εμεις ξερουμε οι αλλοι δεν τα ξεχωριζουν! χαχα
Παει το 701??Παρήγγειλα κι εγω σε μαύρο.
Κατασκευή γύρω στις 9 Ιουλίου και αναμένεται να φτάσει στον αντιπρόσωπο 21 Ιουλίου.
Έφυγε σήμερα, θα ταξιδέψει στην άλλη πλευρά της Σουηδίας την άλλη εβδομάδα (Στοκχόλμη).Παει το 701??
Και πώς αποφάσισες την αλλαγή?Έφυγε σήμερα, θα ταξιδέψει στην άλλη πλευρά της Σουηδίας την άλλη εβδομάδα (Στοκχόλμη).
Το Τ7 world raid το είχα παραγγείλει πριν 3 εβδομάδες.
Το βασικό χρώμα είναι το μπλε και το έχουν σχετικά διαθέσιμο. Το μαύρο δύσκολο.
Στην αρχή μου άρεσε το μπλε, αλλά μετά άλλαξα γνώμη. Πολυ μπλε για το γούστο μου. Μπλε σέλα, μπλε ζάντες.
Και το μαύρο όμως δεν με τρελαίνει, γενικά όλες οι μαύρες μηχανές μου κάνουν για batmobile.
ΥΓ: η αγορά στα μεταχειρισμένα δεν πάει καλά. Με την έννοια ότι κρατάνε πολυ ψηλά οι τιμές. Καλό για τον πωλητή, μείον για τον αγοραστή.
Το 701 το αγόρασα πριν 2 χρόνια 10.500 ευρώ και τώρα έφυγε όπως ήταν επιπλωμένο (με το ράλυ κιτ) στα 14.300 ευρώ.
Καλορίζικο κ να τα λέμε συχνά εννοείται.Καλησπέρα στην παρέα. Σήμερα έδωσα την προκαταβολή κ την Παρασκευή το παραλαμβάνω. Χρώμα μπλε. Δεν έχω εμπειρία σε μεσαία η μεγάλη μηχανή. Ελπίζω γρήγορα να την συνηθησω. Πιστεύω θα τα λέμε συχνά από δω μιας που μπήκα στην παρέα σας.
Είχα γίνει κυριολεκτικά κολλητός του μάστορα και του ιδιοκτήτη του καταστήματος.Και πώς αποφάσισες την αλλαγή?
Καλοτάξιδο! Καλές βόλτες!Είχα γίνει κυριολεκτικά κολλητός του μάστορα και του ιδιοκτήτη του καταστήματος.
Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες με τα θέματα που είχα.
Και για να προλάβω, δεν το πούλησα εγώ σε ιδιώτη (δεν μου πάει η καρδιά) αλλά το κατάστημα.
Για να μείνω εντός τοπικ να πω πως απαυδησα και δεν ήθελα άλλο ΚΤΜ/Husqvarna.
Παρηγγειλα το Τ7 world raid χωρίς καν test ride.
Το ξέρω ότι θα μου λείψει η ελαφριά αίσθηση του 701 και το «μπαμ» που έχουν οι ΚΤΜ κινητήρες αλλά ποντάρω σε αξιοπιστία με αυτή τη μετάβαση σε Yamaha.
Με το καλό να έρθει Γιώργο. Εύχομαι να το καταευχαριστηθείς από όλες τις απόψεις!!!Παρήγγειλα κι εγω σε μαύρο.
Κατασκευή γύρω στις 9 Ιουλίου και αναμένεται να φτάσει στον αντιπρόσωπο 21 Ιουλίου.
Εύχομαι να το χαρείς και να πηγαίνεις συνεργείο μόνο για σερβις. Πολύ όμορφο το μαύρο και με τα σωστά αυτοκόλλητα θα γίνει τούμπανο.Είχα γίνει κυριολεκτικά κολλητός του μάστορα και του ιδιοκτήτη του καταστήματος.
Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες με τα θέματα που είχα.
Και για να προλάβω, δεν το πούλησα εγώ σε ιδιώτη (δεν μου πάει η καρδιά) αλλά το κατάστημα.
Για να μείνω εντός τοπικ να πω πως απαυδησα και δεν ήθελα άλλο ΚΤΜ/Husqvarna.
Παρηγγειλα το Τ7 world raid χωρίς καν test ride.
Το ξέρω ότι θα μου λείψει η ελαφριά αίσθηση του 701 και το «μπαμ» που έχουν οι ΚΤΜ κινητήρες αλλά ποντάρω σε αξιοπιστία με αυτή τη μετάβαση σε Yamaha.
Στέφανε και στο 700 το απλό μπροστά κοιτάζει η προβοσκίδα..., γύρισαν τη προβοσκίδα προς τη κεφαλή του κινητήρα (πράγμα όχι πολύ καλό για την απόδοση του μοτέρ). Η παλιά κοίταγε πίσω και θεωρητικά ήταν πιο εύκολο να
Το πρόβλημα με αυτό είναι ότι συνήθως ο αέρας που τραβιέται είναι θερμός από τη κεφαλή του κινητήρα πράγμα που ρίχνει λίγο την απόδοση.Στέφανε και στο 700 το απλό μπροστά κοιτάζει η προβοσκίδα...
Έχω βάλει φίλτρο DNA αλλά το stage 1. Δεν ξέρω αν τώρα πού περιμένω το τελικό μπορώ να βάλω το stage 2...Το πρόβλημα με αυτό είναι ότι συνήθως ο αέρας που τραβιέται είναι θερμός από τη κεφαλή του κινητήρα πράγμα που ρίχνει λίγο την απόδοση.
Αφαίρεσε το και βάλε ένα φίλτρο DNA μαζί με τον κάλυμμα/αντάπτορα stage 2 (της DNA) που μικραίνει την είσοδο αέρα -μετά την αφαίρεση της προβοσκίδας- για να δουλεύει όμορφα. Για το World Raid το πουλάει και combo.
Δείτε ΕΔΩ
Νομιζω τα βαζουν αναποδα απο τη ροη για να τραβανε λιγοτερη σκονη κλπ.Το πρόβλημα με αυτό είναι ότι συνήθως ο αέρας που τραβιέται είναι θερμός από τη κεφαλή του κινητήρα πράγμα που ρίχνει λίγο την απόδοση.
Αφαίρεσε το και βάλε ένα φίλτρο DNA μαζί με τον κάλυμμα/αντάπτορα stage 2 (της DNA) που μικραίνει την είσοδο αέρα -μετά την αφαίρεση της προβοσκίδας- για να δουλεύει όμορφα. Για το World Raid το πουλάει και combo.
Δείτε ΕΔΩ
Ειλικρινά τώρα δε θυμάμαι πως εννοεί αυτήν την βελτίωση η Yamaha, δεν το έχω δει ούτε ζωντανά. Δε ξέρω δηλαδή προς τα που κοιτάει η προβοσκίδα. Αν η προβοσκίδα κοιτάει προς τα πίσω (προς την ουρά της μοτοασυκλέτας) για εμένα είναι ΟΚ και δε θα τη πείραζα. Αν κοιτάει μπροστά όμως και αναπνέει τον ζεστό αέρα που δημιουργείται στη περιοχή θα έβαζα το stage 2 της DNA.Νομιζω τα βαζουν αναποδα απο τη ροη για να τραβανε λιγοτερη σκονη κλπ.
Τώρα βάζεις δύσκολα στην εξίσωση. Αλλαγή τελικού και φίλτρου αέρα και stage 2 αρχίζεις και επηρεάζεις τα σεταρισμένα από το εργοστάσιο μίγματα. Παλιότερα η Yamaha παραδοσιακά είχε πλούσια μίγματα και συνήθως δουλεύαν αυτοί οι συνδυασμοί. Τώρα με τα Euro 5 έχουν φτωχύνει πολύ. Ξέρω ότι με το injection σε μεγάλο βαθμό τα εξισορροπούν λίγο αυτά. Το ιδανικό θα ήταν να βρεις κάπου να κάνεις μια καυσανάλυση να δεις που βρίσκονται τα μίγματα, μη τυχόν και το φτωχαίνεις πολύ.Έχω βάλει φίλτρο DNA αλλά το stage 1. Δεν ξέρω αν τώρα πού περιμένω το τελικό μπορώ να βάλω το stage 2...
Το snorkel της εισαγωγής ρουφάει αέρα κάτω από το ρεζερβουάρ. Το σημείο είναι απομονωμένο από τον κινητήρα. Σίγουρα επηρεάζεται η θερμοκρασία του αέρα αλλά όχι δραματικά.Ειλικρινά τώρα δε θυμάμαι πως εννοεί αυτήν την βελτίωση η Yamaha, δεν το έχω δει ούτε ζωντανά. Δε ξέρω δηλαδή προς τα που κοιτάει η προβοσκίδα. Αν η προβοσκίδα κοιτάει προς τα πίσω (προς την ουρά της μοτοασυκλέτας) για εμένα είναι ΟΚ και δε θα τη πείραζα. Αν κοιτάει μπροστά όμως και αναπνέει τον ζεστό αέρα που δημιουργείται στη περιοχή θα έβαζα το stage 2 της DNA.