Yamaha T7 Tenere

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Καμία εταιρία δεν την ενδιαφέρει η Ελληνική αγορά των 90% σκούτερ.

Οι εταιρίες, αναλόγως ονόματος, δεν κοιτάνε μόνο τις πωλήσεις. Είναι μεγάληξ κουβέντα.

Θα τις δούμε τις πωλήσεις του ''raid''.
Εγώ έχω δύο σχόλια μόνο.
  1. Το κοινό δεν γνωρίζει τι θέλει ούτως η αλλιώς. Οι εταιρίες το κάνουν να θέλει ότι θέλει. Θες 150 κιλά, αλλά όμως θα το πας 250 με κάγκελα, εξτρα τεπόζιτα, βαλίτσες, άλλες ζάντες, κλπ κλπ. Θες λοΥκ Dakar, αλλά σε τιμή παπιού, προκειμένου να βάλεις όλα τα παραπάνω και να το φτάσεις σε τριπλάσια τιμή. κλπ κλπ. Τα παραδείγματα είναι πολλά.
  2. Το Τ700 έχει ένα κοινό που ήθελε α) αξιοπιστία, β) ομορφιά , γ) καλή τιμή . Αυτά τα κάλυψε όλα το Τ700, σε μια αγορά που δεν είχε πολλές μοτοσυκλέτες. Εδώ όμως, με το Raid, μπαίνει σε κομμάτια ανταγωνισμού. Και δεν το λες και κούκλα αυτό που βλέπουμε.
To θέμα που γενικά έχω, είναι πρωτότυπο > παραγωγή > Mk2 . Αυτά πρέπει να έχουν μία εξέλιξη η οποία να έχει συνοχή. Είδαμε το πρωτότυπο. Τελειότης. Βλέπουμε την παραγωγή. Ντάξ, άσχετη με το πρωτότυπο αν τα βάλεις δίπλα, αλλά με καλές βάσεις και όντως όμορφο. Τώρα βλέπεις την εξέλιξη. Κοίτα απο που ξεκίνησε δηλαδή, και που έφτασε. Αυτό εμένα με χαλάει όταν γίνεται.
Κοίτα σε ποιά λογική έχουν μπει γενικά οι εταιρίες >
Δες ας πούμε το Clio, όταν πρωτοβγήκε. Το 500ράκι. Το Μίνι. Και δες τώρα. Έχουν ανέβει όλα μια κατηγορία σε μέγεθος. To ίδιο θα γίνει και με τις μοτοσυκλέτες. Θα δεις που θα πάει το 790/890 του χρόνου. Απλά (και έξυπνα) η ΚΤΜ μπορεί να παίζει αυτό το παιχνίδι με τρία διαφορετικά ονόματα.

Γνώμη μου τώρα, έτσι?
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Καμία εταιρία δεν την ενδιαφέρει η Ελληνική αγορά των 90% σκούτερ.

Οι εταιρίες, αναλόγως ονόματος, δεν κοιτάνε μόνο τις πωλήσεις. Είναι μεγάληξ κουβέντα.

Θα τις δούμε τις πωλήσεις του ''raid''.
Εγώ έχω δύο σχόλια μόνο.
  1. Το κοινό δεν γνωρίζει τι θέλει ούτως η αλλιώς. Οι εταιρίες το κάνουν να θέλει ότι θέλει. Θες 150 κιλά, αλλά όμως θα το πας 250 με κάγκελα, εξτρα τεπόζιτα, βαλίτσες, άλλες ζάντες, κλπ κλπ. Θες λοΥκ Dakar, αλλά σε τιμή παπιού, προκειμένου να βάλεις όλα τα παραπάνω και να το φτάσεις σε τριπλάσια τιμή. κλπ κλπ. Τα παραδείγματα είναι πολλά.
  2. Το Τ700 έχει ένα κοινό που ήθελε α) αξιοπιστία, β) ομορφιά , γ) καλή τιμή . Αυτά τα κάλυψε όλα το Τ700, σε μια αγορά που δεν είχε πολλές μοτοσυκλέτες. Εδώ όμως, με το Raid, μπαίνει σε κομμάτια ανταγωνισμού. Και δεν το λες και κούκλα αυτό που βλέπουμε.
To θέμα που γενικά έχω, είναι πρωτότυπο > παραγωγή > Mk2 . Αυτά πρέπει να έχουν μία εξέλιξη η οποία να έχει συνοχή. Είδαμε το πρωτότυπο. Τελειότης. Βλέπουμε την παραγωγή. Ντάξ, άσχετη με το πρωτότυπο αν τα βάλεις δίπλα, αλλά με καλές βάσεις και όντως όμορφο. Τώρα βλέπεις την εξέλιξη. Κοίτα απο που ξεκίνησε δηλαδή, και που έφτασε. Αυτό εμένα με χαλάει όταν γίνεται.
Κοίτα σε ποιά λογική έχουν μπει γενικά οι εταιρίες >
Δες ας πούμε το Clio, όταν πρωτοβγήκε. Το 500ράκι. Το Μίνι. Και δες τώρα. Έχουν ανέβει όλα μια κατηγορία σε μέγεθος. To ίδιο θα γίνει και με τις μοτοσυκλέτες. Θα δεις που θα πάει το 790/890 του χρόνου. Απλά (και έξυπνα) η ΚΤΜ μπορεί να παίζει αυτό το παιχνίδι με τρία διαφορετικά ονόματα.

Γνώμη μου τώρα, έτσι?
Να σου πω τι γίνεται.....9/10 που πήραν το ΤΕΝΕΡΕ το πήρανε για το λουκ, γιατί είναι γιαπωνεζικο και για να το χρησιμοποιούν όπως το VSTROM ή το TRANSALP.......Το άλλο 1/10 ήταν πρωην ιδιοκτήτες ΚΤΜ 990 (γεγονός !!!) .Το μόνο πρόβλημα για πάρα πολλούς υποψήφιους αγοραστές να ξέρείς ήταν το ύψος της σέλας και μόνο !!!! Κανένας από αυτούς που πήγανε να το δούνε δεν παραπονέθηκε για τα άλογα, για την εξάτμιση, για το πόσο στενή είναι η σέλα, κλπ,κλπ......Το μόνο πρόβλημά τους ήταν ότι είναι ψηλο...!!! Οπότε όταν ο πελάτης το παίρνει και το χρησιμοποιεί σαν VSTROM , λογικό είναι η εταιρεία να το πάει προς τα εκεί για να ψωνίσουν ακόμα περισσότεροι........

Εξάλλου μηχανάκι σαν αυτά που ονειρεύονται όλοι εδώ μεσα υπάρχει και παράγεται ακόμα καινούργιο (παράδοξο...) και λέγεται ΚΤΜ690 enduro........δεν είδα να το αγοράζει κανένας......όταν έρχεται η ώρα να ψωνίσουνε όλοι στα δικύλινδρα γομάρια πάνε........Μακάρι να κράταγε για πάνω από 50.000km χωρίς να κατεβάσεις μοτέρ και μακάρι να ήθελε μόνο λάδια και φίλτρο αέρος στα σερβις και αυτό θα είχα πάρει.....
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
12500 έχει φτάσει, 15+ μόλις βάλεις πύργο φώτα σέλα κλπ.

Αν δεν θέλεις πραγματικά να λιώσεις ένα 690/701 και θες ένα μηχανάκι που να κάνει και χώμα και κάθε μέρα, δεν πας εκεί.
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Κοίτα, για εμένα το 701, ακόμα και στα 17οοο που κάνει με πλήρες κίτ, το μόο αντίστοιχο είναι το Ραλλυ της ΚΤΜ, και κάνει 30. Τώρα αν θες μεταχειρισμένο ραλλυ, ε, πάρε και μτχ. 690 εντούρο 2008 και μαζί με φουλ κίτ θα έχει 8-9. Με αυτά τα χρήματα έχεις 28 λίτρα βενζίνη και είσαι κάτω απο 180 κιλά γεμάτος με τελικό και μπαταρία λιθίου που είναι ότι καλύτερο μπορείς να έχεις στην κατηγορία. Γενικά δεν μπορώ να συγκρίνω τα 11 πχ του Τενερέ με τα 11-12 του 701/690. Είναι άλλα μηχανάκια.

Το Τενερέ, όπως είχαμε πει είναι το καινούργιο τρανσαλπ. Σε όλα μέτριο. Και δεΝ κακό.
Ίσως είμαστε γραφικοί. Αλλά εγώ ζω για ένα 640 δικύλινδρο (ας είναι 790), αλλά να είναι 640 στα υπόλοιπα. Και δεν είναι τυχαίο ότι πολλοί ζούνε ακόμα με το όνειρο του 990 και του 640.

Για τις πωλήσεις παιδιά, μην ξεχνάμε τα πακέτα χρηματοδότησης. Πλεόν αγοράζεις DesertX με 30% προκαταβολή και 60 δόσεις. Παίζουν πολλά ρόλο, απλά πιστεύω ότι η κατηγορία έπρεπε να μείνει ως είχε. όΠως κάποτε Transalp. Africa 650, DR Big, Tuareg, Tengai, DR650RS, KLE, Elephant και όλα τα άλλα ωραία μιας ρομαντικής αμμοεποχής. Κοίτα πχ όταν άλλαξε το 650 και έγινε 750. Μικρή σχετικά αλλαγή στα σημεία κλπ.

Κοίτα πχ. Ευρώπη. Πολλοί θέλουν μικρότερο τεποζιτο και αυτονομία γιατί σου λέει, ας έχω πιο ελαφρύ μηχανάκι και πιο στενό/μικρό. Κοίτα τον Rade που και αυτός προς τα εκεί πήγε. Αν βγει το ρίσκο θα φανεί, γιατί, ποιός θα δώσει χρήματα για να βάλει λιγότερη βενζίνη? Ιδίως σε μοτο Adventure. Ακόμα και το Τ7, το τί έχω διαβάσει για την αυτονομία του και καλά που είναι μικρή, δεν λέγεται...
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Τα μεγαλα τεποζητα εχουν περαση στην Αμερικη, ειδικα προς το κεντρο εχουν τεραστιες εκτασεις στις οποιες δεν υπαρχουν βενζιναδικα. Αυτος ειναι ο λογος που ολοι θελουν να εχουν μεγαλες αυτονομιες και να φορτωνουν πολυ καυσιμο
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Κοίτα πχ. Ευρώπη. Πολλοί θέλουν μικρότερο τεποζιτο και αυτονομία γιατί σου λέει, ας έχω πιο ελαφρύ μηχανάκι και πιο στενό/μικρό. Κοίτα τον Rade που και αυτός προς τα εκεί πήγε. Αν βγει το ρίσκο θα φανεί, γιατί, ποιός θα δώσει χρήματα για να βάλει λιγότερη βενζίνη? Ιδίως σε μοτο Adventure. Ακόμα και το Τ7, το τί έχω διαβάσει για την αυτονομία του και καλά που είναι μικρή, δεν λέγεται...
Αυτο το τελευταίο δεν το καταλαβα. Μπορείς να το αναλύσεις λίγο?
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Και όχι μόνο Αμερική, αλλά και Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία, Νότιος Αφρική, Καναδάς..... γενικά έχει πέραση η φάση Adventure και ο αγορές εκεί είναι τεράστιες.

Πρόσφατα είδα το event που διοργάνωσε η ΚΤΜ στην Αυστραλία, λάβανε μέρος καμία 200αρια άτομα, όλοι με high end μηχανακια και εξοπλισμούς από μεγάλες εταιρίες....όπου και να κοιτούσες έβλεπες μοτοσυκλετιστική χλιδή.. δε νομίζω κάνεις από δαύτους να ψωνίζει από Ali express

 
Τελευταία επεξεργασία:

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Δυστυχώς ή Ευτυχώς, εξειδικευμένα* μηχανάκια τυχαίνει να τα αγοράζουν άσχετοι/αγνώμονες/αφελείς/στ@@στες ή απλά απλοί μηχανόβιοι, μόνο και μόνο γιατι τους κάνει στο μάτι. Βλέπε πόσα Superbike να "τα τρώει" η πλατεία Μπουρναζίου και τα παντιλίκια, πόσα GS "τα τρώει" το Κολωνάκι, Tenere & Adventure να "τα τρώει" το commuting.
Eλεύθερη αγορά θα μου πεις, αλλά είναι κρίμα.
Το... "κακό" σε αυτές τις περιπτώσεις και γενικά στην εποχή που ζούμε είναι ότι οι εταιρείες σκέφτονται μόνο το χρήμα και είναι λογικό. Ούτε παραγωγή υπάρχει δυστυχώς, οπότε μπορεί να δεις Tenere να κυκλοφορεί γυαλισμένο στην καφετέρια κι εσύ που ψάχνεις Travel Enduro να περιμένεις 6 μήνες να παραλάβεις...

Όσο για το ότι δεν υπάρχει ποικιλία στα μεσσαία και μικρά Travel Enduro αυτό δυστυχώς ισχύει. Η αγορά περιορίζεται σε CRF L, KLX 250 (F.F.S.) και 690 ΕΝDURO το οποίο με 12.000€ τιμή καινούριου καθίσταται απαγορευτικό για τους περισσότερους. Ειδικά όταν έχεις πιο... All Around επιλογές στα ίδια και λιγότερα € (λέγε με T7 ή Tuareg)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στην αρχή δεν πιστεύανε ότι θα βγει στα 200 κιλά γεμάτο.
Μετά δε πιστεύανε ότι θα έχει χωμάτινες ικανότητες και ότι το όλον πρότζεκτ θα καταλήξει σε μια μούφα που θα στοιχίζει 13-14.000.
Μετά ειπώθηκε, γράφτηκε, αναφέρθηκε δεκάδες φορές το "αν είναι έτσι όπως το παρουσιάζουν και στοιχίζει στα 9 με 10 χιλιάρικα το πήρα εχθές".
Όταν παρουσιάστηκε στα 10 χιλιάρικα όμως... ήταν ακριβό τελικά γιατί δεν είχε τραξιοκοντρολ.
Μετά η έκδοση rally με πράγματα που βάζει το 70% των αγοραστών στα 12 χιλιάρικα ήταν πάλι ακριβή και στις συγκρίσεις ξεχνούσαν την απλή έκδοση και έπαιρναν ως μέτρο σύγκρισης το ακριβότερο...
Όταν τελικά παρουσιάστηκε η λεπτή σιλουέτα = problem, δεν ήταν κατάλληλο για δικάβαλα "φορτωμένα" ταξίδια (πάρε GS φίλε, έστω και μεταχείρω).
Μετά επειδή ήταν λεπτοκαμωμένο και αλαφρή... σκέφθηκαν να του βάλουν κάγκελα, τριπλέτες, μπαγκαζιέρες για να γίνει όπως πρέπει (γιατί δεν ήθελε να πάρει GS).
Μετά ανακαλύψαν ότι το μοτέρ των 5λίτρων/100χλμ έχει μικρό ντεπόζιτο στα 16 λίτρα, γιατί μόνο 250-300 χλμ αυτονομίας δεν τα λες και πολλά.
Μετά είπαν πως με το τεράστιο ντεπόζιτο που έχει ανεβάζει ψηλά το κέντρο βάρους.
Μετά η μηχανή των 205 κιλών με τίγκα το ντεπόζιτο ήταν ασήκωτη (γιατί προφανώς όλες οι άλλες ήταν πίπουλα).
Η μεγάλη δικαίωση όλων των φανατικών "υποστηρικτών ήρθε όταν... "να ρε, όταν πέσει βρίσκει η εξάτμιση μαλακία on/off έβγαλε η Yamaha". Βέβαια αυτόν τον κάλο τον έχουν οι Ιάπωνες (μόνο), δεν διορθώνουν τα προβλήματα.
Μετά εμφανίστηκε ο Boano και το έκανε αντιπαθητικό. Μετά ήρθε και ο Tarres και από αντιπαθητικό μετέτρεψε το Tenere σε μισητό...
Τώρα είπε να βγάλει μια δεύτερη επιλογή-ξεχωριστή-ανθεςπάρτηνανδεθεςπαρετομικρό για να έχει μάλλον περισσότερη τουριστάδικη χρήση. Πάλι σκατά τα έκαναν οι Γαλλο-Ιάπωνες, ας έμεναν σε αυτό που υπήρχε, έτσι και αλλιώς...
Μετά καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι το καλύτερο όλων πάντα ήταν, είναι και θα είναι το 690, αρκεί... να μη του έλειπε ο ένας κύλινδρος, να ήθελε μόνο λάδια ξύδια στο σέρβις και να είχε μια κάποια καλύτερη ταξιδιωτική ικανότητα στην άσφαλτο... α ναι ξέχασα και να μη χρειάζεται να επισκευαστεί ο υδραυλικός συμπλέκτης από το 2008 μέχρι το 2020 σε κάθε νέα γενιά (μεγάλο πράμα να σέβεται τις παραδόσεις της μια εταιρεία).

Βγάλε άκρη... Yamaha.
 
Τελευταία επεξεργασία:

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Και όχι μόνο Αμερική, αλλά και Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία, Νότιος Αφρική, Καναδάς..... γενικά έχει πέραση η φάση Adventure και ο αγορές εκεί είναι τεράστιες.

Πρόσφατα είδα το event που διοργάνωσε η ΚΤΜ στην Αυστραλία, λάβανε μέρος καμία 200αρια άτομα, όλοι με high end μηχανακια και εξοπλισμούς από μεγάλες εταιρίες....όπου και να κοιτούσες έβλεπες μοτοσυκλετιστική χλιδή.. δε νομίζω κάνεις από δαύτους να ψωνίζει από Ali express

Δεν συμφωνω. Ειδικά Αμερική και Καναδα οι αγορα είναι μικρότερη από της Ευρώπης.

Edit : Industry Insider: Global 2021 Motorcycle Sales Figures
 
Τελευταία επεξεργασία:

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Αυτο το τελευταίο δεν το καταλαβα. Μπορείς να το αναλύσεις λίγο?
Εδώ στην Ελλάδα έχουμε ένα μεγάλο κακό. Να κρίνουμε εξ' ιδίων τα αλλότρια. Τι εννοώ. Είμαστε μια χώρα τέΖα στο χώμα, πας Πάρνηθα σε πέντε λεπτά, Ανάβυσσο, Πελ/νησο, όπου θες. Αυτό ΔΕΝ γίνεται σε άλλες χώρες που πουλάνε μεγάλα νούμερα μοτοσυκλέτας. Μην κοιτάμε οι δέκα φανατικοί που γράφουμε στα φόρουμ. Οι 1000 που το αγοράζουν, οι 10.000, οι 50.000, οι όσοι τέλος πάντων, είναι το πρωί στην δουλειά τους και το βράδυ βόλτα στην καφετέρια, βόλτα στην πόλη κλπ. Δεν κάθονται να γράψουν γιατί το πάνε για σέρβις και πληρώνουν κλπ κλπ κλπ.
Υπάρχουν λοιπόν άνθρωποι που θέλουν κάτι με λιγότερη βενζίνη, πιο ελαφρύ (Τ7 - τώρα) γιατί δεν μένουν στην Αυστραλία που έχει μια Ελλάδα (και κοντά 50.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα παραπάνω...) έρημο. 180.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα είναι η Simpson (πραγματικό νουμερο). Εκεί έχει Safari tanks. Δεν έχει Acerbis, δεν έχει ''λίγο πιο ελαφρύ...'' και ''δεν μπορώ να το σηκώσω'' .

Για τα άλλα που αναφέρονται, περι ορέξεως κολοκυθόπιτα. Προφανώς.
Και προφανώς και μου είναι αδιάφορο αν βγάλει και τρίτο βέρσιον, με στρΗΤ ζάντες και το κατεβάσει και Σέρρες να σπάσει τα χρονόμετρα με τούρμπο.
Σχολιάζουμε, την γνώμη μας λέμε, για το πως κοινούνται οι εταιρίες, και κατ' εμέ, είναι ΠΑΡΑ πολύ ενδιαφέρον να βλέπεις την κίνηση αυτή απο την Ιαπωνέζικη μεριά και απο την Ευρωπαϊκή.
Ο Αυστριακός το λέει rally και έχει αναρτήσεις, χρώμα κλπ κλπ, ο Ιάπωνας το λέει Adventure/Raid ¨οπως θέλει τέλος πάντων και το κάνει τελείως άλλο.
Δεν πιστεύω ότι λέει κανείς ότι είναι κακό. Εξ ἀλλου κακό είναι κι ενα Rally για να πηγαίνεις στην δουλειά σου Κολιάτσου Παγκράτι.
Προσπαθούμε να βρούμε μία μοτοσυκλέτα που θα τα κάνει όλα, εδώ και χρόνια και το Τ700 ήταν (και είναι) απίστευτα κοντά. α-πι-στε-υτα. Με λίγες αλλαγές είναι ιδανικό για όλα. Τσέπη, κλπ κλπ κλπ. Το Raid ή όπως θα το πουν τέλος πάντων, είναι πιο μακριά. Ας το κάνει ο όποιος το πάρει λάστιχο και ας κερδίσει και 5 Αφρικές. Και το 1200 έχει τρέξει Eco Race. Δεν το κάνει ιδανικό μηχανάκι. Ούτε τα βουνά, ούτε τα trial κάνουν την ιδανική μοτοσυκλέτα. Εξαρτάται (νομίζω) τι θέλει ο καθένας και πως βλέπει την ιδανική μοτοσυκλέτα παιδιά. Ναι, ένα δικύλινδρο 690 θα ήταν πολύ καλό για την χώ-ρα μας. Αλλά και όλοι οι τρελοί να το αγοράσουν, πάλι δεν θα το φτιάξει κανείς.
Η Γιαμάχα δεν έχει να σκεφτεί κάτι. Το Τ700 πουλάει τρελά νούμερα σε σχέση με το 790. Καμία επαφή το ένα με το άλλο. Αρα δεν έχει να ακούσει ''δεν έχει ηλεκτρονικά'' γιατί ένας λόγος που πουλάει είναι ΚΑΙ αυτός. Ούτε να ακούσει ''δεν παίρνει δικάβαλο'' γιατί ένας λόγος που πουλάει είναι ΚΑΙ αυτός. (ξαναλέω, μην κοιτάμε Ελλάδα).

Και ρωτάει ας πούμε κάποιος απο το ΜάρκετινγΚ: Μέχρι πόσα χρήματα θα δίνατε για το τέλειο μηχανάκι Adventure? Μιλάμε για το τέλειο. Μικρά, μεγάλα τεπόζιτα, αφαιρούμενα, προστασία, χωρίς πολλά ηλεκτρονικά, να ταξιδεύει με 120-140, να να να . Βάλτε μία τιμή. Μετά θα δούμε ότι πιθανότατα το έργο δεν παίζει και ή πρέπει να αφαιρέσουμε κάτι, ή να ανεβάσουμε την αρχική τιμή που είπαμε. Είναι πολύ δύσκολη η εξίσωση...
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Στην αρχή δεν πιστεύανε ότι θα βγει στα 200 κιλά γεμάτο.
Μετά δε πιστεύανε ότι θα έχει χωμάτινες ικανότητες και ότι το όλον πρότζεκτ θα καταλήξει σε μια μούφα που θα στοιχίζει 13-14.000.
Μετά ειπώθηκε, γράφτηκε, αναφέρθηκε δεκάδες φορές το "αν είναι έτσι όπως το παρουσιάζουν και στοιχίζει στα 9 με 10 χιλιάρικα το πήρα εχθές".
Όταν παρουσιάστηκε στα 10 χιλιάρικα όμως... ήταν ακριβό τελικά γιατί δεν είχε τραξιοκοντρολ.
Μετά η έκδοση rally με πράγματα που βάζει το 70% των αγοραστών στα 12 χιλιάρικα ήταν πάλι ακριβή και στις συγκρίσεις ξεχνούσαν την απλή έκδοση και έπαιρναν ως μέτρο σύγκρισης το ακριβότερο...
Όταν τελικά παρουσιάστηκε η λεπτή σιλουέτα = problem, δεν ήταν κατάλληλο για δικάβαλα "φορτωμένα" ταξίδια (πάρε GS φίλε, έστω και μεταχείρω).
Μετά επειδή ήταν λεπτοκαμωμένο και αλαφρή... σκέφθηκαν να του βάλουν κάγκελα, τριπλέτες, μπαγκαζιέρες για να γίνει όπως πρέπει (γιατί δεν ήθελε να πάρει GS).
Μετά ανακαλύψαν ότι το μοτέρ των 5λίτρων/100χλμ έχει μικρό ντεπόζιτο στα 16 λίτρα, γιατί μόνο 250-300 χλμ αυτονομίας δεν τα λες και πολλά.
Μετά είπαν πως με το τεράστιο ντεπόζιτο που έχει ανεβάζει ψηλά το κέντρο βάρους.
Μετά η μηχανή των 205 κιλών με τίγκα το ντεπόζιτο ήταν ασήκωτη (γιατί προφανώς όλες οι άλλες ήταν πίπουλα).
Η μεγάλη δικαίωση όλων των φανατικών "υποστηρικτών ήρθε όταν... "να ρε, όταν πέσει βρίσκει η εξάτμιση μαλακία on/off έβγαλε η Yamaha". Βέβαια αυτόν τον κάλο τον έχουν οι Ιάπωνες (μόνο), δεν διορθώνουν τα προβλήματα.
Μετά εμφανίστηκε ο Boano και το έκανε αντιπαθητικό. Μετά ήρθε και ο Tarres και από αντιπαθητικό μετέτρεψε το Tenere σε μισητό...
Τώρα είπε να βγάλει μια δεύτερη επιλογή-ξεχωριστή-ανθεςπάρτηνανδεθεςπαρετομικρό για να έχει μάλλον περισσότερη τουριστάδικη χρήση. Πάλι σκατά τα έκαναν οι Γαλλο-Ιάπωνες, ας έμεναν σε αυτό που υπήρχε, έτσι και αλλιώς...
Μετά καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι το καλύτερο όλων πάντα ήταν, είναι και θα είναι το 690, αρκεί... να μη του έλειπε ο ένας κύλινδρος, να ήθελε μόνο λάδια ξύδια στο σέρβις και να είχε μια κάποια καλύτερη ταξιδιωτική ικανότητα στην άσφαλτο... α ναι ξέχασα και να μη χρειάζεται να επισκευαστεί ο υδραυλικός συμπλέκτης από το 2008 μέχρι το 2020 σε κάθε νέα γενιά (μεγάλο πράμα να σέβεται τις παραδόσεις της μια εταιρεία).

Βγάλε άκρη... Yamaha.
:hlb:

:yew:
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Εδώ στην Ελλάδα έχουμε ένα μεγάλο κακό. Να κρίνουμε εξ' ιδίων τα αλλότρια. Τι εννοώ. Είμαστε μια χώρα τέΖα στο χώμα, πας Πάρνηθα σε πέντε λεπτά, Ανάβυσσο, Πελ/νησο, όπου θες. Αυτό ΔΕΝ γίνεται σε άλλες χώρες που πουλάνε μεγάλα νούμερα μοτοσυκλέτας. Μην κοιτάμε οι δέκα φανατικοί που γράφουμε στα φόρουμ. Οι 1000 που το αγοράζουν, οι 10.000, οι 50.000, οι όσοι τέλος πάντων, είναι το πρωί στην δουλειά τους και το βράδυ βόλτα στην καφετέρια, βόλτα στην πόλη κλπ. Δεν κάθονται να γράψουν γιατί το πάνε για σέρβις και πληρώνουν κλπ κλπ κλπ.
Υπάρχουν λοιπόν άνθρωποι που θέλουν κάτι με λιγότερη βενζίνη, πιο ελαφρύ (Τ7 - τώρα) γιατί δεν μένουν στην Αυστραλία που έχει μια Ελλάδα (και κοντά 50.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα παραπάνω...) έρημο. 180.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα είναι η Simpson (πραγματικό νουμερο). Εκεί έχει Safari tanks. Δεν έχει Acerbis, δεν έχει ''λίγο πιο ελαφρύ...'' και ''δεν μπορώ να το σηκώσω'' .

Για τα άλλα που αναφέρονται, περι ορέξεως κολοκυθόπιτα. Προφανώς.
Και προφανώς και μου είναι αδιάφορο αν βγάλει και τρίτο βέρσιον, με στρΗΤ ζάντες και το κατεβάσει και Σέρρες να σπάσει τα χρονόμετρα με τούρμπο.
Σχολιάζουμε, την γνώμη μας λέμε, για το πως κοινούνται οι εταιρίες, και κατ' εμέ, είναι ΠΑΡΑ πολύ ενδιαφέρον να βλέπεις την κίνηση αυτή απο την Ιαπωνέζικη μεριά και απο την Ευρωπαϊκή.
Ο Αυστριακός το λέει rally και έχει αναρτήσεις, χρώμα κλπ κλπ, ο Ιάπωνας το λέει Adventure/Raid ¨οπως θέλει τέλος πάντων και το κάνει τελείως άλλο.
Δεν πιστεύω ότι λέει κανείς ότι είναι κακό. Εξ ἀλλου κακό είναι κι ενα Rally για να πηγαίνεις στην δουλειά σου Κολιάτσου Παγκράτι.
Προσπαθούμε να βρούμε μία μοτοσυκλέτα που θα τα κάνει όλα, εδώ και χρόνια και το Τ700 ήταν (και είναι) απίστευτα κοντά. α-πι-στε-υτα. Με λίγες αλλαγές είναι ιδανικό για όλα. Τσέπη, κλπ κλπ κλπ. Το Raid ή όπως θα το πουν τέλος πάντων, είναι πιο μακριά. Ας το κάνει ο όποιος το πάρει λάστιχο και ας κερδίσει και 5 Αφρικές. Και το 1200 έχει τρέξει Eco Race. Δεν το κάνει ιδανικό μηχανάκι. Ούτε τα βουνά, ούτε τα trial κάνουν την ιδανική μοτοσυκλέτα. Εξαρτάται (νομίζω) τι θέλει ο καθένας και πως βλέπει την ιδανική μοτοσυκλέτα παιδιά. Ναι, ένα δικύλινδρο 690 θα ήταν πολύ καλό για την χώ-ρα μας. Αλλά και όλοι οι τρελοί να το αγοράσουν, πάλι δεν θα το φτιάξει κανείς.
Η Γιαμάχα δεν έχει να σκεφτεί κάτι. Το Τ700 πουλάει τρελά νούμερα σε σχέση με το 790. Καμία επαφή το ένα με το άλλο. Αρα δεν έχει να ακούσει ''δεν έχει ηλεκτρονικά'' γιατί ένας λόγος που πουλάει είναι ΚΑΙ αυτός. Ούτε να ακούσει ''δεν παίρνει δικάβαλο'' γιατί ένας λόγος που πουλάει είναι ΚΑΙ αυτός. (ξαναλέω, μην κοιτάμε Ελλάδα).

Και ρωτάει ας πούμε κάποιος απο το ΜάρκετινγΚ: Μέχρι πόσα χρήματα θα δίνατε για το τέλειο μηχανάκι Adventure? Μιλάμε για το τέλειο. Μικρά, μεγάλα τεπόζιτα, αφαιρούμενα, προστασία, χωρίς πολλά ηλεκτρονικά, να ταξιδεύει με 120-140, να να να . Βάλτε μία τιμή. Μετά θα δούμε ότι πιθανότατα το έργο δεν παίζει και ή πρέπει να αφαιρέσουμε κάτι, ή να ανεβάσουμε την αρχική τιμή που είπαμε. Είναι πολύ δύσκολη η εξίσωση...
Ευχαριστώ για την διευκρινιση.
Κρίνοντας από τα νούμερα πωλήσεων σε 2 χώρες ( Γερμανια και Γαλλία ) αυτό που λες λεχει βάση. Παρόλα αυτά και κοιτώντας τι πουλάει πιο πολύ για το 2021 θα έλεγα ότι η αντβ αγορά οπως την συζητάμε εδώ είναι τελικά πολύ μικρη.

Motorradneuzulassungen 2021: Mehr Verlierer als Gewinner

 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Για το 2021 οι πωλήσεις του Tenere 700 έκλεισαν στα 120 τεμάχια.

Εδώ να πω πως το X-ADV 750 πούλησε 156 τεμάχια.

Στη KTM τις καλύτερες επιδόσεις έπιασαν τα 390 DUKE και 390 ADV με 79 και 74 τεμάχια αντίστοιχα.

Από εδώ
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Η χώρα του σκούτερ και των gs.
Δεν έχει περάσει και λίγα η χώρα ρε Κώστα.
Επίσης στη Βορειοκεντρική Ευρώπη ο μοτοσυκλετισμός ήταν πάντοτε χόμπι, εδώ κάποτε ήταν βασικό μέσο μεταφοράς. Όσο ίσχυε αυτό είχαμε και τις ανάλογες πωλήσεις.
Άλλαξαν τα πράγματα και τείνει να γίνει και στη χώρα μας μόνο χόμπι -για όσους μπορούνε- οπότε λογικά τα σκούτερ ανέλαβαν το κομμάτι της μεταφοράς και προσαρμόστηκαν οι πωλήσεις στη πραγματική τους διάσταση, αυτή ενός μέσου που είναι πολύ ακριβό.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν έχει περάσει και λίγα η χώρα ρε Κώστα.
Επίσης στη Βορειοκεντρική Ευρώπη ο μοτοσυκλετισμός ήταν πάντοτε χόμπι, εδώ κάποτε ήταν βασικό μέσο μεταφοράς. Όσο ίσχυε αυτό είχαμε και τις ανάλογες πωλήσεις.
Άλλαξαν τα πράγματα και τείνει να γίνει και στη χώρα μας μόνο χόμπι -για όσους μπορούνε- οπότε λογικά τα σκούτερ ανέλαβαν το κομμάτι της μεταφοράς και προσαρμόστηκε η αγορά μας με τρόπο που προσάρμοσε τις πωλήσεις στη πραγματική διάσταση ενός μέσου που είναι πολύ ακριβό.
Είναι λογική η αύξηση στα σκούτερ, για την ευκολία στην χρήση βασικά, στην μόδα, αλλά και στο μεγάλο κυκλοφοριακο πρόβλημα τα τελευταία χρόνια στις πόλεις.
Μια χαρά πάνε τα πράγματα για τις εταιρείες πάντως.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Είναι λογική η αύξηση στα σκούτερ, για την ευκολία στην χρήση βασικά, στην μόδα, αλλά και στο μεγάλο κυκλοφοριακο πρόβλημα τα τελευταία χρόνια στις πόλεις.
Μια χαρά πάνε τα πράγματα για τις εταιρείες πάντως.
Δε ξέρω πραγματικά. Στην Ελλάδα οι επισκέψεις στις αντιπροσωπείες ήταν κάπως αποκαρδιωτικές. Μακάρι όμως.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δε ξέρω πραγματικά. Στην Ελλάδα οι επισκέψεις στις αντιπροσωπείες ήταν κάπως αποκαρδιωτικές. Μακάρι όμως.
Τα επίσημα νούμερα μιλάνε για 2000 μηχανάκια περισσότερα από το 2020, οπότε πρέπει να είναι ευχαριστημένοι.
Ζούμε πάντως μια εποχή τρομερής ποικιλίας σε όλες τις κατηγορίες.
Πραγματικά ευχάριστος πονοκέφαλος.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δε ξέρω πραγματικά. Στην Ελλάδα οι επισκέψεις στις αντιπροσωπείες ήταν κάπως αποκαρδιωτικές. Μακάρι όμως.
Ε ναι, γιατί με τόσους περιορισμούς και τρομολαγνεία από κάθε πλευρά, ανυπομονεί κάποιος να πάει να χαζέψει μηχανάκια στις αίθουσες και να τα πάρει για βόλΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ

Τώρα που είπαμε αντιπροσωπεία, έχω "ξεχάσει" ένα καλάθι στο μοτοδ1ρεκτ πόσο καιρό γιατί... ΠΟΥ θα τα βάλω τα μοτορούχα (και γενικότερα ρούχα και παπούτσια).


μανιακέ δεν είναι ακριβώς σκούτερ και gs, είναι πανάκριβα μεγασκούτερ και GS που σημαίνει ότι στον θάνατο πάει ο έλληνας με το μυαλό στον εντυπωσιασμό και την μεγάλη λάμπση του ήλιου του πράσινου, η ζωή μας όλη ένα τραγούδι τραπ "θέλω κότερα, ελικόπτερα και 2Χ1 οικόπεδα ουπς".
 
Top Bottom