ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Αν παω σπιτι θα το τσεκαρω και θα στο πω..εξαερωση εχει γινει απο κατω προσ τα πανω τελεια και εκατο φορες και με διαφορετικα υγρα...το αποκλειω να ναι θεμα εξαερωσης..αλλα δε μπορω να καταλαβω τι ειναι..
Η δουλειά του συμπλέκτη είναι συγκεκριμένη είτε με 1η είτε με 6η ταχύτητα.Κάτι αντοίστιχο μου είχε συμβεί στο μικρό όταν μετά απο πτώση και επειδή έλειπε υγρό απο το δοχείο τράβηξε αέρα το κύκλωμα.Ε μόλις ζεσταινόταν δεν είχα συμπλέκτη.
Και κρύο μια δούλευε μια όχι.
Με μια αλλαγή υγρών (έβαλα λάδι για υδραυλικό τιμόνι) και με μια καλή εξαέρωση το πρόβλημα εξαφανίστηκε και ο συμπλέκτης δουλεύει άψογα.
 

Gio_Diego_950_ADV

Μέλος
Περιοχή
Λιδωρίκι Φωκίδας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM_950_Adventure
Η δουλειά του συμπλέκτη είναι συγκεκριμένη είτε με 1η είτε με 6η ταχύτητα.Κάτι αντοίστιχο μου είχε συμβεί στο μικρό όταν μετά απο πτώση και επειδή έλειπε υγρό απο το δοχείο τράβηξε αέρα το κύκλωμα.Ε μόλις ζεσταινόταν δεν είχα συμπλέκτη.
Και κρύο μια δούλευε μια όχι.
Με μια αλλαγή υγρών (έβαλα λάδι για υδραυλικό τιμόνι) και με μια καλή εξαέρωση το πρόβλημα εξαφανίστηκε και ο συμπλέκτης δουλεύει άψογα.
Μακαρι να ταν αυτο αλλα εχουν γινει τοσες εξαερωσεις και με διαφορετικα υγρα και το προβλημα μενει μονο στην τριτη κ λιγο στην τεταρτη..δες το λινκ..το χει κ αλλος...
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Δεν φταει η πανω τρομπα
Δεν φταιει η κατω τρομπα
Δεν φταει η εξαερωση
Δεν φταιει η μανετα
Δεν φταει το ωστηριο της κατω τρομπας
Δεν φταει το jetακι λαδιου πισω απο την τρομπα

Δισκακια δεν νομιζω με τιποτα εχεις 34000...
Συμπλεκτης και αυτο με τιποτα αφου καρφωτες μπαινουν βουτηρο

Οποτε το θεμα ειναι καπου στις τρομπες... μονο το σωληνακι υψηλης δεν εχεις αλλαξει...
 

Gio_Diego_950_ADV

Μέλος
Περιοχή
Λιδωρίκι Φωκίδας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM_950_Adventure
Δεν φταει η πανω τρομπα
Δεν φταιει η κατω τρομπα
Δεν φταει η εξαερωση
Δεν φταιει η μανετα
Δεν φταει το ωστηριο της κατω τρομπας
Δεν φταει το jetακι λαδιου πισω απο την τρομπα

Δισκακια δεν νομιζω με τιποτα εχεις 34000...
Συμπλεκτης και αυτο με τιποτα αφου καρφωτες μπαινουν βουτηρο

Οποτε το θεμα ειναι καπου στις τρομπες... μονο το σωληνακι υψηλης δεν εχεις αλλαξει...
Αν ηταν το σωληνακι θα εχανε υγρα και υγρα δεν χανει το μπασταρδο..να χει τσακισει το σωληνακι και να μην κανει δουλεια μου φαινεται απιθανο..στο λινκ που εβαλα κατι λεει για αξονικους τζογους του συμπλεκτη εσωτερικα αλλα πιστευει οτι το προβλημα ξεκιναει απο το μοτερ κ οχι απο το συμπλεκτη...δε ξερω ρε τι ναπω.....
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
...δε ξερω ρε τι ναπω.....
Τίποτα ρε να μην πείς.
Βόλτες να κάνεις (πολλές) και ν'αλλάζεις ταχύτητες με γκάζι κ στροφές (πολλές)
Και :friendship:
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
...δε ξερω ρε τι ναπω.....
Τίποτα να μην πεις, στο είπα και από κοντά χθες, αγάπη δίχως βάσανο δεν έχει νοστιμάδα...

Εχει χαρακτήρα και σου κάνει τσιριμόνιες η κυρία :D

:friendship:
 

Gio_Diego_950_ADV

Μέλος
Περιοχή
Λιδωρίκι Φωκίδας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM_950_Adventure
Τίποτα να μην πεις, στο είπα και από κοντά χθες, αγάπη δίχως βάσανο δεν έχει νοστιμάδα...

Εχει χαρακτήρα και σου κάνει τσιριμόνιες η κυρία :D

:friendship:
Εδω μιλαμε για πολυ βασανο ρε γαμωτο..πολυ αγαπη εχει πεσει...
 

gefr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος Φραγκόπουλος
Μοτό
Πάντα υπάρχει αιτία
Ο ολισθητήρας της αλυσίδας, επάνω στο ψαλίδι, χάνει τη βίδα συγκράτησής του και διπλώνει πίσω από το μπροστινό γρανάζι. Η αλυσίδα μπλοκάρει, ο κινητήρας σβήνει και πάρτον κάτω.


http://advrider.com/index.php?threads/07-990-adv-chain-guide-failure.551666/page-3
Ο μοτοσυκλετιστής που άνοιξε το νήμα, έπεσε και έσπασε τα κόκαλά του.
Η πιό μόνιμη λύση, καθώς οι επισκευές με Loctite δεν φάνηκε να διαρκούν, είναι η διαμπερής βίδα Μ6χ100 που βιδώνει στο κάτω τοίχωμα του ψαλιδιού. Το πάσο στο επάνω τοίχωμα του ψαλιδιού χρειάζεται να τρυπηθεί.




Ανεβαίνουν και οι φωτό! δίνοντας το image location...ενδιαφέρον
 
Τελευταία επεξεργασία:

gefr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος Φραγκόπουλος
Μοτό
Πάντα υπάρχει αιτία
Σχετικά με την εξαέρωση του κυκλώματος ψύξης, πιστεύω οτι αφού γεμίσει όσο γίνεται με ψυκτικό, θα πρέπει να λειτουργήσει ο κινητήρας, να ζεσταθεί το ψυκτικό για να ανοίξει η κυκλοφορία του ψυκτικού γύρω από το ψυγείο.
Επίσης να πώ οτι με ζύμωμα του κολάρου του ψυγείου στην αριστερή πλευρά της μηχανής, ο αέρας έφευγε τελείως, όπως το κατάφερνε ο Αυγέρης, χωρίς ανέβασμα του μπροστινού τροχού.
Για το τζετάκι λαδιού στο συμπλέκτη, έχω διαβάσει οτι το Νο #30 δεν είναι διάμετρος οπής, αλλά κάποιος τρόπος μέτρησης της ποσότητας υγρού που περνάει μέσα από την οπή, με συγκεκριμένη πίεση και ιξώδες.
Γειά χαρά
 
Τελευταία επεξεργασία:

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
εχει αρχισει και κανει κατι κουλα με το ρελαντι......το κραταει ψηλα και τετοια.μολις το σβηνω και ξαναναβω επανερχεται.το θεμα ειναι οτι αμα το γραψω στα α....... μου ,δεν εχω φρενο κινητηρα.χτες αλλαξε 3 φορες.
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
εχει αρχισει και κανει κατι κουλα με το ρελαντι......το κραταει ψηλα και τετοια.μολις το σβηνω και ξαναναβω επανερχεται.το θεμα ειναι οτι αμα το γραψω στα α....... μου ,δεν εχω φρενο κινητηρα.χτες αλλαξε 3 φορες.
Tps
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Χαχαχαχα, του έστειλα το τηλέφωνο του μηχανικού μου! :)
@enkefalos ακούει; ;)
αλλαζει ευκολα?που βρισκεται παιδια και ποσο κοστιζει?
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
παντως χτες που του εκανα μια κατοσταρα και το αναβοσβησα 5-6 φορες,τιποτα.κανονικα πραγματα.
το παρακολουθω.σε ποιο σημειο ειναι bytheway?
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Mάνο ,θέλει κούμπωμα με διαγνωστικό ή με AutoTune ,να δεις που είναι οι τιμές ,κ να πράξεις αναλόγως.
Γίνεται κ με πολύμετρο ,αλλά είναι πιό μπελαλίδικη διαδικασία.
Μπορεί να έχουν πιάσει οξείδωση οι επαφές κ μ'ένα καθάρισμα να είναι ΟΚ.
Μπορεί να έχουν "φύγει" ελάχιστα απο την θέση τους κ να θέλουν ρυθμισμα.
Μπορεί να'χουν "τελειώσει" κ να θέλουν άλλαγμα.
Σε κάθε περίπτωση ,θα πρέπει να ξέρεις τι κ πως να το κάνεις.
Το Repair Manual περιγράφει τον τρόπο ελέγχου.
 
Top Bottom