Ακτινολογηση σε ζάντα που έχει γινει ηλεκτροστατική.

Foris 1993

Μέλος
Όνομα
chris
Μοτό
XLV
Καλησπέρα σε όλους τους φίλους εδώ στο φόρουμ..Όπως λέει και ο τίτλος και θα σας πω πιο αναλυτικά έχω κάνει ηλεκτροστατική όλη μου τη ζάντα(στεφανι-ακτινες-κτλπ) .Το θέμα είναι ότι η βαφή έγινε χωρίς να βγούνε πράγματα παρά μόνο τα λάστιχα...Σε πρόσφατη αλλαγή ελαστικών και ζυγοστάθμιση ο λαστιχας μου έδειξε ένα πολύ ελαφρύ αυγουλιασμα σε γρήγορη περιστροφή του τροχού.Μου είπε μάλιστα ότι για να γίνει ακτινολογηση (αν και δεν πάει χώμα το transalp 650) θα πρέπει δυστυχώς να αλλαχτούν οι ακτίνες(τις είχα βάλει καινούργιες ανοξείδωτες) λόγο της ηλεκτροστατικής.Θα ήθελα παρακαλώ τη γνώμη σας.Μαλιστα μου προτείνε και κάποιον 'θωμα' ; στο Θησείο .
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Δεν καταλαβαίνω τη σχέση έχει η ακτινολόγηση με τη βαφή των ακτινών ή γιατί πρέπει να αλλαχτούν.
Το οβάλ έρχεται με συγκεκριμένο σφίξιμο και ξέσφιγμα των καψουλιών.
Μπορεί να μου ξεφεύγει κάτι... :thinking:
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Δεν καταλαβαίνω τη σχέση έχει η ακτινολόγηση με τη βαφή των ακτινών ή γιατί πρέπει να αλλαχτούν.
Το οβάλ έρχεται με συγκεκριμένο σφίξιμο και ξέσφιγμα των καψουλιών.
Μπορεί να μου ξεφεύγει κάτι... :thinking:
Έτσι είναι!
Θα ρωτούσα κι αλλού πάντως .
Το σίγουρο είναι ότι έγινε κάποιο λάθος σφίξιμο σε κάποια ή κάποιες ακτίνες .
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Στη λεωφόρο Γαλατσίου είναι ο Μοτόκουζής.
Ασχολείται με αυτά τα πράγματα,το παιδί ήταν 16φορες πρωταθλητής στο εντουρο ,θα πήγαινα εκεί να το δει .
 

endtourista

'' ... ''
Όνομα
ΣΠΥΡΟΣ
Στη λεωφόρο Γαλατσίου είναι ο Μοτόκουζής.
Ασχολείται με αυτά τα πράγματα,το παιδί ήταν 16φορες πρωταθλητής στο εντουρο motocross ,θα πήγαινα εκεί να το δει .
Επίσης προτείνω τον πρωταθλητή της ακτινολόγησης, στην περιοχή της Μιχαλακοπούλου στους Αμπελοκήπους.
Θανάσης τηλ. 6940536518
 

Foris 1993

Μέλος
Όνομα
chris
Μοτό
XLV
Έτσι είναι!
Θα ρωτούσα κι αλλού πάντως .
Το σίγουρο είναι ότι έγινε κάποιο λάθος σφίξιμο σε κάποια ή κάποιες ακτίνες .
Να υποθέσω ότι επειδή έγινε όλη η ζάντα όπως ήταν συναρμολόγημενη βουτά μέσα στην ηλεκτροστατική να πούμε ότι για να γίνει ακτινολογηση θα πρέπει να την ταλαιπωρήσει για να ξεκολλήσουν οι ακτίνες;
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Να υποθέσω ότι επειδή έγινε όλη η ζάντα όπως ήταν συναρμολόγημενη βουτά μέσα στην ηλεκτροστατική να πούμε ότι για να γίνει ακτινολογηση θα πρέπει να την ταλαιπωρήσει για να ξεκολλήσουν οι ακτίνες;
Φαντάζομαι πως όχι ,δεν θα έχεις τόσο μεγάλο προβλημα
 

Giwrgos

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Αν έχουν και τα κάψουλια γίνει ηλεκτροστατική θα πρέπει να βγει η βαφή για να μπορέσει να χαλάρωση η να σφίξει τα κάψουλια.Αυτο γίνετε σε αρκετά αν έχει γίνει οβάλ για να έρθει ίσια όλοι η ρόδα.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
.... έχω κάνει ηλεκτροστατική όλη μου τη ζάντα(στεφανι-ακτινες-κτλπ) .Το θέμα είναι ότι η βαφή έγινε χωρίς να βγούνε πράγματα παρά μόνο τα λάστιχα...
Με αυτό που έκανες ,σπείρωμα ακτίνας - καψούλι - στεφανι -&- κεφαλι ακτίνας - κέντρο τροχού ,έχουν γίνει όλα ένα σωμα.
Δεν υπάρχει λοιπόν η δυνατότητα να σφίξει-χαλαρωσει κάποιος ,ώστε να ευθυγραμιστεί η ζάντα.

Για να προσπαθήσει κάποιος να σώσει τις ακτίνες ,θέλει πολύ υπομονή ,πολύ δουλειά ,κ κυρίως ,πολύ χρόνο.
Ακόμα και να καταφερεις να σώσεις καποιες ,αυτό δεν θα γίνει χωρίς σημαδια ,ξεφτίσματα χρώματος σε καψούλια στεφανι κλπ

Εκτός από τα ανταλλακτικά ,σε αυτή τη ζωή ,κοστίζει κ ο χρόνος.
Και ,σε αυτή την περίπτωση ,ο χρόνος (πιθανής) επαναφοράς λειτουργικότητας των ακτινών* ,θα κοστίζει πολύ περισσότερο από καινούργιες ακτίνες.
*(ΑΝ το αναλάβει κάποιος δηλ ,γιατί ,όπως θα λεγε κ κάποιος παλιός φίλος ,"αυτή είναι δουλειά για φυλακισμένο ισοβίτη".

Ξεζάνταρε το λαστιχο ,κ δοκίμασε να ξεβιδώσεις κ να κάνεις λειτουργική ΜΙΑ ακτίνα ,κ τότε θα καταλάβεις.

Ο πιό σύντομος τρόπος ,είναι δράπανο για ξετρύπημα κεφαλιού κ κόψιμο με τροχό χειρός ,άρα ακτίνες σκράπ.
Και φυσικά πλέξιμο με καινούργιες.


ΥΓ: Ερώτηση....Για ποιό λόγο τα 'κανες όλα ενα σώμα με ηλεκτροστατική ,αφού άλλαξες τις ακτίνες με καινούργιες ανοξείδωτες ???
Τι εννοώ...αφού ,έτσι κι αλλιώς ,βγήκαν οι παλιές ακτίνες ,κι έγινε πλέξιμο με καινούργιες ,γιατί δεν έκανες ηλεκτροστατική μόνο το στεφάνι ,ή έστω κ το κέντρο αν ήθελες ,κ μετα να πλέξεις τις καινούργιες ανοξείδωτες...?
 

Foris 1993

Μέλος
Όνομα
chris
Μοτό
XLV
Με αυτό που έκανες ,σπείρωμα ακτίνας - καψούλι - στεφανι -&- κεφαλι ακτίνας - κέντρο τροχού ,έχουν γίνει όλα ένα σωμα.
Δεν υπάρχει λοιπόν η δυνατότητα να σφίξει-χαλαρωσει κάποιος ,ώστε να ευθυγραμιστεί η ζάντα.

Για να προσπαθήσει κάποιος να σώσει τις ακτίνες ,θέλει πολύ υπομονή ,πολύ δουλειά ,κ κυρίως ,πολύ χρόνο.
Ακόμα και να καταφερεις να σώσεις καποιες ,αυτό δεν θα γίνει χωρίς σημαδια ,ξεφτίσματα χρώματος σε καψούλια στεφανι κλπ

Εκτός από τα ανταλλακτικά ,σε αυτή τη ζωή ,κοστίζει κ ο χρόνος.
Και ,σε αυτή την περίπτωση ,ο χρόνος (πιθανής) επαναφοράς λειτουργικότητας των ακτινών* ,θα κοστίζει πολύ περισσότερο από καινούργιες ακτίνες.
*(ΑΝ το αναλάβει κάποιος δηλ ,γιατί ,όπως θα λεγε κ κάποιος παλιός φίλος ,"αυτή είναι δουλειά για φυλακισμένο ισοβίτη".

Ξεζάνταρε το λαστιχο ,κ δοκίμασε να ξεβιδώσεις κ να κάνεις λειτουργική ΜΙΑ ακτίνα ,κ τότε θα καταλάβεις.

Ο πιό σύντομος τρόπος ,είναι δράπανο για ξετρύπημα κεφαλιού κ κόψιμο με τροχό χειρός ,άρα ακτίνες σκράπ.
Και φυσικά πλέξιμο με καινούργιες.


ΥΓ: Ερώτηση....Για ποιό λόγο τα 'κανες όλα ενα σώμα με ηλεκτροστατική ,αφού άλλαξες τις ακτίνες με καινούργιες ανοξείδωτες ???
Τι εννοώ...αφού ,έτσι κι αλλιώς ,βγήκαν οι παλιές ακτίνες ,κι έγινε πλέξιμο με καινούργιες ,γιατί δεν έκανες ηλεκτροστατική μόνο το στεφάνι ,ή έστω κ το κέντρο αν ήθελες ,κ μετα να πλέξεις τις καινούργιες ανοξείδωτες...?
Πρώτα έβαλα ανοιξειδωτες ακτίνες και ύστερα από 6 μήνες έκανα ηλεκτροστατική όλο το τροχό...Βέβαια αυτό έγινε ύστερα από ερώτηση μου στο μηχανικό ότι αν γίνει όλη ηλεκτροστατική θα υπάρχει κάποιο θέμα;πχ ακτίνες και μου λέει όχι δεν υπάρχει κάποιο θέμα..Εάν μου είχε πει ότι δεν θα μπορείς να κάνεις ακτινολογηση δεν θα είχα προχωρήσει στην ολική ηλεκτροστατική.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Χριστόφορε πήγαινε στον Παναγιώτη Κουζή που σου είπε και ο Σπύρος endtourista , δε χάνεις τίποτα να ρωτήσεις, είναι γαμώ τα παιδιά (αποφεύγεις λίγο τον μπαμπά). Ακόμη και αν τραυματιστεί η βαφή σε μερικές δε πειράζει, είναι μεγαλύτερο το όφελος σε ασφάλεια.
Α, ναι... και δεν πειράζει... από τα λάθη μας μαθαίνουμε, την επόμενη φορά θα ρωτήσεις και μια δεύτερη γνώμη πριν προβείς σε τέτοιες παρεμβάσεις.
Όλα καλά!
 
Last edited by a moderator:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Σπύρος.
 

endtourista

'' ... ''
Όνομα
ΣΠΥΡΟΣ
Χριστόφορε πήγαινε στον Παναγιώτη Κουζή που σου είπε και ο Σπύρος endtourista , δε χάνεις τίποτα να ρωτήσεις, είναι γαμώ τα παιδιά (αποφεύγεις λίγο τον μπαμπά). Ακόμη και αν τραυματιστεί η βαφή σε μερικές δε πειράζει, είναι μεγαλύτερο το όφελος σε ασφάλεια.
Α, ναι... και δεν πειράζει... από τα λάθη μας μαθαίνουμε, την επόμενη φορά θα ρωτήσεις και μια δεύτερη γνώμη πριν προβείς σε τέτοιες παρεμβάσεις.
Όλα καλά!
Χωρίς να διαφωνώ με την επιλογή Κουζή αφού δεν έχω συνεργαστεί ποτέ, εγώ πρότεινα άλλον, του οποίου την εργασία γνωρίζω.

Επίσης προτείνω τον πρωταθλητή της ακτινολόγησης, στην περιοχή της Μιχαλακοπούλου στους Αμπελοκήπους.
Θανάσης τηλ. 6940536518
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Χωρίς να διαφωνώ με την επιλογή Κουζή αφού δεν έχω συνεργαστεί ποτέ, εγώ πρότεινα άλλον, του οποίου την εργασία γνωρίζω.
:ha

Σόρυ ρε Σπύρο o giamar το έγραψε ακριβώς πριν από εσένα...

Έτσι και αλλιώς οποιοσδήποτε ασχολείται με ακτινολογήσεις νομίζω θα του πει μια γνώμη πιο εξειδικευμένη και θα αναλάβει ή όχι αναλόγως με το αν συμφέρει ή όχι μια τέτοια περίπτωση (οικονομικά). Δεν νομίζω πάντως πως η επιμετάλλωση μπορεί να είναι τόσο ισχυρή ώστε να παιδέψει (μπορεί να κάνω και λάθος). Το μόνο πρόβλημα που θα δημιουργηθεί θα είναι το οπτικό το οποίο όμως πρέπει να μείνει πίσω συγκριτικά με τη σωστή λειτουργία ενός τροχού.
 

Foris 1993

Μέλος
Όνομα
chris
Μοτό
XLV
Εγώ παιδιά χαλάλι αν είναι να γίνει σωστή δουλειά βάζω ξανά ανοξείδωτες αρκεί να μην τραυματιστεί η βαφή στο στεφάνι..Δλδ ας χάσουμε τις ακτίνες αλλά όχι το στεφάνι..Γνωρίζετε αν με αλλαγή ακτίνων θα τραυματιστεί το στεφάνι;
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Όσο σιγά και να ξεσφιγκει τα καψούλια, παίζει να φύγουν κάποιες μικρές φλούδες από το στεφάνι. Γύρω από τις τρύπες του στεφανιού εννοώ!
Αυτό είναι σίγουρο. Θέλει πολύ προσοχή και υπομονή αυτό το στάδιο.
 

Foris 1993

Μέλος
Όνομα
chris
Μοτό
XLV
Καλησπέρα θα ξανακάνω μια τελευταία ερώτηση..Μπορώ να ζητήσω απ το μάστορα που έκανε τη δουλειά κάτι σαν αποζημίωση;;;Με δεδομένο ότι εάν χρειαστεί ακτινολογηση η μηχανή θα χαλάσει και η βαφή στη ζάντα πόσο μάλλον οι ακτίνες που θα πάνε για πέταμα..Πώς πρέπει να χειριστω τέτοιο θέμα;
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Εγώ θα ξεκινούσα από το ΑΝ είναι μάστορας...
Ποιος νοήμων τεχνικός θα έκανε ηλεκτροστατική σε ένα κομμάτι κέντρο-ακτίνες-καψούλια-στεφάνι ?
Μονο κάποιος που δεν ξέρει...
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Εντελώς φιλικά, εσυ μπορείς αν θέλεις να απαιτήσεις αποζημίωση αλλά θα πάρεις το τρίτο το μακρύτερο .

Όταν κάνατε όλη αυτή την συμφωνία για ηλεκτροστατικές κτλ ( σου έδωσε εγγύηση ότι αυτό θα διαρκέσει για πάντα ; )

Γενικά είναι ολο λάθος από όπου κ να το πιάσεις κ το λάθος είναι σε μεγάλο ποσοστό δικό σου κ θα το πληρώσεις .

Ο μάστορας είναι λάθος που δεν σε προειδοποίησε τι μπορεί να συμβεί στη φάση τις ακτινολογιςης (αν δεν σε ενημέρωσε )

Όποτε γενικά τα ΑΝ ειναι πολλά , όποτε όπως σου είπα :πορευσου με τα λάθη σου και την επόμενη φορά κάνε μια έρευνα .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Top Bottom