Το XR- 650L είναι υδρόψυκτο και με μίζα...Βγήκαν και μιζάτα κάποια στιγμή Κώστα. Δεν ξέρω αν έχει του Γιώργη. Ρώτηξα παραπαν' αλλά δεν το είδε μάλλον.
Αμα έχει, είναι super
Το XR- 650L είναι υδρόψυκτο και με μίζα...Βγήκαν και μιζάτα κάποια στιγμή Κώστα. Δεν ξέρω αν έχει του Γιώργη. Ρώτηξα παραπαν' αλλά δεν το είδε μάλλον.
Αμα έχει, είναι super
δεν ασφαλτοφερνω μονο ............Εχει τον Λευκαδιο αναβατη ρε Στεργιο,που ειναι κορυφη σε ψυχη και αγαπη για το χωμα(εσυ ασφαλτοφερνεις λιγο).
Καλοριζικο Γιωργο,τα XR ειναι παιδικες αγαπες ,δεν ξεθωριαζουνε ποτε
Ναι αλλά αυτό είναι R όχι L.Το XR- 650L είναι υδρόψυκτο και με μίζα...
Νομίζω ότι το XR-600 ήτανε το R...Ναι αλλά αυτό είναι R όχι L.
Δεν κατέω και πολλά με μοδέλα της Χόνδα πλέον, πάντως το θέμα να "πάρει μπρος" ζεστό το μανιβελάτο, το ξέρω καλά. Ήταν όμως αερόψυκτο τότες, αλλά τούτο στη φώτο έχει ψυγείο. Άρα μάλλον και μίζα.
Το XR- 650L είναι υδρόψυκτο και με μίζα...
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_xr650l 02.htm μιζάτο κι αερόψυκτο με 40 ίππους πάν'-κατΝαι αλλά αυτό είναι R όχι L.
Δεν κατέω και πολλά με μοδέλα της Χόνδα πλέον, πάντως το θέμα να "πάρει μπρος" ζεστό το μανιβελάτο, το ξέρω καλά. Ήταν όμως αερόψυκτο τότες, αλλά τούτο στη φώτο έχει ψυγείο. Άρα μάλλον και μίζα.
Θα μας βάλει τιμωρία ο Γιώργης...Tο διάβασμα κι η επαναληψη, κάνουν καλό....
Ανάποδα τα είπα κι εγώ κι ο Θάνος.
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_xr650l 02.htm μιζάτο κι αερόψυκτο με 40 ίππους πάν'-κατ
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_xr650r 05.htm με μανιβέλα κι υδρόψυκτο το R και με +20 άλογα
Λάθος.Το XR- 650L είναι υδρόψυκτο και με μίζα...
τπτ ρε!
Πιο γλήγορο και καλύτερο γενικώς το 640 σου
Απλώς αυτό είναι Χόνδα, παλιά - μη εκπληρωμένη επιθυμία πολλών μας....
Είναι και μανιβελάτο κι άμα σβήσει ζεστό γμστ, είναι "σουμιές" και καταπίνει τα πάντα χωρίς να κοπανάει τον αναβάτη (πάει μια χαρά και σε μέτριους ρυθμούς δηλαδή) και δε μακραίνει χέρια, ενώ έχει τη ροπάκλα του μονοκύλινδρου 650
Απ την άλλη το 640 τα κάνει όλα καλύτερα, αλλά έχει κι απαιτήσεις από τον αναβάτη (κι ανταμοίβει ανάλογα, ή τιμωρεί.... )
Με λίγα λόγια είναι κ@ύλα κι ας είναι πιο κάτω σε όλα από το βρόντακά σου
EDIT: Πάλι μαζί έγραφα με Μήτσο @KORAX Είναι φοβερή η ταύτηση απόψεων Δημήτρη.... Να το κοιτάξουμε...
Αυτο.......Λάθος.
Το XR650L είναι με το μοτέρ του Dominator, δηλαδή αερόψυκτο και με μοτέρ από το κάποτε.
Το XR650R που πήρε ο Γιώργος, είναι υδρόψυκτο, ζυγίζει περί τα 130 κιλάκια (στεγνό), φοράει ένα από τα καλύτερα καρμπυρατέρ της εποχής του, βγάζει περί τα 45 άλογα τροχό και μακραίνει χέρια για πλάκα!:stm:
Έντιτ: όλοι μαζί γράφαμε!! χαχαχα!!!
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_xr650r 05.htm
ειναι το πιο δυνατο στα 650 κυβικα νομιζω
Οχι το πιο δυνατό ειναι το παλιο husaberg 650 το πολιτικο αλλα και το XR χωρις ταπα περναει τα 48 τροχο και με πολυ γεματη καμπυλη ροπης.
Ρε 'συ @Λευκάδιος μου έχει περισσέψει το πανέμορφο μπροστινό ψηλό φτερό από το Tenere (αυτό που έχεις είναι χάλια). Αν θέλεις στο δίνω, αν και είναι μπλε χρώμα καλύτερο θα είναιΕυχαριστώ σας παίδες(και κορίτσι) για τις ευχές σας,να'μαστε όλοι καλά να γυρνάμε στα βουνά .
Το μεγάλο κόκκινο γουρούνι μου (Big Red Pig),είναι ακόμα ντροπαλό αλλά που θα πάει θα συνηθίσει την δημοσιότητα.
Πήραμε και τον καθαρό αέρα μας
Στάλθηκε από το SM-J320F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αμ εσυ μου φαινεται ψαχνεις ευκαιρια να ανταποδωσεις την καζουρα που σου καναμε καποτεΡε 'συ @Λευκάδιος μου έχει περισσέψει το πανέμορφο μπροστινό ψηλό φτερό από το Tenere (αυτό που έχεις είναι χάλια). Αν θέλεις στο δίνω, αν και είναι μπλε χρώμα καλύτερο θα είναι
το 640 αρκετά (2002 με 2004 )Εχεις οδηγησει καποιο απο τα δυο;;;