Padis
ven pasa ...
Αν δεν πολυπατήσεις χωμα, γιατί δεν κοιτάς και το crossturer ?
Το βλεπω κ αυτο με προβληματιζει η υψηλη καταναλωση και το βαροςΑν δεν πολυπατήσεις χωμα, γιατί δεν κοιτάς και το crossturer ?
15/11/2020, να σημειωθεί στο ημερολόγιο, βρέθηκε άνθρωπος που έγραψε για το GS ακριβώς ότι λέω εδώ και κάτι χρόνια και δεν τον πήραν στο ψιλό
Join the dark side, we have propellers.
Αγγλία ως το τέλος του χρόνου θεωρητικά είναι "ανοιχτή" και μας προΚαλεί για περιττές αγορές, απελθέτω το παράθυρον τούτο.
είδαμε κι εσένα με τα άπειρα test ride... έχεις ξεπεράσει κι εμένα... :fun:funΦιλε μου προτίθεσαι να δαπανήσεις 12.000 ευρώπουλα σε αυτή τη συγκυρία και θα βασιστείς σε αυτό που σου είπαν και ακουσες; Για ποιο λόγο να μην κανονίσεις με την κάθε αντιπροσωπεία από ενα test ride σε ολα; Μπορεί αυτήν την περίοδο να μην επιτρέπεται αλλά σε ένα μήνα αντε δυο θα υπαρξει δυνατότητα. Ο μονος λογος που θα μπορούσα να σκεφτω θα ηταν οτι εισαι σε καποια περιοχη μακρια απο Αθήνα ή Θεσσαλονίκη και δε βρισκεις μηχανακι για test ride. Και αφού η γυναίκα θελει ταξιδια μακρινά οδήγησε και όλα τα adve που εχουν αξονα...
Η αλήθεια είναι αυτή ότι όταν αρχίζεις τα test ride δεν καταλήγεις πιο εύκολα αλλά επίσης ακόμα μεγαλύτερη αλήθεια είναι "Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη, να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος...". δηλαδή όταν εισαι μοτοσυκλετιστής το να οδηγείς δεν ειναι απλά μια μηχανική διαδικασία που σε μεταφέρει από μέρος σε μέρος. κάθε ευκαρία και δικαιολογία για να ανεβεις πανω σε μια μηχανή είναι καλοδεχούμενη.είδαμε κι εσένα με τα άπειρα test ride... έχεις ξεπεράσει κι εμένα... :fun:fun
πάντως, αυτή είναι η πιο σωστή συμβουλή!!
Αν δεν εχεις εμπειρια δεν μπορεις να καταλαβεις τιποτα για τη δυναμικη συμπεριφορα μιας μοτο. Μπορεις ομως να καταλαβεις ποιο σε βολευει περισσοτερο, πιο κοντρολαρεις πιο ανετα, σε ποιο σου ταιριαζει η εργονομια περισσοτερο, και ποιο σου αρεσει γενικοτερα να καβαλας.Αλήθεια τώρα... Με ένα μισάωρο test θα καταλάβει την μηχανή?
ΟΚ... Γενικά και αόρισταΑν δεν εχεις εμπειρια δεν μπορεις να καταλαβεις τιποτα για τη δυναμικη συμπεριφορα μιας μοτο. Μπορεις ομως να καταλαβεις ποιο σε βολευει περισσοτερο, πιο κοντρολαρεις πιο ανετα, σε ποιο σου ταιριαζει η εργονομια περισσοτερο, και ποιο σου αρεσει γενικοτερα να καβαλας.
Εγω παντως τα περισσότερα test ride που εχω κανει κυμαίνονταν από τη 1,5 ώρα μεχρι τις 2. Και φυσικά όταν τα κάνεις χρονικά κοντά ναι...καταλαβαίνεις τη διαφορα της μια μηχανής από την άλλη. Ιδανικά θα κρατουσα τη μηχανή για ενα ΣΚ ή μια βδομάδα να τη ζήσω στην καθημερινότητα. όμως όταν πρεπει να επιλέξω αναμεσα σε περισσότερες ακόμα και οι 2 ωρες βοηθάνε αρκετα.Αλήθεια τώρα... Με ένα μισάωρο test θα καταλάβει την μηχανή?
Σε αυτό το σκέλος, όντως δεν μπορεί να καταλαβει τίποτα κανένας!ΟΚ... Γενικά και αόριστα
Μπορώ να το δεχθώ.
Αλλά εδώ μιλάμε για δικαβαλα φορτωμένα και ταξίδια στο εξωτερικο
Αυτά είναι τα θέλω του φίλου μας.
Η αλήθεια επίσης είναι ότι άμα είσαι μακριά από την Αθήνα...τα test ride είναι πολύ δύσκολα...για να πεις ότι γίνεται σωστή δουλειά πρέπει να κατεβεις στην Αθήνα για 4-5 μερες να οδηγήσεις ό,τι μπορείς. και επίσης να ξέρεις από Αθήνα αττική κτλ...να φτιάξεις διαδρομές για να μπορέσεις μεσα στις 2 ωρες να οδηγησεις σε οσο το δυνατόν μεγαλύτερο ευρος διαφορετικών δρόμων.είδαμε κι εσένα με τα άπειρα test ride... έχεις ξεπεράσει κι εμένα... :fun:fun
πάντως, αυτή είναι η πιο σωστή συμβουλή!!
Μα για αυτό το σκέλος μιλάει ο φίλος και ζητάει βοηθειαΣε αυτό το σκέλος, όντως δεν μπορεί να καταλαβει τίποτα κανένας!
Στα υπόλοιπα όπως τα έγραψε ο pumba!