KTM1190 Adventure R

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Νομίζω υπάρχει κιτ χαμήλωματος....προσπαθώ να θυμηθώ που το είδα...

Κοίτα hypepro, wilbers και adreani
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Νομίζω υπάρχει κιτ χαμήλωματος....προσπαθώ να θυμηθώ που το είδα...

Κοίτα hypepro, wilbers και adreani
Ψαχνοντας λιγο ειδα οτι η Hyperpro φτιαχνει προοδευτικα ελατηρια που χαμηλωνουν το μηχανακι 30mm, το κιτ για το 1190R εχει κωδικο SP-KT11-SSB005 :ok: Τα ελατηρια εχουν ιδιο μηκος αλλα ειναι αρκετα μαλακα στο πρωτο κομματι συμπιεσης ωστε να χαμηλωνει το μηχανακι 30mm με το βαρος του.

Και πιστευω οτι προοδευτικα ελατηρια (με το ιδιο WP αμορτισερ πισω) θα κανουν το μηχανακι πιο ανετο/"πολιτικο". Εχω δοκιμασει WP και Hyperpro ελατηρια και προτιμω τα τελευταια σαν πιο "all rounders".

ΥΓ Κατι αλλο: ψαχνοντας στο advrider.com, διαβασα οτι το ηλεκτρονικα ρυθμιζομενο αμορτισερ που φοραει το 1190 Adv με το EDS συστημα δεν ειναι επισκευασιμο.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Ψαχνοντας λιγο ειδα οτι η Hyperpro φτιαχνει προοδευτικα ελατηρια που χαμηλωνουν το μηχανακι 30mm, το κιτ για το 1190R εχει κωδικο SP-KT11-SSB005 :ok:

Και πιστευω οτι προοδευτικα ελατηρια (με το ιδιο WP αμορτισερ πισω) θα κανουν το μηχανακι πιο ανετο/"πολιτικο". Εχω δοκιμασει WP και Hyperpro ελατηρια και προτιμαω τα τελευταια σαν πιο "all rounders".

ΥΓ Κατι αλλο: ψαχνοντας στο advrider.com, διαβασα οτι το ηλεκτρονικα ρυθμιζομενο αμορτισερ που φοραει το 1190 Adv με το EDS συστημα δεν ειναι επισκευασιμο.
Σωστά διάβασες... δια στόματος koflict Suspension (Greg) και σε τηλεφωνική μου επικοινωνία επιβεβαιώνω ότι δεν επισκευαζετε.
Γενικά είμαι στο ψάξιμο για την ανάρτηση του 1190 μιας και δεν με καλυπτει. To R όμως είναι πλήρως ρυθμιζομενο σε συμπίεση και επαναφορα. Λείπει όμως η προφορτιση ελατήριου...

Πίσω είναι καλύτερο, αλλά γενικώς μαλακό
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Για το 1190 S
Ψάχνομαι με adreani kai Hyperpro catriges
Αν γίνετε θα το κάνω και θα καταργήσω πλήρως τις ηλεκτρονικές μπρος και πίσω.
Για πίσω ίσως παίξει και wilbers
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Για το 1190 S
Ψάχνομαι με adreani kai Hyperpro catriges
Αν γίνετε θα το κάνω και θα καταργήσω πλήρως τις ηλεκτρονικές μπρος και πίσω.
Για πίσω ίσως παίξει και wilbers
Συνονοματε, το ιδιο θακανα κι'εγω με τις ηλεκτρονικες. Για τα wilbers εχω πολυ καλες εντυπωσεις, φοραω ελατηρια μπροστα στο VFR και ενας φιλος φοραει αμορτισερ πισω και ειναι και τα δυο πολυ καλα. Επισης εχω καλη γνωμη για τα Hyperpro ελατηρια (τα φοραω μπροστα στο Τρανσαλπ) αλλα δεν ξερω κανενα που ναχει φορεσει τα αμορτισερ τους.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Κοίτα off the record τα tourateck στην ουσία Hyperpro είναι.
Τα θεωρώ πολύ καλά καθώς και τα wilbers που τα πρώτο φόρεσα σε R6 και από τα πρώτα αμορτισερ με αργές και γρήγορες ρυθμίσεις στα κλικ.
Μίλησα και με την wilbers και μου στείλανε τον κατάλογο τους. Φοβερά και με δυνατότητα να τα φτιάξεις στα μέτρα σου.
Απλά έχω κολλήσει λόγω χρόνου να το προχωρήσω.

Εδώ να σου πω ότι έχω στα χέρια μου και τις τάπες των αμορτισερ από το R καθώς υπάρχει σκέψη να καταργήθει το μοτέρακι και να μπουν οι ταπες με τους ρυθμιστές.
Αυτό που μένει ύστερα είναι:
Α) να καταργησω τις ηλεκτρονικές ρυθμίσεις του μπροστινού με ένα φις που θα ξεγελάει το canbus.

B) να βάλω και ένα αμορτισερ πισω πλήρως ρυθμιζομενο και να καταργήσω από το πρόγραμμα τα ηλεκτρονικά, πράγμα εύκολο με μια επίσκεψη και πρίζωμα

Τελικά το αγόρασες το R ή είσαι σε σκέψεις?
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Κοίτα off the record τα tourateck στην ουσία Hyperpro είναι.
Γιώργο μια διευκρίνηση:
οι τούρατεκ αναρτήσεις είναι μάρκας "tractive suspension" http://www.tractivesuspension.com
τα τούρατεκ stabilizers είναι μάρκας Hyperpro
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Τελικά το αγόρασες το R ή είσαι σε σκέψεις?
Απλα ειμαι σε σκεψεις, με την προϋποθεση βεβαια να το χαμηλωσω. Δεν τοχω οδηγησει ακομη (σε αντιθεση με τα 950/990) αλλα θα το κανω συντομα και θα δειξει.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Γιώργο μια διευκρίνηση:
οι τούρατεκ αναρτήσεις είναι μάρκας "tractive suspension" http://www.tractivesuspension.com
τα τούρατεκ stabilizers είναι μάρκας Hyperpro

Το γνωρίζω. Και μου έχουν πει πως ουσιαστικά είναι Hyperpro με branding για την τούρατεκ
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Απλα ειμαι σε σκεψεις, με την προϋποθεση βεβαια να το χαμηλωσω. Δεν τοχω οδηγησει ακομη (σε αντιθεση με τα 950/990) αλλα θα το κανω συντομα και θα δειξει.
Νομιζω θα σε εκπλήξει ευχάριστα.
 

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
Απλά το 1190R είναι ήδη πολύ μαλακό από αναρτήσεις (ακούγεται ότι στα νέας γενιάς adv 2017 έβαλαν σκληρότερα ελατήρια) οπότε δε ξέρω πως θα είναι με προοδευτικά ελατήρια κτλ. απλά μια άποψη λέω...
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Ξέρω από αλλά παιδιά ότι ναι έχει μαλακά ελατηρια στο μπροστινό, 5.5nm αν δεν με απατά η μνήμη μου.
Πίσω με εξαίρεση την βιδα έδρασης του αμορτισερ που στραβωνει, το αμορτισερ είναι καλύτερο.
Πολλοί αλλάζουν και πίσω ελατήριο με ποιο σκληρό. Πράγμα που ακούω και εγώ ότι έφτιαξαν στο 2017. Εν αναμονή...
 

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
Ξέρω από αλλά παιδιά ότι ναι έχει μαλακά ελατηρια στο μπροστινό, 5.5nm αν δεν με απατά η μνήμη μου.
Πίσω με εξαίρεση την βιδα έδρασης του αμορτισερ που στραβωνει, το αμορτισερ είναι καλύτερο.
Πολλοί αλλάζουν και πίσω ελατήριο με ποιο σκληρό. Πράγμα που ακούω και εγώ ότι έφτιαξαν στο 2017. Εν αναμονή...
Σωστά συν ότι πλεον έβαλαν και PDS αμορτισέρ πίσω στα 2017 από όσο διαβάζω
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Απλά το 1190R είναι ήδη πολύ μαλακό από αναρτήσεις (ακούγεται ότι στα νέας γενιάς adv 2017 έβαλαν σκληρότερα ελατήρια) οπότε δε ξέρω πως θα είναι με προοδευτικά ελατήρια κτλ. απλά μια άποψη λέω...
Κωστα, η εμπειρια μου με τα hypepro ειναι οτι ειναι αρχικα μαλακα αλλα σκληραινουν αρκετα οσο εξαντλουν τη διαδρομη τους, και η Hyperpro συνηθως βγαζει aftermarket πιο σκληρα ελατηρια απο τα μαμα σε οποιοδηποτε μοντελο γενικοτερα. Θαταν καλο να δουμε αν ταχει βαλει κανεις στο advrider.com ή στο UK KTM φορουμ για να μας πει τι παιζει.

Μια αλλη λυση ειναι να βρεθει πιο κοντο ελατηριο της WP για πισω και μπροστα να κατεβουν οι τιμονοπλακες.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Για το τρεμουλο στα πολλα με φορτιο/βαλιτσες εχει γραφτει κατι για τα μοντελα 2017 απο πλευρας σχεδιασης? Ελπιζω να τοχουνε προσεξει.
 

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
Για το τρεμουλο στα πολλα με φορτιο/βαλιτσες εχει γραφτει κατι για τα μοντελα 2017 απο πλευρας σχεδιασης? Ελπιζω να τοχουνε προσεξει.
Ειναι νωρίς ακόμα και εγώ αυτό περιμένω να δω τι αλλαγές υπάρχουν στη πράξη και να καταλήξω τελικά 1090-1290R η κάποιο 1190R σε προσφορά
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ειναι νωρίς ακόμα και εγώ αυτό περιμένω να δω τι αλλαγές υπάρχουν στη πράξη και να καταλήξω τελικά 1090-1290R η κάποιο 1190R σε προσφορά
Εγω σκεφτομαι το 1090R καινουργιο ή πιθανα κανενα 1190R σε προσφορα οπως λες, αν και "με φοβαμαι" λιγο με 150 αλογα στο δεξι χερι που με τρωει.. :rolleyes:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Μια αλλη λυση ειναι να βρεθει πιο κοντο ελατηριο της WP για πισω και μπροστα να κατεβουν οι τιμονοπλακες.
Στο 1090R υπαρχει περιπτωση να κανει το ελατηριο του αμορτισερ του "χυτου" 1090, τα μηχανακια εχουν το ιδιο βαρος οποτε η σκληροτητα του ελατηριου πρεπει να ειναι παρομοια και η διαδρομες τους εχουν διαφορα 3εκ (22εκ το R και 19εκ το "χυτο"), οποτε νομιζω οτι το αμορτισερ ειναι το ιδιο με μονη διαφορα στο μηκος του ελετηριου. Δεν ξερω αν αυτο παιζει και στο 1190R σε σχεση με το "χυτο" 1190 καθως το τελευταιο εχει το EDS συστημα με τις ηλεκτρονικες ρυθμισεις.

Σημειωση: αυτο το κολπο παιζει και στα 990R/990 και τοχουν κανει πολλοι (ψηλωμα ή κοντυμα αντιστοιχα, υπαρχει και σχετικο κιτ της KTM).
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom