-ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ- Εξοπλισμός αναβάτη για Off-Road/Adventure

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Δυστυχώς η ιστορία αποδεικνύει πως όσο ''εξειδικευμένες'' είναι οι επιγονατίδες και όσο περισσότερο προσωποποιημένες, τόσο δυσκολότερο να πάθεις ζημιά.
Ναι, ένα κόστος γύρω στο 500άρικο είναι μεγάλο, όμως το πόσο εύκολο είναι να πάθεις ζημιά είναι σε απίστευτα μεγάλο ποσοστό.
Κι εγώ Βαγγέλη ένα Set σαν τις δικές σου χρησιμοποιώ, όμως ένας τραυματισμός φίλου από ένα εντελώς χαζό πέσιμο με κάνει να αναθεωρήσω την άποψη μου και να στραφώ σε κάτι εξειδικευμένο...

Από τις πιο γνωστές εταιρείες είναι η Asterisk ...



Παντελή με κομμένο χιαστό και έσω πλάγιο στο δεξί και πρόσφατο κομμένο έσω στο αριστερό νομίζω για μένα είναι μονόδρομος το brace. Το πρόβλημα είναι ότι δεν βλέπω πολλά μαγαζιά στην Ελλάδα να τα χουν, γιατί θεωρώ ότι αυτά δεν πρέπει να τα αγοράζεις απλά με ένα size guide, αλλά να τα δοκιμάσεις και να τα κανεις fit πάνω σου για να δουλέψουν. Είναι πολλά τα λεφτά για να αγοράσεις τυφλά.
αν έχετε λοιπόν καμία πρόταση σε μαγαζί η σε vfm brace, παρακαλώ πειτε μου.
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Επίσης Βαγγέλη καταρχήν μπράβο για το compilation και την υπενθύμιση στα βασικά. Δυστυχώς το πέσιμο που θα κάνει ζημιά έρχεται εκεί που δεν το περιμένεις. Έχω καμία 20ρια πτώσεις στα χώματα με πολύ λίγο εξοπλισμό χωρίς τραυματισμό, και έκοψα τένοντα μέσα στην πόλη με 20χικιομετρα ταχύτητα 100 μέτρα από το σπίτι μου…
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Υπερβολικά .... ένα μίνιμουμ εξοπλισμού είναι απαραίτητο αλλά όχι όλα αυτά για μία βόλτα με νορμάλ ρυθμό (όχι εντούρο).
Υπάρχει και η λύση να κάτσεις σπίτι !
Για μια βόλτα με πολύ χαμηλό ρυθμό και νορμάλ πατημένες διαδρομές. Να βάλεις την Adventure Μποτούλα σου και το μπουφάν σου και να κατέβεις σε μια παραλία ή να κάνεις μια απλή διάσχιση χωματόδρομου με 30-40km/h οκ υποθέτω. Δε ξέρω άλλοι τί κάνουν εγώ σε βόλτα Advride ή σε γνωστές παρέες δεν έχω δει κανένα να πηγαίνει τόσο αργά. Όλοι πιέζουν ακόμα και σε τριψήφια νουμερα σε χώμα πατημένο πολλές φορές και όλοι έχουν πέσει με λίγα ή πολλά. Η διαφορά αν θα πας νοσοκομείο ή σπίτι σου έχει ενδιάμεσο σταθμό πολλες΄φορές εκτός απο τη τύχη τον εξοπλισμό. Εδώ ο άλλος εφαγε ολόκληρο τρανσαλπ στη πλατη τί να λέμε.

Συνεπως κατανοώ και τις απόψεις καλό 1980 ίσα ρε μορτη εμείς πέφταμε απο 3όροφο και ξεσκονίζαμε το σορτσάκι και εσείς μάθατε τώρα φλωράκια (άσχετα αν δεν επιβίωσαν ουτε οι μισοί απο τους βαρύμαγκες και οι άλλοι μισοί άμα άλλάζει ο καιρός το ξέρουν πριν τον Αρναουτογλου).Οποιος είναι μάγκας ας πάει και με σαγιονάρα εχω να πω κλάιν. Εγώ θα βρεθώ με σωληνάκια σε χειρουργείο? Καθένας με τη γκλάβα του.
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Παντελή με κομμένο χιαστό και έσω πλάγιο στο δεξί και πρόσφατο κομμένο έσω στο αριστερό νομίζω για μένα είναι μονόδρομος το brace. Το πρόβλημα είναι ότι δεν βλέπω πολλά μαγαζιά στην Ελλάδα να τα χουν, γιατί θεωρώ ότι αυτά δεν πρέπει να τα αγοράζεις απλά με ένα size guide, αλλά να τα δοκιμάσεις και να τα κανεις fit πάνω σου για να δουλέψουν. Είναι πολλά τα λεφτά για να αγοράσεις τυφλά.
αν έχετε λοιπόν καμία πρόταση σε μαγαζί η σε vfm brace, παρακαλώ πειτε μου.
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Παντελή με κομμένο χιαστό και έσω πλάγιο στο δεξί και πρόσφατο κομμένο έσω στο αριστερό νομίζω για μένα είναι μονόδρομος το brace. Το πρόβλημα είναι ότι δεν βλέπω πολλά μαγαζιά στην Ελλάδα να τα χουν, γιατί θεωρώ ότι αυτά δεν πρέπει να τα αγοράζεις απλά με ένα size guide, αλλά να τα δοκιμάσεις και να τα κανεις fit πάνω σου για να δουλέψουν. Είναι πολλά τα λεφτά για να αγοράσεις τυφλά.
αν έχετε λοιπόν καμία πρόταση σε μαγαζί η σε vfm brace, παρακαλώ πειτε μου.
Νικο δες και EVS rs 9 που είναι λίγο πιο φθηνες κ καλες. Δες εδώ 24mx . Asterisk είχα παλαιότερα ειναι απο τα καλύτερα brace μαζι με cti και pod τις οποιες φέρνει το krd...Καλό θα είναι να τις δοκιμασεις πριν παρεις οτιδήποτε, εμένα πχ οι Asterisk που τις ειχα παρει απο εξωτερικό τοτε με παραγγελία και ηταν οκ το νούμερο, στο ενα πόδι με ενοχλουσαν σε ενα σημείο μεταξύ γονατου και κνημης. Και τσεκαρε και στο Krd RS9 KNEE BRACE
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
ΚΕΦΑΛΑΙΟ (6): ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΥΧΕΝΑ, ΛΑΙΜΟΥ, ΚΛΕΙΔΑΣ (30-400€)

Αυτού του είδους οι προστασίες σίγουρα είναι πιο αναγκαίες σε Enduro-MX αλλά αυτό δε σημαίνει πως ο καθένας μπορεί ή θέλει να ανεβάζει το επίπεδο ασφάλειας του ή επιπλέον μπορεί να έχει παλιότερο τραυματισμό σε κλειδα ή αυχένα και χρειάζεται μια καλύτερη στήριξη.

Οι βασικές Enduro προστασίες έιναι τετοιου τύπου



και φυσικά τα τελευταία χρόνια με λύσεις που ήρθαν απο τους αγώνες περάσαμε σε εξεζητημένες λύσεις



Σταδιακά έβγαλαν και πολλες εταιρείες και έχουν πέσει και οι τιμές.
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Μήπως χρειάζεται και λίγο γυμναστικούλα σε συνδυασμό με τις άκρως απαραίτητες προστασίες .....
Και να είσαι νέος.
Όταν είσαι μεγάλος και πέσεις, αποσυναρμολογείσαι. :D
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
ΚΕΦΑΛΑΙΟ (7): ΚΡΑΝΟΣ (80-880€)

Εδώ δεν ε΄χουμε να πουμε κάτι πέρα του ότι υπάρχουν προτάσεις για όλα τα βαλάντια και τα γουστα.

Πιο πολύ υπο μορφή πρότασης για κράνος Adventure:

-καλός αερισμός
-μικρό βάρος
-δυνατότητα για Googles
-σωστη όσο γίνεται αεροδυναμική με το γείσο
-φασαρία στα χλμ

Δεν είναι εύκολο να τα έχεις πάντα όλα αλλά την σωστη εφαρμογή είναι σίγουρο πως πρέπει να την έχεις.

Προσωπικά για χώμα θα έκοβα λεφτά απο ένα πολύ ακριβό κράνος εις όφελος του άλλου εξοπλισμού.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
ΚΕΦΑΛΑΙΟ (8): ΣΤΟΛΗ-ΓΑΝΤΙΑ (120-1200€)

Τώρα εδώ ο καθένας ανάλογα με την τσέπη του και τις ανάγκες του. Εγώ προτιμώ Enduro εξοπλισμό, άλλοι πάνε σε πιο Adventure. Μπορείς να πας μέχρι και KLIM Να δώσεις ένα διαμέρισμα, ότι πιστευει ο καθένας. Δεν είναι το βασικό στο θέμα μας εδώ βέβαια απο καθαρά θέμα προστασίας στο χώμα. Είναι ο πιο τεχνικος εξοπλισμός άνεσης και προστασίας ίσως απο την τριβή στην άσφαλτο.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
ΚΕΦΑΛΑΙΟ (6): ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΥΧΕΝΑ, ΛΑΙΜΟΥ, ΚΛΕΙΔΑΣ (30-400€)

Αυτού του είδους οι προστασίες σίγουρα είναι πιο αναγκαίες σε Enduro-MX αλλά αυτό δε σημαίνει πως ο καθένας μπορεί ή θέλει να ανεβάζει το επίπεδο ασφάλειας του ή επιπλέον μπορεί να έχει παλιότερο τραυματισμό σε κλειδα ή αυχένα και χρειάζεται μια καλύτερη στήριξη.

Οι βασικές Enduro προστασίες έιναι τετοιου τύπου



και φυσικά τα τελευταία χρόνια με λύσεις που ήρθαν απο τους αγώνες περάσαμε σε εξεζητημένες λύσεις



Σταδιακά έβγαλαν και πολλες εταιρείες και έχουν πέσει και οι τιμές.
Nα προσθέσω ότι πάνε για τέλος αυτά από τους αγώνες, στο Dakar πλέον (και σε άλλα ράλι) απαιτούν αερόσακο.
Αρκετοί αγωνιζόμενοι τα έβρισκαν περιοριστικά στην κίνηση του κεφαλιού (ευθεία/σκυμμένοι) και τα είχαν σταματήσει και πριν την υποχρέωση για αερόσακο. Για τον άπειρο/άσχετο σίγουρα είναι ασφάλεια. Κατά περιόδους παίζουν σε τιμές όχι κριντζ, μάλλον θα δοκιμάσω ένα "ντόνατ"/μαξιλαράκι πρώτα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αντί συμπεράσματος: Δεν χρειάζεται να λέμε πολλά για την αξία του εξοπλισμού. Ο καθένας ας κρίνει για τον εαυτό του. Απλά ενδεικτικά να πω πως για ένα πλήρη εξοπλισμό Enduro-Adventure απο πλευρά κοστολογίου κοιτάμε σε ένα (τεραστιο φυσικα) εύρος 600-4000€ ανάλογα βέβαια τί θέλει να ξοδέψει κάποιος και φυσικά πάντα σε τιμές καινούργιων.

Για μένα ρεαλιστικά με περίπου 1000€ μπορείς (σε καινούργια) να κάνεις ένα καλό εξοπλισμό Adventure-Enduro χωρίς εκπτώσεις εκεί που πρέπει ειδικά (μπότα-θώρακας). Αν δεν έχεις λεφτά πολλά για άλλα τουλάχιστον μποτα θωρακα πάρε καλά.
 

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Ducati Streetfighter 1098
Υπερβολικά .... ένα μίνιμουμ εξοπλισμού είναι απαραίτητο αλλά όχι όλα αυτά για μία βόλτα με νορμάλ ρυθμό (όχι εντούρο).
Υπάρχει και η λύση να κάτσεις σπίτι !
Υπερβολικο μπορει να θεωρηθει και το οτιδηποτε περα απο ενα κρανος jet για να πας μεχρι το περιπτερο. Αν εκει που πηγαινεις ομως ερθει και σε παρει μια νταλικα σβαρνα μονο με καλο εξοπλισμο αυξανεις τις πιθανοτητες...η μλακια συμβαινει παντου και μπορει να προξενησει πολλα...οσο πιο καλα εισαι εξοπλισμενος, τοσο πιο καλα ειναι. Προφανως κ εγω δεν παω περιπτερο με ολοσωμη με αεροσακο, απλα το υπερβολικο ειναι εκει που το οριζει ο καθενας
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Υπερβολικά .... ένα μίνιμουμ εξοπλισμού είναι απαραίτητο αλλά όχι όλα αυτά για μία βόλτα με νορμάλ ρυθμό (όχι εντούρο).
Υπάρχει και η λύση να κάτσεις σπίτι !
Να πω κι εγώ την εμπειρία μου, γιατί έπρεπε να πάθω για να μάθω!

Πίσω στο 2009, σούρουπο κατεβαίνουμε με άλλους δυο φίλους από Γκιώνα, μετά από τριήμερη χωμάτινη στα βουνά της Στερεάς, πιάνουμε άσφαλτο στην Ιτέα και ξεκινάμε να γυρίσουμε βράδυ πλέον προς Αθήνα από τον παλιό τον δρόμο. Είχα ένα 990 Adv τότε. Σε μια από τις πρώτες ανοιχτές στροφές για Δεσφίνα, εγώ συνεχίζω... ευθεία μέσα σε ένα χωράφι (υγρασία, γλίτσα, κάτι άλλο δε ξέρω) και επειδή το επίπεδο του εδάφους ήταν περίπου ένα μέτρο πιο κάτω από τον δρόμο, φεύγω από τη μηχανή και σκάω με την πλάτη στο χώμα. Ολα θα ήταν καλά, αν το δεξί μου χέρι δεν έπεφτε πάνω σε μια από τις κυριολεκτικά πέντε πέτρες που υπήρχαν σε όλο το χωράφι. Το αποτέλεσμα ήταν το βραχιόνιο οστό μεταξύ ώμου και αγκώνα να σπάσει κυριολεκτικά στα δύο και να έχω μια λάμα έκτοτε εκεί.

Έβαλα μυαλό; Έβαλα. Φοράω έκτοτε τον Acerbis Koerta (και τον λοιπό εξοπλισμό) ακόμα και για μια βόλτα μιας ώρας στον Υμηττό. Δε ξέρω αν σίγουρα θα έσωζε το χέρι μου ο θώρακας, πάντως έχει σαφώς καλύτερες προστασίες, που καλύπτουν μεγαλύτερη επιφάνεια ακόμα και στο χέρι, από το μπουφάν (της Revit) που φορούσα.

Σε κάθε περίπτωση πάντως ούτε έγινα πιο "φρόνιμος", ούτε έκατσα σπίτι όπως λες, καθώς ένα εξάμηνο αργότερα συμμετείχα με την ίδια μοτοσυκλέτα στο πρωτάθλημα Trailride 2010 του Doc. Ίσα-ίσα φορώντας όλες τις προστασίες που γράφει ο Βαγγος πιο πάνω, αισθάνομαι καλύτερα για να πιέσω περισσότερο!

Υ.Γ. Όλα τα παραπάνω γράφονται με απόλυτα φιλικό πνεύμα, προς όλους τους συμφορουμίτες και όχι προς τον παραπάνω φίλο συγκεκριμένα, με σκοπό να ευαισθητοποιήσουν κάποιον που απλά δεν του χει τύχει η στραβή ακόμα... Κάποιος έλεγε οτι έξυπνος είναι αυτός που μαθαίνει από τα παθήματά του, αλλά σοφός αυτός που μαθαίνει από τα παθήματα των άλλων!
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Η οδήγηση μοτοσικλέτας γενικά είναι μια επικίνδυνη δραστηριότητα. Αποδέχεσαι αυτό το ρίσκο και
ανάλογα με τον τρόπο χρήσης λαμβάνεις τα μέτρα σου. Σέβομαι και επικροτώ όλες τις απόψεις που αφορούν την ασφάλεια
ως κάτοχος οστεοσύνθεσης και ρήξης χιαστού κτλ. !
Πιστεύω ότι όπως και σε αντίστοιχες δραστηριότητες ορειβασία , σκι , αναρρίχηση κτλ καλό είναι να τηρείς
βασικά μέτρα προστασίας ανάλογα με τα ρίσκα που θα πάρεις.
Προσωπικά για περιηγήσεις στα βουνά με φορτωμένη μηχανή και προσεκτική οδήγηση , κράνος , μπουφάν - παντελόνι με προστασίες , μποτάκια
μου είναι αρκετά.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Παντελή με κομμένο χιαστό και έσω πλάγιο στο δεξί και πρόσφατο κομμένο έσω στο αριστερό νομίζω για μένα είναι μονόδρομος το brace. Το πρόβλημα είναι ότι δεν βλέπω πολλά μαγαζιά στην Ελλάδα να τα χουν, γιατί θεωρώ ότι αυτά δεν πρέπει να τα αγοράζεις απλά με ένα size guide, αλλά να τα δοκιμάσεις και να τα κανεις fit πάνω σου για να δουλέψουν. Είναι πολλά τα λεφτά για να αγοράσεις τυφλά.
αν έχετε λοιπόν καμία πρόταση σε μαγαζί η σε vfm brace, παρακαλώ πειτε μου.
Εγώ asterisk είχα όταν έκανα εντούρο και μου άφησαν άριστες εντυπώσεις με κύρια την αίσθηση ότι δεν φοράς τίποτα.
 

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
Σιγουρα ο καλος εξοπλισμος ειναι απαιραιτητος για την ασφαλεια μας


αλλα και μας δινει την αυτοπεποιθηση να παμε γρηγοροτερα με το αισθημα της -πλασματικης- ασφαλειας

αυτο που κανουμε ειναι επικινδυνο αλλα και ωραιο.

Καλο λοιπον ειναι να αξιολογουμε τις δυνατοτητες μας με ειλικρινια και οχι βαση της μοτοσυκλετας/εξοπλισμου που εχουμε και να κινουμαστε αναλογα.

Εαν δεν υπαρχει χρημα, μπορεις να κανεις το κεφι σου με φθηνοτερο αλλα οχι φθηνιαρικο εξοπλισμο..(δες 2ο χερι ή stock ποιοτικα υλικα κλπ)

Καλες και προσεκτικες βολτες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
ΚΕΦΑΛΑΙΟ (3): IMPACT SHORTS (30-120€)

Την ώρα που τρώμε τη σαβούρα και βροντάμε κάτω μπορεί να έχει χαλίκι, φυτευτή πέτρα, κλαδιά κλπ. Κάποια παντελόνια Adventure ή Enduro έχουν κάποιες (συνήθως στοιχειώδεις) προστασίες αλλά είναι πολύ καλύτερα να φοράμε ένα τέτοιο σορτς με προστασίες για τα πόδια μας και τους γοφούς. Δεν είναι πολύ ακριβά και επιπλέον συνήθως προσφέρουν και μια έξτρα άνεση με μαξιλαράκι και στα οπίσθια!

Να συμπληρώσω εδώ ότι κοιτάμε πάντα να έχουν ένα αρκετά καλό αφρολέξ πίσω να καλύπτει τον κοκκυγα,είναι πολύ σημαντικό καθότι σκάμε με το κ@λο αρκετά συχνά και είναι άσχημος τραυματισμός εκεί.
Επίσης αυτά τα βρακια εκτός από προστασία σε ολοήμερη βόλτα βοηθάνε τον προστάτη να μην ταλαιπωρειται οπότε για τους άνδρες θα έλεγα ότι είναι απαραίτητο
 
Top Bottom