Gatto) αναφερονται σε εργασια συμφωνα με τις οδηγιες της ΚΤΜ και οπως θα επρεπε να γινουν και αν γινουν ναι τοσο θα πρεπει να πληρωθουν.
Ειχα πολλα χρονια να κανω τετοιο σερβις (εστω στο ταπεινο και αδιαφορο ΤΑ 650) στα 37 χρονια που καβαλαω με εξαιρεση καποια μηχανακια που ειχα τον χωρο τα μεσα και τον χρονο να ασχοληθω εγω προσωπικα με την βοηθεια ενιοτε καποιου φιλου οπως αυτο που εγινε προσφατα στην δικια μου μηχανη υπο συνθηκες οχι συνεργειου αλλα μεταξυ φιλων πρωτα και μετα μηχανικων.
Δυσκολες εποχες για ολους μας αλλα πολυ δυσκολες για οσους εχουν μαγαζια μαζι με αυτους με τα συνεργεια οποτε το θεμα επιβιωσης μπαινει πανω απο το ΚΤΜ το δικο μου και ο στοχος ειναι να μπουν χρηματα στο ταμειο του συνεργειου.
Καταληγω δε, οτι ειναι καπως ευκολο σε ορισμενους να παοκτησουν καινουργιο η μεταχειρισμενο καποιο υπεροπλο για ADV καταστασεις και οχι μονο τυπου 950-990-GS 1200-Multistrada κτλ αλλα ειναι πολυ δυσκολο να το κρατησουν συντηρωντας το οπως προβλεπει ο κατασκευαστης γιατι το κοστος πρεπει και ειναι υψηλο αν γινεται κατανοητο αυτο που λεω.
Τα λεγομενα μου ισως δυσαρεστησουν καποιους ισως τους δωσει λαβη για αντιλογο ισως ισως πολλα αλλα αυτα εχω διαπιστωσει αυτα εχω δει και βιωσει και αυτα πιστευω.
 

Gio_Diego_950_ADV

Μέλος
Περιοχή
Λιδωρίκι Φωκίδας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM_950_Adventure
Γιατι λετε ντεποζιτα,αφου μονο το αριστερο χρειαζεται για να τσεκαρουμ και την καποτα.....η σιτα στο καρτερ ειναι ευκολα προσβασιμη.για τα διαστηματα αλλαγης.....εγω τα εχω αλλαξει και στα 8000...ουτως ή αλλως με τα συμπληρωματα τα μισα καινουρια ειναι:wacky:
Ακριβως..και για να χουμε μια συναισθηση εστω οτι ειναι τοσο φοβερο και του παιρνει 1-1,5 ωρα το σωστο σερβις..και ζηταει 150 ευρω..λαδια φιλτρα,υγρα φρενων κ συμπλεκτη του κοστιζουν ενα 40-50 το πολυ επειδη ξερω απο προμηθειες μαστρορων..εργασια λοιπον μενει ενα 100 στη μιαμιση ωρα.το ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ οταν δουλευα οικοδομη πριν δυο τρια χρονια ηταν 50 ευρω.οσο για τις μερες μας μεροκαματο με πτυχιο ειναι 25 ευρω βαρια 30..και ναι εχει νοικια ρευματα κλπ αλλα αν παρεις εκατο ευρω τουλαχιστον τη μιαμιση ωρα και δουλευεις 8 ωρες βγαζεις κανα 600..σε τρεις μερες βγαζεις ολα τα παγια εξοδα..τεσπα αυτο προφανως δεν ισχυει για ολους μιας και υπαρχουν και λογικοι ανθρωποι που κοστολογουν καλυτερα τη δουλεια τους χωρις να ριχνουν την ποιοτητα τους..
 
Reactions: yns

Gio_Diego_950_ADV

Μέλος
Περιοχή
Λιδωρίκι Φωκίδας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM_950_Adventure
να προσθεσω και εγω σε οτι αφορα τα χρηματα και την χρονο εργασιας.
ΚΑΝΕΝΑΣ δεν καθεται να κανει σερβις by the book και ο λογος ειναι οτι θα κλεισει το μαγαζι συντομα.Οι 3 περιπου ωρες που χρειαζεται για την σωστη αλλαγη λαδιων σημαινει κοστος,το συνεργειο εχει να πληρωσει ενοικιο η ΕΝΦΙΑ (αναλογα) να πληρωσει ΤΕΒΕ να πληρωσει μισθο η μισθους και ΙΚΑ μηχανικου και ορντινατσας κτλ,εφορια καθως και ΔΕΚΟ (νερο τηλ,ρευμα) κοστος τεραστιο και δυστυχως δεν ειναι δημοσιο να εχει εσοδα με τον μηνα αν δεν βαζει 10 μηχανακια την ημερα μεσα.
Η τακτικη λοιπον ειναι βαλτο μεσα κανε οτι μπορεις στον μικροτερο χρονο και διωξτο να φυγει γιατι περιμενει το επομενο μηχανακι και σιγα μην ασχοληθει με oring η καθαρισμους με λεπτομερεια και μικροεργασιες που μονο ο ιδιοκτητης θα εκανε αν ασχολουταν με την μηχανη.Το 12ωρο ισως και παραπανω πολλες φορες δεν φτανει στο συνεργειο να καλυψει τα παραπανω εξοδα αν εκανε ολα αυτα by the book.
Τα παραπανω τα λεω απο την εμπειρια μου σε συνεργεια της Αθηνας ειδικα των ανατολικων προαστειων (τον κυριο στα δυτικα δεν τον ξερω καν και δεν ειχα παει ποτε μηχανη μου) που με μαγικα τυπου κοπερφιλντ χωρις να λυσουν πλαστικα ποδιες κτλ εκαναν σερβις κανοντας ζημιες τις πιο πολλες φορες κατι που διαπιστωνα μονο οταν ασχολουμουν εγω με τα μηχανακια μου μεχρι εκει που επετρεπαν οι γνωσεις μου βεβαια.Με καποιον εχω μεγαλη πικρα καθοσον βρισκομουν στο νοσοκομειο και στα χειρουργεια δραπετευαν ανταλλακτικα απο την μηχανη (950 ADV) και η δικαολογια κατοπιν ηταν ενταξει μωρε η ασφαλεια πληρωνει,συμπερασματα δικα σας.
Ενα μελανο σημειο επισης παω τα λαδια η και καποια αναλωσιμα εγω και πληρωνω εργασια ειναι αυτο που θα πρεπει να πονηρευει ολους μας.Το συνεργειο εχει ενα ποσοστο κερδους εστω μικρο αλλα ειναι κερδος ομως.
Επομενως τα 150 που λεει ο Κωστας (el-Gatto) αναφερονται σε εργασια συμφωνα με τις οδηγιες της ΚΤΜ και οπως θα επρεπε να γινουν και αν γινουν ναι τοσο θα πρεπει να πληρωθουν.
Ειχα πολλα χρονια να κανω τετοιο σερβις (εστω στο ταπεινο και αδιαφορο ΤΑ 650) στα 37 χρονια που καβαλαω με εξαιρεση καποια μηχανακια που ειχα τον χωρο τα μεσα και τον χρονο να ασχοληθω εγω προσωπικα με την βοηθεια ενιοτε καποιου φιλου οπως αυτο που εγινε προσφατα στην δικια μου μηχανη υπο συνθηκες οχι συνεργειου αλλα μεταξυ φιλων πρωτα και μετα μηχανικων.
Δυσκολες εποχες για ολους μας αλλα πολυ δυσκολες για οσους εχουν μαγαζια μαζι με αυτους με τα συνεργεια οποτε το θεμα επιβιωσης μπαινει πανω απο το ΚΤΜ το δικο μου και ο στοχος ειναι να μπουν χρηματα στο ταμειο του συνεργειου.
Καταληγω δε, οτι ειναι καπως ευκολο σε ορισμενους να παοκτησουν καινουργιο η μεταχειρισμενο καποιο υπεροπλο για ADV καταστασεις και οχι μονο τυπου 950-990-GS 1200-Multistrada κτλ αλλα ειναι πολυ δυσκολο να το κρατησουν συντηρωντας το οπως προβλεπει ο κατασκευαστης γιατι το κοστος πρεπει και ειναι υψηλο αν γινεται κατανοητο αυτο που λεω.
Τα λεγομενα μου ισως δυσαρεστησουν καποιους ισως τους δωσει λαβη για αντιλογο ισως ισως πολλα αλλα αυτα εχω διαπιστωσει αυτα εχω δει και βιωσει και αυτα πιστευω.
Αυτα τα παγια εξοδα τα εχουν αν κοβουν αποδειξεις..αλλο πονεμενο θεμα..που εμενα δε με νοιαζει να παρω αποδειξη αλλα βγαλε μου το φπα..παρ ολα αυτα ναι αν ειναι να αλλαξουν τα παντα οπως πρεπει,να κανουν ολους τους ελεγχους να στο περασουν στο μπουκ σερβις κλπ κλπ θα φανε πανω απο τρεις ωρες που λες κ εκει αν αφαιρεσεις τα κοστη των λαδιων κλπ κανα 50 τα εκατο ευρω που αλλοι τα παιρνουν σε μια ωρα τα παιρνουν σε τρεις και τεσσερις κ εκει το κοστολογιο ειναι καπως πιο λογικο..παρ ολα αυτα δεν ειναι μονο η αμοιβη πηγη εσοδων οπως προειπες για πολλους..παιρνουν απο ανταλλακτικα,απο αναλωσιμα, και απ οπου μπορουν να δαγκωσουν δαγκωνουν..γενικα η αποψη μου ολα αυτα τα χρονια ειναι οτι παιζει πολυ γυφτια σ αυτον τον κλαδο οταν αρκετοι σου χρεωνουν μια χαλκοροδελα που μπορει να χρησιμοποιησαν εκτος της αμοιβης τους η σου παιρνουν 100 πχ για οτι κανεις και σου παιρνουν κ αλλα δυο για να σου βαλλουν μια λαμπα η μια ταπα καπου η μια μαλακια τελος παντων..ε μη το χρεωσεις αυτο ρε γυφτε δεν σου πηρε πανω απο δυο λεπτα...και μου χει συμβει αυτο..για τρεις βιδες και να βαλει ενα καπακι πεντε ευρω χωρια τα υπολοιπα...ε οταν βλεπω γυφτους μου αναβουν τα λαμπακια και δε πα να ναι οι καλυτεροι κοβω περα...
 
Top Bottom