Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Και βουαλααα τις εκανα excel.... Την κυριακη ποιος ειναι μεσα για καμοια κοντινη;;;;


#xrv_world_explorer
Την Κυριακη....ελα να σουβλισουμε το αρνι κ ασε τις βολτες...!!!!!

Απο...Τριτη ...παμε αν θες....τι εχουμε να κανουμε ετσι κ αλλιως.....!!!!
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Απο περιεργεια....κατεβηκα στην αυλη...κ ειδα οτι το Κουλουρι φοραει....Takhasi....καλες-κακες...ξερει κανεις ;;;
Παντως το ονομα ειναι....πολυ παραδοσιακο...χαχα..!!!
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Την Κυριακή παίζει στα social απαγόρευση κυκλοφορίας για τα οχήματα. Που πάμε ωρεεε
Στον Υμμητο....χωματινη...!!!!

Ανεβα εσυ απο...Σταυρο...εμεις απο Καρεα....κ θα βρεθουμε επανω....χαχα..!!!
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Μη νομίζεις. Οι ζάντες του αφρικα (όπως και του transalp) δεν έχουν και πολλά να ζηλέψουν από τις excel. Είναι σκυλιά μαύρα από αντοχή.
Η ποιότητα και η αντοχή των μαμά DID των τότε Honda, είναι κατά πολύ ανώτερη των σύγχρονων excel.
Μου το επιβεβαίωσε άνθρωπος που κάνει χρόνια ακτινολογήσεις και πλέκει ζάντες.

Το διαπίστωσα και γω στο Άφρικα, που του είχα πιει το αίμα στο χώμα και δεν έπαθαν τίποτα.

(Παρεμπιπτόντως και το 1150 έχει ζάντες που δεν χαμπαριάζουν τίποτα).
Μου το είπαν και στο ροδαμοτο αυτό για τις παλιές did
Πολύ ποιοτικες
Επαυξανω, και το ΧΤΖ 750 DID φοραει και παρολο που δεν του εχω κανει σκληρή χρηση χωμα σαν εσας, εχει φαει κοπανημα φορτωμενο σε χωμα και 30 χρονια μετα δεν εχει καταλαβει τιποτα.

Ισχυει και για τις ζαντες του 1150, απλα εκει αν στραβωσει εχει περιπετεια μετα...
Παιδιά, η ποιότητα κατασκευής και η στιβαρότητα των παλιών DID είναι με προδιαγραφές βροντόσαυρου... Δεν το συζητάω! Το μόνο τους "πρόβλημα" είναι οτι μετά από μια 20ετία μπορεί να παρουσιάσουν οξείδωση και ξεφλούδιζμα, αν δεν συντηρούνται αναλόγως (στη δικιά μου έγινε στη μπροστά).
Παρόλα αυτά, οι Excel για το βάρος τους, το πάχος τους και το βάρος της αφρικα, παρόλο που έφαγαν πολύ πέτρα, σκαλοπάτι και κοπάνημα, αποδείχτηκαν άψογες και πάρα πολύ στιβαρές.
Πριν τις δοκιμάσω στην πράξη δεν κρύβω πως είχα μια μικρή ανησυχία λόγω όψης και μόνο, αλλά τελικά δεν υπήρχε κανένας λόγος. Κατασκευάζονται με προδιαγραφές που καλύπτουν τεράστια καταπόνηση σε αγωνιστικές χωμάτινες συνθήκες (ακόμα και αν τα χωμάτινα μηχανάκια είναι πολύ ελαφρύτερα, σε αυτές τις οδηγικές συνθήκες οι δυνάμεις που ασκούνται είναι τεράστιες).
Σε μια 20ετία βέβαια θα μπορεί υπάρχει καλύτερη σύγκριση... :p
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Παιδιά, η ποιότητα κατασκευής και η στιβαρότητα των παλιών DID είναι με προδιαγραφές βροντόσαυρου... Δεν το συζητάω! Το μόνο τους "πρόβλημα" είναι οτι μετά από μια 20ετία μπορεί να παρουσιάσουν οξείδωση και ξεφλούδιζμα, αν δεν συντηρούνται αναλόγως (στη δικιά μου έγινε στη μπροστά).
Παρόλα αυτά, οι Excel για το βάρος τους, το πάχος τους και το βάρος της αφρικα, παρόλο που έφαγαν πολύ πέτρα, σκαλοπάτι και κοπάνημα, αποδείχτηκαν άψογες και πάρα πολύ στιβαρές.
Πριν τις δοκιμάσω στην πράξη δεν κρύβω πως είχα μια μικρή ανησυχία λόγω όψης και μόνο, αλλά τελικά δεν υπήρχε κανένας λόγος. Κατασκευάζονται με προδιαγραφές που καλύπτουν τεράστια καταπόνηση σε αγωνιστικές χωμάτινες συνθήκες (ακόμα και αν τα χωμάτινα μηχανάκια είναι πολύ ελαφρύτερα, σε αυτές τις οδηγικές συνθήκες οι δυνάμεις που ασκούνται είναι τεράστιες).
Σε μια 20ετία βέβαια θα μπορεί υπάρχει καλύτερη σύγκριση... :p
Δε νομιζω οτι ειναι μονο οι παλιες DID που ειναι αθραυστες, το CRF1000 εχει επισης DID τις οποιες καταπονησα ασχημα στο ταξιδι στα Σταν, ιδιως σε ενα απιστευτο σπαστηρι στο Καζακσταν οπου ειχαμε φυγει μπροστα με τον Χριστοφ και πεσαμε σε λακουβες-κρατηρες με 90-100χμω o_O Σε κανα δυο απ'αυτες τερματισε ασχημα ("γκααπ!") το μπροστινο και ειμουνα σιγουρος οτι η ζαντα θαχει γινει τετραγωνη, αλλα παρ'ολα αυτα δεν επαθε σχεδον τιποτα - το επιβεβαιωσα στον Κουζη μετα την επιστροφη και ουτε καν την ακτινολογησα. Εκτος απ'αυτο το ταξιδι, το μηχανακι εχει κανει πολλα και απαιτητικα χωματινα χιλιομετρα και οι ζαντες ειναι μια χαρα.

EDIT: Οι παλιες DID του Τρανσαλπ που εχει κανει 180Κ χμ με ενα μεγαλο μερος αυτων "κυνηγημενα χωματινα" δεν εχουν οξειδωσει/ξεφλουδισει μετα απο 18 χρονια και με το μηχανακι αφημενο κυριως εξω ολ'αυτα τα χρονια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Μου ηρθαν σημερα τα πραγματα που παρήγγειλα για το Himalayan ενα βραδυ μεσα στην καραντίνα....

462 κιτ
Ρυθμιζομενες μανετες
Προστατευτικο πίσω τρομπας φρένου
Καλωδιο μεταφοράς του αισθητήρα εξωτερικης θερμοκρασιας μπροστα για να εχω μονιμα σωστη ένδειξη και οχι μονο οταν ειναι κρύο.

Τωρα το ποτε θα τα βαλουμε πάνω στο μηχανακι και ποτε θα το παρουμε ειναι αλλο θεμα


Μολις μου ηρθε το δέμα εκανα σαν μικρο παιδί

Και έρχεται ο γιος μου και μου λεει και τι χαίρεσαι ετσι αφου δεν το εχεις το μηχανάκι, που θα τα βαλεις στο ποδήλατο σου ......


Sent from my LM-G810 using Tapatalk
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αγαπάμε Ιταλούς

Όχι για το ανυπέρβλητο στυλ στις μοτοσικλέτες τους, το καταπληκτικό design, αλλά και για τις υπέροχες μηχανολογικές λύσεις τις οποίες παρέχουν στα προβλήματα. Για παράδειγμα, φτιάχνεις ένα ονοφάκι, ας πούμε ότι θες να το παρατάξεις απέναντι στο transalp, αντιγράφεις το στυλ transalp τόσο όσο, αλλά βάζεις και ένα USD για να μην είναι φλώρικο.

Το οποίο USD το πήρες από το ράφι, όπως η Honda. Από το ράφι του mito, που είναι τα μισά κιλά (λέμε τώρα). Και φυσικά χαλάνε οι τσιμουχες από την καταπόνηση. Βάζεις άλλο καλάμι; Όχι, βάζεις διάστημα σέρβις στις αναρτήσεις 6000χλμ, πρόβλημα λύθηκε.

Βέβαια ούτε η Honda μαθαίνει από τα λάθη της Aprilia, Άφρικα κάτσε κάτω, δεν λέγαμε κάτι για τα καλάμια σου #νοτ.

Ταχυδακτυλουργικά κόλπα για να λύσει το καλάμι. Πατατονε τραβατονε βγαλετονε ασετονε.
 

Giorgopro

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
KTM 640 Adv. 1999
Λατρεύω τη Μεσογειακή προσέγγιση προς επίλυση μηχανολογικών προβλημάτων.
Ισως εξηγήται από το γεγονός ότι δεν κατέχω δίκυκλο από εκείνη τη περιοχή.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Σήμερα εξελίχθηκε το απόλυτο φιάσκο, δεδομένου ότι παρήγγειλα έναν γρασαδόρο χειρός έτσι ώστε να λιπάνω το ρουλεμάν του μοχλικού, γνωστός πονοκέφαλος στους κατόχους 640 δεδομένου ότι δεν υπάρχει ανταλλακτικό και η συντήρηση/λίπανση είναι κάτι παραπάνω από αναγκαία.

Αφού έχω καθαρίσει το χώρο γύρωθεν, επιχειρώ να ενώσω το τσουτσούνι του γρασαδόρου για να μπει το πολυπόθητο γράσο μέσα στο ρουλεμάν, και το πιο σημαντικό, να ξεράσει το παλιό από τα πλάγια.









Καθώς πίεζα με αρκετή δύναμη, το γράσο δεν εισχωρούσε μέσα στην υποδοχή και κατ'επέκταση στο ρουλεμάν, αλλά το ξέρναγε από τα πλάγια της επαφής.
Σκέφτομαι, η μπίλια της υποδοχής θα είναι κολλημένη, οπότε επιχείρησα να αφαιρέσω την υποδοχή και να την καθαρίσω/δοκιμάσω εκτός.



Αφού σιγουρεύτηκα ότι η υποδοχή είναι λειτουργική, την τοποθέτησα ξανά στο μοχλικό και ξαναέκανα προσπάθεια.




Δυστυχώς και αυτήν τη φορά, το γράσο έβγαινε από τα πλάγια της ένωσης του γρασαδόρου με την υποδοχή.
Σκέφτηκα ότι το γράσο του ρουλεμάν του μοχλικού ίσως είναι παλιό και βρόμικο, και μαζί με το χώμα έχει φτιάξει πάστα η οποία έχει φρακάρει τα κενά και δεν αφήνει να περάσει μέσα το καινούργιο γράσο.

Μία ήταν η λύση, να λυθεί το σύστημα, να πλυθεί με σπρέι επαφών και να γρασαριστεί εκ νέου, αλλά πριν πάω εκεί σκέφτηκα να κάνω μια βόλτα στο google, μήπως έχει αντιμετωπίσει κανείς το ίδιο πρόβλημα.

Πράγματι, το σύστημα λίπανσης του ρουλεμάν στο μοχλικό χρειάζεται μεγάλη πίεση στον γρασαδόρο για να μπορέσεις να το εισχωρήσει μέσα, επομένως ο γρασαδόρος χειρός κρίνεται ανεπαρκής για αυτή τη δουλειά. Χρειάζεται γρασαδόρος αέρος ή γρασαδόρος ως εξάρτημα για σύνδεση σε κομπρεσέρ αέρος.

Τσάμπα ή αγορά του γρασαδόρου χειρός αλλά που να το φανταστώ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Γιάννη Aldebaran για αρχή να σε πω ότι εκτός της πρώτης φωτογραφίας, τις υπόλοιπες δεν τις βλέπω και από το pc και από το κινητό...

Κι εγώ απλό γρασαδόρο των 15€ έχω και μια χαρά την κάνω την δουλειά μου!
βάζω κανονικά και το ξερνάει δεξιά κι αριστερά από το ρουλεμάν...

μάλλον κάτι άλλο συμβαίνει...
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Exω μια απορια και οποιος ξερει ας μου την λυσει
Εστω λοιπον οτι υπαρχουν γρασσαδορακια σε ενα εξαρτημα οπως λογω χαρην το μοχλικο μιας μοτοσυκλετας Και εστω οτι καταφερνουμε να κανουμε το γρασσο να εισχωρησει εκει που πρεπει
Το παλιο και ενδεχομενως ξερο γρασσο που πηγαινει?
Γινεται σωστη λιπανση αφου παραμενει μεσα το παλιο (και ισως πλεον ακαταλληλο για λιπανση) γρασσο?
Μηπως τελικα δεν μπορουμε να βαζουμε οσο γρασσο και οποτε θελουμε?
Μηπως τελικα το λυσιμο δεν το αποφευγουμε?
Μηπως γι' αυτο πλεον βλεπουμε ολο και πιο σπανια γρασαδορακια στο μοχλικο των μοτοσυκλετων?
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Eχω την εντυπωση οτι το σκεπτικο ειναι για ευκολια στη συχνη λιπανση/συμπληρωση γρασσου, επειδη το σημειο ειναι χαμηλα και εκτεθειμενο σε νερα, λασπες κτλ που ξεπλενουν το γρασσο απο τα ρουλεμαν του μοχλικου. Eιναι για ενδιαμεση συντηρηση (πχ σαν το τσεκαρισμα/συμπληρωμα λαδιου μεχρι την επομενη αλλαγη), μεχρι το σερβις που θα πρεπει να τα βγαλεις εξω και να τα καθαρισεις ολα.
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Δίνεις μέχρι να βγει καθαρό γράσο.
Είναι ωραίο πράμα το γρασαδοράκι κατά τη γνώμη μου.
Ούτε το δικό μου έχει δυστυχώς Κώστα.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αχ, να που χρειάζεται το γκρικ άρμι και η "διαταγή λίπανσης" lubrication order γαμώ την καραβανίλα τους που δεν ξέρουν αγγλικά και μεταφράζουν ο,τι να'ναι, ηρωϊκές Παρασκευές στον όρχο.

Το φρέσκο γράσο σπρώχνει έξω το παλιό, οπότε πρεσάρεις μέχρι να δεις απομάκρυνση όλου του μπιχλένιου και να βγει το καινούριο. Δεν έχει διαφορά από αυτό που κάνεις με τα υγρά φρένων σαν διαδικασία, απλά εδώ δεν έχεις να προσέχεις για φυσαλίδες αέρα.

Αν δεν προχωράει, μήπως να κάνεις ένα λύσιμο πλύσιμο όλο το σύστημα και να δοκιμάσεις ξανά; Σπαστικό και χρονοβόρο, αλλά όπως γράφεις (και είχε γράψει και κάποιος άλλος πριν καιρό) τα ρουλεμάν βρίσκονται δύσκολα ή καθόλου.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Συγνωμη που επιμενω αλλα δεν εχω γρασσαρει ποτε μοχλικο με γρασσαδορο και δεν γνωριζω
Λετε λοιπον οτι πρεσσαρουμε μεχρι να δουμε να βγαινει φρεσκο γρασσο Απο που ομως βγαινει το παλιο γρασσο αφου το συστημα ειναι "κλειστο" Το ξερναει απο τις αρθρωσεις ή μηπως υπαρχει καποια μικρη τρυπα για αυτον τον σκοπο?
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Συγνωμη που επιμενω αλλα δεν εχω γρασσαρει ποτε μοχλικο με γρασσαδορο και δεν γνωριζω
Λετε λοιπον οτι πρεσσαρουμε μεχρι να δουμε να βγαινει φρεσκο γρασσο Απο που ομως βγαινει το παλιο γρασσο αφου το συστημα ειναι "κλειστο" Το ξερναει απο τις αρθρωσεις ή μηπως υπαρχει καποια μικρη τρυπα για αυτον τον σκοπο?
Οτιδηποτε εχει γρασσαδορο δεν ειναι σφραγισμένο, δεν εχει πχ ρουλεμαν κλειστου τυπου. Ναι, απο τις αρθρωσεις βγαινει.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Γιάννη Aldebaran για αρχή να σε πω ότι εκτός της πρώτης φωτογραφίας, τις υπόλοιπες δεν τις βλέπω και από το pc και από το κινητό...

Κι εγώ απλό γρασαδόρο των 15€ έχω και μια χαρά την κάνω την δουλειά μου!
βάζω κανονικά και το ξερνάει δεξιά κι αριστερά από το ρουλεμάν...

μάλλον κάτι άλλο συμβαίνει...
Αν είναι έτσι Θοδωρή τότε θα προχωρήσω σε λύσιμο.
 
Top Bottom