ξαφνικα για tps πηγαινα αυτό βγηκε..χωρις αιτια
ξαφνικα για tps πηγαινα αυτό βγηκε..χωρις αιτια
Τι πρόβλημα καταλάβαινες;ξαφνικα για tps πηγαινα αυτό βγηκε..
Όχι, δεν έχω βάλει άλλο. Με το Tune Ecu μόνο το είχα μπριζώσει για να δω πόσα volt δείχνει το TPS τον Σεπτέμβριο και ποτέ ξανά.Κωστή...μήπως έχεις περάσει άλλο πρόγραμμα στην ECU σου με το TUNE ECU ???
Aν ναι ,δοκιμάσατε να ξαναπεράσετε το μαμά πρόγραμμα κ να δοκιμάσετε αν συνεχίζει το πρόβλημα ???
Με πρόλαβε ο Γάτος.Κωστή...μήπως έχεις περάσει άλλο πρόγραμμα στην ECU σου με το TUNE ECU ???
Aν ναι ,δοκιμάσατε να ξαναπεράσετε το μαμά πρόγραμμα κ να δοκιμάσετε αν συνεχίζει το πρόβλημα ???
σου δούλευε μονοκύλινδρα;Με πρόλαβε ο Γάτος.
Εμένα κράταγε χαμηλό ρελαντί. 1000 rpm. Τσεκάραμε τα πάντα και ήταν ο χάρτης τελικά. Τον ξαναπεράσαμε σαν τελευταία λύση αφού δε βρισκαμε κάτι και εξαφανίστηκε το πρόβλημα.
Σημειωτέον ότι το διαγνωστικό έδειχνε πρόβλημα στον μπροστά αισθητήρα λαμδα.
Όχι. Κανονικά. Χωρίς Γκάζι σωστά. Μόλις παταγα συμπλέγματος και άνοιγμα γκάζι, στο κλείσιμο έπεφταν οι στροφές.σου δούλευε μονοκύλινδρα;
είχες πειραματιστεί με χάρτες;
εγω ειχα παει για καρτερ αλλα μεχρι να βρω μεταχειρησμενο περασαν 4 μηνες..πριν το κανω ηταν σιγουρα για tps εγιναν όλα και συνεχιζε όταν ζεστενοταν να κανει κολπακαι να σβηνει κτλ..στο συνεργειο που το χω ειχε ένα 990ιδιο και δοκιμασε την ηλεκρονικη και όλα καλα...εψαξα λιγο βρηκα μια από τρακαρισμενο δεν εκανε και αναγκαστηκα μαζευψα λεφτα και παρηγκειλα...πολλα τα λεφτα αδερφεεεε.....Τι πρόβλημα καταλάβαινες;
Βάλατε αλλη ECU πάνω και είδατε ότι έχει πρόβλημα η παλιά;
550 ευρώΠόσο κοστίζει μια καινούρια ecu?
Το κάρτερ τι έπαθε;εγω ειχα παει για καρτερ αλλα μεχρι να βρω μεταχειρησμενο περασαν 4 μηνες..πριν το κανω ηταν σιγουρα για tps εγιναν όλα και συνεχιζε όταν ζεστενοταν να κανει κολπακαι να σβηνει κτλ..στο συνεργειο που το χω ειχε ένα 990ιδιο και δοκιμασε την ηλεκρονικη και όλα καλα...εψαξα λιγο βρηκα μια από τρακαρισμενο δεν εκανε και αναγκαστηκα μαζευψα λεφτα και παρηγκειλα...πολλα τα λεφτα αδερφεεεε.....
τωρα μεχρι να ερθει και να το κανει θα βγαλει και τιποτα άλλο...
Αν εννοείς το μαμά μπριζάκι ,που βρίσκεται πάνω δεξιά στο ταμπλώ ,αυτό παίρνει ρεύμα απο το ACC2 (ασφαλειοθήκη-->2η ασφάλεια απο αριστερά) κ η οποία γραμμή έχει μόνιμα ρεύμα ,ακόμα κ με τον κεντρικό διακόπτη κλειστό ,πράγμα που σημαίνει ,οτι τροφοδοτείται από ξεχωριστό κύκλωμα εκτός κεντρικού διακόπτη.Υπάρχει περίπτωση η φόρτιση στη μπαταρία που κάνω με ctek 5 και χρησιμοποιώντας το αξεσουάρ που τον συνδέει πάνω στην 12V έξοδο πάνω στα όργανα
να κάψει τίποτα;
Αλλά και αυτό το κάνω ενάμιση χρόνο τώρα....
το καρτρερ εσπασε από το σασμαν το tps υπηρχε σα πρόβλημα η ηλεκρονικη βγηκε μετα ενώ καθότανε..Το κάρτερ τι έπαθε;
Το ΤPS βγήκε μετά ,ή όταν ήταν συνεργείο;
Η ecu επίσης ,χάλασε όσον καιρό η μηχανή ήταν παρκαρισμένη περιμένοντας κάρτερ k' tps ???
Πολύ περίεργα πράγματα...
Αν εννοείς το μαμά μπριζάκι ,που βρίσκεται πάνω δεξιά στο ταμπλώ ,αυτό παίρνει ρεύμα απο το ACC2 (ασφαλειοθήκη-->2η ασφάλεια απο αριστερά) κ η οποία γραμμή έχει μόνιμα ρεύμα ,ακόμα κ με τον κεντρικό διακόπτη κλειστό ,πράγμα που σημαίνει ,οτι τροφοδοτείται από ξεχωριστό κύκλωμα εκτός κεντρικού διακόπτη.
Άρα (βάσει λογικής κ χωρίς να έχω κοιτάξει το ηλεκτρικό διάγραμμα) εφόσον ο κεντρικός διακόπτης παραμένει στο OFF κατά την διαδικασία της φόρτισης ,η όποια τάση διοχετεύεται απο τον φορτιστή στο κύκλωμα ΔΕΝ μπορεί να έχει πρόσβαση στην ECU καθώς κ στα υπόλοιπα περιφερειακά ηλεκτρονικά ,τα οποία με τον κεντρικό διακόπτη κλειστό (δηλ με ανοιχτό κύκλωμα) δεν διαρρέονται απο ρεύμα.
Τώρα βέβαια ,με όσα περίεργα ακούω ,τι να πώ.
ΥΓ: Το μηχανάκι αρχίζει τα μπερδέματα κ το μονοκύλινδρο δούλεμα με το που θα πάρει μπρός ,ή μετά απο κάποια λεπτά που έχει φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας;
Ναι, το μαμά μπριζάκι λέω. Λειτουργεί με διακόπτη κλειστό και αν θυμάμαι καλά και χωρίς κλειδί....
Αν εννοείς το μαμά μπριζάκι ,που βρίσκεται πάνω δεξιά στο ταμπλώ ,αυτό παίρνει ρεύμα απο το ACC2 (ασφαλειοθήκη-->2η ασφάλεια απο αριστερά) κ η οποία γραμμή έχει μόνιμα ρεύμα ,ακόμα κ με τον κεντρικό διακόπτη κλειστό ,πράγμα που σημαίνει ,οτι τροφοδοτείται από ξεχωριστό κύκλωμα εκτός κεντρικού διακόπτη.
Άρα (βάσει λογικής κ χωρίς να έχω κοιτάξει το ηλεκτρικό διάγραμμα) εφόσον ο κεντρικός διακόπτης παραμένει στο OFF κατά την διαδικασία της φόρτισης ,η όποια τάση διοχετεύεται απο τον φορτιστή στο κύκλωμα ΔΕΝ μπορεί να έχει πρόσβαση στην ECU καθώς κ στα υπόλοιπα περιφερειακά ηλεκτρονικά ,τα οποία με τον κεντρικό διακόπτη κλειστό (δηλ με ανοιχτό κύκλωμα) δεν διαρρέονται απο ρεύμα.
Τώρα βέβαια ,με όσα περίεργα ακούω ,τι να πώ.
ΥΓ: Το μηχανάκι αρχίζει τα μπερδέματα κ το μονοκύλινδρο δούλεμα με το που θα πάρει μπρός ,ή μετά απο κάποια λεπτά που έχει φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας;
Aφού ανοίχτηκε (φαντάζομαι) ποιά ήταν η διάγνωση; (λόγος-αιτία ζημιάς)το καρτρερ εσπασε από το σασμαν
Αφού είχε διαγνωσθεί ήδη ,ΟΚ.το tps υπηρχε σα πρόβλημα
Πώς χαλάει μια ECU κατα την διάρκεια ακινησίας ;η ηλεκρονικη βγηκε μετα ενώ καθότανε..
Ναι Κωστή ,αυτό περιέγραψα κ πιό πάνω.Ναι, το μαμά μπριζάκι λέω. Λειτουργεί με διακόπτη κλειστό και αν θυμάμαι καλά και χωρίς κλειδί.
Εγώ ,με τις φτωχές μου γνώσεις ,ξέρω οτι ,Η ECU ,ή λειτουργεί σωστά...ή δεν λειτουργεί σωστά.Μετά από κάποια λεπτά το κάνει το πρόβλημα. Όχι όταν είναι κρύο.
Kαιρος ητανε.Για αρχη Σαββατιατικο καφεδακι?Λοιπόν, την μηχανή την πήρα πριν 5 μέρες, με καινούργια ECU, και έχω κάνει 150 km...φαίνεται εντάξει μέχρι στιγμής.