Αγορά ΚΤΜ990 adventure

Italos

Μέλος
Περιοχή
Gerakas
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GSadv
Φιλαράκια όπως λέει και ο τίτλος απο εβδομάδα είμαι στην αναζήτηση για αγορά μεταχειρισμένου 990adv!!
Να πώ πως την μηχανή θα αγοράσει ο αδερφός μου....αλλά καταλαβαίνεται ότι θα είναι μια ανανέωση και για μένα χιχιχιχιχιχ

Όσα φιλαράκια γνωρίζουν να μου πούνε τι να προσέξω μιλάω για μοντέλο απο 2007-2009 ....κάποια ελαττώματα , τυχόν ανακλήσεις που έχουν γίνει κτλ κτλ....

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!!!
 

Italos

Μέλος
Περιοχή
Gerakas
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GSadv
Διάβασα το θέμα του Malco ...πολύ χρήσιμες info....απλά επειδή μιλάμε για αγορά ......θέλω να ξέρω απο τα παιδιά που το έχουν τι να προσέξω στην αγορά??? Τι θέμα έχουνε??? να έχουν αλλαχτεί τι πράγματα και τι πρέπει να βάλω αφτερμαρκετ που λύνει κάποια θεματάκια....!!
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
2006 γιατί όχι? Αυτό που πρέπει να προσέξεις μόνο είναι να έχει κάνει τα σερβις όπως ακριβώς προβλέπεται χωρίς παρεκλισεις και μάλιστα σε εξουσιοδοτημένο. Στα κτμ δεν παίζεις με τα σέρβις. Πάντα με ευλάβεια.
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Πέρα από τα σερβις, Καλό είναι να έχει αφτερμαρμετ εξατμίσεις. Είναι η καλύτερη και ίσως η μόνη και πιο απαραίτητη αναβαθμιση που πρέπει να κάνεις στο 990.
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Παίζει ένα 990s στα 5.000 στο car που αν δε σε απασχολεί το abs φαίνεται να είναι καλή ευκαιρία.
 

Italos

Μέλος
Περιοχή
Gerakas
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GSadv
ετσι λένε ότι καταναλώνει το κόλο του.... αλλά το ακούω απο άτομα που Δεν το έχουν... όσοι το καβαλάνε λένε άλλα.... κ 1λ/100 να καει παραπάνω δεν ειναι θέμα... εξατμ´ισεις και service λοιπόν .... νομίζω οτο το 2007 εγινε η ανανέωση στο facelift και μας αρέσει πιο πολύ ... αν έγινε και πιο πίσω πάμε και για πιο παλιό εννοείται....το abs εκ πείρας το θεωρώ απαραίτητο.. ευχαριστω για τις πρώτες ινφο....
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Για την κατανάλωση έχω να πω το εξής. Το μηχανάκι σου δίνει τη δυνατότητα ή να το σκίζεις και να καις τα άντερά σου ή να το πηγαίνεις χαλαρά και σχετικά οικονομικά. Και εξηγούμαι.

Είχα το 990 του '06 στα 25μου και το έχω πάλι τώρα στα 34 (το μόνο που διαφέρει είναι το χρώμα). Σε αυτά τα 8-9 χρόνια θεωρώ ότι ωρίμασα αρκετά. Τόσο με τον εύκολο όσο και με τον δύσκολο τρόπο (ο δύσκολος συμπεριελάμβανε και ένα πολύ δυνατό ατύχημα με μοτοσυκλέτα). Τότε το πήγαινα τάπα και έκαιγα 10λτ/100κμ και τώρα χαλαρά και δεν καίω επάνω από 7λτ/100κμ. Σε ταξίδι με 130κμ/η σταθερά βλέπω 6,5λτ/100κμ. Σε επαρχιακό χαλαρό, γύρω στο 6,2.

Τεσπα. Αυτό που λέω μόνο είναι οτι αν πηγαίνεις χαλαρά, αυτά τα νούμερα θα δεις.

Α. Και κάτι ακόμη. Σχετικά με το σούπερ οικονομικό 800 τα 950-990 στα 160-170 καίνε το ίδιο.
 

Italos

Μέλος
Περιοχή
Gerakas
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GSadv
δεν θεωρώ το 10λ καθόλου πολυ στο σκίσιμο... πανω κατω και ο μποξερ τόσα καει αν το σκίζεις...

εξατμίσεις γτ οπωσδήποτε;;;
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Εχω ταξιδεψει επαρχιακο διπλα διπλα με 2 990..
Καψαμε ακριβως το ιδιο με την ιδια ταχυτητα και ολοι με χωματινα.6 λιτρα.
Τους εχω ακουσει ομως -κι εναι φιλοι μου οχι γνωστοι της ξαδελφης της κουμπαρας- οτι στις ψηλες ταχυτητες φτανουν τα 10 λιτρα.
Ακριβως το ιδιο που λεει και ο Παντελης δηλαδη.
 

Siaperas

a.k.a faraway
Περιοχή
Άρτα-Κέρκυρα-Αθήνα ...κτλ
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW 1200GS LC
Tuono V4 1100 Factory
Το 990 το είχα υποψήφιο πέρσυ , πριν τελικά καταλήξω στο raid .
Με φίλο , κάτοχο που το συζητούσα , και που τον θεωρώ σοβαρό και αξιόπιστο
στα λεγόμενα του μου έλεγε χοντρικά τα εξής :

...πολύ καλό μηχανάκι , με περιφερειακά όμως θεματάκια που είναι ικανά να σε ξενερώσουν .
Από τα βασικότερα του , ο περιβόητος συμπλέκτης , η τρόμπα νερού που αν δεν ελεγθεί
σωστά και αλλαχθουν τα τσιμουχάκια της αρχίζει και ανακατέβει νερά με λάδια ,
και ο ψεκασμός του που αν οδηγήσεις άλλα μηχανάκια συνηδητοποιείς ότι δεν είναι και ότι καλύτερο
στη λειτουργία του στα χαμηλά .


Δικά του λόγια τα παραπάνω .

Βέβαια όλα αυτά δεν είναι λόγος για να απορρίψεις ένα μηχανάκι ,
αλλά είναι πράγματα που πρέπει να τα δεις πριν αγοράσεις και επίσης
να τα βάλεις στο πρόγραμμα σου ώστε να τα αλλάξεις αν δεν έχουν αλλαχθεί . ;)

Επίσης στο παρακάτω Link θα διαβάσεις τα πιο γνωστά θέματα τους ,
χωρίς όμως να σημαίνει πώς όλα εμφανίζονται σε όλους , οκ ? :)

http://www.ktm950.info/how/ktm_950_issues.html
 

Siaperas

a.k.a faraway
Περιοχή
Άρτα-Κέρκυρα-Αθήνα ...κτλ
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW 1200GS LC
Tuono V4 1100 Factory
... στις ψηλες ταχυτητες φτανουν τα 10 λιτρα.
Και λογικό είναι ρε παίδες αν μιλάμε για ταχύτητες άνω των 170 + και στροφόμετρο στις 7000+ στροφές μόνιμα . ;)
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Το θεμα καταναλωσης ειναι σχετικο παιδια.....το 990 σε νορμαλ συνθηκες δεν ξεπερναει την καταναλωση της 1200, τουλαχιστον οχι πολυ....ελα ομως που το γκαζι του ειναι γαργαλιστικο που μονο εαν εχεις παρει χαπια θα το πας νορμαλ, ρολαροντας ή χαζευωντας..... Και βεβαια δεν μπορεις να κερδιζεις καπου χωρις να χανεις καπου αλλου......
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Αυτά που λέει ο Γιώργος είναι κλασικά και γνωστά θέματα στα 990 γι'αυτό και είναι πλέον λυμένα. Γι'αυτό σου είπα να προσέξεις το ιστορικό των σέρβις. Όλοι οι εξουσιοδοτημένοι έχουν μια κοινή βάση δεδομένων που καταχωρούν όλες τις εργασίες.

Ο ψεκασμός κάτω από τις 3000 στροφές έχει όντως θέμα και δεν μπορείς να κάνεις τίποτε γι'αυτό. Στην άσφαλτο δε θα σου φανεί αλλά στο χώμα, ειδικά σε αργά τεχνικά κομμάτια, θα σε δυσκολέψει.

Τέλος, το μπροστινό για κάποιο ανεξήγητο λόγο είναι πολύ μαλακό και το πίσω αρκετά σκληρό.

Κάτι άλλο δε μου έρχεται τώρα στο μυαλό.
 

Italos

Μέλος
Περιοχή
Gerakas
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GSadv
Επειδή από εβδομάδα θα πάω να δώ κάποια, σε ποιο συνεργείο να το πάω για έλεγχο???? σορρυ για το πρήξιμο ρε παιδιά απλά είμαι παντελώς άσχετος για την πορτοκαλί εταιρεία και σας πρήζω.....να τον ρωτήσω αν έχουν ανακληθεί τα όποια ελαττωματάκια??

Ευχαριστώ όλους που ασχολούνται για την πολύτιμη βοήθεια τους!!
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Ή μανισια εξάτμιση βγαζει απίστευτα πολυ ζέστη και δεν την αντέχει ο συνεπιβάτης. Επίσης έχει αρκετό βάρος πίσω και ψηλά που το γλυτώνεις. Νομίζω τελος ότι βελτιώνεται και η καύση (είναι αρκετά πλούσιο το μίγμα με μανισιο προγραμμα και εξάτμιση).
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom