R1200 GS & R1200 GSA

TSEPETO

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
gs 1200 ad kxf450
μιλαμε για σαζμαν και γλυκα και μελια και βλεπουμε αλαγη βαλβολινης στο διαφορικο
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
μιλαμε για σαζμαν και γλυκα και μελια και βλεπουμε αλαγη βαλβολινης στο διαφορικο
Σωστη παρατηρηση. Αλλαξαν μπρος πισω.



Εδω ειμαστε στο σαζμαν ;)




Στάλθηκε από το SM-J710F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Μ ενδιαφερει και μενα αυτο με τις βαλβολινες.
Εμενα γραντζουνανε οι 4η 5η 6η.
Αυτες ειχες πριν?


Επισης Παρασκευας ειναι ο wolf?
Αυτά στο δικό μας μόνο στο διαφορικό.
Ο παρασκευας είναι ο boxer garage, κοινώς πετσακιας. ..:p
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Κωστη στις υψηλες θερμοκρασιες το 90 δε φτανει, οπως φαινεται. Απο την αλλη το να βαλεις μονοτυπη σε υψηλοτερο ιξωδες το θεωρω λαθος.
Θα δεις πως θα τα πανε οι 75W-90 που εβαλες και μας ενημερωνεις.
Θεωρω τη λυση 75W-140, ιδανικη , θαδειξει

Στάλθηκε από το SM-J710F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Είχες δίκιο, όταν ζεσταθηκε πάλι τα ίδια ....όποτε στις 5000 θα μπουν 75w140 να τελειώσει.'
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Είχες δίκιο, όταν ζεσταθηκε πάλι τα ίδια ....όποτε στις 5000 θα μπουν 75w140 να τελειώσει.'
Θενκς μειτ!
Οι 75 140 καλα πανε αν και ειναι νωρις ακομα. Σε βαθος χρονου θελω να τις δω
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Αυτά στο δικό μας μόνο στο διαφορικό.
Ο παρασκευας είναι ο boxer garage, κοινώς πετσακιας. ..:p
Αληθεια?
Γιατι???
Εγω τα βαλα και στο σαζμαν...
Το manual λεει ιδια και για σαμσαν κ για διαφορικο..
Εσυ ποια εχεις στο σαζμαν?

 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Αληθεια?
Γιατι???
Εγω τα βαλα και στο σαζμαν...
Το manual λεει ιδια και για σαμσαν κ για διαφορικο..
Εσυ ποια εχεις στο σαζμαν?

Eτσι ακριβως λεει το manual αλλα και στο 1150 για το διαφορικο επειδη ειναι τρακτερ ειναι οκ. Για το σασμαν ομως οι πολυτυπες βαλβολινες και οχι ενα ξερο 90 ειδικα στην χωρα μας λογο υψηλων θερμοκρασιων , εχουν καλυτερα αποτελεσματα...δηλαδη οσο μικροτερο πρωτο νουμερο π.χ. 75w..για μεχρι -20c και οσο μεγαλυτερο δευτερο νουμερο για υψηλες θερμοκρασιες δεικτη ρευστοτητας 90 <24mm2/s και ή 140 <40mm2/s. Εν ολιγης οσο μεγαλυτερο το δευτερο νουμερο τοσο σε υψηλοτερες θερμοκρασιες αντεχει. Γι αυτο και κρυο ειναι βουτηρο και οταν ζεσταθει αρχιζουν τα οργανα και οι ασαφειες.....
Και κατι αλλο, δεν σου απαγορευει να παιξεις με τα sae εφοσον ειναι βεβαια μεσα στις προδιαγραφες ....στην προκειμενη περιπτωση GL5 υψηλων πιεσεων υποειδων διαφορικων και οδοντωτων τροχων....
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Eτσι ακριβως λεει το manual αλλα και στο 1150 για το διαφορικο επειδη ειναι τρακτερ ειναι οκ. Για το σασμαν ομως οι πολυτυπες βαλβολινες και οχι ενα ξερο 90 ειδικα στην χωρα μας λογο υψηλων θερμοκρασιων , εχουν καλυτερα αποτελεσματα...δηλαδη οσο μικροτερο πρωτο νουμερο π.χ. 75w..για μεχρι -20c και οσο μεγαλυτερο δευτερο νουμερο για υψηλες θερμοκρασιες δεικτη ρευστοτητας 90 <24mm2/s και ή 140 <40mm2/s. Εν ολιγης οσο μεγαλυτερο το δευτερο νουμερο τοσο σε υψηλοτερες θερμοκρασιες αντεχει. Γι αυτο και κρυο ειναι βουτηρο και οταν ζεσταθει αρχιζουν τα οργανα και οι ασαφειες.....
Και κατι αλλο, δεν σου απαγορευει να παιξεις με τα sae εφοσον ειναι βεβαια μεσα στις προδιαγραφες ....στην προκειμενη περιπτωση GL5 υψηλων πιεσεων υποειδων διαφορικων και οδοντωτων τροχων....
Αυτά είναι !
Τεχνικές λεπτομέρειες με ακρίβεια ;)

:ok::ok::ok::ok: Κωστή!!!!!
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Ο Λαδάς ισχυρίζεται πως ΔΕΝ μου τα πουλάει γιατι είναι LS και τετοια λάδια δεν εχει πουλησει ποτε σε μηχανη.
Αυτα είναι λεει για μπλοκε διαφορικα κτλ,τα χει δωσει μονο για NAVARA και αλλα jeep.
Αν θελεις μου λεει στα δινω αλλα θα γραψω πανω πως δεν εχω ευθυνη και δεν ειναι καταλληλα για το οχημα που μπαινουν.

*Στο σασμαν θέλω να τα βάλω.
Tα 75/140







Και απ το site της ΜΟΤΟΡΕΧ αυτα δινει για το μηχανακι μου,αλλα όχι LS.



Δεν καταλαβαινω.

Τα αντιστοιχα site της LIQUI MOLLY και της CASTROL ,πάλι LS προτείνουν.
Φανταζομαι πως το σιτε της MOTOREX απλα δεν εχει κανει update.
Κοιτωντας εκεινο λοιπον ο Λαδας μου λεει πως δεν στο δινω γιατι δεν βλεπω να προτεινει το LS.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ο Λαδάς ισχυρίζεται πως ΔΕΝ μου τα πουλάει γιατι είναι LS και τετοια λάδια δεν εχει πουλησει ποτε σε μηχανη.
Αυτα είναι λεει για μπλοκε διαφορικα κτλ,τα χει δωσει μονο για NAVARA και αλλα jeep.
Αν θελεις μου λεει στα δινω αλλα θα γραψω πανω πως δεν εχω ευθυνη και δεν ειναι καταλληλα για το οχημα που μπαινουν.

*Στο σασμαν θέλω να τα βάλω.
Tα 75/140







Και απ το site της ΜΟΤΟΡΕΧ αυτα δινει για το μηχανακι μου,αλλα όχι LS.



Δεν καταλαβαινω.

Τα αντιστοιχα site της LIQUI MOLLY και της CASTROL ,πάλι LS προτείνουν.
Φανταζομαι πως το σιτε της MOTOREX απλα δεν εχει κανει update.
Κοιτωντας εκεινο λοιπον ο Λαδας μου λεει πως δεν στο δινω γιατι δεν βλεπω να προτεινει το LS.

LS....: Limited slip (diffirential) ήτοι για διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης. Αυτά δουλεύουν με δισκάκια. Ανάλογα δουλεύουν κι όλα τα σαζμάν μοτο με κλασσικό συμπλέκτη μοτό (υγρό πολύδισκο κι όχι δίσκο-πλατώ, όπως οι χοντρές μας), για να μην πατινάρουν οι δίσκοι στο λάδι. Λάδια μοτό όμως, βάζουμε στον κινητήρα μας άφοβα (και καλά κάνουμε). Εφόσον είναι GL5 η βαλβολίνη που θες να βάλεις κι εφόσον καλύπτει το ιξώδες του κατασκευαστή, προχώρα και πάρε και τη βεβαίωση του "λαδά " σου για να μην έχει ευθύνη. Πάρε την ευθύνη εσύ ;)
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Να ρωτησω και εγω κατι, γιατι εφόσον ειναι χειμώνας να βάζουμε 75-140 και οχι 75-90;
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Λοιπόοοονννν.....

άλλα νεότερα ;)

Πριν κανά 2μηνο έγινε σέρβις 80000 χλμ, (στα 81150 για την ακρίβεια). Εκεί πιάσαμε μια κουβέντα με τα παιδιά στο πετσοσυνεργείο για τις βαλβολίνες και την τραχιά λειτουργία του σαζμάν στα GS.
Εν ολιγοις το θέμα έχει ως εξής:
Κάθε 10000 χλμ αλλάζω βαλβολίνες σαζμάν και γωνιακής μετάδοσης. Παρατήρησα από την αρχή που είχα το μηχανάκι ότι μετά τις 5 με 6000 χλμ από την αλλαγή βαλβολίνης, το σαζμάν δε λειτουργεί το ίδιο "γλυκά" , τόσο σε αίσθηση, όσο και στο αυτί. Ειδικά στις αλλαγές 1η σε 2η και σε 3η. Με κρύες βαλβολίνες όλα είναι καλά. Μετά από 20-30' κίνηση (ανεξάρτητα από το είδος της διαδρομής), όταν σταματήσεις και ξεκινήσεις πάλι, η αλλαγές δεν έχουν καμιά σχέση με πριν ζεσταθούν.
Το έχω συζητήσει με κάμποσους και οι απόψεις δεν συμπίπτουν. Κάποιοι το έχουν παρατηρήσει, κάποιοι όχι.






Όσοι δεν το έχουν παρατηρήσει, ας σταματήσουν εδώ. Δεν έχει νόημα γι αυτούς το παρακάτω!!!




Όσοι το έχουν παρατηρήσει, συνεχίζουμε ;)


Αυτός είναι ο βασικός λόγος για τον οποίο αλλάζω βαλβολίνες κάθε 10.000 χλμ κι όχι κάθε 20.000 χλμ που λέει η μητριά. Δεν τις αντέχω με τίποτα! Αρνούμαι να νιώθω αυτά γκάπα-γκούπα στις αλλαγές! Τη στιγμή μάλιστα που όταν αλλάζω βαλβολίνες, όλα είναι πολύ πιο καλά!!!
Αλλά και πάλι, μετά τις 5-6 χιλ χλμ, το πράγμα γινόταν άσχημο... Δεν έβλεπα την ώρα να πάω για σέρβις. Με πιάναν τα διαόλια μου ...!
Κουβέντα στην κουβέντα με Παναγιώτη και Παρασκευά, μου είπαν για μια fully synthetic βαλβολίνη της Liqui Moli, την οποία περίμεναν για δοκιμή.
Μετά από κανά μήνα, στις 21/9 και με τα χλμ μου στις 84.200 περίπου, με παίρνουν τηλ για αλλαγή και δοκιμή της νέας άφιξης.

Όπερ κι εγένετο!!!!




Με μόλις 3000 χλμ και καλή -ακόμα- συμπεριφορά, η 90αρα Liqui πάει στον κάδο. Καθαρή και ξάστερη, τη λυπάμαι που τη χύνω, αλλά ανυπομονώ για το νέο πράμα!
Έφυγε λοιπόν η κλασική , μονότυπη της Liqui και πήγε στο καλό.
Σημειώνω εδώ, ότι έχω χρησιμοποιήσει και τις Castrol που έβαζε αρχικά η BMW και τις νυν της BMW (δεν ξέρω τι μάρκα είναι). Όλες είχαν παραπλήσια συμπεριφορά με μικρές διαφορές.

Τώρα μπήκαν αυτές:

Μετά από 1100+ κάτι χλμ, λέω με βεβαιότητα ότι η λειτουργία του σαζμάν είναι άλλο πράγμα!!!
Μεγάλη διαφορά από τις απλές ημισυνθετικές, μονότυπες βαλβολίνες! Ακόμα βέβαια είναι νωρίς και σίγουρα δε συγκρίνω με την αίσθηση που είχα στις 10000 χλμ χρήσης, πριν από κάθε αλλαγή. Οι τελευταίες που "πέταξα" θυμίζω ότι είχαν μόλις 3000 χλμ!!!!
Οπότε η σύγκριση είναι αντικειμενική , απέναντι στις βαλβολίνες. Τώρα ποιος εμπιστεύεται τη δική μου κρίση? αυτό είναι αδιευκρίνιστο....:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Ο Παρασκευάς πάντως που έκανε βόλτα το μηχανάκι ζεστό σήμερα, είχε την ίδια άποψη ;)
Αναμονή λοιπόν κανά 6μηνο, να περάσω τις 10000χλμ με αυτές σε χρήση και θα επανέλθω!!!
Να ρωτησω και εγω κατι, γιατι εφόσον ειναι χειμώνας να βάζουμε 75-140 και οχι 75-90;


Κωνσταντίνε, δες όλα τα πιο πάνω.
Οι 90αρες , χειμώνα -καλοκαίρι εμφανίζουν σημάδια "κόπωσης" μετά τις 5000 χλμ λειτουργίας.
Το ότι κάνει κρύο, δε σημαίνει ότι οι βαλβολίνες ζεσταίνονται λιγότερο. Σίγουρα αργούν πιο πολύ να ζεσταθούν και σίγουρα κρυώνουν πιο γρήγορα. Η μέγιστη θερμοκρασία όμως, λιγο αλλάζει! Όπως τα λάδια, τα νερά, χειμώνα-καλοκαίρι ίδιο μέγιστο φτάνουν, έτσι κι οι βαλβολίνες. Άντε στον καύσωνα να πάνε και λίγο παραπάνω, που θα φανεί μόνο με θερμόμετρο ακρίβειας, με τα όργανα δε δείχνει καμιά διαφορά.
Επί του πρακτέου..., με 75-140 είσαι μέσα στις προδιαγραφές του κατασκευαστή κι επιπλέον έχεις την καλύτερη δυνατή συμπεριφορά σε θερμοκρασίες που είναι εκτός της βέλτιστης λειτουργίας.
Πέραν του αυξημένου σχετικά κόστους, μόνο κέρδος έχεις με τις συνθετικές - πολύτυπες ;)
Με την ευκαιρία και όντας με πάνω από 5000 χλμ χρήσης των συνθετικών, σας λέω πως δεν υπάρχει καμιά σχέση με πριν. Είναι σαν να τις έβαλα χθες! Όση ταλαιπωρία κι αν φάνε, λειτουργούν το ίδιο καλά!!!!
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Τα ειχα διαβάσει ολα τα παραπανω απλα ειχα μια απορία λόγω εποχής(χειμώνας).

Μαλλον και εγω εκει θα κινηθώ, με έπεισες!!:ok:
 

STELTH

Μέλος
Περιοχή
ΧΙΟΣ-ΑΘΗΝΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ
Όνομα
ΣΤΕΛΙΟΣ
Μοτό
GS 1200 ADV DOHC
TRICITY 125 YAMAHA
Kαλησπερα !
Η 75w-140 ειναι σιγουρα μεσα στις προδιαγραφες κατασκευαστη κ για το διαφορικο ?
Αν ναι ευχαριστως να τις δοκιμασω..
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Kαλησπερα !
Η 75w-140 ειναι σιγουρα μεσα στις προδιαγραφες κατασκευαστη κ για το διαφορικο ?
Αν ναι ευχαριστως να τις δοκιμασω..
Αυτες που εβαλα εγω και οι οι αλλες του Ακη, ειναι GL-5. Οτι λεει κι η ΒΜW.
Το ιξωδες 75-140 σαφως καλυπτει το μονοτυπο 90αρι που λεει το εργοστασιο. Και για σαζμαν και για διαφορικο το ιδιο δινουν.
Βαζουμε κατι πολυ καλυτερο και πιο ακριβο απο το προτεινομενο. Περα απο τη θεωρια, στην πραξη οι φουλ συνθετικες δουλεψαν πολυ καλυτερα!
 

STELTH

Μέλος
Περιοχή
ΧΙΟΣ-ΑΘΗΝΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ
Όνομα
ΣΤΕΛΙΟΣ
Μοτό
GS 1200 ADV DOHC
TRICITY 125 YAMAHA
Αυτες που εβαλα εγω και οι οι αλλες του Ακη, ειναι GL-5. Οτι λεει κι η ΒΜW.
Το ιξωδες 75-140 σαφως καλυπτει το μονοτυπο 90αρι που λεει το εργοστασιο. Και για σαζμαν και για διαφορικο το ιδιο δινουν.
Βαζουμε κατι πολυ καλυτερο και πιο ακριβο απο το προτεινομενο. Περα απο τη θεωρια, στην πραξη οι φουλ συνθετικες δουλεψαν πολυ καλυτερα!
Ωραια το καλοκαιρι θα τις βαλω,απλα λεω να δοκομασω λαδια κ βαλβολινες BARDAHL !!
Εχω ακουσει πολυ καλα σχολια ,εσεις ξερετε τιποτα για αυτα?
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Ωραια το καλοκαιρι θα τις βαλω,απλα λεω να δοκομασω λαδια κ βαλβολινες BARDAHL !!
Εχω ακουσει πολυ καλα σχολια ,εσεις ξερετε τιποτα για αυτα?
Τέτοια βάζω στο αμάξι , άλλο επίπεδο !


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ωραια το καλοκαιρι θα τις βαλω,απλα λεω να δοκομασω λαδια κ βαλβολινες BARDAHL !!
Εχω ακουσει πολυ καλα σχολια ,εσεις ξερετε τιποτα για αυτα?
Έβαζα για πολλά χρόνια και ήμουν πολύ ευχαριστημενος, αλλά τα έβρισκα σε κονσέρβα.
Μετά έμπλεξα με τα liqui moly
 
Top Bottom