KTM1190 Adventure R

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
Στο 1090R υπαρχει περιπτωση να κανει το ελατηριο του αμορτισερ του "χυτου" 1090, τα μηχανακια εχουν το ιδιο βαρος οποτε η σκληροτητα του ελατηριου πρεπει να ειναι παρομοια και η διαδρομες τους εχουν διαφορα 3εκ (22εκ το R και 19εκ το "χυτο"), οποτε νομιζω οτι το αμορτισερ ειναι το ιδιο με μονη διαφορα στο μηκος του ελετηριου. Δεν ξερω αν αυτο παιζει και στο 1190R σε σχεση με το "χυτο" 1190 καθως το τελευταιο εχει το EDS συστημα με τις ηλεκτρονικες ρυθμισεις.

Σημειωση: αυτο το κολπο παιζει και στα 990R/990 και τοχουν κανει πολλοι (ψηλωμα ή κοντυμα αντιστοιχα, υπαρχει και σχετικο κιτ της KTM).
Για τα 990 το γνωρίζω και εγώ για τα υπόλοιπα δε ξερω τι παντρέματα μπορούν να γίνουν,
μη φοβάσαι τα 150 άλογα (126 πραγματικά) με τα ηλεκτρονικά στο on χωρίς αυτά βέβαια...
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Για το τρεμουλο στα πολλα με φορτιο/βαλιτσες εχει γραφτει κατι για τα μοντελα 2017 απο πλευρας σχεδιασης? Ελπιζω να τοχουνε προσεξει.
Καλησπέρα Γιώργο!
Άλλος Γιώργος εδω :)

Δεν έχει γραφτεί κάτι γιατί σε αντίθεση με άλλες εταιρίες (πχ BMW) η ΚΤΜ ακολουθεί άλλη τακτική: παρουσιάζει τα μοντέλα γύρω στον Οκτώβριο - Νοέμβριο και τα κυκλοφορεί στην αγορά την άνοιξη του επόμενου έτους. Φεβρουάριο και μετά υπολόγισε να καταφέρεις το 1090 για test ride.

Σχετικά με τις βαλίτσες και το τρέμουλο: πρέπει να λάβεις υπόψη 2 πράγματα (έχω κάνει διατριβή γιατί είχα τρέμουλο και έχω διαβάσει όλα τα ποστς στο advrider περί 1190 και 1290)

α) αν βάλεις τις πλαστικές πλαϊνές, πρέπει να έχεις το καινούργιο ΚΙΤ - βάσεις που στηρίζονται. Από τις βάσεις παρουσιάζεται το τρέμουλο και όχι από τις βαλίτσες.
Δεν ξέρω αν θα υπάρχει στο 2017 μοντέλο το καινούργιο κιτ με τις βάσεις, αλλά στο 1090R του 2016 δεν υπάρχει. Κοστίζει 200 ευρώ να ξέρεις και δεν αναγνωρίζεται ως εγγύηση.
Αν και οι πλαστικές πλαϊνές έχουν αλλάξει για το 2017 εγώ δεν θα τις έβαζα. 1000 ευρώ κοστίζουν οι 2 πλαϊνές και 500 η κεντρική πλαστική.
Προτιμώ μεταλλικές και συγκεκριμένα επειδή τα κάγκελα στήριξής τους χρησιμεύουν σαν προστασία σε περίπτωση πτώσης.
Επίσης με τις μεταλλικές που πουλάει η ΚΤΜ (τούρατεκ ή givi trekker) δεν συναντάς τρέμουλο.

β) παρουσιάζεται κυρίως από:
* το μπροστινό συνήθως ή πισινό continental trail attack 2
* ελλατωματική μπροστινή ή πισινή ζάντα (δεν είναι καν κυκλική και σε άλλες περιπτώσεις δεν είναι καν ακτινολογημένη)
ή σαν συνδυασμός και των 2
στο μοντέλο 2016 πάντως έχουν αλλάξει τις ζάντες (με άλλου κατασκευαστή) και δεν είναι τόσα πολλά τα κρούσματα.

Εγώ έτσι για την ιστορία είχα ελλατωματικό μπροστινό. Στα 80 ΚΜ/H έτρεμε το τιμόνι σε τρελό βαθμό.

ΥΓ1: αν προχωρήσεις στην αγορά οποιαδήποτε μοντέλου αναβάθμισε το σταμπιλάϊζερ σε hyperpro.
ΥΓ2: εγώ αγοράζω ΚΤΜ πράγματα από εδώ και εδώ (το 2ο είναι μόνο στα γερμανικά όμως)
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Καλησπερα και σε σενα Γιωργο και ευχαριστουμε :cool:, πολυ ενδιαφεροντα ολ'αυτα :ok:, ελπιζω να εχουν βαλει τις καινουργιες βασεις βαλιτσων στα μοντελα 2017 σε περιπτωση που παω για καινουργιο 1090R. Καλο επισης που εχουν επιλεξει πιο στιβαρα στεφανια απο το 2016 και μετα. Οσο για βαλιτσες, δεν θαβαζα ποτε τις εργοστασιακες γιατι θαθελα βαλιτσες που ειναι portable και στο δευτερο (ή τριτο :rolleyes:) μηχανακι ;), σκεφτομαι τις Givi Trekker Outback ή τις SW Motech.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Καλησπερα και σε σενα Γιωργο και ευχαριστουμε :cool:, πολυ ενδιαφεροντα ολ'αυτα :ok:, ελπιζω να εχουν βαλει τις καινουργιες βασεις βαλιτσων στα μοντελα 2017 σε περιπτωση που παω για καινουργιο 1090R. Καλο επισης που εχουν επιλεξει πιο στιβαρα στεφανια απο το 2016 και μετα. Οσο για βαλιτσες, δεν θαβαζα ποτε τις εργοστασιακες γιατι θαθελα βαλιτσες που ειναι portable και στο δευτερο (ή τριτο :rolleyes:) μηχανακι ;), σκεφτομαι τις Givi Trekker Outback ή τις SW Motech.
Επειδή δεν θα πάρεις τις πλαστικές εργοστασιακές δεν σε ενδιαφέρει αν οι βάσεις είναι της παλαιάς ή της νέας σχεδίασης.
Πρέπει να βγουν για να μπουν στη θέση τους οι βάσεις για Givi Trekker ή SW Motech.

Παρόλαυτα στα 1290 μοντέλα του 2017 θα έχουν τις καινούργιες βάσεις. Έχει γραφτεί και σιγουρευτεί στη διεθνή έκθεση στην Ιταλία.
Στο 1090 φαίνεται πως έχει το παλιό στυλ. Μόλις το κοίταξα στην ιστοσελίδα της ΚΤΜ / configurator αλλά και σε φωτογραφίες ψάχνοντας στο ιντερνετ.

Θα ήθελα να σου πω πως όποιο μοντέλο και να επιλέξεις δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα.
Κυκλοφορεί στην αγορά ήδη 3-4 χρόνια το 1190 και όλα τα προβλήματα με τις λύσεις τους είναι γνωστά.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Επειδή δεν θα πάρεις τις πλαστικές εργοστασιακές δεν σε ενδιαφέρει αν οι βάσεις είναι της παλαιάς ή της νέας σχεδίασης.
Πρέπει να βγουν για να μπουν στη θέση τους οι βάσεις για Givi Trekker ή SW Motech.
Φανταστηκα οτι τα αφτερμαρκετ καγκελα πιανουν στις βασεις και πιθανα εξακολουθει να υπαρχει προβλημα, εφ'οσον βγαινουν για να μπουν τα καγκελα ..no problem. Και φυσικα τα καγκελα των βαλιτσων λειτουργουν σαν προστατευτικα καγκελα για το πισω μερος της μηχανης, μεχρι σε γκρεμι με κοτρωνια επεσα καποτε και η εξατμιση δεν επαθε γρατσουνια.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Λοιπόν Γιώργο (@XLGeorge), σήμερα το πρωί που έφευγα είδα στο γκαράζ παρκαρισμένη τη μηχανή μου και το μάτι μου έπεσε στην ergo σέλα της ΚΤΜ. Θυμήθηκα ότι έπρεπε να σου πω το εξής:


Επειδή διάβασα παραπάνω ότι σε περίπτωση αγοράς ΚΤΜ σκέφτεσαι το χαμήλωμά της, πρέπει να λάβεις υπόψην και τη σέλα.
Η εργοστασιακή δεν παλεύεται για παραπάνω από μισή ώρα. Με την ergo έχεις 2 πλεονεκτήματα και 1 μείον:
+ πολύ άνετη για οδήγηση όλη την ημέρα (μέρα με τη νύχτα η διαφορά με την αρχική σέλα. Οι κάτοχοι F800GS με την comfort σέλα καταλαβαίνουν ακριβώς τι εννοώ :))
+ δεν ζεσταίνεται τόσο πολύ όσο η αρχική μαμά σέλα (θα έχεις σίγουρα διαβάσει ότι το 1190 ζεσταίνει τα μπούτια). Αυτό λόγω του:
- είναι 2 εκατοστά πιο ψηλή από την μαμά σέλα (με αποτέλεσμα και την καλύτερη ροή αέρα)
 
Τελευταία επεξεργασία:

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
επίσης για τις ζάντες που λέγαμε προηγουμένως:
τα μοντέλα 2013-2015 και μερικά από το 2016 φοράνε SAXESS ζάντες
από το 2016 και μετά τις αναβάθμισαν με AKRONT
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Γιωργο @Srider, αυτο με την ψηλη ergo σελα με χαλαει λιγο, γιατι και να το χαμηλωσω με ελατηρια θα ξαναπαρει υψος απο την εργονομικη σελα :rolleyes: :mad: Αν δεν τα παω καλα με τη σελα, θα φτιαξω την μαμισια με αλλο αφρωδες - δε λεω που να μη θεωρηθει διαφημιση :D :p αλλα εχω εξαιρετικη εμπειρια απο συγκεκριμενο μαγαζι.

Το μεθεπομενο Σαββατο εχω κανονισει να κανω test ride το 1190 να δω πως μου "καθεται" και ..I will take it from there ;) :ok:
 
Τελευταία επεξεργασία:
Reactions: yns

christos ktm R

Μέλος
Όνομα
χρηστος
Μοτό
ktm adventure 990R
Yamaha xt 550
Piaggio liberty
honda cub 90
Γιωργο @Srider, αυτο με την ψηλη ergo σελα με χαλαει λιγο, γιατι και να το χαμηλωσω με ελατηρια θα ξαναπαρει υψος απο την εργονομικη σελα :rolleyes: :mad: Αν δεν τα παω καλα με τη σελα, θα φτιαξω την μαμισια με αλλο αφρωδες - δε λεω που να μη θεωρηθει διαφημιση :D :p αλλα εχω εξαιρετικη εμπειρια απο συγκεκριμενο μαγαζι.

Το μεθεπομενο Σαββατο εχω κανονισει να κανω test ride το 1190 να δω πως μου "καθεται" και ..I will take it from there ;) :ok:
xl george επειδη ενδιαφερομαι εγω για το μαγαζι στειλε μου σε παρακαλω pm με το μαγαζι για να μην θεωρηθει διαφημιση αν ειναι βεβαια εντος ελλαδας.ευχαριστω!
 

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
Εκτός από το κούνημα με τις βαλίτσες το οποίο είναι σε σχετικά μικρή ταχύτητα από όσο διαβάζω, να πω και εγώ την εμπειρία μου με 1190R που έχω οδηγήσει αρκετές φορές (το ένα μάλιστα 2016) μετά τα 180-190 (χωρίς βαλίτσες) κουνάει έντονα έχει κάποιος ανάλογη εμπειρία?
 

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
επίσης για τις ζάντες που λέγαμε προηγουμένως:
τα μοντέλα 2013-2015 και μερικά από το 2016 φοράνε SAXESS ζάντες
από το 2016 και μετά τις αναβάθμισαν με AKRONT
Οι saxess ήταν από βούτηρο...
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Εκτός από το κούνημα με τις βαλίτσες το οποίο είναι σε σχετικά μικρή ταχύτητα από όσο διαβάζω, να πω και εγώ την εμπειρία μου με 1190R που έχω οδηγήσει αρκετές φορές (το ένα μάλιστα 2016) μετά τα 180-190 (χωρίς βαλίτσες) κουνάει έντονα έχει κάποιος ανάλογη εμπειρία?
Κωστα, ακριβως το ιδιο μου ειπε ο Κωστας @adventsuras ο οποιος γραφει σπανια εδω, ελπιζω αν το δει να γραψει κατι. Ειχε κανει τεστ ραϊντ το 1190R και μας ελεγε σε μια εξορμηση που ειχαμε κανει μαζι με τον Θενο @thenos o katemis οτι το μηχανακι κουναγε απο τα 170χμω και πανω. Βεβαια αυτος ειχε πριν Blackbird και ισως ειχε αλλα στο μυαλο του σχετικα με συμπεριφορα σε ψηλες ταχυτητες, τωρα εχει ενα F800GS. Το γραφω αυτο γιατι οταν πηγα να στριψω ενα 990 με σχεδον 200χμω με φοβισε καθως ειμουνα συνηθισμενος απο το VFR, αλλο on-off 21/18 και αλλο κλιπονατο μηχανακι 17/17.
 

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
Κωστα, ακριβως το ιδιο μου ειπε ο Κωστας @adventsuras ο οποιος γραφει σπανια εδω, ελπιζω αν το δει να γραψει κατι. Ειχε κανει τεστ ραϊντ το 1190R και μας ελεγε σε μια εξορμηση που ειχαμε κανει μαζι με τον Θενο @thenos o katemis οτι το μηχανακι κουναγε απο τα 170χμω και πανω. Βεβαια αυτος ειχε πριν Blackbird και ισως ειχε αλλα στο μυαλο του σχετικα με συμπεριφορα σε ψηλες ταχυτητες, τωρα εχει ενα F800GS. Το γραφω αυτο γιατι οταν πηγα να στριψω ενα 990 με σχεδον 200χμω με φοβισε καθως ειμουνα συνηθισμενος απο το VFR, αλλο on-off 21/18 και αλλο κλιπονατο μηχανακι 17/17.
Ναι αλλά εγώ πριν είχα 990 φαντάσου και μέχρι την τελική ήταν ακλόνητο... πιστεύω πως είναι λόγω της γρηγορότερης γεωμετρίας του 1190 δε μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο.
 

okeanis

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
KTM 1190 ADVENTURE
Επιβεβαιωνω για το λαστιχο.
Στο δικο μου τουλαχιστον εφταιγαν τα μαμα conti και μετα τα 180 ειχα πολλες ταλαντωσεις.
Απο τοτε που τα αλλαξα ειναι τρενο μεχρι και την τελικη του.
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
Δε θα πω ότι δε κουνάνε γενικά - έχω φίλο που έχει του '13, έχει αλλάξει ζάντες, λάστιχα, συνεργεία, και πάνω από 180 δεν πάει.

Με το τριβάλιτσο της givi με 58άρα πίσω (το ντουλάπι), σε άπνοια έχω φτάσει μέχρι 220+ και ήταν βράχος. Αν φυσάει (ιδιαίτερα πλευρικός άνεμος), στα 150-160 κόβω.

Χωρίς βαλίτσες τίποτα είναι οκ πάντα.
 

okeanis

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
KTM 1190 ADVENTURE
Με τα καινουρια λαστιχα χωρις καμμια βαλιτσα εχω παει 270 και δεν αισθανθηκα κουνημα.
Με τα παλια λαστιχα θα ειχα φυγει στο χαντακι απο τα 200...
 

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
Με τα καινουρια λαστιχα χωρις καμμια βαλιτσα εχω παει 270 και δεν αισθανθηκα κουνημα.
Με τα παλια λαστιχα θα ειχα φυγει στο χαντακι απο τα 200...
Τι λάστιχα φοράς τώρα?
 
Top Bottom