Πάλι καλά που έλειπε, αλλιώς φοβάμαι για την ψυχολογία σου...Τι είπες τωρα σοφέ δάσκαλε !!!!!!
Απο την άλλη έλειπε η κιτρινη λαίλαπα !!!!!!!!
Εκεί δεν παίζανε στα ισάδια τα παιδάκια...
Πάλι καλά που έλειπε, αλλιώς φοβάμαι για την ψυχολογία σου...Τι είπες τωρα σοφέ δάσκαλε !!!!!!
Απο την άλλη έλειπε η κιτρινη λαίλαπα !!!!!!!!
Η πραγματικότητα ειναι οτι μόλις τελειώσουνε κατα καποιο τροπο τα χωμάτινα μαθήματα θα κανουμε άσφαλτινα !!!!!!!!!
εχεις δικιο σε αυτο που λες αλλα ποτε δε ξερεις!!!!!!!!Πάλι καλά που έλειπε, αλλιώς φοβάμαι για την ψυχολογία σου...
Εκεί δεν παίζανε στα ισάδια τα παιδάκια...
Αχ ρε forester ποτε θα καταλαβεις οτι με 30% ιποδυναμη παραπανω οχι απλα μας ειχε ο Αλεξ αλλα μας αφηνε και μιλια??Διόρθωση...
Ο @allen ο Θανάσης, δεν ήταν μαζί μας εκεί. Γύρισε από ΕΟ. Το 990 είναι ο Θύμιος
Όπως σου είπα και στον καφέ στο Άργος, είσαι πολύ καλός Αλέξανδρε!!!
Μπορεί να μην τα πέρασες τα γερόντια μπροστά σου, αλλά καλά έκανες! Εσύ είχες άλλο 20% τουλάχιστον να πας! Αυτοί πήγαν τέρμα!!!
Εξηγώ:
Λάστιχο πίσω του Θύμιου, 990
Εμπρός...
Λάστιχο @gkpapa πίσω:
Εμπρός.
Και τα δικά σου:
Εμπρός:
Οι παραπάνω 3 αναβάτες πήγαιναν το ίδιο -πρακτικά.
Οι 2 παλιοί, πήγαιναν "με τον παλιό "τρόπο... Στο κέντρο της μοτό κι εκμεταλλεύονται μόνο τις δυνατότητες της μηχανής τους.
Εσύ πήγαινες "με το κεφάλι στους καθρέφτες", όπως διδάσκεται πλέον στα σχολεία κι εκμεταλλευόσουν τη μεταφορά του βάρους σου, πιέζοντας πιο λίγο το μηχανάκι σου (σε κλίση εννοώ).
Αν εξαιρέσω μία-δυο φορές σε αριστερά "πέταλα" που βγήκατε όλοι σας στο αντίθετο, κατά τα άλλα πήγατε τέλεια στην κατάβαση!
ilbig:
Tου αρέσατε να σας βλέπει.Αχ ρε forester ποτε θα καταλαβεις οτι με 30% ιποδυναμη παραπανω οχι απλα μας ειχε ο Αλεξ αλλα μας αφηνε και μιλια??
Οι φωτο σου δειχνουν λοιπον οτι δεν πιεζε στις στροφες οπως εμεις γιατι απλα δεν χρειαζεται οταν μπορεις και μαζευεις το συμπαν στην ευθεια.
Η τελευταια εξελιξη σε παγκοσμιο επιπεδο ειναι να βρει και ο ωμος .....ασφαλτο στη πιστα και οι μοιρες οπως ξερεις πολυ καλα φτανουν τις 58 με 60. Αρα τα λαστιχα φθανουν να βρισκουν ζαντα. Το ριχνω το σωμα Δε ή Αρ χωρις να πλαγιαζω δεν βοηθαει σε τιποτα.
Αρα βγαινω εξω απο τη μοτο για να γερνω τερμα. Αυτο εκ των πραγματων σε GS και ADV ειναι πολυ δυσκολο λογο της θεσης οδηγησης και φυσικα καποιοι ( αρκετοι) θα υπαρχουν που το κανουν για πλακα.
ΕΠΙΣΗΣ από την άλλη το οτι καποιος σχεδον τελειωνει το λαστιχο, δεν σημαινει οτι οδηγα και σωστα απλα παει .....
Ωραιο το βιντεο και ας ειναι καλα που μας αφηνε το παληκαρι απεραστους!!!
Sent from my SM-P550 using Tapatalk
Τις "μετρήσατε" *...πάλι ...βλέπω...ορισμένοι . . . .Αχ ρε forester ποτε θα καταλαβεις οτι με 30% ιποδυναμη παραπανω οχι απλα μας ειχε ο Αλεξ αλλα μας αφηνε και μιλια??
Οι φωτο σου δειχνουν λοιπον οτι δεν πιεζε στις στροφες οπως εμεις γιατι απλα δεν χρειαζεται οταν μπορεις και μαζευεις το συμπαν στην ευθεια.
Η τελευταια εξελιξη σε παγκοσμιο επιπεδο ειναι να βρει και ο ωμος .....ασφαλτο στη πιστα και οι μοιρες οπως ξερεις πολυ καλα φτανουν τις 58 με 60. Αρα τα λαστιχα φθανουν να βρισκουν ζαντα. Το ριχνω το σωμα Δε ή Αρ χωρις να πλαγιαζω δεν βοηθαει σε τιποτα.
Αρα βγαινω εξω απο τη μοτο για να γερνω τερμα. Αυτο εκ των πραγματων σε GS και ADV ειναι πολυ δυσκολο λογο της θεσης οδηγησης και φυσικα καποιοι ( αρκετοι) θα υπαρχουν που το κανουν για πλακα.
ΕΠΙΣΗΣ από την άλλη το οτι καποιος σχεδον τελειωνει το λαστιχο, δεν σημαινει οτι οδηγα και σωστα απλα παει .....
Ωραιο το βιντεο και ας ειναι καλα που μας αφηνε το παληκαρι απεραστους!!!
Sent from my SM-P550 using Tapatalk
Τις "μετρήσατε" *...πάλι ...βλέπω...ορισμένοι . . . .
*...τις επιδόσεις σας . . .
το βιντεακι σου με @$%&$....καταλαβες ετσι; Εβαλα ενα τσιπουρο να χαλαρωσω.Το πραμα ειναι ξεμπαζοτηρι εντελως.Χάρηκα με όσους ξαναείδα και όσους γνώρισα χθες!
Την κατευχαριστήθηκα την βόλτα και την ξαναευχαριστιέμαι τώρα με τις φωτό! Να την επαναλάβουμε το άλλο σ/κ, να μάθουμε τη διαδρομή
Ένα μικρό βιντεάκι από την καταβάση του κωλοσούρτη. Έχουν ήδη απογειωθεί ο @allen και ο @gkpapa και μετά από λίγο αποφάσισα να τους ακολουθήσω κι εγώ.
το βιντεακι σου με @$%&$....καταλαβες ετσι; Εβαλα ενα τσιπουρο να χαλαρωσω.Το πραμα ειναι ξεμπαζοτηρι εντελως.
Στο 2.22 του βιντεο οσοι απο τους παλιους θυμουνται το κτισμα στα δεξια οπως κατεβαινουν τα παιδια ηταν ενα καπηλιο με την καλυτερη βραστη γιδα στην περιοχη για τους οδοιπορους οταν το Αθηνα -Σπαρτη ηταν 5,5 ωρες με λεωφορειο περιπου 5 με ΙΧ και 4 με σταση για το ηρωικο μου XLS 185 εν ετη 1985.Η ασφαλτος που βλεπω στον Κολοσουρτη απλα τοτε δεν υπηρχε. Φτιαχτηκαμε κι αποψε.ΕΥΓΕ στην ομαδα.
Το σύνηθες για τους περισσότερους.................................. Το ριχνω το σωμα Δε ή Αρ χωρις να πλαγιαζω δεν βοηθαει σε τιποτα.
Αρα βγαινω εξω απο τη μοτο για να γερνω τερμα. Αυτο εκ των πραγματων σε GS και ADV ειναι πολυ δυσκολο λογο της θεσης οδηγησης και φυσικα καποιοι ( αρκετοι) θα υπαρχουν που το κανουν για πλακα.
Sent from my SM-P550 using Tapatalk
σωστος ο Θοδωρης!Το σημείο το λέγαμε "γίδα βραστή"...
Ο δρόμος ήταν αρκετά πιο στενός, κι είχε ένα πεύκο απέναντι από το κτίσμα....
Δειχνεις 3 φωτο απο καπου που δεν εχουμε αποψη τι κανει ο ποιητης, που,πριν και μετα.Το σύνηθες για τους περισσότερους
Το λάθος.....
Το επιθυμητό!
Στο δρόμο , ακόμα και με τα 990, ή τα GS, τα 1190 κλπ, αρκεί το πάνω μέρος του κορμού κι όχι και η λεκάνη (υπερβολή.... για πίστα+).
Αυτό που επιμένω και δεν εννοείς να καταλάβεις Γιώργη @gkpapa , είναι οτι μπορείς με λιγότερη κλίση, να πηγαίνεις πιο γρήγορα!!!
Ελπίζω να κατάλαβες τώρα
Παραδινομαι....Δειχνεις 3 φωτο απο καπου που δεν εχουμε αποψη τι κανει ο ποιητης, που,πριν και μετα.
Μην το ξαναπεις αυτο οτι με λιγοτερη κλιση μπορει πιο γρηγορα γιατι δεν υπαρχει...Μπερδευεις την εισοδο της στροφης ισως με τη στροφη.
Στο συγκεκριμενο ΔΕΝ μπορει να παρει παραπανω κλιση αφενος ( οπως τουλαχιστον δειχνει στη φωτο) και αφετερου κανει αυτο που σου λεω :
ΚΑΙ ΓΕΡΝΕΙ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΟΛΟΣ ΑΠΕΞΩ ΓΙΑ MAXIMUM SPEED!!
Τι δεν καταλαβαινεις ...παιδι που δεν γερνεις ;;
Sent from my SM-P550 using Tapatalk
ΕπισηςΠαραδινομαι....
Στάλθηκε από το SM-J710F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk