New Africa, prototype...and true adventure...As Honda says...

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ρε παιδιά, έλεος με τις άτοπες συγκρίσεις που κάνει ο κάθε "ειδικός" (και αναφέρομαι στον τέστερ, όχι στον Γιώργο που το ποστάρισε). Τί σχέση έχει το ένα μηχανάκι με το άλλο;
"Μάγκα, καλό το Βιτάρα, αλλά Range-Rover δεν είναι".......... Χαίρω πολύ, Ονούφριος.

Χωρίς να έχω τις χωμάτινες ανησυχίες και περγαμηνές, νομίζω πως η μόνη σύγκριση που στέκεται είναι με το ΚΤΜ 1050. Σκέφτεστε κάποιο άλλο;

Κι αυτό δε στέκει τη στιγμή που η διαφορά μεταξύ Vitara-Range Rover είναι στα 80 χιλιάρικα (χοντρικά..), ενώ μεταξύ CRF 1000 & KTM 1190 , με τιμές Ελλάδος είναι πολύ κοντά τα 2 μηχανάκια, άντε να έχουν 1000-2000€ διαφορά. Γι αυτό λέει πιο πάνω -και πολύ σωστά- ο Γιάννης @jmar , ότι αν είχε ανάλογη τιμολόγηση με τη Γαλλία, αυτομάτως τοποθετούνταν ανάμεσα σε 2 κατηγορίες και τιμολογιακά (διοτι στα κυβικά έτσι είναι ήδη....) και μόνο κέρδος θα είχε στις πωλήσεις από αυτό. Τώρα πάει με ποιότητα και κυβικά της χαμηλότερης κατηγορίας, να παίξει στην τιμή της υψηλής.... Δύσκολα ;)
Θα δείξει.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ρε παιδιά, έλεος με τις άτοπες συγκρίσεις που κάνει ο κάθε "ειδικός" (και αναφέρομαι στον τέστερ, όχι στον Γιώργο που το ποστάρισε). Τί σχέση έχει το ένα μηχανάκι με το άλλο;
"Μάγκα, καλό το Βιτάρα, αλλά Range-Rover δεν είναι".......... Χαίρω πολύ, Ονούφριος.

Χωρίς να έχω τις χωμάτινες ανησυχίες και περγαμηνές, νομίζω πως η μόνη σύγκριση που στέκεται είναι με το ΚΤΜ 1050. Σκέφτεστε κάποιο άλλο;
Παναγιώτη. .....το 1050 δεν έχει καμμια σχεση με το χωμα.
Θα συμφωνήσω μαζί σου, πως η αναφορα-σύγκριση με το 1190 κλπ είναι για τα μπάζα.
Αλλά όπως είπα παλαιότερα, θα ακούσουμε και θα πούμε πολλά και διάφορα.
Υπομονή. ...μπόρα είναι θα περασει:D
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Βρε είπα, ασχετόπουλος με το χώμα (και κατ' επέκταση με τα χωμάτινα).

.........Υπομονή. ...μπόρα είναι θα περασει:D
Αυτή η μπόρα πάντως, πολύ θα ' θελα να με "βρέξει" λέμε.....
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Βρε είπα, ασχετόπουλος με το χώμα (και κατ' επέκταση με τα χωμάτινα).



Αυτή η μπόρα πάντως, πολύ θα ' θελα να με "βρέξει" λέμε.....
Όπως όλους μας. .....;)
Ποιος δεν θα ήθελε ένα καινούργιο africa???

advφον!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Σεις έχουτε και μικρά...
Δεν πιανούσαστε:friend:
Πες τα κομαντο, γιατί θα αρχίσω να τα χωνω:mad:
Με την συχνότητα και την δυνατότητα πλέον, να ταξιδεύουμε... τα μεγάλα καθόμαστε και τα χαζεύουμε "μπριζωμένα" και κουκουλωμένα...:cool:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πάντως το γεγονός είναι ένα και δεν έχει να κάνει μόνο με την ποσότητα αλλά και με την ποικιλία της θεματολογίας γύρω από το CRF1000L. Το νέο Africa συζητιέται πολύ!

Με άλλα λόγια η Honda σίγουρα έχει πετύχει το αρχικό ζητούμενο για κάθε νέο προϊόν.
Λίγοι ιδιοκτήτες "μεγάλων" δεν ασχολούνται με το νεο Africa. Όταν θα αρχίσει να κινείται στους δρόμους και εφόσον και το ίδιο το προϊόν είναι απροβλημάτιστο θα σαρώσει (μην περιορίζεστε στα δεδομένα της Ελληνικής αγοράς).
Το ξαναέγραψα και παρά τα αντίθετα πρώτα σημάδια, επιμένω πως το Africa τον Μαΐο ΚΑΙ στην Ελλάδα θα πωλείται κάτω από τα 12500, 13300 & 14300 αντίστοιχα. Για το μόνο που αρχίζω να αμφιβάλλω είναι αν η έκδοση χωρίς abs θα υπάρχει κατά τη διάρκεια ολόκληρου του 2016.

Στάλθηκε από το τηλέφωνο που βρίσκεται στο BAR του JOE
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Το ξαναέγραψα και παρά τα αντίθετα πρώτα σημάδια, επιμένω πως το Africa τον Μαΐο ΚΑΙ στην Ελλάδα θα πωλείται κάτω από τα 12500, 13300 & 14300 αντίστοιχα. Για το μόνο που αρχίζω να αμφιβάλλω είναι αν η έκδοση χωρίς abs θα υπάρχει κατά τη διάρκεια ολόκληρου του 2016.
Ελπιζω πραγματικα να ειναι ετσι γιατι οι τωρινες τιμες ειναι υπερβολικα ψηλες. Μιλαγα το πρωι με τον ξαδερφο μου που εχει μαγαζι (τον ξερει ο Χριστοφ) και μου ειπε οτι ο Σαραβαλακης δεν εχει βγαλει επισημα τιμες, απλα διαφοροι εξουσιοδοτημενοι εχουν βαλει αυτα που εχουν βαλει. Ειδωμεν..

Οπου ναναι θα το παρω για μια πρωτη δοκιμη.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Το πηρα σημερα το μηχανακι για μιαμιση ωρα, εντυπωσεις πολυ θετικες αλλα αυτο που με εντυπωσιασε ειναι ποσο μαζεμενο και μανιτζεβελο ειναι. Δεστε το εδω διπλα στο Τρανσαλπ 650 που χρησιμοποιω καθημερινα με το οποιο πηγα στο μαγαζι, εχει σχεδον τις ιδιες διαστασεις. Επισης αν και ειναι 20 κιλα βαρυτερο οταν ειναι γεματο γεματο (232 vs 212kg), αυτο το παραπανω βαρος φαινεται πολυ λιγο καθως ειναι πολυ χαμηλοβαρο. Λεπτομερεις εντυπωσεις θ'ακολουθησουν.








Και εδω μεσα στο μαγαζι εχοντας μολις γυρισει απο τη βολτα μπροστα σε ενα πολυ ωραιο μαυρο-γκρι XTourer. Οι ασπρες χουφτες παντως κατα τη γνωμη μου το χαλανε το τρικολορ, θελουν αμεση αλλαγη με μαυρες.

 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Όταν σε ενδιαφέρει και το χώμα είναι πλεονέκτημα το να είναι "μανιτζέβελο". Όσοι αγοράζουν το Varadero δεν θεωρούν πρόβλημα τον όγκο, αντιθέτως τον επιζητούν. Κι εμένα μου αρέσουν οι μηχανές με όγκο, ιδιαίτερα οι τούρινγκ. Στο χώμα όμως...

Στάλθηκε από το τηλέφωνο που βρίσκεται στο BAR του JOE
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Όταν σε ενδιαφέρει και το χώμα είναι πλεονέκτημα το να είναι "μανιτζέβελο". Όσοι αγοράζουν το Varadero δεν θεωρούν πρόβλημα τον όγκο, αντιθέτως τον επιζητούν. Κι εμένα μου αρέσουν οι μηχανές με όγκο, ιδιαίτερα οι τούρινγκ. Στο χώμα όμως...

Στάλθηκε από το τηλέφωνο που βρίσκεται στο BAR του JOE
Εμένα πάλι το αντίθετο.
Εδώ κ 15 χρόνια ,ένας απο τους κύριους λόγους που δεν μου άρεσε σχεδιαστικά/εμφανισιακά κανένα Γιαπάν Μέγκλα ΟνΟφφ ,ήταν γιατί τα έφτιαχναν σαν μπαουλοντίβανα με ρόδες.
Προφανώς και ,οι εκάστοτε υπεύθυνοι των τμημάτων marketing ,είχαν διαγνώσει σωστά την "ανάγκη" της πλειοψηφίας των μελλοντικών πελατών τους ,για αυτοεπιβεβαίωση ,μέσω του όγκου της μοτοσυκλέτας τους ,και αυτό επιβεβαιώθηκε με τις πωλήσεις.

Ομως για μένα ,η απόκτηση μιας μοτό ,δεν συνδιάστηκε ποτέ με την άποψη τρίτων για μένα πάνω σε αυτήν ,παρά μόνον με την αισθητική και οδηγική ευχαρίστηση εμού ,σε σχέση με την εκάστοτε μοτό.

Πάντα μου άρεσαν οι λεπτεπίλεπτες γραμμωμένες σιλουέτες μοτοσυκλετών ,κι αυτός είναι ακόμα ένας λόγος ,που μου άρεσε το CRF1000 με την πρώτη ματιά.

Θα ξαναπώ -επαναλαμβανόμενος- ότι το συγκεκριμένο concept ,είναι του γούστου μου ,τόσο σχεδιαστικά ,όσο και λειτουργικά.

Και οι σκέψεις/απόψεις μου ,περί του ,πώς θα λειτουργεί/συμπεριφέρεται οδηγικά ,έχουν κατατεθεί πολλούς μήνες πρίν στον φίλο μου τον ΧΛΓιώργη.
Χθές λοιπόν ,είχα δυό χαρές.
Η μία ,ήταν η εκτενής τηλεφωνική ανταπόκριση ,όσον αφορά τα αποτελέσματα του test-ride.
Η 2η ,ήταν η επιβεβαίωση ,των όσων πίστευα οτι θα εφαρμόσουν οι Χονδαίοι ,όσον αφορά την χρηστικότητά της.

Κύριοι ,μιλάμε για το best-seller της επόμενης 10ετίας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Προφανώς και ,οι εκάστοτε υπεύθυνοι των τμημάτων marketing ,είχαν διαγνώσει σωστά την "ανάγκη" της πλειοψηφίας των μελλοντικών πελατών τους ,για αυτοεπιβεβαίωση ,μέσω του όγκου της μοτοσυκλέτας τους ,και αυτό επιβεβαιώθηκε με τις πωλήσεις.

Ομως για μένα ,η απόκτηση μιας μοτό ,δεν συνδιάστηκε ποτέ με την άποψη τρίτων για μένα πάνω σε αυτήν ,παρά μόνον με την αισθητική και οδηγική ευχαρίστηση εμού ,σε σχέση με την εκάστοτε μοτό.
Αυτή παράγραφος δημιουργεί ερωτηματικά. Τι σχέση έχει με τη παρούσα συζήτηση; Ποιός ανέφερε πως έχει σημασία η άποψη τρίτων για την αγορά μιας μηχανής;
Και απαντώ γιατί παρέθεσες δικό μου σχόλιο.
Όταν ένας άνθρωπος είναι ψηλός, ευτραφής γενικότερα με έναν "x" όγκο, δεν είναι και λογικό να κατευθύνεται σε μηχανές ανάλογου σωματότυπου; Εδώ βλέπω ένα σωρό κοντούς ανθρώπους που κατεβάζουν σταντ στα φανάρια γιατί δεν μπορούν να "φτάσουν" ένα λεπτοκαμωμένο XT600. Λοιπόν τι;
Σημειώνω δε πως το να σου αρέσει ένα ογκώδες μηχανάκι δεν είναι -τουλάχιστον πάντα- θέμα αυτοεπιβεβαίωσης. Όσο δικαίωμα έχεις εσύ στο να αρέσκεσαι σε λεπτές σιλουέτες άλλο τόσο δικαίωμα έχει και ο άλλος να αρέσκεται σε κάτι πιο ογκώδες. Άλλο μου αρέσει κάτι, άλλο επιβεβαιώνομαι μέσα από αυτό. Η αισθητική δεν έχει κανόνα.
Όλα αυτά όμως είναι συζήτηση που αφορά το γούστο. Στο πρακτικό κομμάτι πρέπει να σκεφτόμαστε αλλιώς (και αυτό είπα), καθώς πρέπει να δει κανείς πως θα διευκολύνει την οδήγηση του με σωστές επιλογές.



Στάλθηκε από το τηλέφωνο που βρίσκεται στο BAR του JOE
 
Top Bottom