Κόλλα στιγμής στο τζαμάκι της αντλίας του πιςω φρένου.. Αν κουνιέται... Κανει δουλειά!!Πειτε καμια μοντα...παμε παρακατω.....
Ήρθες στο κάμπινγκ;; Δεν βλέπω μουλτι...
Κόλλα στιγμής στο τζαμάκι της αντλίας του πιςω φρένου.. Αν κουνιέται... Κανει δουλειά!!Πειτε καμια μοντα...παμε παρακατω.....
175 με φίσες. Περισσότερο το πήρα για αναβάθμιση αν και μου έκανε κάτι κουλά τώρα τελευταίαΠόσο πήγε; Για αναβάθμιση το έκανες ή είχες θέμα;
Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σου έδειχνε μαλακιες το βολτομετρο;; Τώρα όλα οκ;; Η θα το λύσω αυτό το πρόβλημα η θα το βάλω φωτιά στην βουλιαγμενης εξω απο το 500 μαζί με τον Gio_diego_950_adv!!!!!! Χαχαχα175 με φίσες. Περισσότερο το πήρα για αναβάθμιση αν και μου έκανε κάτι κουλά τώρα τελευταία
Ταβανι τα 350 εργασια και ανταλλακτικα!!Καλημέρα σύντροχοι!
Απορία. Για μεγάλο φουλ-κομπλέ service με τις προδιαγραφές της μαμά ΚΤΜ που σημαίνει
- Αλλαγή λαδιών, φίλτρου και λοιπόν παρελκόμενων (o-rings κλπ)
- Αλλαγή μπουζί
- Ρύθμιση βαλβίδων
- Έλεγχος δίσκων συμπλέκτη
- Έλεγχος συστήματος πίεσης δίσκων συμπλέκτη
- Καθαρισμός μπεκ λαδιού για λίπανση συμπλέκτη
- Λοιπούς ελέγχους σε βίδες κλπ
- Έλεγχος αναρτήσεων
- Εξαέρωση εμπρός ανάρτησης
- Έλεγος άξονα ψαλιδιού
- Έλεγχος/ρύθμιση ρουλεμάν λαιμού
- Παραφλού
- Υγρά φρένων και συμπλέκτη
- Αλλαγή φίλτρων βενζίνης
Και μια-δυο εργασίες ακόμη
Πόσο πιστεύετε πως είναι μια λογική κοστολόγηση εργασίας (χώρια απ' το κόστος των ανταλλακτικών);
Εσυ για τον ανορθωτη κ εγω για το συμπλεκτη..θα τα κανουμε σταχτες τα ρημαδια...Σ
Σου έδειχνε μαλακιες το βολτομετρο;; Τώρα όλα οκ;; Η θα το λύσω αυτό το πρόβλημα η θα το βάλω φωτιά στην βουλιαγμενης εξω απο το 500 μαζί με τον Gio_diego_950_adv!!!!!! Χαχαχα
ηρθε το μελοντικο 990 μου,εγω κατι προεκυψεΚόλλα στιγμής στο τζαμάκι της αντλίας του πιςω φρένου.. Αν κουνιέται... Κανει δουλειά!!
Ήρθες στο κάμπινγκ;; Δεν βλέπω μουλτι...
Το έχεις κανει ;μια καλη και πολυ χρηστικη μοντα ειναι το snapout της Rottweiler Perfomance . Γλυτωνεις τις εκνευριστικες βιδες στο ντουλαπακι . Με το συγκεκριμενο και με μονο μια βιδα μισης στροφης το ντουλαπακι εκτος και προσβαση στα καρμπς . Το βρισκω εξαιρετικο....Αν συνδυαστει και με το Dog House Storage Box , εχεις πλεον αρκετο χωρο κατω απο την σελα
Πιθανά την "είχε φάει" από κάτω (χτύπημα) κ δεν το είχες δεί.Έσπασε σήμερα το διπλό σταντ!! (990 adv 2011)
Το μηχανάκι δεν ήτανε φορτωμένο. Το πατάω να ακουμπήσει κάτω και με το που βάζω δύναμη, κόπηκε στο σημείο του "μοχλού"..
Τι κάνουμε? Πάω για καινούριο?
Κολλάει?
Παίζει να έχει κανείς μεταχειρισμένο?
Το ιδιο ειχα παθει εγω στο gs. Για να ναι πιο στιβαρο πριν το κολλησω του βαλα μπετοβεργα μεσα με λιγο πιο μικρη διαμετρο και το κολλησα..εχει κρατησει τρια χρονια...Έσπασε σήμερα το διπλό σταντ!! (990 adv 2011)
Το μηχανάκι δεν ήτανε φορτωμένο. Το πατάω να ακουμπήσει κάτω και με το που βάζω δύναμη, κόπηκε στο σημείο του "μοχλού"..
Τι κάνουμε? Πάω για καινούριο?
Κολλάει?
Παίζει να έχει κανείς μεταχειρισμένο?
Ιδιο σκεπτικο με το δικο μου..αφου τα πιανεις ενα ενα καντα σωστα.βαλε δευτερο βεντιλατερ,κολαρα σιλικονης, αλλαξε βαλβιδα θερμοκρασιας απο 640 ν ανοιγει γρηγοροτερα,ταπα ψυγειου καινουρια,καθαρισε ψυγεια και παγουρια και εισαι κομπλε αν δεν βλεπεις νερα μεσα στα λαδια σ.αν βλεπεις αλλαξε και αντλια νερου με το αξονακι της..και πανω απ ολα καλο παραφλου...Παιδες ας υποθεσουμε οτι ο προηγουμενος ιδιοκτητης του 950 εχοντας κανει εναν σεβαστο αριθμο χλμ δεν εχει αλλαξει,κανει service στην αντλια καυσιμου-νερου...Αξιζει να αντικατασταθουν με καινουργια κομματια η μπορουν να επισκευαστουν τα υπαρχον και με τι κοστος το καθε ενα?Με το 990 δεν ειχα θεμα αλλα με το 950 και με τα 10 χρονια στην πλατη ειναι αναγκαιο...Επισης εχω παρατηρησει οτι στις περισσοτερες αγγελιες οι ιδιοκτητες μιλουν μονο για φιλτρα,λαδια,ρυθμισμα και σταματουν εκει....Η αληθεια ειναι οτι αφηνουν το πραγματικο service στον καινουργιο ιδιοκτητη...Οποια αλλη παρατηρηση δεκτη...Οταν θα ερθει στα χερια μου το 950 οι πρωτες ματιες(εργασιες) θα γινουν στο κυκλωμα ψυξης...
Αντικαταστάθηκε σημερα με μεταχειρισμένο απο μοντέλο 08', το οποίο ειναι πιο χοντρό στο σημείο που έσπασε. Η μεγαλύτερη διάμετρος το κανει και φαινεται πιο γερό..
Το σημείο στο οποίο έσπασε δεν παιζει να εχει βρει καπου.. Μαλλον ειμαι απλα γκαντέμης!
Κι εγω για να το κολλήσω καπου σκεφτηκα, αλλα δεν ημουνα σιγουρος για το υλικό..
Οσο για την μπετοβεργα, καλη ιδεα!!
Αν βρω κατι τοσο λεπτό ώστε να χωράει, θα το βαλω. Να γινει μασίφ!
Σας ευχαριστω παιδια για την απόκριση!!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Σ ευχαριστω Diego συμβουλες με αποτελεσμα...αλεξισφαιρο θα γινει το rally.Επεται συνεχεια με την αντλια καυσιμου...επισκευαζεται? Αντικατασταση με καινουργια?Επιβαλεται νομιζω να αντικατασταθει και η βαλβιδα στο κυκλωμα του λαδιου?...οσο για τις αναρτησεις ο μαστορας θα αποφασισει για το service...Υπολογιζω οτι για να εχω ενα αξιοπιστο μηχανημα θα φυγουν τα 500....Ιδιο σκεπτικο με το δικο μου..αφου τα πιανεις ενα ενα καντα σωστα.βαλε δευτερο βεντιλατερ,κολαρα σιλικονης, αλλαξε βαλβιδα θερμοκρασιας απο 640 ν ανοιγει γρηγοροτερα,ταπα ψυγειου καινουρια,καθαρισε ψυγεια και παγουρια και εισαι κομπλε αν δεν βλεπεις νερα μεσα στα λαδια σ.αν βλεπεις αλλαξε και αντλια νερου με το αξονακι της..και πανω απ ολα καλο παραφλου...
Μήπως τυχόν κράτησες τον κωδικό του ωστηρίου;Kαι παμε παλι το κλασσικο μου προβλημα που κανεις δε μπορει να μου το λυσει αλλα υπαρχει..Κατ αρχας καλο θα ηταν οι κατοχοι των 950 να αλλαξουν ωστηριο γιατι βελτιωνει κατα πολυ την αισθηση και το jet που εχει προαναφερθει γιατι η κτμ το ειχε κανει ανακληση.Παρακατω δειχνω μερικες φωτογραφιες απο το δικο μου ωστηριο το οποιο αποτελειται απο τρια τμηματα και ειναι αλουμινιου σε αντιθεση με το τελευταιο που ειναι ενα κομματι και δεν ξερω αλλο υλικο για να μην στραβωνει ευκολα..
Ειναι ευκολη διαδικασια αντικαταστασης.Αφου λυσουμε την τρομπα συμπλεκτη παμε στη δεξια μερια και ανοιγουμε το καπακι..Ξεβιδωνουμε την καμπανα και μια 32 βιδα και στη μεση ειναι το ωστηριο..Το βγαζουμε και το αντικαθιστουμε..Τα δενουμε ολα προσεχτικα και εχουμε αλλο συμπλεκτη..Συγνωμη αλλα δεν καταφερα να βγαλω φωτος αλλα οποιος θελει μπορει να με ρωτησει για το οτιδηποτε..
Στο θεμα μου λοιπον βλεπουμε οτι το ωστηριο ειναι χτυπημενο:
Δεν ξερω αν εχει αυτο σχεση με το προβλημα μου η φανερωνει κατι..Το προβλημα μου ειναι οτι κατα την αλλαγη απο 3η σε 4η και σπανια απο 4η σε πεμπτη η μανετα δεν επιστρεφει στην αρχικη της θεση με φουλ πιεση..Επιστρεφει μεχρι τα 3/4 της περιπου και αυτο χωρις μεγαλη πιεση με αποτελεσμα αν αλλαξω σε αυτη τη φαση ταχυτητα να μην κουμπωσει καλα και να μπει καρφωτα..Αυτο συμβαινει αν η αλλαγη γινει στις 6.000 στροφες περιπου και κλεισω το γκαζι κατα τη διαρκεια..Και το κανει ΠΑΝΤΑ οταν υπαρχουν αυτες οι συνθηκες..Το θεμα ειναι οτι εχω αλλαξει πανω αντλια,κατω ομπερον,ωστηριο,jet και συνεχιζει να το κανει παρα τις απειρες εξαερωσεις που του χω κανει.. Εχω googlaρει απειρες φορες αλλα μονο εναν εχω βρει που του κανει ακριβως το ιδιο και το λινκ ειναι αυτο του θεματος πανω στο οποιο εργαζεται ο φιλος gefr μηπως μου βρει καποια λυση..
http://www.ride-joy.com/Sluggish-clutch-shifting-3rd-gear-slow-return-found-possible-solution_10208135.html
Αν το κανει σε καποιον αλλον ας το πει τουλαχιστον να μην ειμαι ο μονος γκαντεμης στην Ελλαδα γιατι απ οτι καταλαβα δεν ειναι ενα κοινο προβλημα και η λυση του δεν ειναι ευκολη.. Αν μπορει ας με διαφωτισει καποιος γιατι το ενα μου χερι ειναι με σπιρτο πανω απο το ντεποζιτο και το αλλο βαθια χωμενο στην τρυπια τσεπη...
ευχαριστω πολυ..
Αν παω σπιτι θα το τσεκαρω και θα στο πω..εξαερωση εχει γινει απο κατω προσ τα πανω τελεια και εκατο φορες και με διαφορετικα υγρα...το αποκλειω να ναι θεμα εξαερωσης..αλλα δε μπορω να καταλαβω τι ειναι..Μήπως τυχόν κράτησες τον κωδικό του ωστηρίου;
Όσο για τα κόλπα της μανέτας τσέκαρε αν κρατάει πίεση το τρομπάκι πάνω πατώντας την πολλές φορές και γρήγορα στατικά.Πάντως πιστεύω οτι μάλλον δεν έχει γίνει καλή εξαέρωση.
Απο κάτω προς τα πάνω την κάνεις έτσι;