Έχω καβαλήσει το RS.
Μια έκδοση ήταν... Ίδια 100% με το Fazer και η άλλη μάλλον είχε χαμηλή σέλα και ήταν 100% μπούρδα.
Η επιλογή υπήρχε και τότε που ψώνισα. Δεν είναι το σωστό μηχανάκι, είναι οκ να υπάρχει γενικά σε ένα γκαράζ.
Το XR είναι... Ευτυχώς και δυστυχώς τόσο τέλειο που δεν υπάρχει αντικατάσταση με άλλο. Αλλά μου αρέσουν πολλά, οπότε συνεχώς κοιτάζω και αλλού, χωρίς κάτι να με έχει πείσει ότι αξίζει την αλλαγή.
Το 950 ας πούμε θα το άλλαζα με το Tuareg θεωρητικά.
Τώρα που το πρόσεξα και αυτό... Τα όρια της μοτοσυκλέτας είναι πολύ μακριά από αυτό που νιώθω άνετα να κάνω στο δρόμο. Η τυχαία λακκούβα, το χαλικακι, η αλλαγή ασφάλτου με σκαλοπάτι μέσα στην στροφή, ο "πάω με 20 για να είναι ασφαλές", ο "να μια ωραία πεταλούδα για το ινσταγκραμ να σταματήσω", ο λοκαλ "δικό μου το χωριό δικά μου και τα δύο ρεύματα" και γενικά κάθε τι παρόμοιο με αποτρέπει από το όριο. Λέει ο δάσκαλος πουτ δε κότα ντάουν αλλά η πιο ωραία βόλτα είναι η επόμενη. Πιθανά αν πάρω μπότες, γάντια και βρω όρεξη για τρακ ντέι να το πιέσω εκτός ζώνης "άνεσης".