Yamaha T7 Tenere

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Τράτζικ η εμφάνιση, ακόμη πιο τράτζικ η τιμή.
Δε μπορώ με τίποτα να δεχθώ τη προσπάθεια να φέρεις σε ρετρό μορφή μια εξ' αρχής επιτυχημένη εμφανισιακά μοτοσυκλέτα, πόσο μάλλον όταν συνδέεις εντελώς άστοχα στοιχεία όπως είναι ένα τέτοιο ντεπόζιτο/fairing με μια μάσκα enduro. Αν ξήλωναν τα πλάγια fairing και έμπαινε μια ειδικά κατασκευασμένη προσθήκη που θα στρογγύλευε το ψευδοντεπόζιτο κάτι θα γινόταν. Προφανώς ο σύγχρονος σχεδιασμός της μοτοσυκλέτας σε συνδυασμό με ένα τέτοιο μακρόστενο κινητήρα δε βοηθάει. Αν δεν είναι εφικτό φίλοι μου Γάλλοι... αφήστε το στην ησυχία του.
Και μια γενική συμβουλή, το διαφορετικό δεν είναι σώνει και καλά όμορφο, το διαφορετικό δεν είναι σώνει και καλά πιο σωστό, το διαφορετικό δεν είναι σώνει και καλά πιο εργονομικό, τέλος δεν είναι σώνει και καλά καλύτερο. Είναι πολύ δύσκολη άσκηση να καταφέρεις να κάνεις την "διαφορά".

Jesus Christ... :wacky:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Νταξ μια χαρά είναι. Και όχι επειδή είμαι Γαλλος σωβινιστής :ha. Το πρόβλημα δεν είναι η ρετροποιήση. Είναι η τιμή. Και δεν δίνουν ούτε πληροφορίες για υλικά, ούτε περισσότερες φωτό. Ασε που με 3k πέρνεις το original και κρατας τα μουτρα του τενεκε οπως είναι.
Αν μπορείς να μου βρεις μια σύνδεση του Α με το Β (εκτός από το χρώμα) θα πω κι εγώ μια χαρά είναι. Αν βγάλω από την εξίσωση το κλασικό Tenere και σκεφθώ με ανοιχτό μυαλό για ένα ανεξάρτητο σχέδιο retro δε μπορώ να συνδέσω κανένα κομμάτι της με κάποιο άλλο.



Ρετροποίηση σύγχρονης μηχανής έκανε η Yamaha και άσχετα από το γεγονός πως εμένα δε μου αρέσει όπως έχει τοποθετηθεί η ρίγα στα εμπρός καπάκια, η συνταγή είναι σωστή γιατί ακριβώς δε πειράζει τίποτα. Μια πινελιά αρκεί για να μεταφέρεις το ρετρό στοιχείο.

 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally





Μόνο η τιμή δεν μου άρεσε
Παρομοίως.
Στα δικά μου μάτια πάντα φαίνεται πολύ όμορφο και πραγματικά με ξυπνά κάποιες αναμνήσεις.
Άμα είχε και σέλα Βελέντζα ακόμα πιο καλα
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s





Μόνο η τιμή δεν μου άρεσε
Αυτο ειναι αλλη κουβεντα, να δωσεις 3000 ον τοπ οφ δε 11000 της αγορας για να έχεις το φαναρι του 500 ειναι για σαουδαραβες ξυστες...
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Mεγάλο ποζεροαίσχος.
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Yamaha Ténéré Raid 700 Breaks Cover in New Patents

Με λίγα λόγια, αυτά που ισχύουν είναι τα διπλά τεπόζιτα εμπρός, η σέλα που φτάνει πιο μπρόσθε, μεγαλύτερο φερινκ/ανεμοθώρακας, μεγαλύτερη ποδιά και φαρδύτεροι μαρσπιέδες
Φρένα, αναρτήσεις, εξάτμιση σε θέση της προκοπής, ψηλό φτερό, rekluse συμπλέκτης απ ότι φαίνεται τα ίδια
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Ωραίο φαίνεται!
Σε 10 χρόνια που θα μπορώ να το πάρω μεταχειρισμένο θα ευχαριστιεμαι να σουλατσαρω στο κέντρο και της Αθήνας και κάνα μακρινό ταξίδι μέχρι το Λουτράκι :ha
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO

Οι Γιαπωνεζοι το ειχανε ετοιμο το ντεποζιτο.....αλλά απο τσιγκουνια βάλανε το καρούμπαλο ανάμεσα στα πόδια.......τώρα το κάνανε διπλό σαν το 990 και το πουλάνε πιο ακριβα.....Το μόνο πράμα που ζηλεύω από το καινούργιο είναι το σχήμα του ντεπόζιτου που αφήνει την σέλα να ανέβει μέχρι το τιμόνι, όπως τα enduro μηχανάκια.....Θα δούμε εάν το ντεπόζιτο μπαίνει στα παλιά, αλλά επειδή θα θές και σέλα και διάφορα άλλα θα πάει ο κούκους αηδόνι φαντάζομαι.......
 
Τελευταία επεξεργασία:

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021

Οι Γιαπωνεζοι το ειχανε ετοιμο το ντεποζιτο.....αλλά απο τσιγκουνια βάλανε το καρούμπαλο ανάμεσα στα πόδια.......τώρα το κάνανε διπλό σαν το 990 και το πουλάνε πιο ακριβα.....Το μόνο πράμα που ζηλεύω από το καινούργιο είναι το σχήμα του ντεπόζιτου που αφήνει την σέλα να ανέβει μέχρι το τιμόνι, όπως τα enduro μηχανάκια.....Θα δούμε εάν το ντεπόζιτο μπαίνει στα παλιά, αλλά επειδή θα θές και σέλα και διάφορα άλλα θα πάει ο κούκους αηδόνι φαντάζομαι.......
Στην πρώτη φωτό είναι το prototype που χε παρουσιαστεί το 16
Edit* Τώρα είδα ότι πρόσθεσες κείμενο.
Εαν θες ντε και καλά περισσότερη αυτονομία βάζεις το acerbis με ενα 400αρι.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Στην πρώτη φωτό είναι το prototype που χε παρουσιαστεί το 16
Αυτό λέω.....το ντεπόζιτο αυτό άμα δεις είναι το ίδιο σχεδόν στο προφίλ με το καινούργιο.......Γιατί δεν βάλανε από την αρχή αυτό το ντεπόζιτο αλλά βάλανε την άλλη την αηδία που έχει τώρα.....Εκτός από ομορφιά είναι και οδηγικά σημαντικό να βάζεις το σώμα πιο μπροστά στο τιμόνι χωρίς να βρίσκει η κοιλούμπα στο ρεζερβουαρ....Να βάζανε αυτό το σχέδιο έστω και με 15λίτρα δεν μας νοιάζει
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Η εξάτμιση έμεινε εκει που ήτανε πάντως..
H Ιάπωνες αν δεν κάνουν 2-3 μ@λακίες σε κάθε μηχανάκι τους, όσο καλό κι αν είναι, δεν μπορούν-το έχουν για κακό...
 
Top Bottom