Όλοι καλά τα λέτε!
Η ασφάλεια είναι που μας "οδηγεί" σε αυτοκινητόδρομους, ειδικά με τη μηχανή. Με το αυτοκίνητο και γυναικόπαιδα μέσα, είναι ούτως ή άλλως μονόδρομος....
Νύχτα, με κούραση, με βροχή, με όλα αυτά μαζί ή με ένα από αυτά, πας αυτοκινητόδρομο!
Ειλικρινά με εκπλήσσει αυτό που είπε ο Γιώργης @XLGeorge ....
Είναι κυριολεκτικά κλοπή να βάζεις διόδια σε ένα ημιτελές έργο (το οποίο βέβαια το ζούμε 50 χρόνια στην Ελλάδα στις ΕΟ Αθήνα -Πάτρα και Αθήνα - Θεσ/νίκη) αλλά πρόσφατα είχαν αλλάξει πρακτική. Όλοι οι νέοι δρόμοι (Εγνατία, Ιονία, Τρίπολη-Καλαμάτα) απέκτησαν διόδια αφού τέλειωσαν, τουλάχιστον στο 80%. Αυτό το έργο τώρα είναι στο 1/3.... Κρίμα!
Το άλλο που λέει ο Κώστας @gsmaniac , είναι σωστό αν το δεις ακριβώς όπως το λέει.
Αν το δεις σφαιρικά (ότι έχουμε τα ακριβότερα και πλέον άδικα τέλη κυκλοφορίας στην Ευρώπη, συν τα τεκμήρια κλπ για τα ΙΧ και τις μηχανές) τότε τα διόδιά μας είναι επίσης πιο ακριβά!!!
Πέραν τούτου, ειδικά στις χώρες που λέει ο Κώστας, αν επιλέξεις "όχι διόδια", μπορείς κάλλιστα και να κινείσαι παράλληλα (τονίζω το παράλληλα) με την ΕΟ, στον παράδρομο. Ο οποιος βέβαια είναι ασφαλής, με καλό οδόστρωμα και κυκλικούς κόμβους στις διασταυρώσεις και δίχως τυφλές εξόδους χωραφιών κλπ.... Είναι βέβαια πιο αργός, αλλά όχι τραγικά. Συνεπώς πας ΕΟ για τη γρήγορη και ασφαλή μετακίνηση κι ασφαλώς αυτό το πληρώνεις. Από την άλλη όμως, δε χάνεις σε ασφάλεια κινούμενος στον παράδρομο, μόνο χρόνο. Λογικό το κόστος λοιπόν.
Καμία σχέση όλα αυτά με εμάς εδώ, που αν θέλω να μην πληρώσω υποχρεούμαι σε οδήγηση επί τραγικών οδών, επικίνδυνων και πολύ αργών σε χρόνο!!!
Τες παν...
Έχουμε συνηθίσει
Καλή χρονιά ρεεεε
Και βουρ στα βουνα
Η ασφάλεια είναι που μας "οδηγεί" σε αυτοκινητόδρομους, ειδικά με τη μηχανή. Με το αυτοκίνητο και γυναικόπαιδα μέσα, είναι ούτως ή άλλως μονόδρομος....
Νύχτα, με κούραση, με βροχή, με όλα αυτά μαζί ή με ένα από αυτά, πας αυτοκινητόδρομο!
Ειλικρινά με εκπλήσσει αυτό που είπε ο Γιώργης @XLGeorge ....
Είναι κυριολεκτικά κλοπή να βάζεις διόδια σε ένα ημιτελές έργο (το οποίο βέβαια το ζούμε 50 χρόνια στην Ελλάδα στις ΕΟ Αθήνα -Πάτρα και Αθήνα - Θεσ/νίκη) αλλά πρόσφατα είχαν αλλάξει πρακτική. Όλοι οι νέοι δρόμοι (Εγνατία, Ιονία, Τρίπολη-Καλαμάτα) απέκτησαν διόδια αφού τέλειωσαν, τουλάχιστον στο 80%. Αυτό το έργο τώρα είναι στο 1/3.... Κρίμα!
Το άλλο που λέει ο Κώστας @gsmaniac , είναι σωστό αν το δεις ακριβώς όπως το λέει.
Αν το δεις σφαιρικά (ότι έχουμε τα ακριβότερα και πλέον άδικα τέλη κυκλοφορίας στην Ευρώπη, συν τα τεκμήρια κλπ για τα ΙΧ και τις μηχανές) τότε τα διόδιά μας είναι επίσης πιο ακριβά!!!
Πέραν τούτου, ειδικά στις χώρες που λέει ο Κώστας, αν επιλέξεις "όχι διόδια", μπορείς κάλλιστα και να κινείσαι παράλληλα (τονίζω το παράλληλα) με την ΕΟ, στον παράδρομο. Ο οποιος βέβαια είναι ασφαλής, με καλό οδόστρωμα και κυκλικούς κόμβους στις διασταυρώσεις και δίχως τυφλές εξόδους χωραφιών κλπ.... Είναι βέβαια πιο αργός, αλλά όχι τραγικά. Συνεπώς πας ΕΟ για τη γρήγορη και ασφαλή μετακίνηση κι ασφαλώς αυτό το πληρώνεις. Από την άλλη όμως, δε χάνεις σε ασφάλεια κινούμενος στον παράδρομο, μόνο χρόνο. Λογικό το κόστος λοιπόν.
Καμία σχέση όλα αυτά με εμάς εδώ, που αν θέλω να μην πληρώσω υποχρεούμαι σε οδήγηση επί τραγικών οδών, επικίνδυνων και πολύ αργών σε χρόνο!!!
Τες παν...
Έχουμε συνηθίσει
Καλή χρονιά ρεεεε
Και βουρ στα βουνα