KTM1190 Adventure R

Markas

Μέλος
Περιοχή
Ηράκλειο Κρήτη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
BMW F800GS
Yamaha WR250R
Τι να πω...
Το νέο ΚΤΜ Adventure από τη στιγμή που το είδα, ποτέ δε μου άρεσε εμφανισιακά. Μου θυμίζει το Vstrom που επίσης δε μου άρεσε ποτέ από εμφάνιση. Αλλά γούστα είναι αυτά.
Το προηγούμενο 950-990 αντιθέτως, είναι όμορφο και υπάρχουν πολλά φτιαγμένα που τα λιγουρεύομαι. Πάντα από άποψη εμφάνισης, γιατί όσον αφορά τις ικανότητες, ακούω πως είναι πιστόλι.
Πάντως, ερωτώ...
Τι να τα κάνουμε τα άλογα αν φοράς χωμάτινα; Να κουρεύει τα τακούνια σε 2 βόλτες;
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Το οδηγησα σημερα απο φιλο........Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ.....ΑΡΩΣΤΗΣΑ!!!!!
Περαστικά....
Εγώ κι ο staga από πέρσυ, ακόμα να γίνουμε καλά!!!
 
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
Τι να πω...
Το νέο ΚΤΜ Adventure από τη στιγμή που το είδα, ποτέ δε μου άρεσε εμφανισιακά. Μου θυμίζει το Vstrom που επίσης δε μου άρεσε ποτέ από εμφάνιση. Αλλά γούστα είναι αυτά.
Το προηγούμενο 950-990 αντιθέτως, είναι όμορφο και υπάρχουν πολλά φτιαγμένα που τα λιγουρεύομαι. Πάντα από άποψη εμφάνισης, γιατί όσον αφορά τις ικανότητες, ακούω πως είναι πιστόλι.
Πάντως, ερωτώ...
Τι να τα κάνουμε τα άλογα αν φοράς χωμάτινα; Να κουρεύει τα τακούνια σε 2 βόλτες;
μπορεις να κανεις παρα πολλα στο βουνο με το 950... μπορεις να ανοιξεις ενα καινουργιο αυλακι σε εναν ηδη νεροφαγωμενο δρομο... μπορεις να οργωσεις μια καταπρασινη πλαγια... μπορεις ακομα να πετροβολας ακαταπαυστα οποιον σε ακολουθα... οσο για τα λαστιχα, τα dunlop 908 rr που δοκιμασε φιλος αντεξανε τις βολτες των τελευταιων 2 μηνων και θα αντεξουν πολλα ακομα το επομενο φθινοπωρο... :ok::ok::ok:
 

KOL

Μέλος
Περιοχή
Στου πουταμ'
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
XRV+XR
μπορεις να κανεις παρα πολλα στο βουνο με το 950... μπορεις να ανοιξεις ενα καινουργιο αυλακι σε εναν ηδη νεροφαγωμενο δρομο... :ok::ok::ok:
Eπισης φτιαχνουν ωραιοτατα λουκια για να περναμε αερα!!!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Ειναι πολυ δυνατό εργαλειο !!!
Αλλα οπως ολες οι εταιρείες που τον τελευταίο καιρο βιάζονται για πωλήσεις!!πέφτουν σε λάθη !
Πιστεύω οτι και η Κτμ θα τα στρώσει ολα στις επόμενες παραγωγές της !!!!!
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Πω πω το ειδα τυχαια χθες.., ΤΙ ΚΑΝΟΥΥΥΥΝΝΝ????
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Παιδες, μια τεχνικη ερωτηση στο θεμα. Το 1190R (οπως και το καινουργιο 1090R) εχει υψος σελας στα 89εκ που σημαινει οτι θελουν αναβατη 1.85μ τουλαχιστο για δυσκολα περασματα στο χωμα, σταματημα σε ανισα σημεια στην ασφαλτο κλπ Επισης εκτος απο το υψος, η σελα ειναι φαρδουτσικη και ανοιγει τα ποδια και η πισω σκληροτητα του ελατηριου αρκετη ακομα και στην πιο μαλακη ρυθμιση οποτε το μηχανακι δεν "καθεται" πολυ με τον αναβατη πανω (εχω ανεβει πανω του στατικα κανα δυο φορες).

Η ερωτηξη ειναι η εξης: εσεις που ψαχνεται κατεμαδικα φορουμ κλπ, εχετε δει καμια πατεντα για την μειωση του υψους σελας? Μπορει με καποιο τροπο να χαμηλωσει κατα 3εκ ωστε ναρθει στα 86εκ? Το μπροστινο νομιζω οτι μπορει να χαμηλωσει κατεβαζοντας τις τιμονοπλακες, εκτος αν υπαρχει καποιο εμποδιο εκει (δεν το ελεγξα), αλλα πισω δεν υπαρχει μοχλικο να γινει πατεντα με διαφορετικου μηκους συνδεσμο. Φανταζομαι πισω μπορει να χαμηλωσει με ελατηριο ιδιας σκληροτητας αλλα μικροτερου μηκους (θα χασει βεβαια λιγη διαδρομη), εχει παρει το ματι σας κατι σχετικο? Καθε πληροφορια ευπροσδεκτη :)
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom