paschalis
gone4riding
Μου αρεσε η ακτινα στροφης-αναστροφης.
Η ατακα για το ''smooth'' οχι,μου θυμιζει μια Honda που θελω να ξεχασω.
Η ατακα για το ''smooth'' οχι,μου θυμιζει μια Honda που θελω να ξεχασω.
Μα έτσι έχει την κατανάλωση που έχει... Αν δεν ήταν "smooth" θα έκαιγε κατιτίς παραπάνω και θα είχε και λίγο "χαρακτήρα". Τώρα είναι απλά μια (απ'ότι φαίνεται τουλάχιστον) πανέμορφη μοτοσυκλέτα που πραγματικά πάει παντού.Η ατακα για το ''smooth'' οχι,μου θυμιζει μια Honda που θελω να ξεχασω.
Το εχω γράψει παραπανω,ήδη !!!εχουν ετοιμο και το δοκιμάζουν το καινούργιο 800Μα έτσι έχει την κατανάλωση που έχει... Αν δεν ήταν "smooth" θα έκαιγε κατιτίς παραπάνω και θα είχε και λίγο "χαρακτήρα". Τώρα είναι απλά μια (απ'ότι φαίνεται τουλάχιστον) πανέμορφη μοτοσυκλέτα που πραγματικά πάει παντού.
Πάντως έχω την εντύπωση πως αν η Honda καταφέρει να κλέψει κοινό από τους Γερμανούς, θα παρουσιάσουν επιτέλους τον άσσο που κρατάνε στο μανίκι που δεν είναι άλλος από ένα F900 GS με κινητήρα Nuda και πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις... Και τότε θα αλλάξουν πολλά πράγματα στην κατηγορία...
_________________
Ντακάρετε-φον
Δεν εκανε ομως με ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΥΤΟ τετοιο ηχοΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑυτό !!!
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑυτό !!!
Πολυ ωραιο, αυτο το χρωμα μαλλον θα ειναι τελικα η επιλογη μου αν το παρω. Αλλα η Termignoni δειχνει πολυ μακρυα πανω στο μηχανακι, σαν κανονι ενα πραμα.
Κατι αλλο: η τιμη στη Γαλλια ειναι εκει που θαπρεπε ναναι και στην Ελλαδα, €13000 το μοντελο με το ABS (χωρις ABS δεν πουλιεται εκει) και €13300 το τρικολορ και το κοκκινο, €14000 το μονοχρωμο DCT και €14300 το τρικολορ και το κοκκινο DCT. Εδω ο μακακας ο σαραβαλακης εχει βαλει €15000 το μονοχρωμο ABS, δηλ. €2000 περισοτερο απο τη Γαλλια!
το 1050 εχει μπροστα 19αρι τροχο!!!!Ρε παιδιά, έλεος με τις άτοπες συγκρίσεις που κάνει ο κάθε "ειδικός" (και αναφέρομαι στον τέστερ, όχι στον Γιώργο που το ποστάρισε). Τί σχέση έχει το ένα μηχανάκι με το άλλο;
"Μάγκα, καλό το Βιτάρα, αλλά Range-Rover δεν είναι".......... Χαίρω πολύ, Ονούφριος.
Χωρίς να έχω τις χωμάτινες ανησυχίες και περγαμηνές, νομίζω πως η μόνη σύγκριση που στέκεται είναι με το ΚΤΜ 1050. Σκέφτεστε κάποιο άλλο;
Ναι το gs 800, και κυριως το νεο εξελιγμενο που ερχεται με 100 κυβικα παραπανω.Με βιντεακια και ηλιοβασιλεματα γεματα αναμνησεις δεν παιρνεις πλεον τη δουλεια απο αυτον που την εχει πανω απο 10 χρονια.Ρε παιδιά, έλεος με τις άτοπες συγκρίσεις που κάνει ο κάθε "ειδικός" (και αναφέρομαι στον τέστερ, όχι στον Γιώργο που το ποστάρισε). Τί σχέση έχει το ένα μηχανάκι με το άλλο;
"Μάγκα, καλό το Βιτάρα, αλλά Range-Rover δεν είναι".......... Χαίρω πολύ, Ονούφριος.
Χωρίς να έχω τις χωμάτινες ανησυχίες και περγαμηνές, νομίζω πως η μόνη σύγκριση που στέκεται είναι με το ΚΤΜ 1050. Σκέφτεστε κάποιο άλλο;
Το υπαρχων παιζει στα ισια και με 45αρι πηρουνι εναντι 43 της CRF.Έρχεται Πασχάλη και καλώς να ορίσει, όταν έρθει τότε θα είναι πιθανόν ανταγωνιστής.
Εγω το εγραψα επειδη μου το ειπε αυτος ο ασχετος ο Ηλιας.Αυτον να βαρεσετε και μαλιστα αλυπητα γιατι ειναι και χοντακιας!45άρι cartidge έχει Πασχάλη (σύμφωνα με τον πίνακα στην προ-προηγούμενη σελίδα)
Εκατό μετάνοιες και 100 Πατερημά θα του βάλω τιμωρία...........Εγω το εγραψα επειδη μου το ειπε αυτος ο ασχετος ο Ηλιας.Αυτον να βαρεσετε και μαλιστα αλυπητα γιατι ειναι και χοντακιας!