kostas r1150gs
Μέλος
.
Τελευταία επεξεργασία:
Σωστη παρατηρηση. Αλλαξαν μπρος πισω.μιλαμε για σαζμαν και γλυκα και μελια και βλεπουμε αλαγη βαλβολινης στο διαφορικο
Αυτά στο δικό μας μόνο στο διαφορικό.Μ ενδιαφερει και μενα αυτο με τις βαλβολινες.
Εμενα γραντζουνανε οι 4η 5η 6η.
Αυτες ειχες πριν?
Επισης Παρασκευας ειναι ο wolf?
Είχες δίκιο, όταν ζεσταθηκε πάλι τα ίδια ....όποτε στις 5000 θα μπουν 75w140 να τελειώσει.'Κωστη στις υψηλες θερμοκρασιες το 90 δε φτανει, οπως φαινεται. Απο την αλλη το να βαλεις μονοτυπη σε υψηλοτερο ιξωδες το θεωρω λαθος.
Θα δεις πως θα τα πανε οι 75W-90 που εβαλες και μας ενημερωνεις.
Θεωρω τη λυση 75W-140, ιδανικη , θαδειξει
Στάλθηκε από το SM-J710F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θενκς μειτ!Είχες δίκιο, όταν ζεσταθηκε πάλι τα ίδια ....όποτε στις 5000 θα μπουν 75w140 να τελειώσει.'
Αληθεια?Αυτά στο δικό μας μόνο στο διαφορικό.
Ο παρασκευας είναι ο boxer garage, κοινώς πετσακιας. ..
Eτσι ακριβως λεει το manual αλλα και στο 1150 για το διαφορικο επειδη ειναι τρακτερ ειναι οκ. Για το σασμαν ομως οι πολυτυπες βαλβολινες και οχι ενα ξερο 90 ειδικα στην χωρα μας λογο υψηλων θερμοκρασιων , εχουν καλυτερα αποτελεσματα...δηλαδη οσο μικροτερο πρωτο νουμερο π.χ. 75w..για μεχρι -20c και οσο μεγαλυτερο δευτερο νουμερο για υψηλες θερμοκρασιες δεικτη ρευστοτητας 90 <24mm2/s και ή 140 <40mm2/s. Εν ολιγης οσο μεγαλυτερο το δευτερο νουμερο τοσο σε υψηλοτερες θερμοκρασιες αντεχει. Γι αυτο και κρυο ειναι βουτηρο και οταν ζεσταθει αρχιζουν τα οργανα και οι ασαφειες.....Αληθεια?
Γιατι???
Εγω τα βαλα και στο σαζμαν...
Το manual λεει ιδια και για σαμσαν κ για διαφορικο..
Εσυ ποια εχεις στο σαζμαν?
Αυτά είναι !Eτσι ακριβως λεει το manual αλλα και στο 1150 για το διαφορικο επειδη ειναι τρακτερ ειναι οκ. Για το σασμαν ομως οι πολυτυπες βαλβολινες και οχι ενα ξερο 90 ειδικα στην χωρα μας λογο υψηλων θερμοκρασιων , εχουν καλυτερα αποτελεσματα...δηλαδη οσο μικροτερο πρωτο νουμερο π.χ. 75w..για μεχρι -20c και οσο μεγαλυτερο δευτερο νουμερο για υψηλες θερμοκρασιες δεικτη ρευστοτητας 90 <24mm2/s και ή 140 <40mm2/s. Εν ολιγης οσο μεγαλυτερο το δευτερο νουμερο τοσο σε υψηλοτερες θερμοκρασιες αντεχει. Γι αυτο και κρυο ειναι βουτηρο και οταν ζεσταθει αρχιζουν τα οργανα και οι ασαφειες.....
Και κατι αλλο, δεν σου απαγορευει να παιξεις με τα sae εφοσον ειναι βεβαια μεσα στις προδιαγραφες ....στην προκειμενη περιπτωση GL5 υψηλων πιεσεων υποειδων διαφορικων και οδοντωτων τροχων....
Ο Λαδάς ισχυρίζεται πως ΔΕΝ μου τα πουλάει γιατι είναι LS και τετοια λάδια δεν εχει πουλησει ποτε σε μηχανη.
Αυτα είναι λεει για μπλοκε διαφορικα κτλ,τα χει δωσει μονο για NAVARA και αλλα jeep.
Αν θελεις μου λεει στα δινω αλλα θα γραψω πανω πως δεν εχω ευθυνη και δεν ειναι καταλληλα για το οχημα που μπαινουν.
*Στο σασμαν θέλω να τα βάλω.
Tα 75/140
Και απ το site της ΜΟΤΟΡΕΧ αυτα δινει για το μηχανακι μου,αλλα όχι LS.
Δεν καταλαβαινω.
Τα αντιστοιχα site της LIQUI MOLLY και της CASTROL ,πάλι LS προτείνουν.
Φανταζομαι πως το σιτε της MOTOREX απλα δεν εχει κανει update.
Κοιτωντας εκεινο λοιπον ο Λαδας μου λεει πως δεν στο δινω γιατι δεν βλεπω να προτεινει το LS.
Λοιπόοοονννν.....
άλλα νεότερα
Πριν κανά 2μηνο έγινε σέρβις 80000 χλμ, (στα 81150 για την ακρίβεια). Εκεί πιάσαμε μια κουβέντα με τα παιδιά στο πετσοσυνεργείο για τις βαλβολίνες και την τραχιά λειτουργία του σαζμάν στα GS.
Εν ολιγοις το θέμα έχει ως εξής:
Κάθε 10000 χλμ αλλάζω βαλβολίνες σαζμάν και γωνιακής μετάδοσης. Παρατήρησα από την αρχή που είχα το μηχανάκι ότι μετά τις 5 με 6000 χλμ από την αλλαγή βαλβολίνης, το σαζμάν δε λειτουργεί το ίδιο "γλυκά" , τόσο σε αίσθηση, όσο και στο αυτί. Ειδικά στις αλλαγές 1η σε 2η και σε 3η. Με κρύες βαλβολίνες όλα είναι καλά. Μετά από 20-30' κίνηση (ανεξάρτητα από το είδος της διαδρομής), όταν σταματήσεις και ξεκινήσεις πάλι, η αλλαγές δεν έχουν καμιά σχέση με πριν ζεσταθούν.
Το έχω συζητήσει με κάμποσους και οι απόψεις δεν συμπίπτουν. Κάποιοι το έχουν παρατηρήσει, κάποιοι όχι.
Όσοι δεν το έχουν παρατηρήσει, ας σταματήσουν εδώ. Δεν έχει νόημα γι αυτούς το παρακάτω!!!
Όσοι το έχουν παρατηρήσει, συνεχίζουμε
Αυτός είναι ο βασικός λόγος για τον οποίο αλλάζω βαλβολίνες κάθε 10.000 χλμ κι όχι κάθε 20.000 χλμ που λέει η μητριά. Δεν τις αντέχω με τίποτα! Αρνούμαι να νιώθω αυτά γκάπα-γκούπα στις αλλαγές! Τη στιγμή μάλιστα που όταν αλλάζω βαλβολίνες, όλα είναι πολύ πιο καλά!!!
Αλλά και πάλι, μετά τις 5-6 χιλ χλμ, το πράγμα γινόταν άσχημο... Δεν έβλεπα την ώρα να πάω για σέρβις. Με πιάναν τα διαόλια μου ...!
Κουβέντα στην κουβέντα με Παναγιώτη και Παρασκευά, μου είπαν για μια fully synthetic βαλβολίνη της Liqui Moli, την οποία περίμεναν για δοκιμή.
Μετά από κανά μήνα, στις 21/9 και με τα χλμ μου στις 84.200 περίπου, με παίρνουν τηλ για αλλαγή και δοκιμή της νέας άφιξης.
Όπερ κι εγένετο!!!!
Με μόλις 3000 χλμ και καλή -ακόμα- συμπεριφορά, η 90αρα Liqui πάει στον κάδο. Καθαρή και ξάστερη, τη λυπάμαι που τη χύνω, αλλά ανυπομονώ για το νέο πράμα!
Έφυγε λοιπόν η κλασική , μονότυπη της Liqui και πήγε στο καλό.
Σημειώνω εδώ, ότι έχω χρησιμοποιήσει και τις Castrol που έβαζε αρχικά η BMW και τις νυν της BMW (δεν ξέρω τι μάρκα είναι). Όλες είχαν παραπλήσια συμπεριφορά με μικρές διαφορές.
Τώρα μπήκαν αυτές:
Μετά από 1100+ κάτι χλμ, λέω με βεβαιότητα ότι η λειτουργία του σαζμάν είναι άλλο πράγμα!!!
Μεγάλη διαφορά από τις απλές ημισυνθετικές, μονότυπες βαλβολίνες! Ακόμα βέβαια είναι νωρίς και σίγουρα δε συγκρίνω με την αίσθηση που είχα στις 10000 χλμ χρήσης, πριν από κάθε αλλαγή. Οι τελευταίες που "πέταξα" θυμίζω ότι είχαν μόλις 3000 χλμ!!!!
Οπότε η σύγκριση είναι αντικειμενική , απέναντι στις βαλβολίνες. Τώρα ποιος εμπιστεύεται τη δική μου κρίση? αυτό είναι αδιευκρίνιστο....
Ο Παρασκευάς πάντως που έκανε βόλτα το μηχανάκι ζεστό σήμερα, είχε την ίδια άποψη
Αναμονή λοιπόν κανά 6μηνο, να περάσω τις 10000χλμ με αυτές σε χρήση και θα επανέλθω!!!
Να ρωτησω και εγω κατι, γιατι εφόσον ειναι χειμώνας να βάζουμε 75-140 και οχι 75-90;
Αυτες που εβαλα εγω και οι οι αλλες του Ακη, ειναι GL-5. Οτι λεει κι η ΒΜW.Kαλησπερα !
Η 75w-140 ειναι σιγουρα μεσα στις προδιαγραφες κατασκευαστη κ για το διαφορικο ?
Αν ναι ευχαριστως να τις δοκιμασω..
Ωραια το καλοκαιρι θα τις βαλω,απλα λεω να δοκομασω λαδια κ βαλβολινες BARDAHL !!Αυτες που εβαλα εγω και οι οι αλλες του Ακη, ειναι GL-5. Οτι λεει κι η ΒΜW.
Το ιξωδες 75-140 σαφως καλυπτει το μονοτυπο 90αρι που λεει το εργοστασιο. Και για σαζμαν και για διαφορικο το ιδιο δινουν.
Βαζουμε κατι πολυ καλυτερο και πιο ακριβο απο το προτεινομενο. Περα απο τη θεωρια, στην πραξη οι φουλ συνθετικες δουλεψαν πολυ καλυτερα!
Τέτοια βάζω στο αμάξι , άλλο επίπεδο !Ωραια το καλοκαιρι θα τις βαλω,απλα λεω να δοκομασω λαδια κ βαλβολινες BARDAHL !!
Εχω ακουσει πολυ καλα σχολια ,εσεις ξερετε τιποτα για αυτα?
Έβαζα για πολλά χρόνια και ήμουν πολύ ευχαριστημενος, αλλά τα έβρισκα σε κονσέρβα.Ωραια το καλοκαιρι θα τις βαλω,απλα λεω να δοκομασω λαδια κ βαλβολινες BARDAHL !!
Εχω ακουσει πολυ καλα σχολια ,εσεις ξερετε τιποτα για αυτα?