Yamaha T7 Tenere

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αυτο θα πει εξελιξη κυριοι! Τωρα κι αν ΔΕΝ μοιαζει με κανενα μηχανακι 20ετιας...

Σε πορτοκαλι χρωμα δε μας ειπανε, θα το βγαλουνε?
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Αυτο θα πει εξελιξη κυριοι! Τωρα κι αν ΔΕΝ μοιαζει με κανενα μηχανακι 20ετιας...

Σε πορτοκαλι χρωμα δε μας ειπανε, θα το βγαλουνε?
Άσε ολόιδιο είναι...........τώρα με τα δυο ντεπόζιτα ειδικά......όποιος το πάρει θα ξανανιώσει τις απορίες των βενζινάδων............οοοο δυο ντεπόζιτα έχει αυτό ???? Γιατί ??? Επικοινωνούνε αυτά τα δυο???? οοοοο ! !!!!!
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Στην ουσία μας προμοτάρανε ένα "φάκτορι" μηχανάκι για το εφέ και εν τέλη οι ουσιαστικές διαφορές είναι το τεπόζιτο και η σέλα . Μακάρι να μην είναι έτει, γιατί τα έξτρα 4 χιλιάρικα για αυτά είναι απλά γελοίο. Όχι φυσικά ότι δεν θα υπάρξει κοινό.
Κι εγώ περίμενα άλλη θέση εξάτμισης ώστε να υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής στο "απλό" από original ανταλλακτικό.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Παντως τεχνικά φαίνεται ίδιο με το απλό......εννοώ αναρτήσεις,πλαίσιο,μοτέρ.....τώρα αμά του έχουν δώσει κανα πιο σκληρό ελατήριο ή το ψηλώσανε λίγο, αυτό δεν φαίνεται από τα σχέδια.......αλλά αυτά που λέγανε για 48αρια καλάμια από WR δεν τα βλέπω.........
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
[
Σιγά μην την άλλαζαν, τώρα που έκανε και η aprilia παρόμοια μ@αλ@κια με το τελικό...
Πέραν της πλάκας πάντως κατέληξα ότι το μεγάλο πρόβλημα είναι η βαση στήριξης και οχι η θέση.Ειδικά ο τροπος συνδεσης με την εξάτμιση αφήνει τα ελάσματα εκτεθειμένα σε κάμψεις. Αν βάλω πίσω την μαμίσια θα βρω ένα τρόπο να το ενισχύσω. Ή θα μάθω να πέφτω μόνο αριστερα..
 
Reactions: STF

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Σιγά μην την άλλαζαν, τώρα που έκανε και η aprilia παρόμοια μ@αλ@κια με το τελικό...
Επειδή έχει ξαναγραφτεί εδώ, εγώ στο tuareg βλέπω (από τις φωτό έστω) μια απόσταση τουλάχιστον 10 εκατοστών από το ψαλίδι και αν υποθέσουμε ότι το μηχανάκι "πατάει" στην φωτό η διαδρομή είναι 24εκ μιλάμε για πάνω από το 50% της διαδρομής για να βρεθεί η εξάτμιση στο ύψος του ψαλιδιού. Δηλαδή να τερματίζει σχεδόν η διαδρομή ενώ πέφτει το μηχανάκι. Μπορεί να λέω και βλακείες αλλά μου φαίνεται πολύ πιο δυσκολο να βρεί. Εδώ στο Τ7 στο διπλό σταντ είναι και η εξάτμιση είναι στο ύψος του ψαλιδιού.
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Έχω δει στο εξωτερικό που βάζουν προστατευτικό πάνω στο ψαλίδι στο σημείο που θα βρεί η εξάτμιση σε ενδεχόμενη πτώση.
Επίσης, εκτός του ότι έχουν ήδη βγει high mount τελικά, δεν είναι εύκολο -σχετικά- να φτιάξετε ένα Mid pipe ώστε να βγει ψηλά στο πλάι οποιοδήποτε Aftermarket τελικό;
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Έχω δει στο εξωτερικό που βάζουν προστατευτικό πάνω στο ψαλίδι στο σημείο που θα βρεί η εξάτμιση σε ενδεχόμενη πτώση.
Επίσης, εκτός του ότι έχουν ήδη βγει high mount τελικά, δεν είναι εύκολο -σχετικά- να φτιάξετε ένα Mid pipe ώστε να βγει ψηλά στο πλάι οποιοδήποτε Aftermarket τελικό;
Απ όσο έχω διαβάσει το προστατευτικό ψαλιδιού δεν κάνει και φοβερή δουλειά. Αν μπει midpipe με άλλη γωνία πχ μετά πρέπει να πιάσει και αλλού η εξάτμιση

Αυτός εδώ έχει κάνει ωραία μόντα αλλά εγώ δεν θα έκοβα την βάση της εξάτμισης με τροχό για να κάνω πατέντα σε μηχανάκι ούτε 1 έτους. Εάν έβγαινε η βάση τα πράγματα θα ήταν σίγουρα πιο εύκολα.
Επίσης προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου οπτικά τα τελικά που περνάνε από πίσω και η βάση πετάγεται μόνη της σαν τσουτσουνάκι
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Κα
Επειδή έχει ξαναγραφτεί εδώ, εγώ στο tuareg βλέπω (από τις φωτό έστω) μια απόσταση τουλάχιστον 10 εκατοστών από το ψαλίδι και αν υποθέσουμε ότι το μηχανάκι "πατάει" στην φωτό η διαδρομή είναι 24εκ μιλάμε για πάνω από το 50% της διαδρομής για να βρεθεί η εξάτμιση στο ύψος του ψαλιδιού. Δηλαδή να τερματίζει σχεδόν η διαδρομή ενώ πέφτει το μηχανάκι. Μπορεί να λέω και βλακείες αλλά μου φαίνεται πολύ πιο δυσκολο να βρεί. Εδώ στο Τ7 στο διπλό σταντ είναι και η εξάτμιση είναι στο ύψος του ψαλιδιού.
Αν δεις το tuareg από πίσω θα καταλάβεις πόσο οριακά κοντά είναι και αυτό το τελικό στο ψαλίδι. Ίσως και να μην βρίσκει αλλά πολύ στρίμωγμα ρπσμ...
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
[

Πέραν της πλάκας πάντως κατέληξα ότι το μεγάλο πρόβλημα είναι η βαση στήριξης και οχι η θέση.Ειδικά ο τροπος συνδεσης με την εξάτμιση αφήνει τα ελάσματα εκτεθειμένα σε κάμψεις. Αν βάλω πίσω την μαμίσια θα βρω ένα τρόπο να το ενισχύσω. Ή θα μάθω να πέφτω μόνο αριστερα..
Αφού το έχεις κόψει κάνε καμιά δοκιμή ...
 

Dimitris Dims

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Tenere 700
Απ όσο έχω διαβάσει το προστατευτικό ψαλιδιού δεν κάνει και φοβερή δουλειά. Αν μπει midpipe με άλλη γωνία πχ μετά πρέπει να πιάσει και αλλού η εξάτμιση

Αυτός εδώ έχει κάνει ωραία μόντα αλλά εγώ δεν θα έκοβα την βάση της εξάτμισης με τροχό για να κάνω πατέντα σε μηχανάκι ούτε 1 έτους. Εάν έβγαινε η βάση τα πράγματα θα ήταν σίγουρα πιο εύκολα.
Επίσης προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου οπτικά τα τελικά που περνάνε από πίσω και η βάση πετάγεται μόνη της σαν τσουτσουνάκι

Το θέμα είναι να υπάρχει πατέντα χωρίς να χάνει την λειτουργικότητα δλδ να χάσεις τα πίσω πατάκια του συνοδηγού
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II

Dimitris Dims

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Tenere 700

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Έχω πάνω Akrapovic :(

Έχω σκεφτεί να αλλάξω λαιμούς και να κάνω μετά κάποια πατέντα με τους σωλήνες
Δες και εδω για ιδέες σε πατεντες και κουρμπες.


Στο #24 ο ChristosGR έχει μία επίσης πολύ καλή λύση.
 

Dimitris Dims

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Tenere 700
Η βάση σαν βάση δεν είναι κακή στο τελείωμα είναι το πρόβλημα που υπάρχει λιγότερο υλικό και γιαυτο γίνετε ότι συμβαίνει αν φτιάξεις μια πατέντα να ενισχύσεις το σημείο που γίνετε λεπτό πιστεύω πως δεν θα υπάρχει κανένα θέμα
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Το θέμα είναι να υπάρχει πατέντα χωρίς να χάνει την λειτουργικότητα δλδ να χάσεις τα πίσω πατάκια του συνοδηγού
Φαίνεται να έχει χώρο για τα πατάκια. Δεν παίρνω κι όρκο βέβαια αλλά υπάρχουν παρόμοια (το hpcorse το high mount πχ)που ενώ περνάει από εκεί το midpipe έχουν το πατάκι που σημαίνει ότι υπάρχει χώρος να γίνει αυτό αν δεν έχεις θέμα να κόψεις την βάση.
 
Top Bottom