Το DRZ βάρεσε μπιέλα, το επισκεύασα και το πούλησα. Ο μηχανικός μου μου είπε ότι έπραξα κακώς, γιατί το μοτέρ του ήταν ολοκαίνουριο και, εφόσον αλλάχθηκε η μπιέλα, έπρεπε να το κρατήσω, αλλά εγώ είχα ξενερώσει ήδη. Και είναι κρίμα γιατί ήταν εκπληκτικό μηχανάκι και το είχα περιποιηθεί εξίσου (FCR 39 MX, ολόσωμη Akrapovic, φίλτρα, 3x3, δυναμομετρήσεις, ρυθμίσεις...). Από την άλλη, ήταν επίσης κρίμα γιατί του έπινα το αίμα, κάνοντας μονοήμερες 500-600 χλμ και πολύ συχνά τέρμα γκάζι. Γι'αυτό πήγα στο μικρό ΜΤ, ήταν πολύ συνειδητοποιημένη η επιλογή μου. Θεώρησα το 700άρι δικύλινδρο μοτέρ εξαιρετικό για τη χρήση που κάνω, αλλά ήθελα και την "καγκουριά" (χαμηλό βάρος και ευελιξία) των motard. Χωρίς να ξοδέψω μια περιουσία και χωρίς να φοβάμαι μη μου το φάνε κάθε δευτερόλεπτο (αλλιώς θα περίμενα το 790). Το μόνο που μου λείπει είναι ότι δε μπορώ να καβαλάω άνετα πεζοδρόμια και λοιπά εμπόδια και δεν απενεργοποιείται το abs πίσω.
Δε μπορείς να τα'χεις όλα...
Δε σε θυμάμαι, είναι η αλήθεια. Δεν τα πάω πολύ καλά με ονόματα. Αν είχαμε συστηθεί, σίγουρα θα θυμάμαι φάτσα. Στην επόμενη. ^^