Moto GP, 2018

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Με δεδομένη την εξέλιξη του αγώνα και την τελική θέση του Ζάρκο, τις προσπεράσεις που έγιναν πάρα πολλές (παρά τη βρώμικη πίστα εκτός γραμμής), το πόσο πολύ και πόσο γρήγορα του άνοιξαν οι 3 πρώτοι αρχικά και πόσο γρήγορα κι εύκολα τον πέρασαν οι επόμενοι, οι λόγοι είναι άλλοι!
Κυρίως θέματα ψυχολογίας, ας πούμε ;)
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
αναμενομενο αποτελεσμα,αποψη μου οτι ηταν ενας νρμαλ αγωνας χωρις κατι ιδιαιτερο,......μεγαλη απογοητευση βινιαλες και κλασικα λορενθο,αλλα ξαναλεω προσωπικα τον βρηκα νορμαλ αγωνα

 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Βλεπω και εγω οτι ο Ζαρκο εσπασε το 10χρονο ρεκορ πιστας του Lorenzo και λεω... μπραβο ρε YAMAHA εδωσες εξαρτηματα και γνωση στην δορυφορικη... Δεν βλεπω αγωνα live αλλα πολυ αργα εκατσα να τον δω.
Ενας πολυ νορμαλ αγωνας μου φανηκε και εμενα , με τον Ζαρκο να καθυστερει τους παντες (γυρολογια). Δεν περιμενα να παρει τον αγωνα, ετσι οπως φαινοταν στους πρωτους 10 γυρους.
Κλασικα fast forward στους τελευταιους 6 γυρους... εκει φανηκε ολη διαχειρηση.

Θα δουμε πολλες μαχες φεΤο.... ωραια πραματα.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
αυτές με τις ομπρέλες δεν ήταν υπό κατάργηση γιατί είναι αναχρονιστικό το θέαμα και απαξιωτικό για την εικόνα της γυναίκας και άλλα τέτοια που έστειλαν μερικές εκατοντάδες μοντέλα στην ουρά του ΟΑΕΔ να ομορφύνει το δημόσιο;
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
αυτές με τις ομπρέλες δεν ήταν υπό κατάργηση γιατί είναι αναχρονιστικό το θέαμα και απαξιωτικό για την εικόνα της γυναίκας και άλλα τέτοια που έστειλαν μερικές εκατοντάδες μοντέλα στην ουρά του ΟΑΕΔ να ομορφύνει το δημόσιο;
Τις ξαποστείλανε από την F1. Τώρα για ποιάς χώρας τον ΟΑΕΔ μιλάς δεν καταλαβαίνω, καθότι στο Ελλάντα δεν διοργανώνεται ακόμα αγώνας F1.

Παρόλα αυτά, το μωρό είναι άπαιχτο, αυτό το σχόλιο σου ήρθε εσένα στο μυαλό?


:thinking:
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τις ξαποστείλανε από την F1. Τώρα για ποιάς χώρας τον ΟΑΕΔ μιλάς δεν καταλαβαίνω, καθότι στο Ελλάντα δεν διοργανώνεται ακόμα αγώνας F1.

Παρόλα αυτά, το μωρό είναι άπαιχτο, αυτό το σχόλιο σου ήρθε εσένα στο μυαλό?


:thinking:
Λίγο πλαστικό για το γούστο μου, αλλά οκ, εντυπωσιακό.

Αστείο ήταν για τον οαεδ, αλλά δεν έφτασε έτσι προφανώς.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
O αγώνας ήταν αργός. Πιο αργός 3'' από τον περσινό, τον οποίο είχε νικήσει ο Βινιάλες με το Ντόβι 2ο και το Ρόσι 3ο
Ας δούμε τα περσινά αποτελέσματα:




Και τα φετινά:




Αν δούμε τα γυρολόγια του πρωτοπόρου επί 16 γύρους Ζάρκο (συνημμένο pdf τα γυρολόγια όλων), αντιλαμβανόμαστε γιατί ήταν τόσο αργός ο αγώνας. Γύριζε στο ψηλό 1:55 συνεχώς (ενώ πίσω του οι Ντόβι-Πέτρουξ-Ρινς και Κρατς, γύριζαν στο χαμηλό 1:55), για να καταρρεύσει στο 1:56 πριν τον περάσουν και να πέσει έως και το 1:58 στον τελευταίο γύρο!
Αν ληφθεί υπόψη το γεγονός ΄'οτι 5 τουλάχιστον αναβάτες έγραψαν καλύτερο χρόνο από τον απόλυτο χρόνο πίστας στο Q2 (όχι ρεκορ γύρου αγώνα, άλλο αυτό) που είχε ο Χόρχε από το 2008, τότε αντιλαμβανόμαστε για πόσο αργό γυρολόγιο μιλάμε στους πρώτους 16 γύρους!
Αυτό ουσιαστικά και σε συνδιασμό με την ψυχολογία όλων στον 1ο αγώνα της χρονιάς, διαμόρφωσε τον αγώνα κι έδωσε το θέαμα που είδαμε. Κράτησε 8 αναβάτες κοντά για τα 2/3 του αγώνα και έδωσε 3 γκρουπάκια που έγιναν μάχες στους τελευταίους 6 γύρους για όλες τις θέσεις της 10αδας!!!
Γιατί λοιπόν δεν περνούσαν νωρίτερα τον Ζάρκο;;;;

Μα..., προσπάθησαν! Αλλά προτίμησε να καταστρέψει τον αγώνα όλων -κυρίως του Ρόσι λόγω timing- και φυσικά να καταστρέψει και το δικό του αγώνα!
Βλέποντας με τη σειρά όσοι προσπάθησαν να τον περάσουν, ότι ο τύπος αντιστέκεται μεν, αλλά δε μπορεί να φύγει και να κάνει διαφορά από την άλλη, έκατσαν και περίμεναν τη φθορά του (αποφεύγοντας δική τους αντίστοιχη φθορά), που ήταν μαθηματικά βέβαιο ότι θα συμβεί! Και φυσικά συνέβη και το μέγιστο θύμα ήταν αυτός. Αν έμενε πίσω από τον 4ο περίπου γύρο όπου τον πέρασε ο Μάρκ 1η φορά, αν έμενε εκεί στην 4αδα κι όχι 1ος, θα τερμάτιζε πολύ ψηλότερα, έχοντας γλιτώσει φθορά στα λάστιχά του! Αλλά προτίμησε να πιέσει, με αποτέλεσμα τη μέγιστη φθορά από την αντίσταση διαδοχικά σε όλους! Βλέπετε οι υπόλοιποι προσπάθησαν 1, ή 2 φορές και τον πέρασαν. Τέλος ;) Αυτός είχε 4*2 τουλάχιστον σε προσπάθεια!!!
Σε όλο αυτό έπαιξε ρόλο και "ο 1ος αγώνας"...! Όλα άγνωστες ποσότητες! Πάνω κάτω γνωρίζουν τι να περιμένουν οι αναβάτες, τόσο από τους ίδιους, όσο κι από τους κύριους αντιπάλους τους! Αλλά στο περίπου γνωρίζουν, όχι ακριβώς. Το "ακριβώς", το μαθαίνουν την ώρα που σβήνουν τα φώτα. Έτσι λοιπόν όλοι επέλεξαν στάση αναμονής και φθορά των άλλων. Στο τελευταίο 1/3 το πράγμα ξεκαθάρισε, φάνηκαν οι δυνάμεις κι οι αδυναμίες και τα έδωσαν όλα!!!


Ας δούμε λίγο τα περσινά σε σχέση με τα φετινά αποτελέσματα, για να δούμε και την εξέλιξη των μοτό.
Σε 1η ανάγνωση βλέπουμε μια βελτίωση του 1ου Χοντα(ΜΜ93 και πέρσι και φέτος) κατά 7'':eek::eek::eek:, σε σχέση με τον 1ο. Αλλά πέρσι είπαμε ήταν πιο γρήγορος ο αγώνας!
Ετσι βλέπουμε πράγματι μια βελτίωση των Χόντα κατά 4'' περιπου.
Αντίστοιχα τα ΥΑΜΑΗΑ είναι στο ίδιο επίπεδο και τα Ντουκάτι ελαφρώς βελτιωμένα.
Αλλά εδώ μιλάμε για πίστα που παραδοσιακά βολεύει ΥΑΜΑΗΑ-Ντουκάτι.... ;) Άρα οι πλέον βελτιωμένοι είναι οι Χονταίοι! Και θα το δούμε αυτό σε πίστες που τους βολεύουν, αν οι άλλοι δεν αντιδράσουν ανάλογα!!! Σε Αργεντινή και USA βλέπω Μάρκεθ-Κρατς και Ντάνι στην 4αδα με νικητή έναν από αυτούς πάντα (και μάλλον τον Μάρκεθ ;) ) και σφήνα το Ντόβι.
Το 3 στους 4 να είναι Χόντα, θα χαλάσει μόνο αν ο Ντάνυ λόγω συνθηκών θερμοκρασίας κλπ, δε μπορεί να ζεστάνει λάστιχο. Και τότε θα μπει και 2ο Ντουκάτι στο παιχνίδι!!!
Η ΥΑΜΑΗΑ πρέπει να δουλεψει πολύ για να φτάσει στο επίπεδο των άλλων!

-Λορέντζο
Τα τελευταία νέα, λένε για τακάκι που έφυγε από τη δαγκάνα και δεν είχε φρένα. Βρέθηκε το τακάκι σε αμμοπαγίδα («Από το δεύτερο γύρο είχα πρόβλημα με το μπροστά φρένο κι έτσι προσπαθούσα να φρενάρω περισσότερο με το πίσω».

«Στο γύρο που έπεσα είχα ήδη καταλάβει ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με τα φρένα και στην 4η στροφή συνειδητοποίησα ότι δεν είχα καθόλου φρένα».

Τι συνέβη; Ακόμα δεν έχει ξεκαθαριστεί τελείως, πάντως ο Jorge αποκάλυψε:

«Όταν ήρθε η μοτοσυκλέτα στο γκαράζ, είδαμε ότι είχε ένα τακάκι και όχι δυο. Πήγαμε στην 4 και το ψάξαμε, αλλά δεν το βρήκαμε...»

«Δεν ξέρω τι φταίει ούτε θέλω να ρίξω ευθύνες... πιστεύω στην Ducati και θεωρώ θα βρει τι έφταιξε».

Να σημειωθεί ότι τελικά βρέθηκε το άλλο τακάκι σε αμμοπαγίδα της πίστας!) http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=28666

-Βινιάλες
Σε σχέση μετα δοκιμαστικά όλο το ΣΚ, δε θα έλεγα κακό τον αγώνα του! Μάλλον καλός ήταν, ειδικά σε επίπεδο ρυθμού! Κι αν είχε καλύτερο αποτέλεσμα Q2, θα τερμάτιζε ψηλότερα, αφού έκανε και ταχύτερους γύρους στη μέση και στο τέλος του αγώνα. Αρα τα μεγάλα του προβλήματα έχουν λυθεί!



Πολύ καλοί και οι Κρατς-Πέτρουξ! Ειδικά ο Πετρούτσι, αν επέλεγε medium αντί για soft μπροστινό, θα είχε πολύ καλύτερο αποτέλεσμα, το είπε κι ο ίδιος. Αλλά οι αγώνες δε γίνονται με "αν"!!! (προς γνώση λοιπόν ;) )

Για το νικητή τα είπαμε. Αν και πολύ πίσω στην εκκίνηση και με κακή εκκίνηση έχασε και θέσεις, παρέμεινε ψύχραιμος, έδωσε καθαρές μάχες κι όπου/όταν ακριβώς έπρεπε! Δεν έκανε ούτε μια λάθος κίνηση, ούτε μια λάθος επίθεση χωρίς αποτέλεσμα!!!! Όποιον περνούσε, τέλος! Τον περνούσε και "γεια" :cool::cool::cool: Αριστος ο αγώνας του, προς μίμηση η εφαρμογή της τακτικής του!!!!

Ο Μαρκ, ότι και να πω λίγο θα είναι!
Ότι καλύτερο υπάρχει στον έλεγχο της μοτό !!! Αυτό που έκανε ανάμεσα σε Ζάρκο και Ντόβι στα φρένα της 1, απλά δε γίνεται!!!!


Κι ο "γέρος";;;:D:D:D:D:D
Τπτ! Δε χωράει σχολιασμός για το θρύλο των αγώνων motogp!!! Μόνο respect!
Mακάρι να είναι καλά και να τον χαιρόμαστε γι άλλα 3 τουλάχιστον χρόνια. Είμαστε τυχεροί για όσα ζούμε στο motogp και όλα οφείλονται σ αυτόν!!!

Εδώ το αρχείο με το γυρολόγιο
 

Attachments

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
O αγώνας ήταν αργός. Πιο αργός 3'' από τον περσινό, τον οποίο είχε νικήσει ο Βινιάλες με το Ντόβι 2ο και το Ρόσι 3ο
Ας δούμε τα περσινά αποτελέσματα:




Και τα φετινά:




Αν δούμε τα γυρολόγια του πρωτοπόρου επί 16 γύρους Ζάρκο (συνημμένο pdf τα γυρολόγια όλων), αντιλαμβανόμαστε γιατί ήταν τόσο αργός ο αγώνας. Γύριζε στο ψηλό 1:55 συνεχώς (ενώ πίσω του οι Ντόβι-Πέτρουξ-Ρινς και Κρατς, γύριζαν στο χαμηλό 1:55), για να καταρρεύσει στο 1:56 πριν τον περάσουν και να πέσει έως και το 1:58 στον τελευταίο γύρο!
Αν ληφθεί υπόψη το γεγονός ΄'οτι 5 τουλάχιστον αναβάτες έγραψαν καλύτερο χρόνο από τον απόλυτο χρόνο πίστας στο Q2 (όχι ρεκορ γύρου αγώνα, άλλο αυτό) που είχε ο Χόρχε από το 2008, τότε αντιλαμβανόμαστε για πόσο αργό γυρολόγιο μιλάμε στους πρώτους 16 γύρους!
Αυτό ουσιαστικά και σε συνδιασμό με την ψυχολογία όλων στον 1ο αγώνα της χρονιάς, διαμόρφωσε τον αγώνα κι έδωσε το θέαμα που είδαμε. Κράτησε 8 αναβάτες κοντά για τα 2/3 του αγώνα και έδωσε 3 γκρουπάκια που έγιναν μάχες στους τελευταίους 6 γύρους για όλες τις θέσεις της 10αδας!!!
Γιατί λοιπόν δεν περνούσαν νωρίτερα τον Ζάρκο;;;;

Μα..., προσπάθησαν! Αλλά προτίμησε να καταστρέψει τον αγώνα όλων -κυρίως του Ρόσι λόγω timing- και φυσικά να καταστρέψει και το δικό του αγώνα!
Βλέποντας με τη σειρά όσοι προσπάθησαν να τον περάσουν, ότι ο τύπος αντιστέκεται μεν, αλλά δε μπορεί να φύγει και να κάνει διαφορά από την άλλη, έκατσαν και περίμεναν τη φθορά του (αποφεύγοντας δική τους αντίστοιχη φθορά), που ήταν μαθηματικά βέβαιο ότι θα συμβεί! Και φυσικά συνέβη και το μέγιστο θύμα ήταν αυτός. Αν έμενε πίσω από τον 4ο περίπου γύρο όπου τον πέρασε ο Μάρκ 1η φορά, αν έμενε εκεί στην 4αδα κι όχι 1ος, θα τερμάτιζε πολύ ψηλότερα, έχοντας γλιτώσει φθορά στα λάστιχά του! Αλλά προτίμησε να πιέσει, με αποτέλεσμα τη μέγιστη φθορά από την αντίσταση διαδοχικά σε όλους! Βλέπετε οι υπόλοιποι προσπάθησαν 1, ή 2 φορές και τον πέρασαν. Τέλος ;) Αυτός είχε 4*2 τουλάχιστον σε προσπάθεια!!!
Σε όλο αυτό έπαιξε ρόλο και "ο 1ος αγώνας"...! Όλα άγνωστες ποσότητες! Πάνω κάτω γνωρίζουν τι να περιμένουν οι αναβάτες, τόσο από τους ίδιους, όσο κι από τους κύριους αντιπάλους τους! Αλλά στο περίπου γνωρίζουν, όχι ακριβώς. Το "ακριβώς", το μαθαίνουν την ώρα που σβήνουν τα φώτα. Έτσι λοιπόν όλοι επέλεξαν στάση αναμονής και φθορά των άλλων. Στο τελευταίο 1/3 το πράγμα ξεκαθάρισε, φάνηκαν οι δυνάμεις κι οι αδυναμίες και τα έδωσαν όλα!!!


Ας δούμε λίγο τα περσινά σε σχέση με τα φετινά αποτελέσματα, για να δούμε και την εξέλιξη των μοτό.
Σε 1η ανάγνωση βλέπουμε μια βελτίωση του 1ου Χοντα(ΜΜ93 και πέρσι και φέτος) κατά 7'':eek::eek::eek:, σε σχέση με τον 1ο. Αλλά πέρσι είπαμε ήταν πιο γρήγορος ο αγώνας!
Ετσι βλέπουμε πράγματι μια βελτίωση των Χόντα κατά 4'' περιπου.
Αντίστοιχα τα ΥΑΜΑΗΑ είναι στο ίδιο επίπεδο και τα Ντουκάτι ελαφρώς βελτιωμένα.
Αλλά εδώ μιλάμε για πίστα που παραδοσιακά βολεύει ΥΑΜΑΗΑ-Ντουκάτι.... ;) Άρα οι πλέον βελτιωμένοι είναι οι Χονταίοι! Και θα το δούμε αυτό σε πίστες που τους βολεύουν, αν οι άλλοι δεν αντιδράσουν ανάλογα!!! Σε Αργεντινή και USA βλέπω Μάρκεθ-Κρατς και Ντάνι στην 4αδα με νικητή έναν από αυτούς πάντα (και μάλλον τον Μάρκεθ ;) ) και σφήνα το Ντόβι.
Το 3 στους 4 να είναι Χόντα, θα χαλάσει μόνο αν ο Ντάνυ λόγω συνθηκών θερμοκρασίας κλπ, δε μπορεί να ζεστάνει λάστιχο. Και τότε θα μπει και 2ο Ντουκάτι στο παιχνίδι!!!
Η ΥΑΜΑΗΑ πρέπει να δουλεψει πολύ για να φτάσει στο επίπεδο των άλλων!

-Λορέντζο
Τα τελευταία νέα, λένε για τακάκι που έφυγε από τη δαγκάνα και δεν είχε φρένα. Βρέθηκε το τακάκι σε αμμοπαγίδα («Από το δεύτερο γύρο είχα πρόβλημα με το μπροστά φρένο κι έτσι προσπαθούσα να φρενάρω περισσότερο με το πίσω».

«Στο γύρο που έπεσα είχα ήδη καταλάβει ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με τα φρένα και στην 4η στροφή συνειδητοποίησα ότι δεν είχα καθόλου φρένα».

Τι συνέβη; Ακόμα δεν έχει ξεκαθαριστεί τελείως, πάντως ο Jorge αποκάλυψε:

«Όταν ήρθε η μοτοσυκλέτα στο γκαράζ, είδαμε ότι είχε ένα τακάκι και όχι δυο. Πήγαμε στην 4 και το ψάξαμε, αλλά δεν το βρήκαμε...»

«Δεν ξέρω τι φταίει ούτε θέλω να ρίξω ευθύνες... πιστεύω στην Ducati και θεωρώ θα βρει τι έφταιξε».

Να σημειωθεί ότι τελικά βρέθηκε το άλλο τακάκι σε αμμοπαγίδα της πίστας!) http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=28666

-Βινιάλες
Σε σχέση μετα δοκιμαστικά όλο το ΣΚ, δε θα έλεγα κακό τον αγώνα του! Μάλλον καλός ήταν, ειδικά σε επίπεδο ρυθμού! Κι αν είχε καλύτερο αποτέλεσμα Q2, θα τερμάτιζε ψηλότερα, αφού έκανε και ταχύτερους γύρους στη μέση και στο τέλος του αγώνα. Αρα τα μεγάλα του προβλήματα έχουν λυθεί!



Πολύ καλοί και οι Κρατς-Πέτρουξ! Ειδικά ο Πετρούτσι, αν επέλεγε medium αντί για soft μπροστινό, θα είχε πολύ καλύτερο αποτέλεσμα, το είπε κι ο ίδιος. Αλλά οι αγώνες δε γίνονται με "αν"!!! (προς γνώση λοιπόν ;) )

Για το νικητή τα είπαμε. Αν και πολύ πίσω στην εκκίνηση και με κακή εκκίνηση έχασε και θέσεις, παρέμεινε ψύχραιμος, έδωσε καθαρές μάχες κι όπου/όταν ακριβώς έπρεπε! Δεν έκανε ούτε μια λάθος κίνηση, ούτε μια λάθος επίθεση χωρίς αποτέλεσμα!!!! Όποιον περνούσε, τέλος! Τον περνούσε και "γεια" :cool::cool::cool: Αριστος ο αγώνας του, προς μίμηση η εφαρμογή της τακτικής του!!!!

Ο Μαρκ, ότι και να πω λίγο θα είναι!
Ότι καλύτερο υπάρχει στον έλεγχο της μοτό !!! Αυτό που έκανε ανάμεσα σε Ζάρκο και Ντόβι στα φρένα της 1, απλά δε γίνεται!!!!


Κι ο "γέρος";;;:D:D:D:D:D
Τπτ! Δε χωράει σχολιασμός για το θρύλο των αγώνων motogp!!! Μόνο respect!
Mακάρι να είναι καλά και να τον χαιρόμαστε γι άλλα 3 τουλάχιστον χρόνια. Είμαστε τυχεροί για όσα ζούμε στο motogp και όλα οφείλονται σ αυτόν!!!

Εδώ το αρχείο με το γυρολόγιο
Τωρα παω να κοιμηθω
Ηρεμησα τωρα !!!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Τωρα παω να κοιμηθω
Ηρεμησα τωρα !!!!
αργησες....
έπρεπε να κοιμάσαι εδώ και μια ώρα!!!
Τροχάδην για νάνι:laugh::laugh::laugh:
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
γιατι χαλασε του ροσσι τον αγωνα δεν καταλαβα......
Οχι μονο του ροσι. Και των αλλων 2.
Κυριως του ροσι ομως μιας κι οι αλλοι τον περασαν με τη μια με το ζογκλερικο του Μαρκεθ. 3ος δε χωρουσε εκει, 6 γυροι απομεναν κι ηταν αδυνατον να φτασει ο 3ος τη διαφορα που εφτιαξαν οι 2 πρωτοι.
Αν οι 3 τους τον ειχαν περασει 3 η 4 γυρους πριν, θα βλεπαμε αλλο αγωνα ;)
Με οσα εκανε πεισματικα ο Ζαρκο κυριως τη δικη του θεση χειροτερεψε. Αλλα ειχε αντικτυπο και στους αλλους 3. Δε γινεται αλλιως.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Των οπαδων του Ροσσι ηθελε να γραψει.... :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
Οχι βεβαια.
Διαβασε προσεκτικα και δες τα γυρολογια στο συνημμενο.
Ηταν πολυ αργος αλλα πεισματικα 1ος. Εκμεταλλευομενος βεβαια τη σταση αναμονης ολων, λογω 1ου αγωνα κι επειδη ολοι ηθελαν καποιος αλλος να κανει τη βρωμικη δουλεια για παρτη τους ;)
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Οχι μονο του ροσι. Και των αλλων 2.
Κυριως του ροσι ομως μιας κι οι αλλοι τον περασαν με τη μια με το ζογκλερικο του Μαρκεθ. 3ος δε χωρουσε εκει, 6 γυροι απομεναν κι ηταν αδυνατον να φτασει ο 3ος τη διαφορα που εφτιαξαν οι 2 πρωτοι.
Αν οι 3 τους τον ειχαν περασει 3 η 4 γυρους πριν, θα βλεπαμε αλλο αγωνα ;)
Με οσα εκανε πεισματικα ο Ζαρκο κυριως τη δικη του θεση χειροτερεψε. Αλλα ειχε αντικτυπο και στους αλλους 3. Δε γινεται αλλιως.
δηλ οι προσπερασεις γινοταν μονο στην ευθεια?εκει ο ζαρκο εχασε την αυτοσυγκεντρωση του και ειχε μια πιστα ολοκληρη ο ροσσι να περασει.νομιζω οτι ο ροσσι δεν ειχε την ταχυτητα να ακολουθησει.αλλωστε στην συγκεκριμενη πιστα ο ροσσι εχει αποδειξει οτι οταν μπορει το κανει
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μανωλη μην απομονωνεις τη στιγμη. Δες το συνολικα.
Ο Ζαρκο δεν ειχε ρυθμο αγωνα ολο το σκ. Εκανε 1:53 με ακραιο στησιμο και πηρε πολ.
Επελεξε -μονο αυτος- μαλακο εμπρος , μπας Προσπαθησε να φυγει 2 -3" μπροστα στους 1ους γυρους. Δεν του βηκε....
Μετα, θα επρεπε να φυλαχτει με σκοπο τον τερματισμο οσο πιο ψηλα μπορουσε. Αντ αυτου, αναλωθηκε σε μαχες με πιο γρηγορους που τον ειχαν ροδα για 16 γυρους!!!!! Αυτο ειχε κοστος γι αυτον αλλα και για τους αλλους 3. Δε γινεται να μην εχει. Πιστευω να ειναι κατανοητο το σκεπτικο....

Δε θα ελεγε κανεις τπτ, αν ο Ζαρκο τερματιζε στο βαθρο ή 4ος. Ή 5ος......
Αλλα κατερρευσε! Εκ του αποτελεσματος βγαινουν τα συμπερασματα που εγραψα. ;)
 
Τελευταία επεξεργασία:

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Μανωλη μην απομονωνεις τη στιγμη. Δες το συνολικα.
Ο Ζαρκο δεν ειχε ρυθμο αγωνα ολο το σκ. Ενανε 1:53 με ακραιο στησιμο και πηρε πολ.
Επελεξε -μονο αυτος- μαλακο εμπρος , μπας και φυγει 2 -3" μπροστα στους 1ους γυρους. Δεν του βηκε....
Μετα, θα επρεπε να φυλαχτει με σκοπο τον τερματισμο οσο πιο ψηλα μπορουσε. Αντ αυτου, αναλωθηκε σε μαχες με πιο γρηγορους που τον ειχαν ροδα για 16 γυρους!!!!! Αυτο ειχε κοστος γι αυτον αλλα και για τους αλλους 3. Δε γινεται να μην εχει. Πιστευω να ειναι κατανοητο το σκεπτικο....

Δε θα ελεγε κανεις τπτ, αν ο Ζαρκο τερματιζε στο βαθρο ή 4ος. Ή 5ος......
Αλλα κατερρευσε! Εκ του αποτελεσματος βγαινουν τα συμπερασματα που εγραψα. ;)
θοδωρη δεν διαφωνω για τον ζαρκο,διαφωνω το οτι κατεστρεψε τον αγωνα του ροσσι..δεν μπορουσε να ακολουθησει τους αλλους 2 ο γερολυκος.
κρινοντας και τις επιδοσεις της γιαμαχα ολο το σκ,το βαθρο του ροσσι ηταν σαν νικη.
 
Top Bottom