Αγορά ΚΤΜ990 adventure

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Επειδή από εβδομάδα θα πάω να δώ κάποια, σε ποιο συνεργείο να το πάω για έλεγχο???? σορρυ για το πρήξιμο ρε παιδιά απλά είμαι παντελώς άσχετος για την πορτοκαλί εταιρεία και σας πρήζω.....να τον ρωτήσω αν έχουν ανακληθεί τα όποια ελαττωματάκια??

Ευχαριστώ όλους που ασχολούνται για την πολύτιμη βοήθεια τους!!
Περιστερι φερτο.
Παρε τηλ να τα πουμε:cool:;)
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Τα θεματα στα 950-990 εχουν λυθει προπολλου...

Ο stavrouliasp καλα τα λεει. Να συμπληρωσω οτι και την ομαλοτητα του ψεκασμου την φτιαχνεις ευκολα.


Πρεπει να ριξεις λιγο διαβασμα στο ΚΤΜ info οπως πολλυ σωστα αναφερθηκε.

Νομιζω πως αν εχει εξατμισεις και τρομπα αλλαγμενη με aftermarket (που σιγουρα θα εχει) τοτε δεν θες και τιποτα αλλο.

Θα σου προτεινα να δωσεις κατι παραπανω και να παρεις ενα του 2009 ωστε να μπει και ο χαρτης του R. Αλλιως autotune και καθαρισες.

Επισεις καιει οσο και το GS... πανω κατω τα ιδια.

Το 800 καιει παραπανω σε ταχυτητες 160-170.

Οταν το παρεις με το καλο εδω ειμαστε να πουμε κι'αλλα.

;)
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Να συμπληρωσω οτι και την ομαλοτητα του ψεκασμου την φτιαχνεις εύκολα...
Επειδή για το συγκεκριμένο μηχανάκι έχω ρίξει πολύ διάβασμα, αυτό που λες δε το είδα. Είδα αντίθετα επεμβάσεις στο μηχανάκι σε βαθμό που δε θα ήθελα να προβώ και με αμφίβολα αποτελέσματα. Αν εχεις βρει κάτι όντως απλό ή βάλε το εδώ ή στειλτο μου με πμ μη γεμίζουμε το θέμα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Siaperas

a.k.a faraway
Περιοχή
Άρτα-Κέρκυρα-Αθήνα ...κτλ
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW 1200GS LC
Tuono V4 1100 Factory
Kαι γω για το ψεκασμό , μέσω διαβάσματος και όχι προσωπικής εμπειρίας ,
αυτό που λέει ο stavrouliasp γνωρίζω .

Θυμάμαι ακόμα το σχόλιο που μου είχε πει ο φίλος με το ktm ,
και ήταν ατάκα κάποιου ειδήμων στα ktm σε ξένο φόρουμ .
Το σχόλιο έλεγε επακριβώς :

'' Aν η ίδια η ktm μπορούσε να φτιάξει το ψεκασμό , θα το έιχε κάνει ήδη ''

Αλλά όπως προείπαμε , το συγκεκριμένο θέμα δεν λογίζεται καν ως θέμα ,
αλλά πιο πολύ ως μια συνήθεια που με το καιρό μαθαίνεις να την ξεπερνάς . ;)


Επίσης να προσθέσω , πως μην θεωρείται πως επειδή όλα τα πιθανά προβλήματα
του lc8 είναι γνωστά , όλοι οι ιδιοκτήτες τους έχουν μεριμνήσει για αυτά .
Υπάρχουν πολλοί ( μα πάρα πολλοί ) που μόνο βενζίνη βάζουν στα μοτέρ τους ,
και όλα τα υπόλοιπα τα αντιμετωπίζουν αν και εφόσον εκδηλωθούν .:rolleyes:

Εκτός αν μιλάμε για αγορά από γνωστό κάτοχο .

Το ίδιο ακριβώς μπορώ να πω και για τα caponord εκεί έξω τα οποία γνωρίζω
λίγο καλύτερα από τη παλάμη του χεριού μου , και έχουν και αυτά τα θεματάκια τους .
Δλδ ότι ναι μεν είναι γνωστά τα προβλήματα τους , αλλά ξέρω πολλούς
που δεν έχουν μπει ακόμα στη διαδικασία να τα αντιμετωπίσουν/προλάβουν .:)

Οπότε θέλει γνώση το πράγμα και ψάξιμο τουλάχιστον για να ξέρεις με τι μπορεί
να έρθεις αντιμέτωπος και όχι να ψάχνεσαι κατόπιν εορτής . :)
 
Τελευταία επεξεργασία:

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Τα διάβασα αυτά ρε γμτ αλλά και πάλι δεν βγαίνει άκρη. Τεσπα, θα ζήσουμε με αυτό το θεματάκι.
 

Capo1000

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος Ρονιωτης
Μοτό
Aprilia Caponord 1000 '07
Παίδες καλησπερα απο καινούριο μέλος.
Ο προβληματισμός ειναι ο ίδιος γιατι σκεφτομαι και γω να αλλαξω το capo μου με ενα 950-990adventure.
Θα ηθελα ομως τα φώτα σας και συγκεκριμενα ως προς την απόδοση-δύναμη των KTM.
Το capo μου ειναι του 2007 με φίλτρο kn, Remus carbon Kai custom προγράμμα μαζι με κοντύτερο γρανάζι μπροστα 16. Δυναμό μετρημένο στα 92.5ps τροχό χωρις να εχουν κοπεί οι τελικές ( βγαζει γυρω στα 230 κοντέρ). Εσεις που γνωρίζεται καλυτερα μπορείτε να με φωτισετε αν ενα KTM θα πηγαίνει καλυτερα?
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Δεν νομίζω πως θα είναι γρηγορότερο...
Θα είσαι γενικώς μία από τα ίδια με το Capo!

Αλλά, αν η ιπποδύναμη και η τελική είναι στα ενδιαφέροντά σου, γιατί δεν κοιτάς σε πιο δρομίσιες μοτοσυκλέτες; Διότι 200+ χλμ/ώρα με ον όφφ και δη με σαμπρέλα...:thinking:
 

Capo1000

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος Ρονιωτης
Μοτό
Aprilia Caponord 1000 '07
Γιατι λογω όγκου (185 &110 κιλα) στις δρομίσιες δεν αισθάνομαι άνετα. Ασε που μεσα στην πόλη ειναι δυσχρηστες. Δεν ειναι σκοπός μου να πηγαίνω με 200+ στο ταξιδι αλλα θα ηθελα γενικως να 200ριζει εύκολα.....ασε που τωρα στα γεράματα μου βγήκε μια καγκουριλα και εχω βαρεθεί και το capo λιγο
 

Capo1000

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος Ρονιωτης
Μοτό
Aprilia Caponord 1000 '07
Παντως όσα λέγονται για το capo περί προβλημάτων και ηλεκτρολογικών ειναι μύθος και κακές γλώσσες....ολα τα μηχανάκια εχουν κατι παθητικό....στο capo αν αλλάξεις ανόρθωση και πολλαπλασιαστές τελειώνει η υπόθεση και ολα αυτα με λιγότερα απο 300€. Εμενα ειναι απροβλημάτιστο και το εχω ευχαριστηθεί πολυ περισσότερο απο τα προηγούμενα μηχανάκια που ειχα TDM 900
 

enkefalos

Μέλος
Περιοχή
ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗ
Όνομα
ΣΠΥΡΟΣ
Μοτό
TUAREG 660
Φίλε καλός ήρθες και εγώ από capo σε 950 πήγα και το μόνο μείον είναι η κατανάλωση από γκαζι είναι ποιο γρήγορο το KTM παντού

Στάλθηκε από το E2303 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Capo1000

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος Ρονιωτης
Μοτό
Aprilia Caponord 1000 '07
Φίλε καλός ήρθες και εγώ από capo σε 950 πήγα και το μόνο μείον είναι η κατανάλωση από γκαζι είναι ποιο γρήγορο το KTM παντού

Στάλθηκε από το E2303 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Απο κατανάλωση δε με πειραζει γιατι το capo μου με μεικτή οδήγηση εντός πόλης δεν πέφτει κατω απο 9lt/100. Προφανως το δικο σου capo ηταν μαμα?
 

enkefalos

Μέλος
Περιοχή
ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗ
Όνομα
ΣΠΥΡΟΣ
Μοτό
TUAREG 660
Απο κατανάλωση δε με πειραζει γιατι το capo μου με μεικτή οδήγηση εντός πόλης δεν πέφτει κατω απο 9lt/100. Προφανως το δικο σου capo ηταν μαμα?
Δεν ήταν μαμά ήταν 97 τροχό και το KTM 107 τροχό

Στάλθηκε από το E2303 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Capo1000

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος Ρονιωτης
Μοτό
Aprilia Caponord 1000 '07
Δεν ήταν μαμά ήταν 97 τροχό και το KTM 107 τροχό

Στάλθηκε από το E2303 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τι ειχες βαλει στο capo και αντίστοιχα τι έιχε το 950? με 107 τροχό μιλαμε για τουλαχιστον 120 μοτερ
 

enkefalos

Μέλος
Περιοχή
ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗ
Όνομα
ΣΠΥΡΟΣ
Μοτό
TUAREG 660
Τι ειχες βαλει στο capo και αντίστοιχα τι έιχε το 950? με 107 τροχό μιλαμε για τουλαχιστον 120 μοτερ
Το capo είχε εξατμίσεις προγραμμα φίλτρο και φιλτροκουτι και βολάν ελαφρωμένο το KTM εχει μοτερ 990 και τα ιδια φτιαξιματα

με αναβάτη 150 κιλών
 
Top Bottom