Αγγελία που χαζεύω σήμερα .

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Νομίζω Θανάση ότι τα έχεις λίγο μπερδεμένα στο μυαλό σου.δεν έχει σχέση το 890r με το μηχανάκι σου.ουτε στο χώμα ούτε στη. Ασφαλτο.αλλες τελείως μηχανές με άλλες δυνατότητες η κάθε μια
Ναι οκ 890 καλύτερο στο χώμα και χειρότερο στα μακρινά ταξίδια με εθνική μέσα σε αυτά.
Και το 1290 το ανάποδο λόγω βάρους και όγκου ;)
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Όσα λέει ο μανιακός Κωστή.
Ρε μάγκες δε γουστάρει ι καθένας να καβαλάει το μονοκύλινδρο να κάνει 200 και 300 χλμ άσφαλτο. Απλά θα βαρεθεί και θα αποφεύγει να βγαίνει στο δρόμο σε πιο μακρινά ταξίδια.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Ρε μάγκες δε γουστάρει ι καθένας να καβαλάει το μονοκύλινδρο να κάνει 200 και 300 χλμ άσφαλτο. Απλά θα βαρεθεί και θα αποφεύγει να βγαίνει στο δρόμο σε πιο μακρινά ταξίδια.
Γιατί σε ποιον προτείναμε μονοκύλινδρο μαρή σαλαμάστρα;
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Γιατί σε ποιον προτείναμε μονοκύλινδρο μαρή σαλαμάστρα;
Κάτι κατάλαβα λάθος? Είδα την αγγελία του 690 και πήγε αλλού το μυαλό μου. Ένα μυαλό χειμώνα καλοκαίρι. Τι να σου κάνει?!
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Ναι οκ 890 καλύτερο στο χώμα και χειρότερο στα μακρινά ταξίδια με εθνική μέσα σε αυτά.
Και το 1290 το ανάποδο λόγω βάρους και όγκου ;)
Ειναι ακόμα πιο περίπλοκο.βαλε στην εξίσωση διαδρομή και λειτουργία αναρτήσεων,μέγεθος τροχών,γενικά δεν νομίζω ότι είναι συγκρίσιμα πουθενά.αν κοιτάς για χώμα ;ποψη μου ψάξε οδήγησε ένα 890r.αν σου κάνει στην άσφαλτο πάρτο στο χώμα ούτως ή άλλως θα σε υπερκαλυψει
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Οκ....το αποτέλεσμα όμως είναι τέλειο, για κάποιον που κάνει τραβελ..
Δεν διαφωνώ,απλά θεωρώ ότι καλύτερα να το πάρεις έτοιμο με κάνα χιλιάρικο στην αγορά παραπάνω
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν διαφωνώ,απλά θεωρώ ότι καλύτερα να το πάρεις έτοιμο με κάνα χιλιάρικο στην αγορά παραπάνω
65 άλογα με πριμιουμ αναρτήσεις και ράλλυ Κιτ??
Για βρες με 7-8000
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Οκ....το αποτέλεσμα όμως είναι τέλειο, για κάποιον που κάνει τραβελ..
Εγώ να πω κάτι που το σκεφτόμαστε πολλές φορές αλλά λίγες φορές το λέμε μη μας πούνε ρουτινιαρηδες και ξενερωτους.

Το 99% αυτών που είμαστε εδώ μέσα είμαστε εργαζόμενοι,με οικογένειες,με υποχρεώσεις,με τρεξίματα. Η χωμάτινη μας εξόρμηση είναι μια μονοήμερη το σαβκο η μεσοβδόμαδα ανάλογα τα ρεπό και αν ο Θεός δεησει και 2-3-4 διήμερα το χρόνο. Και επίσης αν ευθυγραμμιστούν οι πλανήτες και καμιά πολυήμερη το χρόνο.

Επίσης οι περισσότεροι μένουμε κατά βάση Αθήνα η σε μεγάλες πόλεις και όχι στα Τζουμέρκα μέσα μέρη που χρειάζεται να κάνεις χιλιόμετρα να πας στο βουνό που θες.

Όταν λοιπόν σε πιέζει ο χρόνος και οι υποχρεώσεις και έχεις μια η δυο μέρες δεν παίζει το σεναριο μονοκύλινδρο στη μορφή ακόμα και όπως το έχει ο Aldebaran καθώς η στενη σέλα κατά βάση και η έλλειψη ανεμοκαλυψης κάνει τα ασφάλτινα χλμ κουραστικά και καθόλου ευχάριστα

Το αποτέλεσμα είναι να έχουμε ένα μηχανάκι που φωνάζει περιπέτεια και εμείς δεν έχουμε καμία διάθεση πολλές φορές να τη ζήσουμε επειδή η περιπέτεια ξεκινάει πιο μακρυά απ' ότι θέλουν τα οπίσθια μας και η όρεξη μας.

Συνεπώς κάθε μοτοσυκλέτα ταξιδιού που αφορά εμάς τους νορμάλ καθημερινούς εργαζόμενους πρέπει και οφείλει να καθαρίζει μερικές εκατοντάδες χλμ άσφαλτο χαλαρά και όμορφα και να σε κρατάει ατσαλακωτο να πας Δευτέρα στη δουλειά σου. Αλλιώς θα το φάει το γκαράζ και θα βρίσκουμε δικαιολογίες.

Τώρα άμα θέλετε να συνεχίσουμε μια κουβέντα να κοροϊδεύουμε τους εαυτούς μας η να μιλάμε για τις εξαιρέσεις με το σιδερένιο κ@λο και την αστείρευτη όρεξη για καταπονηση οκ μπορούμε να το κάνουμε.

Για μένα πάντως αν μιλάμε για χωμάτινο τσξιδιαρικο μιλάμε για κατηγορία tenere και πάνω η πλέον 450mt και πάνω για πιο οικονομικά (αλλά με περιορισμούς)
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μας πέθανες.
Κ#λοπαιδο είναι και βρίζει. Και όλοι τον περνάνε για καλό αλλά είναι μεγάλη σουπιά. Κάνε ένα αστείο μια φορά να του πάρεις άμα κρατάει καμιά τυρόπιτα να δεις το χαρακτήρα του

:roflmao::roflmao:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ να πω κάτι που το σκεφτόμαστε πολλές φορές αλλά λίγες φορές το λέμε μη μας πούνε ρουτινιαρηδες και ξενερωτους.

Το 99% αυτών που είμαστε εδώ μέσα είμαστε εργαζόμενοι,με οικογένειες,με υποχρεώσεις,με τρεξίματα. Η χωμάτινη μας εξόρμηση είναι μια μονοήμερη το σαβκο η μεσοβδόμαδα ανάλογα τα ρεπό και αν ο Θεός δεησει και 2-3-4 διήμερα το χρόνο. Και επίσης αν ευθυγραμμιστούν οι πλανήτες και καμιά πολυήμερη το χρόνο.

Επίσης οι περισσότεροι μένουμε κατά βάση Αθήνα και αν όχι σε μέρη που χρειάζεται να κάνεις χιλιόμετρα να πας στο βουνό που θες.

Όταν λοιπόν σε πιέζει ο χρόνος και οι υποχρεώσεις και έχεις μια η δυο μέρες δεν παίζει το σεναριο μονοκύλινδρο στη μορφή ακόμα και όπως το έχει ο Aldebaran καθώς η στενη σέλα κατά βάση και η έλλειψη ανεμοκαλυψης κάνει τα ασφάλτινα χλμ κουραστικά και σύντομα.

Το αποτέλεσμα είναι να έχουμε ένα μηχανάκι που φωνάζει περιπέτεια και εμείς δεν έχουμε καμία διάθεση πολλές φορές να τη ζήσουμε επειδή η περιπέτεια ξεκινάει πιο μακρυά απ' ότι θέλουν τα οπίσθια μας και η όρεξη μας.

Συνεπώς κάθε μοτοσυκλέτα ταξιδιού που αφορά εμάς τους νορμάλ καθημερινούς εργαζόμενους πρέπει και οφείλει να καθαρίζει μερικές εκατοντάδες χλμ άσφαλτο χαλαρά και όμορφα και να σε κρατάει ατσαλακωτο να πας Δευτέρα στη δουλειά σου. Αλλιώς θα το φάει το γκαράζ και θα βρίσκουμε δικαιολογίες.

Τώρα άμα θέλετε να συνεχίσουμε μια κουβέντα να κοροϊδεύουμε τους εαυτούς μας η να μιλάμε για τις εξαιρέσεις με το σιδερένιο κ@λο και την αστείρευτη όρεξη για καταπονηση οκ μπορούμε να το κάνουμε.

Για μένα πάντως αν μιλάμε για χωμάτινο τσξιδιαρικο μιλάμε για κατηγορία tenere και πάνω η πλέον 450mt και πάνω για πιο οικονομικά (αλλά με περιορισμούς)
Ναι....δεν είστε τόσοι πολλοί, υπαρχουν και πολλοί άλλοι.
Πέρυσι γυρίσαμε με τον καπετανιο από Ελάτη με τα μονοκυλινδρα μια χαρά με μια σταση.
Μην τα ισιωνουμε ολα
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ναι....δεν είστε τόσοι πολλοί, υπαρχουν και πολλοί άλλοι.
Πέρυσι γυρίσαμε με τον καπετανιο από Ελάτη με τα μονοκυλινδρα μια χαρά με μια σταση.
Μην τα ισιωνουμε ολα
Ναι βέβαια το κάνατε μια φορά και ξανά φέτος άλλη μια. Στο ενδιάμεσο πόσες φορές έχεις φύγει μονοήμερη η σκ να πας με το μονοκύλινδρο Βαρδούσια Οίτη Γράμμο ακόμα και Ζήρεια Χελμο. Εντάξει για όποιον θέλει να το κάνει 2-3 φορές το χρόνο ας το κάνει. Και ας πούμε ότι εσείς είστε οι εξαιρέσεις (που δεν είστε απλά θέλετε να είστε).

Εκατό φορές θα σκεφτείς άμα έχεις ένα 690 μωρέ να πήγαινα μια μονοήμερη Βαρδούσια ποτέ δε θα το κάνεις γιατί θα σκεφτείς την εθνική στην επιστροφή. Το 95% των ανθρώπων κατά τη γνωμη μου.

Συνεπώς και αυτό είναι απλα η άποψη μου τίποτα παραπάνω θες δύο μηχανάκια ένα ελαφρύ για κοντινές και φόρτωματα και ένα γνήσιο σωστό on off για τα μακρινά. Η αν έχεις ένα ,ένα να μπορεί να ταξιδεύει ανθρώπινα σε μεγάλα ασφάλτινα.

Ο Κούρτης ήρθε στο trail ride ουσιαστικά μονοήμερη. Το βλέπεις πιθανό να ερχόταν με μονοκύλινδρο? Να κάθεται να βασανίζεται?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ναι βέβαια το κάνατε μια φορά και ξανά φέτος άλλη μια. Στο ενδιάμεσο πόσες φορές έχεις φύγει μονοήμερη η σκ να πας με το μονοκύλινδρο Βαρδούσια Οίτη Γράμμο ακόμα και Ζήρεια Χελμο. Εντάξει για όποιον θέλει να το κάνει 2-3 φορές το χρόνο ας το κάνει. Και ας πούμε ότι εσείς είστε οι εξαιρέσεις (που δεν είστε απλά θέλετε να είστε).

Εκατό φορές θα σκεφτείς άμα έχεις ένα 690 μωρέ να πήγαινα μια μονοήμερη Βαρδούσια ποτέ δε θα το κάνεις γιατί θα σκεφτείς την εθνική στην επιστροφή. Το 95% των ανθρώπων κατά τη γνωμη μου.

Συνεπώς και αυτό είναι απλανή άποψη μου τίποτα παραπάνω η δύο μηχανάκια ένα ελαφρύ για κοντινές και φόρτωματα και ένα γνήσιο σωστό on off για τα μακρινά. Η αν έχεις ένα λ,ένα να μπορεί να ταξιδεύει ανθρώπινα σε μεγάλα ασφάλτινα
Οκ...ότι πεις.
Το θέμα είναι ότι του καπτεν κάνει τον γύρω της Ελλάδας, ενώ μαμά είναι για κοντινά
Αυτή είναι η διαφορά τους
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Οκ...ότι πεις.
Το θέμα είναι ότι του καπτεν κάνει τον γύρω της Ελλάδας, ενώ μαμά είναι για κοντινά
Αυτή είναι η διαφορά τους
Και το γύρο του κόσμου κάνει αν έχεις μέρες δεν είπα το αντίθετο. Τώρα βέβαια αν κάποιος μπορεί να τα βρει με τη σέλα σε ένα τέτοιο μηχανάκι και την ανεμοκαλυψη και μπορεί να περνάει ώρες επάνω χωρίς θέμα τότε ναι ένα τέτοιο να πάρει δεν το συζητώ. Μπορεί προφανώς να ταξιδεύει σε ταχύτητες πολύ καλές και για μονοήμερες έχει δύναμη
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Και το γύρο του κόσμου κάνει αν έχεις μέρες δεν είπα το αντίθετο.
Ας μείνουμε στις διάφορες που προσφέρει ένα ράλλυ Κιτ.
Τα υπόλοιπα είναι θεωρια
 
Top Bottom