Αγγελία που χαζεύω σήμερα .

omega

Τσέλιγκας
Περιοχή
Ήηηηηηηηηπειρος
Όνομα
Δημήτριος
Μοτό
HONDA CBF500 05'
Έχω φορέσει κράνος...

Φοράω πανοπλία
και κρατάω σφεντόνα για όποιον κράξει...

Την αγγελία την έχω παρκάρει εδώ και καιρό.Με απασχόλησε όταν έψαχνα για γυμνό μηχανάκι.Δεν τόλμησα να επικοινωνήσω γιατί θα ξέφευγα λίγο οικονομικά και δεν ήμουν σίγουρος ότι θα μπορούσα να το "ντύσω" όπως ήθελα για ταξιδιωτική χρήση..


Έχει την εμφάνιση... Την αρχοντιά... Το πακέτο ρε παιδιά του παλιού κλασικού που στα δικά μου μάτια το κάνει επιθυμητό.

Το γουστάρω.-



1)Όποιος έχει τα κότσια ας με δουλέψει...
2)Θέλω τα μαμά φλας..
Παράλληλα με την αγγελία της Suzuki GSX750P INAZUMA θα παραθέσω και την παρακάτω που επίσης έχω εντοπίσει και είναι πολύ περισσότερο καιρό για πώληση από της Suzuki.


Θα παρακαλέσω ένας-ένας στο τέλος για τα μουστοκούλουρα παιδιά.

Θα φτάσουν για όλους..

:ha


Υ.Γ.Εμένα μ'αρέσει λεμεεεεε.... ;)
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Παιδιά θα αναφέρω αυτό κι ελπίζω να μην υφίσταται το πρόβλημα πλέον..

Στα πρώτα έβγαινε υπερβολική ζέστη στα πόδια του οδηγού και στην σέλα..
Στα δεύτερα έβαλαν κάποια πρόσθετα κι έκοψαν την ζέστη στα πόδια του οδηγού αλλά ζεσταίνεται το ντεπόζιτο,η σέλα μπροστά κι ανεβάζει θερμοκρασίες η μηχανή εν κίνηση..

Είδα την Triumph να σφυρίζει κλέφτικα σε εξαιρετικό μηχανάκι 3τιας που λόγω των παραπάνω χρειάστηκε δουλειά σε μοτέρ λίγων χιλιομέτρων,υπερβολικά προσεγμένο.
Θα έλεγα να ψάξετε καλά στο νετ. Όπισθεν των κυλίνδρων εγκλωβίζεται αέρας με αποτέλεσμα μπροστά να ψύχεται και πίσω όχι.
Έχει βρεθεί τρόπος να ψύχεται σωστά πλέον αυτό το μηχανάκι;;

Ψάξτε σε αυτό το εξειδικευμένο site για το πόσοι αναφέρουν ανάλογα θέματα.


Με ένα απλό ψάξιμο: triumph tiger 1200 explorer high temperature
Φλωροι μην ενοχλείτε.

Διάβαζα "πούλησα το XR γιατί δεν άντεξα την ζέστη". Ευτυχώς δεν έδωσα σημασία. Τα ίδια έγραφαν για 1290. Το μόνα πραγματικα άβολα μηχανάκια σε θερμοκρασία που έχω οδηγήσει είναι το 1200 scrambler λόγω εξάτμισης και το 890/901 λόγω καταλύτη (που κάνει ζημιά και στο αμορτισέρ, δεν είναι ιδέα μου δηλαδή).

Το "νέο" triumph tiger 1200 το οδήγησα σε ζεστή ημέρα, είναι πιο δροσερό από GSA με το οποίο συγκρίνεται.

If you can't take the heat, get out of the kitchen λένε οι ξένοι.
 

omega

Τσέλιγκας
Περιοχή
Ήηηηηηηηηπειρος
Όνομα
Δημήτριος
Μοτό
HONDA CBF500 05'
Φλωροι μην ενοχλείτε.

Διάβαζα "πούλησα το XR γιατί δεν άντεξα την ζέστη". Ευτυχώς δεν έδωσα σημασία. Τα ίδια έγραφαν για 1290. Το μόνα πραγματικα άβολα μηχανάκια σε θερμοκρασία που έχω οδηγήσει είναι το 1200 scrambler λόγω εξάτμισης και το 890/901 λόγω καταλύτη (που κάνει ζημιά και στο αμορτισέρ, δεν είναι ιδέα μου δηλαδή).

Το "νέο" triumph tiger 1200 το οδήγησα σε ζεστή ημέρα, είναι πιο δροσερό από GSA με το οποίο συγκρίνεται.

If you can't take the heat, get out of the kitchen λένε οι ξένοι.
Φλώρο αυτόν που πλήρωσε 2500+ για την επισκευή της ευλαβικά συντηρημένης μοτοσυκλέτας του δεν τον λες.
Ειδικά όταν πληρώνει σχεδιαστικές ατέλειες που αναδεικνύουν αγοραστές..
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Φλώρο αυτόν που πλήρωσε 2500+ για την επισκευή της ευλαβικά συντηρημένης μοτοσυκλέτας του δεν τον λες.
Ειδικά όταν πληρώνει σχεδιαστικές ατέλειες που αναδεικνύουν αγοραστές..
Η πρώτη γενιά ήταν ζονκ για πολλούς λόγους.

Η δεύτερη δεν δείχνει έτσι.

Το πόσα πληρώνεις για αυτό που οδηγείς δεν σε κάνει περισσότερο ή λιγότερο σωστό. Το "ζεσταίνομαι" το ακούω με συμπάθεια, δεν επιβεβαιώνεται παρά σπάνια. Οπότε η παρατήρηση ισχύει ως έχει (woke disclaimer ισχύει επίσης).


Edit. Βαριέμαι να βρω γυαλιά τώρα για να τα διαβάσω όλα, αλλά πρώτο ποστ ο Λούλης Κουκλεντές "ήμουν μέσα στην κίνηση με 30 βαθμούς και ανέβηκε η θερμοκρασία και δούλευε το βεντιλατερ" αλήθεια τώρα, δεν έχει συμβεί ποτέ πουθενά σε κανέναν. #νοτ
 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Παράλληλα με την αγγελία της Suzuki GSX750P INAZUMA θα παραθέσω και την παρακάτω που επίσης έχω εντοπίσει και είναι πολύ περισσότερο καιρό για πώληση από της Suzuki.


Θα παρακαλέσω ένας-ένας στο τέλος για τα μουστοκούλουρα παιδιά.

Θα φτάσουν για όλους..

:ha


Υ.Γ.Εμένα μ'αρέσει λεμεεεεε.... ;)
Από τα δύο που μας έδειξες, το honda μου αρέσει περισσότερο!!!!
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Από τα δύο που μας έδειξες, το honda μου αρέσει περισσότερο!!!!
Στα ίδια φέρνει το ελβετικό που έβαλε ο Σπύρος και έχει abs τουλάχιστον (δεν ξέρω τι άλλο έχει το 1100 από ευκολίες).
 

Reinmeister

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SUZUKI GSX 1000S 2018
Παράλληλα με την αγγελία της Suzuki GSX750P INAZUMA θα παραθέσω και την παρακάτω που επίσης έχω εντοπίσει και είναι πολύ περισσότερο καιρό για πώληση από της Suzuki.


Θα παρακαλέσω ένας-ένας στο τέλος για τα μουστοκούλουρα παιδιά.

Θα φτάσουν για όλους..

:ha


Υ.Γ.Εμένα μ'αρέσει λεμεεεεε.... ;)
Το κράξιμο είναι για τον βλάκα που ζητάει 5000 για το ρημάδι...Αυτό που μόλις το κάθε ρημάδι μαζικής παραγωγής που έχει πουλήσει 10αδες χιλιάδες κομμάτια ,περνάει την 25ετία και βγαίνει ο κάθε τυρόβλακας ιδιοκτήτης και λέει "πωλείται ΚΛΑΣΣΙΚΟ μόνο για γνώστες" είναι για ψυχιατρική συζήτηση...

Γιατί ρε κακομοίρη κλασσικό? Απλώς παλιό μέτριο μηχανάκι της σειράς χωρίς απολύτως καμία ιδιαιτερότητα,πλήν των αυτορυθμιζόμενων βαλβίδων...Βέβαια δεν φταίνει οι πωλητές...Φταίνε οι ηλίθιοι αγοραστές,που συνήθως ειναι 25-30 χρονών φλώρες με πορτοφόλι με αλυσίδα μαλλί αφάνα και την έχουν δει "τύφλα να χει ο james dean"...Παρακαλάνε να τα σκάσουν και μετά πάνε στον πρώην λαμαρινά μήτσο νυν "κάστομ ντιζάινς μπάι τζειμς", τους κόβει το μισό μηχανάκι, κολλάει και δυο κομμάτια λαμαρίνα μπακλαβά και χρεώνει φιλικά 5 χιλιάρικα που σου κανε την χάρη να το ακουμπήσει...

Ευτυχώς που η μόδα των κάστομ χαλαρώνει σιγά σιγά...

Έχω πάντως πολύ καλύτερο από το δικό σου...Ευκαιρία...Κλασσικό...

 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βαγγέλη νομίζω ότι ελάχιστοι,μην πω κανένας,ψωνίζει με δεδομένο ότι θα πέσει....και θα ψάχνει ανταλλακτικά... γιατί τότε θα πρέπει να σκεφτεί ότι μπορεί ναι μα μην σηκωθεί εκείνος κι όχι σε τι κατάσταση θα είναι η μηχανή.


Αν ξεκινούσουμε έτσι ΔΕΝ θα ακουμπούσαμε και σύγχρονους πυραύλους ή παλιότερους... Μοτοκρός εργαλεία... Κλπ.. κλπ..


ΔΕΝ λέω ότι είναι άνευ βάσης το σκεπτικό,λέω ότι υπάρχουν πιο ουσιαστικοί λόγοι που μπορεί να σε αποτρέψουν από την καβάλα.
Δεν σκεπτόμαστε εκείνους αλλά σκεπτόμαστε το σίδερο;
Η πτώση ήταν ένα μόνο σενάριο. Βλέπω να σκέφτονται πολλοί να αγοράσουν σαπακια 30 χρόνων. Εγώ ένα πράγμα σκέφτομαι όταν βλέπω αυτά.. Γενικη επισκευή.. ηλεκτρολογικά προβλήματα,φανοποιια, αναλώσιμα.

Έχω κάνει rebuilt η recondition σε μηχανάκια και να ψάχνω πλαστικά στον τάδε που μάλλον έχει, πατέντες σε ρουλεμάν ειδικά που καταργήθηκαν, ατέρμονες κατασκευή σε μηχανουργείο για κωδικούς που έχουν σταματήσει από χρόνια από την εταιρεία και ακόμα και απλά αναλώσιμα όπως κάνα φίλτρο αέρα που το θυμήθηκες τώρα αυτό η πιο είναι αυτό..

Όχι σίγουρα υπάρχουν πολλοί άλλοι λόγοι να μας σταματήσουν από τη καβάλα απλά δεν σκεφτόμαστε όλοι το ίδιο. Εμένα η πιθανότητα να ψάχνω σε ξεχασμένες αποθήκες ας πούμε πως δεν είναι το καλύτερο μου.

Και όλα αυτά στην πλειονότητα των περιπτώσεων για ξεπερασμένα τεχνολογικά μηχανάκια που έχουν μόνο αξία ως μια ανάμνηση για κάποιους παρά σε ουσία μηχανολογική.

Περί ορεξεως πάντα αλλά εγω το βλέπω και έτσι. Μπορεί απλά να είμαι κυνικός.
Στο Σουζούκι πάντως Βαγγέλα βρίσκω άνετα ότι θέλω συνήθως στον κολιουση η οποιαδήποτε σουζούκι.δεννξερω αν σ άλλες μάρκες είναι αλλιώς
Το dr350 όπως και κάποια άλλα συγκεκριμένα μοντέλα ανήκουν σε αυτά που έχουν διατηρήσει μεγάλο κοινό ειδικά Αμερική και αυτό μπορεί να συντηρεί μια αγορά και μια διαθεσιμότητα ανταλλακτικών. Αυτές οι περιπτώσεις είναι σαφώς πιο εύκολες. Πέρα από αυτό βέβαια κι εσύ δεν έχεις χρειαστεί κάτι ιδιαίτερο να ξέρεις Ελλάδα αν βρεις κάτι. Το μοτέρ σου έχει δουλέψει χαρτί. Παρόλα αυτά εσείς την ασφάλεια και της Αμερικής για ότι χρειαστείς άμα δεν υπάρχει Ελλάδα! Και dr650 θα ένιωθα ασφάλεια να είχα. Έβγαινε επί δεκαετίες ίδιο Αμερική και υπάρχουν τα πάντα.
Και στο domi του 88 το ίδιο
Τον έχει πιάσει κινεζιτιδα
Βρε Κωστή το να αγοράσεις ολόκληρο μηχανακι να έχεις για ανταλλακτικά και το να ψάχνεις σε μεταχειρισμένα μοτέρ σε παλιατζιδικα αν έχουν αφήσει κάνα κοκκορακι επάνω είναι είναι στα πλαίσια βρίσκω τα πάντα?

Και οκ με την honda ειδικά σε μοτέρ μπορείς να νιώθεις μια ασφάλεια πως θα ταιριάξεις πράγματα επάνω. 30 χρόνια ίδια είναι από το ράφι.. :roflmao:
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κοίταξες αγγελίες R9T?

Έχει κάτι για εσένα το YouTube



Ρε γμτ, το φτιάχνουν ίδιο τόσα χρόνια, γιατί τόσο ηλίθια "προβλήματα";
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ένας φίλος φίλου, δίνει αυτό σε καλή τιμή και σε άριστη κατάσταση.
Να το πάρω για τον γιό;

Ρε συ Γιώργο αλήθεια

Από την μια θες κάμερες μήπως και μπει φυλακή ο γιος σου και γλιτώσεις την κηδεία, από την άλλη του παίρνεις όπλα να σκοτωθεί.

Τι φάση στην Καλαμάτα πια;
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Ρε συ Γιώργο αλήθεια

Από την μια θες κάμερες μήπως και μπει φυλακή ο γιος σου και γλιτώσεις την κηδεία, από την άλλη του παίρνεις όπλα να σκοτωθεί.

Τι φάση στην Καλαμάτα πια;
Ταλαντεύομαι γιατί υπάρχει και η άποψη φίλου που έχει χαγιαμπούσα και λέει ότι είναι πολύ πιο ασφαλές να κινείσαι σε μία ορισμένη ταχύτητα με τέτοια μηχανή, παρά με μία μικρότερη.
Το θέμα είναι αν θα κινείται με την ίδια ταχύτητα αν έχει αυτή την μηχανή ή κάποια άλλη με λιγότερους ίππους.

Γενικά δεν τρέχει ο γιός, για μόστρα την θέλει περισσότερο, αλλά δεν αποκλείω και τίποτα λόγω ηλικίας.
Αν υπήρχαν παντού κάμερες, θα λυνόταν το θέμα.:D
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ταλαντεύομαι γιατί υπάρχει και η άποψη φίλου που έχει χαγιαμπούσα και λέει ότι είναι πολύ πιο ασφαλές να κινείσαι σε μία ορισμένη ταχύτητα με τέτοια μηχανή, παρά με μία μικρότερη.
Το θέμα είναι αν θα κινείται με την ίδια ταχύτητα αν έχει αυτή την μηχανή ή κάποια άλλη με λιγότερους ίππους.

Γενικά δεν τρέχει ο γιός, για μόστρα την θέλει περισσότερο, αλλά δεν αποκλείω και τίποτα λόγω ηλικίας.
Αν υπήρχαν παντού κάμερες, θα λυνόταν το θέμα.:D
Το μεγάλο ερώτημα που πρέπει να αναλογιστείς είναι, αν του πέσει θα μπορεί να την σηκώσει?!

Θα μου πεις νέο παιδί είναι δεν του πέφτει και την σηκώνει εύκολα..:roflmao:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αφού θέλει να πάρει κάτι όμορφο και να κάνει και τη μούρη του και νομίζω είναι σε φάση που μεγαλώνει σαν οδηγός και ωριμάζει. Καλό είναι στη ζωή τα πράγματα να γίνονται με μια σειρά για πολλους λόγους.

Εγώ θα πρότεινα αυτό. Μηχανή που μπορει να φλερτάρει με τα 200 αλλά με προσπάθεια, πανέμορφη, οικονομική σε συντήρηση και χρήση και σχολείο.



Αν νιώθει πως θέλει παραπάνω κυβικά για να το παίξει μουρη σε φίλους ή για να μην νιώθει μειονεκτικά είναι οι λάθος λόγοι να πάρει κυβικά.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ρε συ Γιώργο αλήθεια

Από την μια θες κάμερες μήπως και μπει φυλακή ο γιος σου και γλιτώσεις την κηδεία, από την άλλη του παίρνεις όπλα να σκοτωθεί.

Τι φάση στην Καλαμάτα πια;
Τυχαία φωτό




advphone
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Και το Kawasaki ωραίο. Τόσα ωραία μοντέλα και φρέσκα δροσερά στα 7-8 χιλιαρικα και έχουμε κολλήσει σε tiger και SS δεκαετίας? Εκτός αν δεν φτάνει το budget τόσο

 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ταλαντεύομαι γιατί υπάρχει και η άποψη φίλου που έχει χαγιαμπούσα και λέει ότι είναι πολύ πιο ασφαλές να κινείσαι σε μία ορισμένη ταχύτητα με τέτοια μηχανή, παρά με μία μικρότερη.
Λοιπόν θα σου πω μιά αστεία ιστορία. Χαιρετάω φίλο στην έξοδο εθνικής και κλασικά σπάω λίγο τον καρπό από 70-80 με 6η και την δύναμη στο "μεσαίο" πρόγραμμα. Κρατάμε το ότι το XR έχει 6η που δίνει περίπου 21χαω/1000 στροφές και η hayabusa περίπου 30χαω/1000 στροφές, ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ το XR αρπάζει πιο εύκολα από τα ίδια χιλιόμετρα οπότε στο μυαλό μου έχω ΠΟΛΥ χώρο διαθέσιμο. Χαιρετάω λοιπόν και γυρίζω το κεφάλι μπροστά και γλιτώνω τον τράκο με αυτοκίνητο που κινείται "κανονικά" για.... "μιλισεκών" που λέει και ο μύστης του motomarket στο ίνσταγκραμ γιατί η χοντρή είναι ήσυχη και ύπουλη και εννοείται απλά δεν περιμένεις ότι επιταχύνει έτσι. Δεν συζητάμε καν για τις gen1&2 με φρένα από τα lidl τώρα.

Που θέλω να καταλήξω, δεν του λες να αφήσει τις μαλακίες, να τις κόψεις και εσύ από το δικό σου μυαλό γιατί ΚΡΙΜΑ ΕΙΝΑΙ και για τους δύο και κάλλιο γαϊδουρόδενε; Δεν παίρνει ένα 636 πρώτα, λέμε τώρα;
 
Top Bottom