Άσε ολόιδιο είναι...........τώρα με τα δυο ντεπόζιτα ειδικά......όποιος το πάρει θα ξανανιώσει τις απορίες των βενζινάδων............οοοο δυο ντεπόζιτα έχει αυτό ???? Γιατί ??? Επικοινωνούνε αυτά τα δυο???? οοοοο ! !!!!!Αυτο θα πει εξελιξη κυριοι! Τωρα κι αν ΔΕΝ μοιαζει με κανενα μηχανακι 20ετιας...
Σε πορτοκαλι χρωμα δε μας ειπανε, θα το βγαλουνε?
Σιγά μην την άλλαζαν, τώρα που έκανε και η aprilia παρόμοια μ@αλ@κια με το τελικό...Η εξάτμιση έμεινε εκει που ήτανε πάντως..
[
Πέραν της πλάκας πάντως κατέληξα ότι το μεγάλο πρόβλημα είναι η βαση στήριξης και οχι η θέση.Ειδικά ο τροπος συνδεσης με την εξάτμιση αφήνει τα ελάσματα εκτεθειμένα σε κάμψεις. Αν βάλω πίσω την μαμίσια θα βρω ένα τρόπο να το ενισχύσω. Ή θα μάθω να πέφτω μόνο αριστερα..Σιγά μην την άλλαζαν, τώρα που έκανε και η aprilia παρόμοια μ@αλ@κια με το τελικό...
Επειδή έχει ξαναγραφτεί εδώ, εγώ στο tuareg βλέπω (από τις φωτό έστω) μια απόσταση τουλάχιστον 10 εκατοστών από το ψαλίδι και αν υποθέσουμε ότι το μηχανάκι "πατάει" στην φωτό η διαδρομή είναι 24εκ μιλάμε για πάνω από το 50% της διαδρομής για να βρεθεί η εξάτμιση στο ύψος του ψαλιδιού. Δηλαδή να τερματίζει σχεδόν η διαδρομή ενώ πέφτει το μηχανάκι. Μπορεί να λέω και βλακείες αλλά μου φαίνεται πολύ πιο δυσκολο να βρεί. Εδώ στο Τ7 στο διπλό σταντ είναι και η εξάτμιση είναι στο ύψος του ψαλιδιού.Σιγά μην την άλλαζαν, τώρα που έκανε και η aprilia παρόμοια μ@αλ@κια με το τελικό...
Απ όσο έχω διαβάσει το προστατευτικό ψαλιδιού δεν κάνει και φοβερή δουλειά. Αν μπει midpipe με άλλη γωνία πχ μετά πρέπει να πιάσει και αλλού η εξάτμισηΈχω δει στο εξωτερικό που βάζουν προστατευτικό πάνω στο ψαλίδι στο σημείο που θα βρεί η εξάτμιση σε ενδεχόμενη πτώση.
Επίσης, εκτός του ότι έχουν ήδη βγει high mount τελικά, δεν είναι εύκολο -σχετικά- να φτιάξετε ένα Mid pipe ώστε να βγει ψηλά στο πλάι οποιοδήποτε Aftermarket τελικό;
Αν δεις το tuareg από πίσω θα καταλάβεις πόσο οριακά κοντά είναι και αυτό το τελικό στο ψαλίδι. Ίσως και να μην βρίσκει αλλά πολύ στρίμωγμα ρπσμ...Επειδή έχει ξαναγραφτεί εδώ, εγώ στο tuareg βλέπω (από τις φωτό έστω) μια απόσταση τουλάχιστον 10 εκατοστών από το ψαλίδι και αν υποθέσουμε ότι το μηχανάκι "πατάει" στην φωτό η διαδρομή είναι 24εκ μιλάμε για πάνω από το 50% της διαδρομής για να βρεθεί η εξάτμιση στο ύψος του ψαλιδιού. Δηλαδή να τερματίζει σχεδόν η διαδρομή ενώ πέφτει το μηχανάκι. Μπορεί να λέω και βλακείες αλλά μου φαίνεται πολύ πιο δυσκολο να βρεί. Εδώ στο Τ7 στο διπλό σταντ είναι και η εξάτμιση είναι στο ύψος του ψαλιδιού.
Αφού το έχεις κόψει κάνε καμιά δοκιμή ...[
Πέραν της πλάκας πάντως κατέληξα ότι το μεγάλο πρόβλημα είναι η βαση στήριξης και οχι η θέση.Ειδικά ο τροπος συνδεσης με την εξάτμιση αφήνει τα ελάσματα εκτεθειμένα σε κάμψεις. Αν βάλω πίσω την μαμίσια θα βρω ένα τρόπο να το ενισχύσω. Ή θα μάθω να πέφτω μόνο αριστερα..
Απ όσο έχω διαβάσει το προστατευτικό ψαλιδιού δεν κάνει και φοβερή δουλειά. Αν μπει midpipe με άλλη γωνία πχ μετά πρέπει να πιάσει και αλλού η εξάτμιση
Αυτός εδώ έχει κάνει ωραία μόντα αλλά εγώ δεν θα έκοβα την βάση της εξάτμισης με τροχό για να κάνω πατέντα σε μηχανάκι ούτε 1 έτους. Εάν έβγαινε η βάση τα πράγματα θα ήταν σίγουρα πιο εύκολα.
Επίσης προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου οπτικά τα τελικά που περνάνε από πίσω και η βάση πετάγεται μόνη της σαν τσουτσουνάκι
Σεπτεμβρη μάλλον. Γιατι θα πάει για κτεο και δεν θα περάσει χωρίς την μαμίσια...Αφού το έχεις κόψει κάνε καμιά δοκιμή ...
εδώ είσαι...Το θέμα είναι να υπάρχει πατέντα χωρίς να χάνει την λειτουργικότητα δλδ να χάσεις τα πίσω πατάκια του συνοδηγού
Έχω πάνω Akrapovicεδώ είσαι...
SP1 SHORT TITANIUM HIGH MOUNT SLIP ON YAMAHA TÉNÉRÉ 700 2019-2024
Silencer SP-1 SHORT TITANIUM + link pipe for original manifolds YAMAHA TENERE' 700 EURO 4/5 APPROVEDwww.hpcorse.com
Απλά καιει φλάς...
Δες και εδω για ιδέες σε πατεντες και κουρμπες.Έχω πάνω Akrapovic
Έχω σκεφτεί να αλλάξω λαιμούς και να κάνω μετά κάποια πατέντα με τους σωλήνες
Φαίνεται να έχει χώρο για τα πατάκια. Δεν παίρνω κι όρκο βέβαια αλλά υπάρχουν παρόμοια (το hpcorse το high mount πχ)που ενώ περνάει από εκεί το midpipe έχουν το πατάκι που σημαίνει ότι υπάρχει χώρος να γίνει αυτό αν δεν έχεις θέμα να κόψεις την βάση.Το θέμα είναι να υπάρχει πατέντα χωρίς να χάνει την λειτουργικότητα δλδ να χάσεις τα πίσω πατάκια του συνοδηγού