Ο Παυλάκης λέει "What a pleasure ride this Yamaha Ténéré Raid Prototype" και εμείς θα λέμε "what a pain to lift up this Yamaha Ténéré Raid Prototype" με τα κιλά που θα πάρει.
Κάρχιες όταν πσονιζεται τα τσιεσαντβου το βάρος χάνετε και όου μάι γκοτ Ιτς σο ίζι φαμπιουλους φανταστικ με το ένα χέρι ακόμα και κομενάκι 40 κιλών ενάμισο μέτρο το'χει άνετα στο σωλήνα, το ταφεφτακοσα θα σας σπάσι τον σπόνδυλο και θα σας ρίξι την νεφραμιά.Ο Παυλάκης λέει "What a pleasure ride this Yamaha Ténéré Raid Prototype" και εμείς θα λέμε "what a pain to lift up this Yamaha Ténéré Raid Prototype" με τα κιλά που θα πάρει.
Παρεπιμπτόντως στο instagram βιντεο δείχνει ίδιο με αυτό αλλά έχει έξτρα τα πίσω ντεπόζιτα που το παρακάτω δεν έχει.
Αμα κάνεις ζουμ στην φωτογραφία φαίνονται άλλοι διακόπτες στο τιμόνι προφανώς για το νέο όργανο........αλλά φαίνεται και διαφορά στα καλάμια.....κάτι κυλινδρικά που έχει στην πάνω μεριά εκεί που τελειώνουν οι μπουκάλες στην τιμονόπλακα δεν ξέρω τι είναι.....σαν εξαερωτήρες φαντάζουν, αλλά μπορεί να είναι και ρυθμιστές.....για να δούμε είμαι περίεργος τι άλλο κάνανε εκτός από το ντεπόζιτο........Σταμπιλιζατέρι.
Απο τα 210 στα 225 είναι μικρη διαφορά. Και στις δυο περιπτώσεις θέλει να εισαι αρσηβαρίστας ή να έχεις ελικόπτερο μπακ-απ.Ο Παυλάκης λέει "What a pleasure ride this Yamaha Ténéré Raid Prototype" και εμείς θα λέμε "what a pain to lift up this Yamaha Ténéré Raid Prototype" με τα κιλά που θα πάρει.
Παρεπιμπτόντως στο instagram βιντεο δείχνει ίδιο με αυτό αλλά έχει έξτρα τα πίσω ντεπόζιτα που το παρακάτω δεν έχει.
Δεν είναι μόνο στην Ελλάδα πιο φθηνό, είναι σχεδόν παντού. Εκεί που είσαι με τους φόρους υπάρχει διαστρέβλωση μάλλον.Γιάννη κοιτάζεις την ελληνική αγορά που είναι μικρή. Πράγματι στην Ελλάδα το τενερε είναι αρκετά φτηνότερο από ΚΤΜ 790/890.
Αλλά σε άλλες χώρες όπως στη Σουηδία που ξέρω από πρώτο χέρι και υποθέτω πως σε άλλες χώρες ισχύει το ίδιο, η τιμή του Τενερε 700 με το 890 είναι παραπλήσιες (ΟΚ, 14.000 euro το Τενερε, 14 το απλό 890 και 15 το 890R, αν κάποιος θέλει το R θα τα δώσει τα 15, αν πας στα 14 τι 14 τι 15).
Εγώ αυτό που βλέπω στο δρόμο και στα τοπικά γκρουπάκια φεισμπουκ και φόρουμς είναι πολλά Τενερε 700.
Πως έβλεπα παλιότερα μόνο GS, τώρα βλέπω μόνο Τενερε. Άρα με απλή λογική κάτι κάνει καλά η yamaha.
Θέλω να καταλήξω πως η yamaha αποκλείεται να βασίζει τα πλάνα της στην ελληνική αγορά.