Διακοπές σε 990 adv

gaslion

Μέλος
Όνομα
Κωνταντίνος
Μοτό
Ducati Multistada 1200 Enduro
TTR 250 Raid
ξαφνικα για tps πηγαινα αυτό βγηκε..
Τι πρόβλημα καταλάβαινες;
Βάλατε αλλη ECU πάνω και είδατε ότι έχει πρόβλημα η παλιά;
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Κωστή...μήπως έχεις περάσει άλλο πρόγραμμα στην ECU σου με το TUNE ECU ???

Aν ναι ,δοκιμάσατε να ξαναπεράσετε το μαμά πρόγραμμα κ να δοκιμάσετε αν συνεχίζει το πρόβλημα ???
 

gaslion

Μέλος
Όνομα
Κωνταντίνος
Μοτό
Ducati Multistada 1200 Enduro
TTR 250 Raid
Κωστή...μήπως έχεις περάσει άλλο πρόγραμμα στην ECU σου με το TUNE ECU ???

Aν ναι ,δοκιμάσατε να ξαναπεράσετε το μαμά πρόγραμμα κ να δοκιμάσετε αν συνεχίζει το πρόβλημα ???
Όχι, δεν έχω βάλει άλλο. Με το Tune Ecu μόνο το είχα μπριζώσει για να δω πόσα volt δείχνει το TPS τον Σεπτέμβριο και ποτέ ξανά.

Υπάρχει περίπτωση η φόρτιση στη μπαταρία που κάνω με ctek 5 και χρησιμοποιώντας το αξεσουάρ που τον συνδέει πάνω στην 12V έξοδο πάνω στα όργανα

να κάψει τίποτα;

Αλλά και αυτό το κάνω ενάμιση χρόνο τώρα....
 
Τελευταία επεξεργασία:

freco

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα - Χίος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Tracer 9
Κωστή...μήπως έχεις περάσει άλλο πρόγραμμα στην ECU σου με το TUNE ECU ???

Aν ναι ,δοκιμάσατε να ξαναπεράσετε το μαμά πρόγραμμα κ να δοκιμάσετε αν συνεχίζει το πρόβλημα ???
Με πρόλαβε ο Γάτος.
Εμένα κράταγε χαμηλό ρελαντί. 1000 rpm. Τσεκάραμε τα πάντα και ήταν ο χάρτης τελικά. Τον ξαναπεράσαμε σαν τελευταία λύση αφού δε βρήσκαμε κάτι και εξαφανίστηκε το πρόβλημα.
Σημειωτέον ότι το διαγνωστικό έδειχνε πρόβλημα στον μπροστά αισθητήρα λαμδα.
 

gaslion

Μέλος
Όνομα
Κωνταντίνος
Μοτό
Ducati Multistada 1200 Enduro
TTR 250 Raid
Με πρόλαβε ο Γάτος.
Εμένα κράταγε χαμηλό ρελαντί. 1000 rpm. Τσεκάραμε τα πάντα και ήταν ο χάρτης τελικά. Τον ξαναπεράσαμε σαν τελευταία λύση αφού δε βρισκαμε κάτι και εξαφανίστηκε το πρόβλημα.
Σημειωτέον ότι το διαγνωστικό έδειχνε πρόβλημα στον μπροστά αισθητήρα λαμδα.
σου δούλευε μονοκύλινδρα;

είχες πειραματιστεί με χάρτες;
 

freco

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα - Χίος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Tracer 9
σου δούλευε μονοκύλινδρα;

είχες πειραματιστεί με χάρτες;
Όχι. Κανονικά. Χωρίς Γκάζι σωστά. Μόλις παταγα συμπλέγματος και άνοιγμα γκάζι, στο κλείσιμο έπεφταν οι στροφές.
Είχα περάσει τον χάρτη της Akrapovic
 

nktm990

Μέλος
Όνομα
nikos
Μοτό
990adv
Τι πρόβλημα καταλάβαινες;
Βάλατε αλλη ECU πάνω και είδατε ότι έχει πρόβλημα η παλιά;
εγω ειχα παει για καρτερ αλλα μεχρι να βρω μεταχειρησμενο περασαν 4 μηνες..πριν το κανω ηταν σιγουρα για tps εγιναν όλα και συνεχιζε όταν ζεστενοταν να κανει κολπακαι να σβηνει κτλ..στο συνεργειο που το χω ειχε ένα 990ιδιο και δοκιμασε την ηλεκρονικη και όλα καλα...εψαξα λιγο βρηκα μια από τρακαρισμενο δεν εκανε και αναγκαστηκα μαζευψα λεφτα και παρηγκειλα...πολλα τα λεφτα αδερφεεεε.....
τωρα μεχρι να ερθει και να το κανει θα βγαλει και τιποτα άλλο...
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
εγω ειχα παει για καρτερ αλλα μεχρι να βρω μεταχειρησμενο περασαν 4 μηνες..πριν το κανω ηταν σιγουρα για tps εγιναν όλα και συνεχιζε όταν ζεστενοταν να κανει κολπακαι να σβηνει κτλ..στο συνεργειο που το χω ειχε ένα 990ιδιο και δοκιμασε την ηλεκρονικη και όλα καλα...εψαξα λιγο βρηκα μια από τρακαρισμενο δεν εκανε και αναγκαστηκα μαζευψα λεφτα και παρηγκειλα...πολλα τα λεφτα αδερφεεεε.....
τωρα μεχρι να ερθει και να το κανει θα βγαλει και τιποτα άλλο...
Το κάρτερ τι έπαθε;
Το ΤPS βγήκε μετά ,ή όταν ήταν συνεργείο;
Η ecu επίσης ,χάλασε όσον καιρό η μηχανή ήταν παρκαρισμένη περιμένοντας κάρτερ k' tps ???
Πολύ περίεργα πράγματα...


Υπάρχει περίπτωση η φόρτιση στη μπαταρία που κάνω με ctek 5 και χρησιμοποιώντας το αξεσουάρ που τον συνδέει πάνω στην 12V έξοδο πάνω στα όργανα

να κάψει τίποτα;

Αλλά και αυτό το κάνω ενάμιση χρόνο τώρα....
Αν εννοείς το μαμά μπριζάκι ,που βρίσκεται πάνω δεξιά στο ταμπλώ ,αυτό παίρνει ρεύμα απο το ACC2 (ασφαλειοθήκη-->2η ασφάλεια απο αριστερά) κ η οποία γραμμή έχει μόνιμα ρεύμα ,ακόμα κ με τον κεντρικό διακόπτη κλειστό ,πράγμα που σημαίνει ,οτι τροφοδοτείται από ξεχωριστό κύκλωμα εκτός κεντρικού διακόπτη.

Άρα (βάσει λογικής κ χωρίς να έχω κοιτάξει το ηλεκτρικό διάγραμμα) εφόσον ο κεντρικός διακόπτης παραμένει στο OFF κατά την διαδικασία της φόρτισης ,η όποια τάση διοχετεύεται απο τον φορτιστή στο κύκλωμα ΔΕΝ μπορεί να έχει πρόσβαση στην ECU καθώς κ στα υπόλοιπα περιφερειακά ηλεκτρονικά ,τα οποία με τον κεντρικό διακόπτη κλειστό (δηλ με ανοιχτό κύκλωμα) δεν διαρρέονται απο ρεύμα.

Τώρα βέβαια ,με όσα περίεργα ακούω ,τι να πώ.


ΥΓ: Το μηχανάκι αρχίζει τα μπερδέματα κ το μονοκύλινδρο δούλεμα με το που θα πάρει μπρός ,ή μετά απο κάποια λεπτά που έχει φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας;
 
Τελευταία επεξεργασία:

nktm990

Μέλος
Όνομα
nikos
Μοτό
990adv
Το κάρτερ τι έπαθε;
Το ΤPS βγήκε μετά ,ή όταν ήταν συνεργείο;
Η ecu επίσης ,χάλασε όσον καιρό η μηχανή ήταν παρκαρισμένη περιμένοντας κάρτερ k' tps ???
Πολύ περίεργα πράγματα...



Αν εννοείς το μαμά μπριζάκι ,που βρίσκεται πάνω δεξιά στο ταμπλώ ,αυτό παίρνει ρεύμα απο το ACC2 (ασφαλειοθήκη-->2η ασφάλεια απο αριστερά) κ η οποία γραμμή έχει μόνιμα ρεύμα ,ακόμα κ με τον κεντρικό διακόπτη κλειστό ,πράγμα που σημαίνει ,οτι τροφοδοτείται από ξεχωριστό κύκλωμα εκτός κεντρικού διακόπτη.

Άρα (βάσει λογικής κ χωρίς να έχω κοιτάξει το ηλεκτρικό διάγραμμα) εφόσον ο κεντρικός διακόπτης παραμένει στο OFF κατά την διαδικασία της φόρτισης ,η όποια τάση διοχετεύεται απο τον φορτιστή στο κύκλωμα ΔΕΝ μπορεί να έχει πρόσβαση στην ECU καθώς κ στα υπόλοιπα περιφερειακά ηλεκτρονικά ,τα οποία με τον κεντρικό διακόπτη κλειστό (δηλ με ανοιχτό κύκλωμα) δεν διαρρέονται απο ρεύμα.

Τώρα βέβαια ,με όσα περίεργα ακούω ,τι να πώ.


ΥΓ: Το μηχανάκι αρχίζει τα μπερδέματα κ το μονοκύλινδρο δούλεμα με το που θα πάρει μπρός ,ή μετά απο κάποια λεπτά που έχει φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας;
το καρτρερ εσπασε από το σασμαν το tps υπηρχε σα πρόβλημα η ηλεκρονικη βγηκε μετα ενώ καθότανε..
 

gaslion

Μέλος
Όνομα
Κωνταντίνος
Μοτό
Ducati Multistada 1200 Enduro
TTR 250 Raid
...
Αν εννοείς το μαμά μπριζάκι ,που βρίσκεται πάνω δεξιά στο ταμπλώ ,αυτό παίρνει ρεύμα απο το ACC2 (ασφαλειοθήκη-->2η ασφάλεια απο αριστερά) κ η οποία γραμμή έχει μόνιμα ρεύμα ,ακόμα κ με τον κεντρικό διακόπτη κλειστό ,πράγμα που σημαίνει ,οτι τροφοδοτείται από ξεχωριστό κύκλωμα εκτός κεντρικού διακόπτη.

Άρα (βάσει λογικής κ χωρίς να έχω κοιτάξει το ηλεκτρικό διάγραμμα) εφόσον ο κεντρικός διακόπτης παραμένει στο OFF κατά την διαδικασία της φόρτισης ,η όποια τάση διοχετεύεται απο τον φορτιστή στο κύκλωμα ΔΕΝ μπορεί να έχει πρόσβαση στην ECU καθώς κ στα υπόλοιπα περιφερειακά ηλεκτρονικά ,τα οποία με τον κεντρικό διακόπτη κλειστό (δηλ με ανοιχτό κύκλωμα) δεν διαρρέονται απο ρεύμα.

Τώρα βέβαια ,με όσα περίεργα ακούω ,τι να πώ.


ΥΓ: Το μηχανάκι αρχίζει τα μπερδέματα κ το μονοκύλινδρο δούλεμα με το που θα πάρει μπρός ,ή μετά απο κάποια λεπτά που έχει φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας;
Ναι, το μαμά μπριζάκι λέω. Λειτουργεί με διακόπτη κλειστό και αν θυμάμαι καλά και χωρίς κλειδί.

Μετά από κάποια λεπτά το κάνει το πρόβλημα. Όχι όταν είναι κρύο.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
το καρτρερ εσπασε από το σασμαν
Aφού ανοίχτηκε (φαντάζομαι) ποιά ήταν η διάγνωση; (λόγος-αιτία ζημιάς)
το tps υπηρχε σα πρόβλημα
Αφού είχε διαγνωσθεί ήδη ,ΟΚ.
η ηλεκρονικη βγηκε μετα ενώ καθότανε..
Πώς χαλάει μια ECU κατα την διάρκεια ακινησίας ;
Ασε...την ξέρω την απάντηση..."ήταν η ώρα της ,κ απλά έτυχε να βγεί ενώ ήταν μέσα"...
Συνεχίζω να δι-αισθάνομαι περίεργα πράγματα...



Ναι, το μαμά μπριζάκι λέω. Λειτουργεί με διακόπτη κλειστό και αν θυμάμαι καλά και χωρίς κλειδί.
Ναι Κωστή ,αυτό περιέγραψα κ πιό πάνω.
Μετά από κάποια λεπτά το κάνει το πρόβλημα. Όχι όταν είναι κρύο.
Εγώ ,με τις φτωχές μου γνώσεις ,ξέρω οτι ,Η ECU ,ή λειτουργεί σωστά...ή δεν λειτουργεί σωστά.
Σίγουρα τα ηλεκτρονικά είναι μεγάλο μπέρδεμα για σωστή διάγνωση.(κατι υπο θερμοκρασία μπορεί να βγάζει fail)
Σίγουρα απο απόσταση και συζητώντας ,μόνον υποθέσεις μπορούν να γίνουν.
Σίγουρα ο μηχανικός σου έχει τις γνώσεις ,έχει κ την μηχανή μπροστά του ,έχει κάνει κ τα τέστ του ,κ για να επιμένει ,πιθανότατα να είναι έτσι.

Πάντως συνήθως ,για να βγεί πρόβλημα στην ECU ,πρέπει να υπάρχει κι ένας εξωτερικός παράγοντας που θα της το δημιουργήσει.
(πχ κάποιο συνδεδεμένο ηλεκτρ.περιφερειακό με αυτήν που βραχυκύκλωσε ή που υπο φορτίο-θερμοκρασία ,σπινθηρίζει)

Ξαναλέω όμως....ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΕΡΔΕΜΑ τα ηλεκτρονικά προβλήματα !!! (κ συχνά πολύ δύσκολη η ΑΜΕΣΑ σωστή διάγνωση)
 

gaslion

Μέλος
Όνομα
Κωνταντίνος
Μοτό
Ducati Multistada 1200 Enduro
TTR 250 Raid
Λοιπόν, την μηχανή την πήρα πριν 5 μέρες, με καινούργια ECU, και έχω κάνει 150 km...φαίνεται εντάξει μέχρι στιγμής.
 
Top Bottom