New Africa, prototype...and true adventure...As Honda says...

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Τώρα που το είδα πλάι πλάι με το ΤΑ κατάλαβα το πόσο μαζεμένο είναι. Δεν έχει τύχει να το δω ακόμα από κοντά οπότε δεν ήξερα και πόσο μεγάλο είναι.. ή μάλλον πόσο μεγάλο δεν είναι στη συγκεκριμένη περίπτωση.
Αναμένω την ανάλυση του ΧΛΓιώργη...
:friendship:
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Αυτή παράγραφος δημιουργεί ερωτηματικά. Τι σχέση έχει με τη παρούσα συζήτηση; Ποιός ανέφερε πως έχει σημασία η άποψη τρίτων για την αγορά μιας μηχανής;
Eγώ το είπα.
Και όχι τυχαία.
Πηγάζει απο συζητήσεις εδώ κ πολλά χρόνια με άτομα που ,όπως δήλωναν ευθαρσώς ,επέλεγαν ΚΑΙ με αυτό το κριτήριο.


Και απαντώ γιατί παρέθεσες δικό μου σχόλιο.
Όταν ένας άνθρωπος είναι ψηλός, ευτραφής γενικότερα με έναν "x" όγκο, δεν είναι και λογικό να κατευθύνεται σε μηχανές ανάλογου σωματότυπου;
Ναι ,είναι.


Εδώ βλέπω ένα σωρό κοντούς ανθρώπους που κατεβάζουν σταντ στα φανάρια γιατί δεν μπορούν να "φτάσουν" ένα λεπτοκαμωμένο XT600. Λοιπόν τι;
Σημειώνω δε πως το να σου αρέσει ένα ογκώδες μηχανάκι δεν είναι -τουλάχιστον πάντα- θέμα αυτοεπιβεβαίωσης.
Συμφωνώ ,όχι πάντα ,αλλά για κάποιους είναι ΚΑΙ αυτό ,κ για κάποιους άλλους ΚΥΡΙΩΣ αυτό.


Όσο δικαίωμα έχεις εσύ στο να αρέσκεσαι σε λεπτές σιλουέτες άλλο τόσο δικαίωμα έχει και ο άλλος να αρέσκεται σε κάτι πιο ογκώδες. Άλλο μου αρέσει κάτι, άλλο επιβεβαιώνομαι μέσα από αυτό. Η αισθητική δεν έχει κανόνα.
Όλα αυτά όμως είναι συζήτηση που αφορά το γούστο.
Σαφώς και η αισθητική είναι καθαρά υποκειμενικό θέμα.
Σαφώς και ο καθένας έχει δικαίωμα να επιλέγει σύμφωνα με την αισθητική του.
Οπως έχω κι εγώ δικάιωμα να μην μου αρέσουν τα μπαουλοντίβανα με ρόδες και να το εκφράζω.
Οπως έχει δικαίωμα και αυτός που δεν του αρέσουν τα ιδιέταιρης σχεδιαστικής μορφής moto (πχ. Multistrada-Τenere) και να τα χαρακτηρίζει "εκτρώματα" ,κ να το εκφράζει.


Στο πρακτικό κομμάτι πρέπει να σκεφτόμαστε αλλιώς (και αυτό είπα), καθώς πρέπει να δει κανείς πως θα διευκολύνει την οδήγηση του με σωστές επιλογές.
Συμφωνώ απόλυτα.
Κι επειδή μιλάμε για ΟνΟφφ μοτοσυκλέτες ,ο όγκος κ το βάρος ,είναι αντιστρόφως ανάλογα της ευχρηστίας.


Και τελικά ,ΔΕΝ καταλαβαίνω ΠΟΥ και ΑΝ διαφωνούμε....; :thinking:


Ασε που ,και να διαφωνούμε ,φυσιολογικό θα είναι.
Η Διαφωνία είναι ΥΓΕΙΑ ,όπως και η Πολυφωνία. ;)
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
εξελτζωρτζη γραψε λεμε εντυπωσεις,δεν μπορω να περιμενω αλλο...
αργεις λεμεεεεεε:waiting:
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Κύριοι ,μιλάμε για το best-seller της επόμενης 10ετίας.
Αυτο θα συνεβαινε μονο αν η Χονδα ειχε απεναντι της εταιρειες που να της μοιαζουν στο χρονο αντιδρασης.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Λοιπον, ας γραψω μερικα πραγματα για τη δοκιμη του Αφρικα 1000. Αρχικα οπως ειπα παραπανω ειναι πολυ μαζεμενο μηχανακι, κατι που φαινεται οταν το καβαλαει κανεις στατικα αλλα ακομη περισοτερο μολις ξεκιναει και το μηχανακι κινειται με > 5χμω. Εχει παρομοιο σουλουπι με το Τρανσαλπ που εχω και απο πλευρας σουλουπιου και ογκου ειναι πολυ πιο κοντα στα Τρανσαλπ 600/650 παρα στα Αφρικα 750 RD07. Το επιπλεον βαρος φαινεται απο ελαχιστα εως καθολου καθως φαινεται να εχει πιο χαμηλο κεντρο βαρος, η επιλογη δικυλινδρου εν σειρα με ειδικες σχεδιαστικες καινοτομιες για να ειναι χαμηλος σε υψος φαινεται να εχει αποδωσει στην πραξη :ok:

Πρωτα απ’ολα απλα μια διαπιστωση. Το μηχανακι ειναι ψεκαστο και ως εκ τουτου δεν εχει την αρχοντικη αποκριση στο γκαζι των καρμπυρατερατων, αυτο δεν ειναι θεμα του Αφρικα αλλα ολων των ψεκαστων γενικοτερα. Θελει περισοτερη ακριβεια στο ανοιγμα του γκαζιου στο ξεκινημα (και λιγο παραπανω συμπλεξαρισμα) και στην αρχη καταφερα να το σβησω κανα δυο φορες σε ξεκινημα στην κινηση. Αλλα μετα απο λιγο προσαρμοστηκα. Παντως ο ψεκασμος του χαμηλα ειναι πολυ καλος, καμια σχεση με μηχανακια που εχουν σχετικο θεμα οπως πχ το ΚΤΜ 990, το ΧΤΖ 660 ή και το VFR VTEC που εχω.

Το αλλο που μου εκανε αμεσως εντυπωση ειναι το ποσο κοβει ο κινητηρας στο κλεισιμο του γκαζιου στις μικρες ταχυτητες (2α και 3η), αυτο ειναι κατι που μαλλον εχει να κανει με το βαρος του βολαν και ισως και με την τροφοδοσια. Στην αρχη με ξενισε λιγο καθως “φρεναρε” μολις εκλεινα το γκαζι στην κινηση με μικρες ταχυτητες στο κιβωτιο αλλα κι’αυτο το συνηθισα μετα απο λιγο. Δεν ειναι κατι σημαντικο αλλα ητανε διαφορετικο απο το τι εχω συνηθισει και γι’αυτο το αναφερω.


Ας ξεκινησω λοιπον απο καποια αρνητικα σημεια. Αρχικα η σελα. Ειναι σκληρουτσικη σε πρωτη εντυπωση οπως ολες οι σελες των Χονδα αλλα μου φανηκε πολυ καλη απο ανεση την μιαμιση ωρα που καθησα πανω της. Απλα στενευει λιγο στο σημειο που πλησιαζει το ρεζερβουαρ ωστε να δινει καλυτερο ελεγχο (επισης το ρεζερβουαρ ειναι στενο στην αρχη του και επιτρεπει να το καβαλλησει κανεις για ελεγχο στο χωμα) αλλα αυτο το στενεμα ενοιωσα να ενοχλει λιγο τα ευαισθητα οπισθια μου προς το τελος της δοκιμης :oops: Μαλιστα ενσυνειδητα καθομουνα λιγο πιο πισω προς το τελος οπου ειναι πιο φαρδια και οχι κοντα στο ρεζερβουαρ. Να πω οτι αυτη η συγκριση γινεται με τις σελες-θρονους που εχουν μηχανακια σαν το XTourer, το Τρανσαλπ κλπ αλλα το Αφρικα εχει σαφως πιο χωματινο στησιμο/σχεδιαση απ’αυτα. Μη φανταστειτε βεβαια το χάλι της θεοστενης σελας του RD07 :rage: ΚΑΜΙΑ σχεση. Τωρα το ποσο θεμα ειναι αυτο το στενεμα σε πολυωρα ταξιδια κλπ ειναι κατι που θα το μαθουμε με τον καιρο.

Δευτερο θεμα η κορνα. Η θεση του μπουτον δεν ειναι θεμα οπως σε αλλα προσφατα Χονδα, παρα το οτι η θεση της ειναι πανω απο τον διακοπτη των φλας και οχι απο κατω οπως παλια. Απλα ο διακοπτης των φλας ειναι στη φυσικη του θεση σε σχεση με τον αντιχειρα και η κορνα θελει προσπαθεια να την βρει κανεις απο πανω (καλυτερα βεβαια απο το XTourer οπου παει να βγαλει κανεις φλας και παταει κορνα!). Αλλα ο ηχος της κορνας ειναι απλα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ, αναιμικος και σχετικα υψισυχνος, θα ταιριαζε σε κανενα 50ρακι της πλακας αλλα οχι στο Αφρικα :thumbsdown:

Τριτο θεμα το μπροστινο φτερο. Ειναι μεν πιο σηκωμενο απο χαμηλα φτερα σε αλλα on-off (ειναι στην ιδια θεση που ειναι τα σηκωμενα με αποστατες τα χαμηλα φτερα των Τρανσαλπ καποιων απο μας) αλλα δεν φαινεται να εχει ειδικη σχεδιαση για να διωχνει τις λασπες οπως τα χαμηλα φτερα των 1200GS. Και αφαιρεση φτερου δεν παιζει ευκολα επειδη ακριβως πανω απο το φτερο περναει το σωληνακι-γεφυρα των φρενων. Ελπιζω να βγουν σωληνακια υψηλης που χωριζουν πιο ψηλα και επισης να βγει καμια πατεντα για να μπαινει ψηλο φτερο στην κατω πλακα. Αυτο κατα τη γνωμη μου ειναι σοβαρη παραλειψη-φαουλ της Χονδα.

Τεταρτο θεμα η ποιοτητα των πλαστικων. Δεν μου φανηκε τοσο καλη οσο σε αλλα Χονδα, το κοιταζα διπλα στο XTourer και η διαφορα ειναι εμφανης. Ακομα και διπλα στο 10χρονο Τρανσαλπ μου που εχει περασει τα τελευταια 5 χρονια, που το εχω εγω, εξω και εχει κυκλοφορησει με βροχες, χιονια και αλατια, δεν δειχνει τοσο ποιοτικο. Δεν βοηθανε και οι “χρυσοι” τροχοι του τρικολορ που δειχνουνε λιγο φτηνιαρικοι απο πλευρας βαφης, ουτε και το ασπρο πλαστικο των χουφτων και των προστατευτικων των καλαμιων που λερωνει για πλακα και αποπνεει επισης μια αισθηση φτηνιαρικου. Αυτο ειναι κατι που παραδεχτηκε και ο πωλητης Ben στην κουβεντα που καναμε, και μου ειπε οτι το μαυρο χρωμα “masks these imperfections”. Παντως και τα 3 που εχει πουλησει μεχρι τωρα μου ειπε οτι ητανε ολα τρικολορ (2 χωρις και 1 με DCT).


Ας παμε τωρα στα θετικα σημεια. Ερχομενος στον κινητηρα, ειναι προφανες οτι εχει σεταριστει με γνωμονα τη ροπη και οχι την ιπποδυναμη, οπως ειναι αλλωστε φανερο απο τους σχετικους αριθμους. Αυτος ο κινητηρας ειναι πολυ διαφορετικος πχ απο τον V2 κινητηρα του 990 ή απο τον τρικυλινδρο εν σειρα του Tiger 800 που επισης λυσαει ψηλα. Ολα τα λ7 στον κινητηρα του Αφρικα ειναι η ροπη ή μαλλον Η ΡΟΠΑΚΛΑ που δινει στον κινητηρα ιδιαιτερα χαρακτηριστικα προσφεροντας φοβερη ευχαριστηση στον αναβατη :cool: Αυτη η ροπη μαζι με την πολυ ωραια αισθηση και ηχο που προσομειωνει εναν V90 στις χαμηλομεσαιες στροφες ειναι φανταστικη, επαιζα με το γκαζι συνεχως νοιωθοντας την κλωτσια που τρωει κανεις κανεις καθως ενα κυμα ροπης τον σπρωχνει προς τα μπρος. Η δε ευελιξια του ειναι φανταστικη, ξεκινησα πολλες φορες με 2α ετσι για πλακα χωρις κανενα προβλημα, την δε 6η την τραβαει τουλαχιστο απο τα 60χμω χωρις κανενα θεμα και με βαρβατο ανοιγμα του γκαζιου (ισως και απο πιο χαμηλα αλλα δε δοκιμασα).

Η μηχανικη λειτουργια του ειναι φοβερα ομαλη, εχει ελαχιστους εως μηδενικους μηχανικους θορυβους και η αισθηση του ειναι απολαυση (τζαπανεζικη λειτουργια και δη Χονδα :ok:). Μαλιστα εχει και ελαχιστο απ’αυτο το σφυριγμα του κινητηρα των Vara. Στις ψηλες στροφες παντως νοιωθει κανεις απο τη λειτουργια του οτι ειναι δικυλινδρος εν σειρα και οχι V, καθως οι εκτονωσεις γινονται πια με μεγαλη συχνοτητα και αντιλαμβανεται κανεις περισοτερο την “εν σειρα” μηχανικη λειτουργια του. Εκει ψηλα δεν εχει τη λυσσα αλλων κινητηρων που ειναι σεταρισμενοι για ψηλους ρυθμους περιστροφης και μεγαλη ιπποδυναμη αλλα ουτε κι’αυτοι εχουνε την φοβερη ροπη, την αισθηση κλωτσιας και την ευελιξια σε χαμηλους ρυθμους περιστροφης με μεγαλες σχεσεις στο κιβωτιο. Ειμαι σιγουρος οτι στο χωμα θα διωχνει τον πισω τροχο για πλακα και εκει θελει καταλληλο σεταρισμα το ASC, κατι που γινεται πανευκολα εν κινησει. Το δε κιβωτιο ειναι απλα ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ, της κατηγοριας Χονδα/Σουζουκι και απλα απο τα καλυτερα, πολυ καλη αισθηση/ακριβεια και με μηδενικο θορυβο στις αλλαγες ταχυτητων, εαν απλο ..κλικ παντου και παντα.

Να πω την αληθεια, ειχα μια εγνοια για τον δικυλινδρο εν σειρα καθως ειμαι θιασωτης των V κινητηρων αλλα οι μηχανικοι της Χονδα φαινεται ναχουνε κανει φοβερη δουλεια, συνδυαζοντας ..the best of both worlds :cool: Ο δε ηχος της εξατμισης ειναι φανταστικος, βαρβατος και με V χροια μεχρι τις μεσαιες++ χωρις να γινεται ενοχλητικος. Εγω θαβαζα πιθανα αλλη εξατμιση μονο για να μειωσω τον ογκο και βαρος αλλα απο πλευρας ηχου η μαμισια ειναι φανταστικη. Συνολικα, ο κινητηρας με εντυπωσιασε και ειναι σεταρισμενος οπως χρειαζεται σε on-off μηχανακι και οχι σε μηχανακι κυριως για δρομο που παει και χωμα. Κατι αλλωστε που χαρακτηριζει συνολικα το στησιμο του Αφρικα 1000 απο ολες τις αποψεις.


Ερχομενος τωρα στο στησιμο, ειναι παρα πολυ καλο απο αναρτησεις και φρενα. Το μπροστινο μου εδωσε αισθηση φοβερης ακαμψιας αλλα ταυτοχρονα και ανεσης, οντας ενδοτικο στις μικρο-ανωμαλιες. Το πισω ητανε επισης στιβαρο και σχετικα ανετο αλλα μου φανηκε οτι ειχε πολυ γρηγορη αποσβεση, δεν ειχα ομως καιρο να το ψαξω με αλλαγη στις ρυθμισεις, απλα μειωσα λιγο την προφορτιση που γινεται πανευκολα, καθως μαλλον ο (βαρυς) προηγουμενος την ειχε σηκωσει. Το μπροστινο φρενο ειναι παρα πολυ δυνατο και γραμμικο, με πολυ καλη αισθηση, πραγματικα φανταστικο :cool: Απο την αλλη το πισω μου φανηκε σχετικα με το μπροστινο λιγο αδυναμο και με μαλλον "μαλακη" αισθηση. Για το χωμα θα ειναι μια χαρα αλλα δεν μου φανηκε καλο ταιρι του μπροστινου για πολυ επιθετικη οδηγηση στην ασφαλτο. (Σημειωση: τα Τρανσαλπ 650 και VFR 800 που εχω εχουν πολυ δυνατο πισω φρενο.) Το αλλο θεμα που παρατηρησα ειναι οτι σε πολυ δυνατα φρενα πριν την στροφη το μπροστινο βυθιζεται αρκετα αλλαζοντας λιγο τη γεωμετρια. Αυτο ισως φτιαχνει με αυξηση της προφορτισης για ασφαλτινη οδηγηση αλλα η Χονδα εχει χουϊ να βαζει σχετικα μαλακα ελατηρια μπροστα στα μηχανακια της, οποτε ισως θελησει εν καιρω αλλα ελατηρια. Βεβαια αυτο το σχολιο το κανω με απολυτα κριτηρια για γρηγορη ασφαλτινη οδηγηση, καθως τυχαινει ναχω και VFR. Το μηχανακι μου εδωσε την εντυπωση οτι ειναι στημενο με κυριο μελημα την πολυ καλη συμπεριφορα στο χωμα.

Δεν το πηγα στο χωμα αλλα για να το δοκιμασω σε παρομοια χρηση το πηγα με πολλα χιλιομετρα σε δρομο γειτονιας με απανωτα τετραγωνα αποτομα σαμαρακια. Τα περασα αυτα με σχεδον 100χμω με την αναρτηση να τα κανει ολα ισιωμα με φοβερη αισθηση στιβαροτητας και σταθεροτητας και το πλαισιο σχεδον να χασμουριεται. Ανεβηκα και μερικα πεζοδρομια οπου ενοιωσα οτι δεν υπηρχαν σχεδον καθολου! (Καλα, αν με εβλεπε κανενα μπατσικο να τα κανω αυτα θα την ειχα βαψει ασχημα :rolleyes:) Η δε οδηγηση σε ορθια θεση ειναι τελεια και εχει κανεις πολυ καλο ελεγχο της μηχανης φερνοντας το σωμα μπροστα. Ειμαι σιγουρος οτι το μηχανακι θα ειναι αστερι στο χωμα και δε βλεπω την ωρα να το δοκιμασω σε κανενα σπαστηρι οπου εχω την εντυπωση οτι θα τα κανει ολα ισιωμα.

Για να το δοκιμασω σε στροφιλικια και συθηκες ταξιδιου, βγηκα απο το Λονδινο παιρνοντας για λιγο τον αυτοκινητοδρομο Α3 πηγαινοντας νοτιοδυτικα προς τα στροφιλικια του Dorking οπου μαζευονται ορδες μηχανοβιων τις Κυριακες στο ξακουστο Ryka’s Café. Αν και η σιλουετα του ειναι λεπτη, η προστασια του ειναι φανταστικη. Μαλιστα εγω με υψος 1.80μ δεν νομιζω οτι θα χρειαστω πιο ψηλη ζελατινα, ισως απλα να βαλω το φρυδακι της Touratech που εχω και στο Τρανσαλπ οταν ταξιδευω. (Να πω οτι η μαμισια ζελατινα εχει περιπου το ιδιο υψος με την μεσαια ζελατινα της Givi που εχω στο Τρανσαλπ - δεστε τις φωτο, προσωπικα συχαινομαι τις ζελατινες-τζαμαριες με τους στροβιλισμους, την μειωμενη ορατοτητα καθιστος στο χωμα κλπ). Ειδα για λιγο μεχρι 112μλω (180χμω) χωρις κανενα θεμα, ειμαι σιγουρος οτι το μηχανακι θα ταξιδευει ανετα με 160-170χμω. Στα δε στροφιλικια του BoxHill και του Dorking του εδωσα και καταλαβε με φοβερη αισθηση στιβαροτητας, βλεποντας τον οριζοντα για παρατεταμενα διαστηματα υπο μεγαλη γωνια κλισης :cool: Για μηχανακι που φαινεται να εχει φτιαχτει κυριως για χωμα, η ασφαλτινη συμπεριφορα του φαινεται απο παρα πολυ καλη εως εξαιρετικη :ok:

Κατι τελευταιο: δοκιμασα την ακτινα στροφης κανοντας επιτοπια στροφη και η ακτινα ειναι εντυπωσιακα μικρη :ok: Μεσα στην κινηση του Λονδινου εκανα ολα τα κολπα αναμεσα στα αυτοκινητα που κανω καθημερινα με το Τρανσαλπ χωρις απολυτως κανενα προβλημα. Και κατι αλλο πολυ σημαντικο για μενα: αν και εμπλεξα σε ασχημη κινηση, Σαββατο μεσημερι γαρ που ολος ο κοσμος ειναι στους δρομους για ψωνια κλπ, η θερμοκρασια δεν ανεβηκε πουθενα πανω απο τη μεση και φυσικα δεν υπηρξε ουτε υποψια βεντιλατερ :)


Αυτα για την πρωτη δοκιμη, στην επιστροφη εκανα και μερικα καγκουριλικια αφου αισθανομουνα πια σαν να το ειχα μηνες, να πω απλα οτι σηκωνει σουζες με δευτερα για πλακα :cool: Σε σχεση με αλλα μηχανακια της κατηγοριας που ξερω και εχω οδηγησει, ειναι κατα τη γνωμη μου σαφως καλυτερο απο τα F800GS και 800XC (εχει πολυ πιο πιπερατο κινητηρα και καλυτερες αναρτησεις απο το 800GS και ειναι σαφως πιο χαμηλοβαρο, μανιτζεβελο και χωματινο απο το 800XC) αλλα δεν ειναι match για sport touring μηχανακια σαν τα 1200GS, XTourer και Explorer – και βεβαια δεν φτιαχτηκε ποτε γι’αυτο. Μου φανηκε αρκετα κοντα στο 990 Adv σαν αισθηση αλλα σαφως πιο allround και φιλικο για τον οποιοδηποτε (ακομα και σχετικα απειρο) αναβατη. Αυτα προς το παρον, περισοτερα μετα απο το δευτερο - δικαβαλο - τεστ εν καιρω.


EDIT-ΥΓ: Κατι σχετικα με το DCT, που λενε ολοι οτι ειναι πολυ καλο στο χωμα. Δεν αμφιβαλλω αλλα μ'αυτα που ειδα στην πρωτη δοκιμη, στο χωμα βαζεις μια δευτερα και πας, ειναι μια χαρα απο σχεδον 0 χμω σε ελαφρια ανηφορα μεχρι 100+ χμω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Αυτο θα συνεβαινε μονο αν η Χονδα ειχε απεναντι της εταιρειες που να της μοιαζουν στο χρονο αντιδρασης.
Σωστό κι αυτό.
Και θα είναι σε όφελος του μοτοσυκλετιστή το ΞΥΠΝΗΜΑ του ανταγωνισμού στην κατηγορία ,μετά απο την "κλωτσιά" της Χόνδα.
Το θέμα είναι οτι ,όσο σύντομα κ να αντιδράσουν οι υπόλοιποι ,θα χρειαστούν χρόνο.
Αλλά ,ακόμα κι αν καταφέρουν να ετοιμάσουν σχετικά σύντομα ένα ανταγωνιστικό πακέτο ,το υπάρχον πακέτο με το big H στο τεπόζιτο ,θα συνεχίσει να έχει το συγκριτικό πλεονέκτημα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μπράβο ρε George, όπως πάντα σκαλιστήρι και μεταφέρεις άμεσα εντυπώσεις που μοιάζουν να είναι ανθρώπινες.
Δύο παρατηρήσεις. Δε ξέρω πόσο μπορείς να παίξεις με σωληνάκια (σχετικά με τη τοποθέτηση ψηλού φτερού) σε μηχανές με ABS. Και η ποιότητα πλαστικών θα είχε μια εξήγηση αν μαθαίναμε τη τιμή τους καθώς η χρήση χώματος μπορεί να σημαίνει φθορές, άρα αν η τιμή είναι καλή τότε είναι ένας εύκολος συμβιβασμός η μειωμένη ποιότητα.
Είναι ο ίδιος λόγος για τον οποίο δεν σκέφτηκα ποτέ να βάλω κάγκελα στο Tenere καθώς τα προστατευτικά πλαστικά στοιχίζουν από 30-35€...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μπράβο ρε George, όπως πάντα σκαλιστήρι και μεταφέρεις άμεσα εντυπώσεις που μοιάζουν να είναι ανθρώπινες.
Δύο παρατηρήσεις. Δε ξέρω πόσο μπορείς να παίξεις με σωληνάκια (σχετικά με τη τοποθέτηση ψηλού φτερού) σε μηχανές με ABS. Και η ποιότητα πλαστικών θα είχε μια εξήγηση αν μαθαίναμε τη τιμή τους καθώς η χρήση χώματος μπορεί να σημαίνει φθορές, άρα αν η τιμή είναι καλή τότε είναι ένας εύκολος συμβιβασμός η μειωμένη ποιότητα.
Είναι ο ίδιος λόγος για τον οποίο δεν σκέφτηκα ποτέ να βάλω κάγκελα στο Tenere καθώς τα προστατευτικά πλαστικά στοιχίζουν από 30-35€...
Έχεις δίκιο για τα φτηνά πλαστικά, αλλά τα κάγκελα δεν προστατεύουν μόνο αυτά, αλλά σε γλυτώνουν και από ζημιές σε μηχανικά μέρη , που μπορεί να σε αφήσουν στο βουνό .
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
Έχεις δίκιο για τα φτηνά πλαστικά, αλλά τα κάγκελα δεν προστατεύουν μόνο αυτά, αλλά σε γλυτώνουν και από ζημιές σε μηχανικά μέρη , που μπορεί να σε αφήσουν στο βουνό .
Σωστός ο φίλος :ok:..
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αυτο θα συνεβαινε μονο αν η Χονδα ειχε απεναντι της εταιρειες που να της μοιαζουν στο χρονο αντιδρασης.
Και όχι μόνο...
Ο ανταγωνισμός προ-υπάρχει, τα δεδομένα της χώρας μας είναι τέτοια ώστε να μην μπορούμε να το δούμε.
Αν βγάζαμε από την σύγκριση τον οικονομικό παράγοντα (και μιλάμε για 3-4000€ στις 16-17000€) θα βλέπαμε πως το 1190 εκτός από ικανότερο στο χώμα είναι επίσης και "φορτωμένο" με αντίστοιχα ηλεκτρονικά καλούδια.
Αν πάλι το πρόβλημα στη σύγκριση είναι ο κυβισμός θα πω πως ο υπάρχον κινητήρας του 1050 παρουσιάζει παρόμοια χαρακτηριστικά (και στη δύναμη και στη ροπή) πάνω σε ένα ήδη καλό πλαίσιο και αυτό που του λείπει είναι το ανάλογο στήσιμο (τροχοί, διαδρομές-αναρτήσεις, και ηλεκτρονικά καλούδια). Πράγμα που σημαίνει πως η KTM φτιάχνει "αύριο" τον ανταγωνιστή του Africa στην ίδια ακριβώς κατηγορία κυβισμού, αν θέλει φυσικά (γιατί μπορεί και να μην θέλει).

Ένα επιπλέον ντιζαβαντάζ των KTM είναι το κόστος συντήρησης, το οποίο όμως και πάλι αφορά κυρίως τη χώρα μας, όμως το Africa δεν φτιάχτηκε για την Ελλάδα μόνο.

Ένα άλλο ερώτημα που προκύπτει είναι: μήπως είναι άδικο να συγκρίνουμε το Africa με τα KTM;;;
Όταν έχεις ολόκληρη σειρά από "x" tourers και παρουσιάζεις στο κοινό και το Africa ως την χωμάτινη εκδοχή των on/off σου νομίζω πως όχι, δεν είναι καθόλου άδικο! Ή μάλλον για να το διατυπώσω καλύτερα... είναι τόσο άδικο όσο να συγκρίνεις οποιαδήποτε άλλη on/off μοτοσυκλέτα με τα KTM, άρα...

Έχω περιορισμένη εμπειρία με τα KTM αλλά συμβίωσα με το 950 adventure για 20 μέρες. Ήταν μια από τις καλύτερες οδηγικές εμπειρίες που είχα σε ότι αφορά το δικό μου playlist μοτοσυκλετών. Το θέμα είναι πως τότε ήθελα μια μηχανή που να ανταπεξέρχεται στις έντονα και κατ' επανάληψη εντός πόλης καθημερινές συνθήκες.... και η KTM δεν ήταν φτιαγμένη για αυτό.

Εύχομαι να έχω τη τύχη και να καταφέρω να οδηγήσω μία μέρα το νέο Africa. Και μόνο που το κατάφερε ο XLG τον θεωρώ πολύ τυχερό.

Άντε, ελπίζω να έβαλα φωτιά πάλι στη συζήτηση!
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Και όχι μόνο...
Ο ανταγωνισμός προ-υπάρχει, τα δεδομένα της χώρας μας είναι τέτοια ώστε να μην μπορούμε να το δούμε.
Αν βγάζαμε από την σύγκριση τον οικονομικό παράγοντα (και μιλάμε για 3-4000€ στις 16-17000€) θα βλέπαμε πως το 1190 εκτός από ικανότερο στο χώμα είναι επίσης και "φορτωμένο" με αντίστοιχα ηλεκτρονικά καλούδια.
Αν πάλι το πρόβλημα στη σύγκριση είναι ο κυβισμός θα πω πως ο υπάρχον κινητήρας του 1050 παρουσιάζει παρόμοια χαρακτηριστικά (και στη δύναμη και στη ροπή) πάνω σε ένα ήδη καλό πλαίσιο και αυτό που του λείπει είναι το ανάλογο στήσιμο (τροχοί, διαδρομές-αναρτήσεις, και ηλεκτρονικά καλούδια). Πράγμα που σημαίνει πως η KTM φτιάχνει "αύριο" τον ανταγωνιστή του Africa στην ίδια ακριβώς κατηγορία κυβισμού, αν θέλει φυσικά (γιατί μπορεί και να μην θέλει).

Ένα επιπλέον ντιζαβαντάζ των KTM είναι το κόστος συντήρησης, το οποίο όμως και πάλι αφορά κυρίως τη χώρα μας, όμως το Africa δεν φτιάχτηκε για την Ελλάδα μόνο.

Ένα άλλο ερώτημα που προκύπτει είναι: μήπως είναι άδικο να συγκρίνουμε το Africa με τα KTM;;;
Όταν έχεις ολόκληρη σειρά από "x" tourers και παρουσιάζεις στο κοινό και το Africa ως την χωμάτινη εκδοχή των on/off σου νομίζω πως όχι, δεν είναι καθόλου άδικο! Ή μάλλον για να το διατυπώσω καλύτερα... είναι τόσο άδικο όσο να συγκρίνεις οποιαδήποτε άλλη on/off μοτοσυκλέτα με τα KTM, άρα...

Έχω περιορισμένη εμπειρία με τα KTM αλλά συμβίωσα με το 950 adventure για 20 μέρες. Ήταν μια από τις καλύτερες οδηγικές εμπειρίες που είχα σε ότι αφορά το δικό μου playlist μοτοσυκλετών. Το θέμα είναι πως τότε ήθελα μια μηχανή που να ανταπεξέρχεται στις έντονα και κατ' επανάληψη εντός πόλης καθημερινές συνθήκες.... και η KTM δεν ήταν φτιαγμένη για αυτό.

Εύχομαι να έχω τη τύχη και να καταφέρω να οδηγήσω μία μέρα το νέο Africa. Και μόνο που το κατάφερε ο XLG τον θεωρώ πολύ τυχερό.

Άντε, ελπίζω να έβαλα φωτιά πάλι στη συζήτηση!
Η ΚΤΜ τελευταία στην κατηγορία των ον-οφφ, έχει δείξει ότι ελαφρώς έχει χάσει τα αυγά και τα πασχάλια...
Δεν γίνεται να έχει 4 εκδόσεις αντβέτσουρ άνω των χιλίων κυβικών!
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Έχεις δίκιο για τα φτηνά πλαστικά, αλλά τα κάγκελα δεν προστατεύουν μόνο αυτά, αλλά σε γλυτώνουν και από ζημιές σε μηχανικά μέρη , που μπορεί να σε αφήσουν στο βουνό .
Μια σωστή ποδιά προστατεύει ικανά τον κινητήρα σε οποιαδήποτε μηχανή! Αν είναι να πέσεις σε μυτερό βράχο που θα σου τρυπήσει το κάρτερ... ούτε το κάγκελο σε σώνει.

Εκεί εγώ προσωπικά έκανα λάθος επιλογή βάζοντας στο Tenere τη μικρή ποδιά της Touratech. Η αντίστοιχη μεγάλη που έχει η Touratech πολύ δύσκολα θα αφήσει τον κινητήρα εκτεθειμένο σε οτιδήποτε. Και δεν το λέω για το όνομα της Touratech αλλά πραγματικά σε ότι αφορά τα Tenere είναι οι καλύτερες ποδιές που κυκλοφορούν.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μια σωστή ποδιά προστατεύει ικανά τον κινητήρα σε οποιαδήποτε μηχανή! Αν είναι να πέσεις σε μυτερό βράχο που θα σου τρυπήσει το κάρτερ... ούτε το κάγκελο σε σώνει.

Εκεί εγώ προσωπικά έκανα λάθος επιλογή βάζοντας στο Tenere τη μικρή ποδιά της Touratech. Η αντίστοιχη μεγάλη που έχει η Touratech πολύ δύσκολα θα αφήσει τον κινητήρα εκτεθειμένο σε οτιδήποτε. Και δεν το λέω για το όνομα της Touratech αλλά πραγματικά σε ότι αφορά τα Tenere είναι οι καλύτερες ποδιές που κυκλοφορούν.
Διαφωνω....γιατι μας έχουν τύχει χτυπήματα στο βουνό, που αν δεν υπήρχαν κάγκελα, θα ήμασταν ακόμα εκεί. :D
Δεν έχει σημασία όμως, γιατί είσαι φανατικός αντικαγκελακιας:eek:

advφον!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Η ΚΤΜ τελευταία στην κατηγορία των ον-οφφ, έχει δείξει ότι ελαφρώς έχει χάσει τα αυγά και τα καλάθια...
Δεν γίνεται να έχει 4 εκδόσεις αντβέτσουρ άνω των χιλίων κυβικών!
Γιατί δεν γίνεται; Για Βόρεια Ευρώπη μιλάμε!
Αυτός που δεν "έχει" θα πάρει για τα ταξίδια του το 1050. Αυτός που "έχει" θα πάρει το 1290. Αυτός που θέλει καλύτερη συμπεριφορά στο χώμα θα πάρει κάποιο από τα δύο 1190. Ουσιαστικά μιλάμε για το ίδιο πλαίσιο πάνω κάτω, η γραμμή παραγωγής για το εργοστάσιο δεν επηρεάζεται σημαντικά!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Διαφωνω....γιατι μας έχουν τύχει χτυπήματα στο βουνό, που αν δεν υπήρχαν κάγκελα, θα ήμασταν ακόμα εκεί. :D
Δεν έχει σημασία όμως, γιατί είσαι φανατικός αντικαγκελακιας:eek:

advφον!!
Κοιτά αν βάζεις στην εξίσωση τους boxer κινητήρες είναι ένα θέμα και μάλιστα σοβαρό.
Δεν είμαι φανατικός αντι-καγκελάκιας. Εφόσον όμως ο λογαριασμός βγαίνει υπέρ του να μην υπάρχουν στη μηχανή μου....
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
...εννοώ ότι η ύπαρξη των 1050 με 19" τροχό, 1190 με 19" κι 1190 με 21" τροχό και 1290 με 19" δείχνει ότι τα έχει "ελαφρώς" χαμένα!
Κοιτά, αναζητώντας το ιδανικό on/off είδαμε πως δεν υπάρχει, κυρίως γιατί είναι διαφορετικές οι απαιτήσεις μεταξύ αναβατών. Αυτό δίνει ένα πλεονέκτημα στην KTM γιατί απλούστατα καλύπτει μεγαλύτερη γκάμα αναβατών. Το νόμισμα έχει δυο όψεις.
Η ουσία στην εδώ συζήτηση όμως είναι πως ο ανταγωνισμός προ-υπάρχει του Africa...
 
Top Bottom