Χωματοπροπονησεις Αττικης!!!

yotis

Μέλος
Όνομα
Γιώτης
Μοτό
Pegaso 650 (η σύζυγος)
DRZ400S (η γκόμενα)
Δεν χρειάζεσαι προπόνηση.. το μηχανάκι σου ανεβαίνει τα γκρέμια στο ρελαντί!!:eek:
Αυτό το μπουπ(παυση)μπουπ(παυση)μπουπ(παυση)μπουπ και ανέβηκες, το ζηλεύω
 

yotis

Μέλος
Όνομα
Γιώτης
Μοτό
Pegaso 650 (η σύζυγος)
DRZ400S (η γκόμενα)
Ξεκούραση άκρως απαραίτητη στις μέρες μας.
Πολυ ωραία ήταν αν εξαιρέσω τα ρεμάλια που δεν σεβάστηκαν την απροπονησιά μου και το ότι έχω καινούργιο μηχανάκι.Με λίγα λόγια με βρήκαν μικρό και με εκμεταλλεύτηκαν :(.
:laugh::laugh:
Γράψαμε μπόλικα χιλιόμετρα,κάτι πήρε το αυτί μου(το ένα εκ των δυο) για 130+χιλιόμέτρα.
Άντε βάλε το ντεπόζιτο γιατί τώρα που προπονήθηκες έρχονται τα καλά :p:p
 

MoNiker

ΑνεΜελος...
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Πανος
Μοτό
HUSQVARNA...sexy10 enduro
BMW F800 gs
Χρειαζοταν...μια καταδρομικη σαν την σημερινη,χωρις πολλα πολλα,ουτο φωτο...μοναχα :drt:με αποκορυφωση την μονοπαταδα :yew: τουλαχιστον...αυτη που προλαβα διοτι εφυγα νωριτερα και πηγα :stm:για δουλεια...:UH:
 

mitch

Μέλος
Περιοχή
Πιτσουνι Σιτυ
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
BMW R1150GS ADV
Suzuki drz400s
Honda VT250Z
Αυτό το μπουπ(παυση)μπουπ(παυση)μπουπ(παυση)μπουπ και ανέβηκες, το ζηλεύω

Ο ορισμος της ροπακλας........


Υγ. Για οσους εχουν παει βαρυμπομπη ειναι πριν την αναβαση του αγωγού. Το βιντεο το κανει να φενεται ισαδι αλλα εχει μεγαλη κλιση και πολυ νεροφαγωμα
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Συμπληρώνω με το 2ο και τελευταίο βίντεο.


Μετά από αυτό περάσαμε πολλές πιπεράτες διαδρομές αλλά δυστυχώς στο τελευταίο κομμάτι του παραπάνω βίντεο η κάρτα γέμισε γιατί είχα ξεχάσει να τη κάνω format πριν ξεκινήσω και ήταν πολύ φορτωμένη. Κρίμα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Η καμερα στα πλαγια @STF Στεφανε νομιζω οτι παρακουναει. Αν δεν ειναι Sony δοκιμασε και πανω απ το κρανος.
Ωραιος
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Η καμερα στα πλαγια @STF Στεφανε νομιζω οτι παρακουναει. Αν δεν ειναι Sony δοκιμασε και πανω απ το κρανος.
Ωραιος
Καλημέρα! Sony είναι αλλά έχεις δίκιο. Είχε χαλαρώσει το λαστιχο της μάσκας και δεν έκατσα να το σφίξω ώστε να τη κρατάει/πατάει καλά στο κράνος. Μίκρυνα λίγο και τη γωνία καταγραφής από της 170 στις 120 μοίρες και διαβάζει περισσότερο τους κραδασμούς. Στη κορυφή του κράνους θα έτρωγε πολλά χαστούκια απο κλαδιά, να σκεφτείς σε ένα σημείο ξεκούμπωσε ο αεραγωγός από ένα κλαδί που ήταν αρκετά χονδρότερο από οτι υπολόγιζα!

Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Ακριβως ετσι.
Κι εγω την εχω κατω απο το γεισο και παλι εχει "ακουσει" μερικες.
Πρεπει να την δοκιμασουμε αν εσφηξε καλα!! :rolleyes:
:friendship:
 
Reactions: est

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Στέφανε για πες εντυπώσεις τώρα που το έβαλες και σε μονοπάτια..
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σε ότι αφορά εμένα μου έλειψαν οι ανάσες. Σήμερα το σώμα μου πονάει ολόκληρο σε αντίθεση με το τριήμερο στη Σαράνταινα, στο οποίο το σώμα μου δεν κατάλαβε τίποτε την Δευτέρα μετά την τελική επιστροφή.

Λάθος πατήματα έκανα αλλά πραγματικά το μηχανάκι "σώνει" πολλά. Σε ότι αφορά το μηχανάκι τώρα. Είχα πει στο παρελθόν πως το WR250R στο μέλλον θα θεωρηθεί ένα από τα καλύτερα -αν όχι το καλύτερο- 250cc On/Off που κατασκευάστηκε ποτέ. Το είπα όταν δεν το είχα, με γνώμονα αυτά που διάβαζα στο διαδίκτυο. Έχω πολύ περισσότερους λόγους να το υποστηρίξω τώρα. Πιστεύω πως αν κάποιος δεν κάνει πρωταθλητισμό μπορεί να κάνει και να πάει με το WRR όπου θα πήγαινε με οποιοδήποτε καθαρόαιμο 250cc. Το πλαίσιο και αναρτήσεις του είναι υψηλού επιπέδου και παίζουν καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Επίσης πιστεύω ότι βοήθησε το πολύ καλό σετάρισμα στις αναρτήσεις που έκανα με τη πολύτιμη βοήθεια του @surikenjim .
Είχα κατεβάσει τις πιέσεις και μπορώ να πω πως το μπροστινό ελαστικό δουλεύει αρκετά καλά αλλά το πίσω έδειξε τις αδυναμίες του ως On/Off, ήταν και τα χώματα που ήταν τελείως ξερά. Πιο πολύ στα κατηφόρια έβλεπα ότι ο πίσω τροχός γλίστραγε εύκολα, ακόμη και με 2ά μέσα με σβηστό κινητήρα και χωρίς φρένα δε μπορούσε να "γραπώσει" λίγο στο έδαφος. Στα ανηφόρια δε μπορώ να πω πως με προβλημάτισε ιδιαίτερα, ακόμη και σε σημεία που δεν είχα φόρα με ξεκόλλαγε σχετικά εύκολα. Στο πρώτο βίντεο στο ανηφοράκι το οποίο ήταν αρκετά απότομο, θα δείτε στο 1.55 πως στη κορυφή το μηχανάκι σηκώθηκε σούζα και αναγκάστηκα να κλείσω τελείως το γκάζι γιατί φοβήθηκα πως θα με καπελώσει. Ο κινητήρας έσβησε, έβαλα μπροστά και αν και ακόμη ήμουν υπό υψηλή γωνία κλίσης ξεκόλλησα πολύ εύκολα και προχώρησα. Πάντως με απασχόλησε στα κατηφορικά γρήγορα κομμάτια καθώς ήταν δύσκολο να ανακόψω ταχύτητα. Όταν έρθει η ώρα θα βάλω πίσω το MT21 για το οποίο γράφουν πολύ καλά λόγια Αμερικάνοι και Αυστραλοί ιδιοκτήτες. Μπροστά μάλλον θα κρατήσω την ίδια επιλογή Bridgistone TW301 Trail Wing, είμαι πολύ ευχαριστημένος σε άσφαλτο και χώμα.

Μια χαρά, όλα! :friendship:
 
Top Bottom