ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Αν το πάρω για 1000 € ? Αξίζει?
Αν στο δωσουν 1000 να το φοβασαι...

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Αν στο δωσουν 1000 να το φοβασαι...

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Aν το φοβηθείς με 1000 ,πάρ'το κ φέρ'το μου στο καπάκι ,να σου δώκω 2000.
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Aν το φοβηθείς με 1000 ,πάρ'το κ φέρ'το μου στο καπάκι ,να σου δώκω 2000.
:ha σωστος ! Με ενα χιλιαρικο δεν παιρνεις ουτε παπι ! Αν δουλευει το εργαλειο με αλλα 2 χιλ βαρια γινεται μπιμπελο ! Ρε γατε ανελαβε το να γινει δουλεια
 

cissemania

Μέλος
Όνομα
διονυσης
Μοτό
ktm duke ii
Παιδιά δεν είπα ότι θα το πάρω 1000 σόνι κ ντε απλά είπα έχει μια περίπτωση ούτε η άλλος έχω πει ότι ότι πάνω από 1500 δεν το περνώ. Απλά είπα αν κάθεται τόσο καιρό τι να προσέξω αν το πάρω. Άμα το πάρω θα έχουμε πολυ κουβέντα εδώ μέσα έχω να ρωτήσω πολλά.;);)
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Υπάρχει ένα θέμα.. Πρέπει να σκεφτείς πόσα είσαι διατεθειμένος να δώσεις για ένα 990 adv σε κανονική κατάσταση (να δουλεύει και να κινείται κανονικά εννοω)

Αν θες 1200-1500 για να το κάνεις ξανα μηχανάκι τότε και 1000 και 1500 και 4000 αξιζουν... εχεις δει φανταζομαι τιμες στο car...
 

cissemania

Μέλος
Όνομα
διονυσης
Μοτό
ktm duke ii
ειναι το 950. αν το παρω κ δεν ασχοληθω με τον κινητηρα κ παρω αλλον αξιζει ?
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
ειναι το 950. αν το παρω κ δεν ασχοληθω με τον κινητηρα κ παρω αλλον αξιζει ?
Σε συμβουλεύω να συναντηθείς (αν βολεύει βέβαια) με ένα παλικάρι που γνωρίζει καλά τα 950/990 και να πάτε να το δείτε μαζί.
Δεν είμαι σίγουρος ότι μεσα απο το φορουμ θα μπορεσεις να δωσεις απαντησεις στα ερωτηματα σου.
Θα σου ελεγα επισης να βαλεις ενα ερωτηματικο στο θεμα "κατασχεμενο" και να το ψαξεις λιγο παραπανω, οσον αφορα την εγγυτητα των εγγραφων που θα παρεις στα χερια σου, αν τελικα το παρεις.

Βασικα απο αυτο ξεκινα και μετα βλεπεις το τεχνικο θεμα.

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

cissemania

Μέλος
Όνομα
διονυσης
Μοτό
ktm duke ii
Κατσε να το παρω κ βλεπουμε τι θα κανουμε.

Αντε γιατι 3 μηνες χωρις KTM ειναι παρα πολυ :stm:
 

cissemania

Μέλος
Όνομα
διονυσης
Μοτό
ktm duke ii
Σε συμβουλεύω να συναντηθείς (αν βολεύει βέβαια) με ένα παλικάρι που γνωρίζει καλά τα 950/990 και να πάτε να το δείτε μαζί.
Δεν είμαι σίγουρος ότι μεσα απο το φορουμ θα μπορεσεις να δωσεις απαντησεις στα ερωτηματα σου.
Θα σου ελεγα επισης να βαλεις ενα ερωτηματικο στο θεμα "κατασχεμενο" και να το ψαξεις λιγο παραπανω, οσον αφορα την εγγυτητα των εγγραφων που θα παρεις στα χερια σου, αν τελικα το παρεις.

Βασικα απο αυτο ξεκινα και μετα βλεπεις το τεχνικο θεμα.

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk[/quote


Εχω ενα φιλο που ξερει να μου πει τι κ πως απλα δεν εχω προσβαση ακομα να παω μαζι του μονος μου εχω παει 2 φορες.
Πιστευω παρασκευη η σαββατο θα μπορω να παω κ με το φιλαρακο μου να το δει.
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Παιδια καλημερα

Ειχα ενα duke ii 640 κ το εδωσα κ σκεφτομουν να παρω ενα Adventure. ετυχε κ βρηκα ενα κατασχεμενο νομιζω του 2008 μοντελο κ καθεται 6 χρονια μεσα σε κλειστο χωρο πηγα κ το ειδα χθες ουτε φρενα κολλημενα κ γενικα σε αψογη κατασταση.
1) τι κανουμε κ τι κοιταμε ?
2) αξιζει ?
3) τι μπορει να εχει χαλασει ?
Ευχαριστω.
Τα παντα ειναι χαλασμενα, 2-3 χιλιαρικα στην ξεφτιλα να το κανεις μηχανακι.
 

chaosm

Μέλος
Άμα πέσεις και σε κανέναν μάστορα πιστόλι τα βλέπω τα πιστόνια πυροτέχνημα στη πρώτη μίζα
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Καλημέρα παίδες....ερωτήσεις:

1) Όταν βλέπουμε λάδι ή υπολοίματα λαδιού στις αναροφήσεις αέρα κάτω από το φίλτρο, τί σημαίνει?

Υπάρχει λάδι κολλημένο στα τοιχώματα και πάνω στις πεταλούδες.
Υπάρχει κάποιος τρόπος να καθαριστούν? Κάποιο καθαριστικό ίσως?

https://photos.app.goo.gl/BmzOvkLIUxgyveHw1

2) Το φίλτρο αέρα (Κ&Ν) το καθαρίζουμε κάνοντάς το μπανάκι σε σαπουνάδα - ξέβγαλμα - στέγνωμα?

Merci.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Καλημέρα παίδες....ερωτήσεις:

1) Όταν βλέπουμε λάδι ή υπολοίματα λαδιού στις αναροφήσεις αέρα κάτω από το φίλτρο, τί σημαίνει?

Υπάρχει λάδι κολλημένο στα τοιχώματα και πάνω στις πεταλούδες.
Υπάρχει κάποιος τρόπος να καθαριστούν? Κάποιο καθαριστικό ίσως?

https://photos.app.goo.gl/BmzOvkLIUxgyveHw1

2) Το φίλτρο αέρα (Κ&Ν) το καθαρίζουμε κάνοντάς το μπανάκι σε σαπουνάδα - ξέβγαλμα - στέγνωμα?

Merci.
Γιάννη όταν βλέπεις λάδι από τις αναθυμιάσεις στην εισαγωγή, έχεις παραπάνω αναθυμιάσεις από το κανονικό. Αυτό γενικά για όλα τα μοτέρ, όχι μόνο για μηχανάκια, ή το ΚΤΜ σου....
Αυτό σημαίνει ελατήρια πιτονιού/πιστονιών, ή τσιμουχάκια βαλβίδων. Ή και τα δυο :D
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
Δεν έγινε κάτι, αναθυμιάσεις είναι. Το έσκισες πρόσφατα; Το φιλτροκούτι σου μέσα από λάδι πώς ήταν; Το σωληνάκι των αναθυμιάσεων που τις επιστρέφει στο φιλτροκούτι πρέπει να είχε περισσότερη ποσότητα.

Σκούπισε τα λάδια με χαρτί και επ' ευκαιρία πάρε και καθαριστικό καρμπυρατέρ και καθάρισε..

Για το φίλτρο γράφουν οδηγίες πάνω και τα καθαριστικά, ψεκάζεις, αφήνεις να μουλιάσει, ξεπλένεις μόνο από μέσα προς τα έξω (να μη σπρώχνεις τις βρωμιές προς το φίλτρο), αφήνεις να στεγνώσει μόνο του, λαδώνεις.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom