Θα συνεχίσω εδώ την κουβέντα με τον Κώστα @
konkost , κυρίως για υπάρχει στο θέμα των GS , αλλιώς θα χαθεί μόλις αγοράσει αυτό που θέλει ο Γιώργο @
erpeto και -μάλλον- θα χαθεί στο βάθος των σελίδων το θέμα στο οποίο ξεκίνησε η κουβέντα (
https://advride.gr/threads/Αγορά-μεταχειρισμένης-μοτοσυκλέτας-με-πολλά-χιλιόμετρα.8359/page-4).
έγραψε ο Κωστας @
konkost :
Το οτι ομως μου φαινεται (φαινοταν, αφου μιλαμε για το παλιο 1200αρι) ακριβη η τιμη αγορας ενος gs ειναι ανεξαρτητο απο τα οποια (ενδεχομενως πολλα) προτερηματα μπορει να εχει η συγκεκριμενη μοτοσυκλετα Και για να καταλαβαινομαστε (αν και νομιζω οτι καταλαβαινεις , αλλο που κανεις πως δεν καταλαβαινεις) αλλαζω την εκφραση "αρχαιος κινητηρας" με την εκφραση "αρχαια βασικη αρχιτεκτονικη κινητηρα" Ενας κινητηρας λοιπον που με συνεχεις βελτιωσεις σε σημεια καταφερε να επιβιωσει μεχρι προσφατα Αλλα αυτες οι βελτιωσεις οπως καταλαβαινεις φυσικα εχουν πολυ μικροτερο κοστος απο τον απο λευκο χαρτι σχεδιασμο και κατασκευη ενος νεου Αυτο απο μονο του λοιπον συν την ανυπαρξια πλαισιου (αρα και σχεδιασμου, δοκιμων κλπ) θα πρεπει να κατεβαζει αρκετα το κοστος παραγωγης δεν νομιζεις;
Απαντώ:
ένας κινητήρας που έχει 12:1 συμπίεση, απόδοση παρά κάτι 100 ίππους /λίτρο στο στρόφαλο και ροπή "τραπέζι" , πρακτικά απο τις 2.000 έως τις 8.000 σαλ, μόνο αρχαίος δεν είναι!!!
Δυναμομέτρηση ΜΟΤΟ, για το μοντέλο που συζητάμε, 2010-2013 με 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής. Εδώ φυσικά οι τιμές είναι στον τροχό! για αυτό και οι μέγιστες τιμές είναι μικρότερες από ότι έγραψα.
Πηγή:
http://www.motomag.gr/news/mini-test/bmw-r1200gs-2010-2013
Αρχαία αρχιτεκτονική;
Πώς κι από πού κι εώς πού...;;;;
Δηλαδή όλοι οι άλλοι κινητήρες του κόσμου, in line 4, V2, κλπ.... τι αρχιτεκτονική έχουν;;;; Ίδια δεν έχουν μεταξύ τους; Πόσων ειδών αρχιτεκτονικές έχουμε στους κινητήρες; Γιατί όταν λέμε αρχιτεκτονική, αυτό εννούμε.
Αν εννοείς σχεδίαση Κωστή @
konkost , και πάλι κάνεις τραγικά μεγάλο λάθος!
Από ολόλευκο χαρτί είναι ο κινητήρας του R1200GS!!!
Ο προκάτοχος, το R1150 GS, ούτε μια βίδα δεν έχει κληροδοτήσει στον απόγονο!!! Όλα μα όλα (κινητήρας, σαζμάν, μετάδοση, αναρτήσεις, υποπλαίσια) είναι εντελώς διαφορετικά στο 1200!
Ούτε βίδα (μη βρει κάποιος καμιά ντίζα, καπάκι διακόπτη κλπ κι αρχίσουμε το γαϊτανάκι...., καταλαβαίνετε τι λέω) δεν ταιριάζει από ένα μηχανάκι στο άλλο!
Να επισημάνω ότι ακόμα και μεταξύ των 1200, από το 2004 στο 2007 , στο 2008 και στο 2010 μοντέλα, έχουμε χαοτικές διαφορές, κι ας μοιάζουν ίδια!
Ειδικά το 2010 στα μηχανικά μέρη, μόνο μπλοκ-πιστόνια-στρόφαλο-μπιέλες μοιράζεται με τα προηγούμενα. Κεφαλή εντελώς άλλη, εισαγωγή, εξάτμιση, μετάδοση... όλα άλλα!!!! Κι ειδικά με τα 2008 μοιάζει πολύ το 10αρι....
Αλλά ΔΕΝ!!! Ακόμα και το ηλεκτρικό σύστημα έχει αλλαγές μεγάλες!
Πάμε σε αναρτήσεις και πλαίσο.
Το ίδιο κι εδώ. Καμιά σχέση με τα προηγούμενα GS. Οι διαφορές εδώ είναι ακόμα εμφανέστερες. Βγάζουν μάτι....! μπορεί η ονομασία να είναι ίδια (paralever-telelever) αλλά είναι εντελώς διαφορετικά μεταξύ τους. Βάλε δυο μηχανάκια Κωστή πλάι-πλάι και θα το δεις σε 1'' και με μια ματιά!
Επαναλαμβάνω λοιπόν, ότι -όχι μόνο
δεν έκανα πως δεν καταλαβαίνω- αλλά πραγματικά δεν κατάλαβα, ή μάλλον κατάλαβα ότι έχεις εντελώς λανθασμένη εικόνα για το Gs και την εξέλιξή του!
Από λευκό χαρτί λοιπόν το 1200 κι αυτό που λες στη τελευταία πρόταση, σαφώς δεν ισχύει!!!