R1200 GS & R1200 GSA

STELTH

Μέλος
Περιοχή
ΧΙΟΣ-ΑΘΗΝΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ
Όνομα
ΣΤΕΛΙΟΣ
Μοτό
GS 1200 ADV DOHC
TRICITY 125 YAMAHA
Ποια ειναι η αγαπημένη ; το gs η αμάξι ;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Καλημέρα !
Φυσικά μόνο 2τροχες αγάπες,με τα κουτάκια δεν τα πήγαινα ποτε καλά, απλά θέμα χημειας ή τρόπος ζωής ,όπως το πάρει κανείς!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Καλησπέρες και καλή χρονιά κι από τούτο το μετερίζι :)
Το ΣΚ ήρθε η ώρα για μια μικρή ανανέωση. Οπτική και ουσιαστική.
Άλλαξα τα κάγκελα της Touratech με αυτά της BMW για το ADVE. Εννοείται ότι οι βαλίτσες έχουν φύγει και είμαι σε αναζήτηση μετ/νων μεταλλικών BMW για ADVE.
Τα κάγκελα βρέθηκαν κάπου στην Πάτρα την περασμένη Τετάρτη και με τη βοήθεια του θείου Μάθο (@mAthosalas ) Πέμπτη βράδυ ήταν στα χέρια μ'. Ήξερα ότι είχαν θεματάκια μουτζούρας από εξάτμιση και επιφανειακής οξείδωσης σε κάποια σημεία.
Τα παρέλαβα έτσι:









Ψιλοαπογοητεύτηκα, είναι η αλήθεια...., αλλά πήγα στα φιλαράκια μ' και μ' έφτιαξαν :) Μου δώσανε μια αλοιφή της 3Μ κι ένα σπόγγο αλοιφαδόρου, τις σχετικές οδηγίες και πιάσαμε δουλειά:





χωρίς το γιόκα βοηθό, δουλειά δε γίνεται μάγκες ;)
Νόμος!!!!

Τα πρώτα αποτελέΖματα, ήταν απόλυτα θετικά κι άρχισαν τα χαμόγελα!!!



Τέλος φτάσαμε εδώ:









Προσέξτε την εξαφάνιση της μουτζούρας από τα καυσαέρια, στην κούρμπα πίσω από την εξάτμιση....!!!!
Εντυπωσιακό !
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Και πάμε στην τοποθέτηση....
Πριν, είχα αυτά:






Συνολικό πλάτος στα 50cm (το κρατάμε για ύστερα...)




Πλέον έχουμε τούτα :)





Συνολικό πλάτος 47,5 cm ;) !!!!!




Πέρα από την εμφάνιση λοιπόν (που μ' αρέσουν πιο πολύ τα νέα, ίσως και να βαρέθηκα 6 χρόνια τα άλλα...), υπάρχει μια μείωση στο πλάτος της τάξης των 2,5 εκ , χωρίς τις βαλίτσες. Με τις βαλίτσες πάνω η μείωση θα είναι μεγαλύτερη, μιας και οι BMW είναι 2 λίτρα πιο μικρές σε όγκο και πιο στενές. Εκεί η διαφορά είναι σημαντική, πάνω από 5 εκ σίγουρα και είναι ο κύριος λόγος που ήθελα αυτή την αλλαγή!
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
366 πινακίδα δεν είχε? Μας πούλησες για δυό νούμερα :)
Και πάμε στην τοποθέτηση....
Πριν, είχα αυτά:






Συνολικό πλάτος στα 50cm (το κρατάμε για ύστερα...)




Πλέον έχουμε τούτα :)





Συνολικό πλάτος 47,5 cm ;) !!!!!
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
@forester Ρε συ!!!:eek::geek::geek: Καινουρια γινανε!Απιστευτη δουλεια οι αλοιφες...:sav:...Ευτυχως και εβαλες το γιο γιατι εσυ παιζει και να τα εβαφες ροζουλι λελικα:blh::pointu:
Με γειες και με το καλο να κουμπωσουν βαλιτσες πανω και εφυγεεες:prft:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
366 πινακίδα δεν είχε? Μας πούλησες για δυό νούμερα :)
:ll:

ΗΒΙ 728 ήταν αρχικά. Την έχασα κι αυτή είναι από αντικατάσταση....:D
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
@forester Ρε συ!!!:eek::geek::geek: Καινουρια γινανε!Απιστευτη δουλεια οι αλοιφες...:sav:...Ευτυχως και εβαλες το γιο γιατι εσυ παιζει και να τα εβαφες ροζουλι λελικα:blh::pointu:
Με γειες και με το καλο να κουμπωσουν βαλιτσες πανω και εφυγεεες:prft:
Μέσα μου είσαι?
Το σκέφτηκα, αλλά δε μ' άφησε ο γιος...! ;)
Κάτι σε φούξια, θα ήταν τρέλα! Να σπάει η μαυρίλα:inlove::inlove::inlove:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Καιρό έχουμε να ασχοληθούμε με τις βυζαρούδες......
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Κατ' αρχάς ένα update για τις βαλβολίνες.
Οι Liqui Moly 75W-140 έχουν περίπου 13000 χλμ πλέον!
Έχουν αρχίσει να δείχνουν σημάδια κόπωσης πλέον, δηλαδή όταν ζεσταθούν σκληραίνει η αίσθηση του σαζμάν στις αλλαγές κι ακούγεται. Όπως οι στάνταρ από τις 3000 χλμ δηλαδή.
Θα τις κρατούσα άνετα έως τις 20.000 χλμ (100. 000 συνολικά για το μηχανάκι), αλλά θα τις αλλάξω στην αλλαγή λαδιών σε περίπου 1700 χλμ (λογικά μετά το τρόφυ, εκτός κι αν καταφέρουμε Σμόλικα ;) ).


Και μια επισκευή λόγω φθοράς.
Πριν ένα μήνα (3/4/2017) στα 92.667 χλμ έγινε αλλαγή στις τσιμούχες και τα ρουλεμάν της γωνιακής μετάδοσης. Η διαρροή παρουσιάστηκε στη διαδρομή του Οδοιπορικού.

Τοποθετήθηκαν ΚΟΥΟ (τζαπώνια ;) ) αντί των γερμανικών ρουλεμάν




Το γερμανικό (κάτω) είναι ανοικτού τύπου, οι μπίλιες φαίνονται. Στεγανοποιείται με τις τσιμούχες.
Το Ιαπωνικό πάνω, είναι κλειστό! Διπλή στεγανοποίηση!!!

Η κατάσταση γραναζιών κλπ άψογη απλά!!!



Με κόστος κάτω από 200 γιούρα και με το σκεπτικό ότι αν είχα αλυσιδογράναζα, θα τα είχα αλλάξει 3 φορές στις 90+ χιλιάδες χλμ, είμαι ευτυχής με τη μαυρούλα μου :)
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Κατ' αρχάς ένα update για τις βαλβολίνες.
Οι Liqui Moly 75W-140 έχουν περίπου 13000 χλμ πλέον!
Έχουν αρχίσει να δείχνουν σημάδια κόπωσης πλέον, δηλαδή όταν ζεσταθούν σκληραίνει η αίσθηση του σαζμάν στις αλλαγές κι ακούγεται. Όπως οι στάνταρ από τις 3000 χλμ δηλαδή.
Θα τις κρατούσα άνετα έως τις 20.000 χλμ (100. 000 συνολικά για το μηχανάκι), αλλά θα τις αλλάξω στην αλλαγή λαδιών σε περίπου 1700 χλμ (λογικά μετά το τρόφυ, εκτός κι αν καταφέρουμε Σμόλικα ;) ).


Και μια επισκευή λόγω φθοράς.
Πριν ένα μήνα (3/4/2017) στα 92.667 χλμ έγινε αλλαγή στις τσιμούχες και τα ρουλεμάν της γωνιακής μετάδοσης. Η διαρροή παρουσιάστηκε στη διαδρομή του Οδοιπορικού.

Τοποθετήθηκαν ΚΟΥΟ (τζαπώνια ;) ) αντί των γερμανικών ρουλεμαν
;)


Το γερμανικό (κάτω) είναι ανοικτού τύπου, οι μπίλιες φαίνονται. Στεγανοποιείται με τις τσιμούχες.
Το Ιαπωνικό πάνω, είναι κλειστό! Διπλή στεγανοποίηση!!!

Η κατάσταση γραναζιών κλπ άψογη απλά!!!



Με κόστος κάτω από 200 γιούρα και με το σκεπτικό ότι αν είχα αλυσιδογράναζα, θα τα είχα αλλάξει 3 φορές στις 90+ χιλιάδες χλμ, είμαι ευτυχής με τη μαυρούλα μου :)[/quote
ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ! Η τοποθέτηση μη Ευρωπαικών ρουλεμάν...:fl::pc::p
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
@takis652 , ιεροσυλία που μάλλον θα ωφελήσει την τσέπη μ' ;)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
ποιες οι διαφορές στα 1200gs του 06-07 με τα 04-05?
Ο4-05-06....εχουν σύστημα servo στα φρένα, τα οποία έχουν παρουσιάσει θέμα και ακριβή αντικατάσταση
Και κάποιες μικρές λεπτομέρειες όπως το antispin
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
δε ρωτάω για αυτόν ...άλλα για μένα...την σκέφτομαι την σκάντζα...
Έχεις καταλήξει αν θες ADVE ή GS απλό?
Έχεις θέσει οροφή χρημάτων που θες να δώσεις?
Στην οροφή που έθεσες, σε παίρνει για ADVE? Σε παίρνει για μοντέλα 2010+ (με τους διπλούς εκκεντροφόρους)?


Χοντρικά:
Διάλεξε μοντέλο 2007+ (έχουν λυθεί θέματα νεότητας κι αμφιλεγόμενων επιλογών/συστημάτων της BMW... λέγε με servo) και ξεκινάς από τα 6 χιλιάρικα για GS (υπολόγισε +1500 περίπου για κάθε αντίστοιχο ADVE*)
Αν μπορείς προχώρα σε 2010+ (έστω και όχι ADVE) που ξεκινάνε από τα 9 χιλιάρικα περίπου. Αξίζουν τα +2000 - 3000 € σε σχέση με ένα μοντέλο προγενέστερο. Τόσο η απόδοση του κινητήρα σε όλο το φάσμα των στροφών, όσο και η βελτίωση σε κάθε λεπτομέρεια!



* Η αγορά ενός ADVE συμφέρει από οικονομικής πλευράς γιατί ελάχιστα θα του βάλεις πάνω, έως και τίποτα. Αν πάρεις GS μπορεί να θες τη ζελατίνα του μεγάλου, τα πατάκια, τη σχάρα, τα κάγκελα, τα προβολάκια κλπ που κοστίζουν πάρα πολλά λ7, ακόμα και μεταχειρισμένα!!!




άντε με το καλό :ok::ok::ok:


ΥΓ: κι εγώ το ίδιο μηχανάκι μ' εσένα είχα πριν, σε λευκό ;)
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
@forester δηλαδή αν γύρναγες μερικά χρόνια πίσω θα επέλεγες το ADVE και όχι το απλό που αγόρασες?
 
Top Bottom