-ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ- Εξοπλισμός αναβάτη για Off-Road/Adventure

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Με αφορμή το ποστ του Τάσου 2wheeler και το βιντεάκι με την άσχημη πτώση με τον φίλο του με το Transalp είναι μια ευκαιρία να θυμηθούμε ή να μορφωθούμε λίγο οι πιο φρέσκοι πόσο πραγματικά σημαντικό είναι να ντυνόμαστε σωστά σε προστατευτικό εξοπλισμό για το βουνό για να ξημερώσει μια καλή δευτέρα χωρίς τραυματισμούς αν γίνεται...


ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΛΑΘΟΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ

Υπάρχει η λάθος αντίληψη πώς το Enduro, το MX με την χωμάτινη βόλτα επειδή διαφέρουν σε ένταση και ρίσκα απαιτούν και πιο χαλαρή προσέγγιση στον εξοπλισμό απο τον αναβάτη. Δεν υπάρχει πιο λάθος προσέγγιση για να προκαλέσουμε έναν τραυματισμό φορώντας λάθος εξοπλισμό προκρίνοντας περισσότερο την άνεση εις βάρος της ασφάλειας. Ειδικά αν αναλογιστούμε πως στο Enduro και το MX τα μηχανάκια ζυγίζουν 100-120 κιλά ενώ εμείς πολλες φορές παλεύουμε με θηρία 180-200-220-240 κιλά που ανα πάσα στιγμή μπορούν να βρεθουν επάνω μας ή να μας εγκλωβίσουν σε μια πτώση. Πάμε τώρα να δούμε ένα ένα τα κεφάλαια του εξοπλισμού:

ΚΕΦΑΛΑΙΟ (1):ΜΠΟΤΕΣ (150-650€)

Είναι σίγουρο πως πάνω απο τους μισούς πάνε στο βουνό με λάθος μπότες. Για κάποιο λόγο οι εταιρείες πήγαν και ονόμασαν μποτες μισοασφάλτινες σαν ΄΄adventure΄΄ και ο κόσμος πάει και τις αγοράζει για να κάνει χώμα. Τρανό παράδειγμά μπότες όπως:

FORMA ADVENTURE


Αυτές οι μπότες απο τις ίδιες τις εταιρείες αναφέρονται ως ασφάλτινες στα μικρά γράμματα και είναι άντε άμα κάνεις καμιά διέλευση σε χώμα. Δεν προσφέρουν ικανοποιητική στήριξη σε αστράγαλο, κνήμες, κουντεπιέ κλπ κλπ. Για να μην μακρυγορώ μπορείτε να δείτε αυτό το πολύ χρήσιμο βίντεο που αναλύσει ακριβώς αυτό το πρόβλημα με τις μποτες αυτού του είδους.


Για το βουνό σε Adventure Μποτα το κάτω άκρο και το όριο ας πούμε πως είναι μια SIDI adventure που ας πουμε πως οριακά προσφέρει μια ανεκτή προστασία και πάλι όμως με ελλείψεις. Ο κόσμος την προτιμάει επειδή έχει και μεμβράνη Goretex και προσφέρει και αδιαβροχοποίηση κατανοητό.

Αν θέλουμε όμως να είμαστε απολυτα σωστοί πρέπει να πάμε σε μποτα Enduro-MX. Μοντέλα όπως:

-Alpinestars tech7/tech10
-Gaerne endurance enduro (αν δε θέλουμε να πάμε σε SG12/SG22
-leatt 4.5, 5.5
-Sidi Crossfire 3
κλπ

Αν δε μπορούμε να πάμε τόσο ψηλά σε κοστολόγια τότε με 180-200€ να πάμε σε μπότα όπως Gaerne GX-1 ή παρόμοια εισαγωγικά μοντέλα των εταιρειών. Ένα θέμα είναι η σόλα. Να προτιμήσουμε για τη χρήση μας μποτες με σόλα για Enduro αν γίνεται και όχι Motocross που είναι πιο λεία για αυτή τη χρήση που δεν χρειάζεται να προσφέρει στήριξη στα σταματήματα.

Τέλος ένα θέμα είναι η αδιαβροχοποίηση. Σου λέει μποτα ταξιδιου θα φάω και βροχή. Οκ. Είτε παίρνεις μια μποτα όπως η Alpinestars tech 7 Drystar με μεμβράνη είτε πας σε καποια κάλτσα αδιαβροχη με μεμβράνη για πιο βροχερές μέρες. Υπάρχουν για αυτή τη χρήση. Εγώ είμαι σε αυτή την επιλογή επειδή η μεμβράνη η μόνιμη εμποδίζει και την σωστή αναπνοή του ποδιού όπως και να χει τους πιο ζεστούς μήνες για να μην έχω 2 μποτες.





ΚΕΦΑΛΑΙΟ (2): ΕΠΙΓΟΝΑΤΙΔΕΣ (40-600€)

Δυσκολεύομαι να πιστέψω πως πάει κάποιος βουνό και εμπιστεύεται απλές προστασίες σε ένα παντελόνι ή πως δεν φοράει καθόλου επιγονατίδες. Αυτά εννοούνται πιστεύω.

Στο θέμα επιγονατίδα μπαίνουν μέσα και ιατρικά θέματα και δεν έχω πλήρη άποψη. Δηλαδή αν κάποιος έχει περάσει στο παρελθόν προβληματα όπως χιαστούς, μηνίσκους υποθέτω πώς έχει ψαχτεί αρκετά ιατρικά να προστατεψει τον εαυτό του σε τέτοιες συνθήκες.

Εγώ προσωπικά χρησιμοποιώ απλές σχετικά επιγονατίδες Enduro της Acerbis. ξεκινάμε λοιπόν με κάτι τέτοιο




και μπορούμε να φτάσουμε μέχρι και σε πολύπλοκξες κατασκευες με στήριξη νάρθηκα. Εδώ οι απόψεις διιστανται αν μια τόσο εξειδικευμένη επιγονατίδα χρειάζεται ειδικά αν κάποιος δεν έχει πρόβλημα και πόσο περιορίζει τις κινήσεις και αν τελικά σε ένα χτύπημα μεταφέρει έναν τραυματισμό πιο πάνω με την ακαμψία που έχει. Ας μιλήσουν οι πιο ειδικοί σε αυτό. Εγώ παίζω στην πρωτη κατηγορία. Προσοχή να συνδιάζονται σωστά με την μπότα που έχουμε και να χωράνε και να είναι μέσα απο το παντελόνι για σταθερότητα.






ΚΕΦΑΛΑΙΟ (3): IMPACT SHORTS (30-120€)

Την ώρα που τρώμε τη σαβούρα και βροντάμε κάτω μπορεί να έχει χαλίκι, φυτευτή πέτρα, κλαδιά κλπ. Κάποια παντελόνια Adventure ή Enduro έχουν κάποιες (συνήθως στοιχειώδεις) προστασίες αλλά είναι πολύ καλύτερα να φοράμε ένα τέτοιο σορτς με προστασίες για τα πόδια μας και τους γοφούς. Δεν είναι πολύ ακριβά και επιπλέον συνήθως προσφέρουν και μια έξτρα άνεση με μαξιλαράκι και στα οπίσθια!





ΚΕΦΑΛΑΙΟ (4): ΖΩΝΗ ΜΕΣΗΣ (30-70€)

Αυτή ουσιαστικά αποτελεί μια υποκατηγορία καθώς πολλοί θώρακες ολοκληρωμένοι κατεβαίνουν σαν προστασία μέχρι χαμηλά και έχουνζώνη και για τη μέση. Αν κάποιος όμως προτιμάει κάποια light MX προστασία ή ένα μπουφάν με προστασίες (εγώ δεν το προτείνω) τότε ένα καλό συμπλήρωμα είναι μια χώνη μέσης που προστατευει χαμηλά και επιπλέον στηρίζει στις πολλες ωρες πάνω στη μηχανή την μέση μας για άνεση.




ΚΕΦΑΛΑΙΟ (5): ΘΩΡΑΚΑΣ-ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΟΡΜΟΥ (100-400€)

Όπως ανέφερα πιο πριν κάποιοι προτιμούν ένα σετ Adventure στολής που έχει και προστασίες. Με κύριο μενού το μπουφάν. Προσωπικά πιστευω πως αν μπαίνεις χώμα θες ένα σωστό ολοκκληρωμένο θώρακα κατα προτίμηση με προστασίες level 2. Εγώ χρησιμοποιώ χρόνια Enduro Μπουφάν και παντελόνι και όχι ενσωματωμένες προστασίες. Εξάλλου έτσι δεν χρειάζεται να πληρώσεις και πανάκριβα μπουφαν και παντελόνια αν και εκεί είναι θέμα προτιμήσεων και του είδους του ταξιδιού που θα κάνουμε. Δεν θα μπω στην κουβέντα Rally/Expedition στολή. Δεν είχα ποτέ, δεν ξέρω κιόλας. Αν κάποιος έχει εμπειρία στο θέμα ας τοποθετηθεί.

Η προστασία πάντως στον κορμό, πλευρά, θώρακας, σπονδυλική στήλη είναι μαζί με το κεφάλι το Α και το Ω.

Εγώ αν έχω κάτι να πω απο προσωπική εμπειρία είναι πως όταν έσκασα κάτω ειδικά με μια φορά με ένα 450 EXC που είχα απο αλματάκι βρόντηξα πάνω στα πλευρά μου. Φορούσα ένα MX θώρακα με μηδέν προστασία πλευρά.

Συνεπως η πρόταση μου είναι να μην επαναπαυόμαστε αν γίνεται με light προστασίες τύπου



Κάτι που να καλύπτει σωστά και πλατη και θώρακα και πλευρά είναι το σωστό στη στραβη να μην πονάμε μετά μήνες (όπως εγώ που έμαθα με το δύσκολο)

Κάτι τέτοιο που είναι πολύ μελετημένο και άνετο




Ή για καλύυερους αερισμούς και πιο ζεστές μέρες κάτι τέτοιο μαζί με μια καλή επιαγκωνίδα





ΚΕΦΑΛΑΙΟ (6): ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΥΧΕΝΑ, ΛΑΙΜΟΥ, ΚΛΕΙΔΑΣ (30-400€)

Αυτού του είδους οι προστασίες σίγουρα είναι πιο αναγκαίες σε Enduro-MX αλλά αυτό δε σημαίνει πως ο καθένας μπορεί ή θέλει να ανεβάζει το επίπεδο ασφάλειας του ή επιπλέον μπορεί να έχει παλιότερο τραυματισμό σε κλειδα ή αυχένα και χρειάζεται μια καλύτερη στήριξη.

Οι βασικές Enduro προστασίες έιναι τετοιου τύπου



και φυσικά τα τελευταία χρόνια με λύσεις που ήρθαν απο τους αγώνες περάσαμε σε εξεζητημένες λύσεις



Σταδιακά έβγαλαν και πολλες εταιρείες και έχουν πέσει και οι τιμές.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ (7): ΚΡΑΝΟΣ (80-880€)

Εδώ δεν ε΄χουμε να πουμε κάτι πέρα του ότι υπάρχουν προτάσεις για όλα τα βαλάντια και τα γουστα.

Πιο πολύ υπο μορφή πρότασης για κράνος Adventure:

-καλός αερισμός
-μικρό βάρος
-δυνατότητα για Googles
-σωστη όσο γίνεται αεροδυναμική με το γείσο
-φασαρία στα χλμ

Δεν είναι εύκολο να τα έχεις πάντα όλα αλλά την σωστη εφαρμογή είναι σίγουρο πως πρέπει να την έχεις.

Προσωπικά για χώμα θα έκοβα λεφτά απο ένα πολύ ακριβό κράνος εις όφελος του άλλου εξοπλισμού.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ (8): ΣΤΟΛΗ-ΓΑΝΤΙΑ (120-1200€)

Τώρα εδώ ο καθένας ανάλογα με την τσέπη του και τις ανάγκες του. Εγώ προτιμώ Enduro εξοπλισμό, άλλοι πάνε σε πιο Adventure. Μπορείς να πας μέχρι και KLIM Να δώσεις ένα διαμέρισμα, ότι πιστευει ο καθένας. Δεν είναι το βασικό στο θέμα μας εδώ βέβαια απο καθαρά θέμα προστασίας στο χώμα. Είναι ο πιο τεχνικος εξοπλισμός άνεσης και προστασίας ίσως απο την τριβή στην άσφαλτο.



Αντί συμπεράσματος: Δεν χρειάζεται να λέμε την αξία του εξοπλισμού. Ο καθένας ας κρίνει για τον εαυτό του. Απλά ενδεικτικά να πω πως για ένα πλήρη εξοπλισμό Enduro-Adventure απο πλευρά κοστολογίου κοιτάμε σε ένα (τεραστιο φυσικα) εύρος 600-4000€ ανάλογα βέβαια τί θέλει να ξοδέψει κάποιος και φυσικά πάντα σε τιμές καινούργιων.

Για μένα ρεαλιστικά με περίπου 1000€ μπορείς (σε καινούργια) να κάνεις ένα καλό εξοπλισμό Adventure-Enduro χωρίς εκπτώσεις εκεί που πρέπει ειδικά (μπότα-θώρακας). Αν δεν έχεις λεφτά πολλά για άλλα τουλάχιστον μποτα θωρακα πάρε καλά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Αν έπαιζε αυτό το βίντεο στο repeat σε μια οθόνη στα καταστήματα πάνω από τον εξοπλισμό Enduro, οι πωλήσεις θα ανέβαιναν σίγουρα 50% πάνω.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Συνεχίζουμε λοιπόν απο κάτω προς τα πάνω..

ΚΕΦΑΛΑΙΟ (2): ΕΠΙΓΟΝΑΤΙΔΕΣ (40-600€)

Δυσκολεύομαι να πιστέψω πως πάει κάποιος βουνό και εμπιστεύεται απλές προστασίες σε ένα παντελόνι ή πως δεν φοράει καθόλου επιγονατίδες. Αυτά εννοούνται πιστεύω.

Στο θέμα επιγονατίδα μπαίνουν μέσα και ιατρικά θέματα και δεν έχω πλήρη άποψη. Δηλαδή αν κάποιος έχει περάσει στο παρελθόν προβληματα όπως χιαστούς, μηνίσκους υποθέτω πώς έχει ψαχτεί αρκετά ιατρικά να προστατεψει τον εαυτό του σε τέτοιες συνθήκες.

Εγώ προσωπικά χρησιμοποιώ απλές σχετικά επιγονατίδες Enduro της Acerbis. ξεκινάμε λοιπόν με κάτι τέτοιο




και μπορούμε να φτάσουμε μέχρι και σε πολύπλοκξες κατασκευες με στήριξη νάρθηκα. Εδώ οι απόψεις διιστανται αν μια τόσο εξειδικευμένη επιγονατίδα χρειάζεται ειδικά αν κάποιος δεν έχει πρόβλημα και πόσο περιορίζει τις κινήσεις και αν τελικά σε ένα χτύπημα μεταφέρει έναν τραυματισμό πιο πάνω με την ακαμψία που έχει. Ας μιλήσουν οι πιο ειδικοί σε αυτό. Εγώ παίζω στην πρωτη κατηγορία. Προσοχή να συνδιάζονται σωστά με την μπότα που έχουμε και να χωράνε και να είναι μέσα απο το παντελόνι για σταθερότητα.


 
Τελευταία επεξεργασία:

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Εδώ οι απόψεις διιστανται αν μια τόσο εξειδικευμένη επιγονατίδα χρειάζεται ειδικά αν κάποιος δεν έχει πρόβλημα
Δυστυχώς η ιστορία αποδεικνύει πως όσο ''εξειδικευμένες'' είναι οι επιγονατίδες και όσο περισσότερο προσωποποιημένες, τόσο δυσκολότερο να πάθεις ζημιά.
Ναι, ένα κόστος γύρω στο 500άρικο είναι μεγάλο, όμως το πόσο εύκολο είναι να πάθεις ζημιά είναι σε απίστευτα μεγάλο ποσοστό.
Κι εγώ Βαγγέλη ένα Set σαν τις δικές σου χρησιμοποιώ, όμως ένας τραυματισμός φίλου από ένα εντελώς χαζό πέσιμο με κάνει να αναθεωρήσω την άποψη μου και να στραφώ σε κάτι εξειδικευμένο...

Από τις πιο γνωστές εταιρείες είναι η Asterisk ...



 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δυστυχώς η ιστορία αποδεικνύει πως όσο ''εξειδικευμένες'' είναι οι επιγονατίδες και όσο περισσότερο προσωποποιημένες, τόσο δυσκολότερο να πάθεις ζημιά.
Ναι, ένα κόστος γύρω στο 500άρικο είναι μεγάλο, όμως το πόσο εύκολο είναι να πάθεις ζημιά είναι σε απίστευτα μεγάλο ποσοστό.
Κι εγώ Βαγγέλη ένα Set σαν τις δικές σου χρησιμοποιώ, όμως ένας τραυματισμός φίλου από ένα εντελώς χαζό πέσιμο με κάνει να αναθεωρήσω την άποψη μου και να στραφώ σε κάτι εξειδικευμένο...

Από τις πιο γνωστές εταιρείες είναι η Asterisk ...



Σωστός, το ακούω. Για αυτό άνοιξα αυτό το θέμα Παντελή για να μοιραστούμε κιόλας γνώμες, γνώση και εμπειρία. Όποιος μπορεί να τοποθετηθεί στο θέμα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
ΚΕΦΑΛΑΙΟ (3): IMPACT SHORTS (30-120€)

Την ώρα που τρώμε τη σαβούρα και βροντάμε κάτω μπορεί να έχει χαλίκι, φυτευτή πέτρα, κλαδιά κλπ. Κάποια παντελόνια Adventure ή Enduro έχουν κάποιες (συνήθως στοιχειώδεις) προστασίες αλλά είναι πολύ καλύτερα να φοράμε ένα τέτοιο σορτς με προστασίες για τα πόδια μας και τους γοφούς. Δεν είναι πολύ ακριβά και επιπλέον συνήθως προσφέρουν και μια έξτρα άνεση με μαξιλαράκι και στα οπίσθια!

 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
ΚΕΦΑΛΑΙΟ (4): ΖΩΝΗ ΜΕΣΗΣ (30-70€)

Αυτή ουσιαστικά αποτελεί μια υποκατηγορία καθώς πολλοί θώρακες ολοκληρωμένοι κατεβαίνουν σαν προστασία μέχρι χαμηλά και έχουνζώνη και για τη μέση. Αν κάποιος όμως προτιμάει κάποια light MX προστασία ή ένα μπουφάν με προστασίες (εγώ δεν το προτείνω) τότε ένα καλό συμπλήρωμα είναι μια χώνη μέσης που προστατευει χαμηλά και επιπλέον στηρίζει στις πολλες ωρες πάνω στη μηχανή την μέση μας για άνεση.

 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Επίσης βοηθούν πολύ και οι διατάσεις κάθε μέρα για να έχουμε ανοίγματα και ευελιξία βοηθάει στις πτώσεις να μην πέφτουμε κάτω σαν κουραδεξ.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Επίσης βοηθούν πολύ και οι διατάσεις κάθε μέρα για να έχουμε ανοίγματα και ευελιξία βοηθάει στις πτώσεις να μην πέφτουμε κάτω σαν κουραδεξ.
Τώρα μάλιστα....
Και να μην τρώμε και κατανταμε κ@υραδες
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Δεν έχω τυχαία το ψευδώνυμο "Κομανέτσι"
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
ΚΕΦΑΛΑΙΟ (5): ΘΩΡΑΚΑΣ-ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΟΡΜΟΥ (100-400€)

Όπως ανέφερα πιο πριν κάποιοι προτιμούν ένα σετ Adventure στολής που έχει και προστασίες. Με κύριο μενού το μπουφάν. Προσωπικά πιστευω πως αν μπαίνεις χώμα θες ένα σωστό ολοκκληρωμένο θώρακα κατα προτίμηση με προστασίες level 2. Εγώ χρησιμοποιώ χρόνια Enduro Μπουφάν και παντελόνι και όχι ενσωματωμένες προστασίες. Εξάλλου έτσι δεν χρειάζεται να πληρώσεις και πανάκριβα μπουφαν και παντελόνια αν και εκεί είναι θέμα προτιμήσεων και του είδους του ταξιδιού που θα κάνουμε. Δεν θα μπω στην κουβέντα Rally/Expedition στολή. Δεν είχα ποτέ, δεν ξέρω κιόλας. Αν κάποιος έχει εμπειρία στο θέμα ας τοποθετηθεί.

Η προστασία πάντως στον κορμό, πλευρά, θώρακας, σπονδυλική στήλη είναι μαζί με το κεφάλι το Α και το Ω.

Εγώ αν έχω κάτι να πω απο προσωπική εμπειρία είναι πως όταν έσκασα κάτω ειδικά με μια φορά με ένα 450 EXC που είχα απο αλματάκι βρόντηξα πάνω στα πλευρά μου. Φορούσα ένα MX θώρακα με μηδέν προστασία πλευρά.

Συνεπως η πρόταση μου είναι να μην επαναπαυόμαστε αν γίνεται με light προστασίες τύπου



Κάτι που να καλύπτει σωστά και πλατη και θώρακα και πλευρά είναι το σωστό στη στραβη να μην πονάμε μετά μήνες (όπως εγώ που έμαθα με το δύσκολο)

Κάτι τέτοιο που είναι πολύ μελετημένο και άνετο



Ή για καλύυερους αερισμούς και πιο ζεστές μέρες κάτι τέτοιο μαζί με μια καλή επιαγκωνίδα

 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Υπερβολικά .... ένα μίνιμουμ εξοπλισμού είναι απαραίτητο αλλά όχι όλα αυτά για μία βόλτα με νορμάλ ρυθμό (όχι εντούρο).
Υπάρχει και η λύση να κάτσεις σπίτι !
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Υπερβολικά .... ένα μίνιμουμ εξοπλισμού είναι απαραίτητο αλλά όχι όλα αυτά για μία βόλτα με νορμάλ ρυθμό (όχι εντούρο).
Υπάρχει και η λύση να κάτσεις σπίτι !
Αυτό που λες περι νορμαλ ρυθμού δεν ισχυεί. Ορισμένοι τραυματισμοί μπορούν να γίνουν με πολύ μικρες ταχύτητες, ανεξάρτητα αν νομίζουμε οτι πάμε αργά ή γρήγορα. Είμαι σίγουρος ότι μπορούν να το πιστοποιήσουν όσοι έχουν χτύπησει με χαμηλές ταχύτητες. Το ίδιο και εγώ.
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Συνεχίζουμε λοιπόν απο κάτω προς τα πάνω..

ΚΕΦΑΛΑΙΟ (2): ΕΠΙΓΟΝΑΤΙΔΕΣ (40-600€)

Δυσκολεύομαι να πιστέψω πως πάει κάποιος βουνό και εμπιστεύεται απλές προστασίες σε ένα παντελόνι ή πως δεν φοράει καθόλου επιγονατίδες. Αυτά εννοούνται πιστεύω.
...
... κι όμως υπάρχουν εκπαιδευτές off road, που δεν τις προτείνουν
και προτάσουν την προστασία από τα "καλά" παντελόνια 4ων εποχών...
Προσωπικά συντάσομαι με την άποψη του Παντελή/Padis, ανωτέρω.
/// Β

ΥΓ εν τω μεταξύ, όπως έχει χιλιοεπωθεί, η χρήση π λ ή ρ ο υ ς εξοπλισμού ασφαλείας μοτό, επιβάλλεται ακόμα και για μετακίνηση στο περίπτερο, πολλώ δε μάλλον για εκτός δρόμου...
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
... κι όμως υπάρχουν εκπαιδευτές off road, που δεν τις προτείνουν
και προτάσουν την προστασία από τα "καλά" παντελόνια 4ων εποχών...
Προσωπικά συντάσομαι με την άποψη του Παντελή/Padis, ανωτέρω.
/// Β

ΥΓ εν τω μεταξύ, όπως έχει χιλιοεπωθεί, η χρήση π λ ή ρ ο υ ς εξοπλισμού ασφαλείας μοτό, επιβάλλεται ακόμα και για μετακίνηση στο περίπτερο, πολλώ δε μάλλον για εκτός δρόμου...
Εγώ να σου πω τωρα προστασία ραμμένη πάνω σε ένα υφασμα που πάει και έρχεται δεν εμπιστεύομαι. ¨Εστω μια απλή καλή επιγονατίδα δεμένη πάνω στο πόδι σταθερή και με κάποια άρθρωση να είναι άνετη. Άσε που οι παντελονίσιες είναι μικρές. Δεν πιάνουν μέχρι ψηλά το γόνατο και χαμηλά προς το καλάμι.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Άσε που οι παντελονίσιες είναι μικρές. Δεν πιάνουν μέχρι ψηλά το γόνατο και χαμηλά προς το καλάμι.
όχι όλες, της BMW πιάνει εξίσου καλά σε επιφάνεια μπρος/πλάι με την ξεχωριστή. Αλλά και πάλι δεν θα την προτιμούσα για κάτι πέρα από διέλευση που κάνω.
 
Top Bottom