.... έχω κάνει ηλεκτροστατική όλη μου τη ζάντα(στεφανι-ακτινες-κτλπ) .Το θέμα είναι ότι η βαφή έγινε χωρίς να βγούνε πράγματα παρά μόνο τα λάστιχα...
Με αυτό που έκανες ,σπείρωμα ακτίνας - καψούλι - στεφανι -&- κεφαλι ακτίνας - κέντρο τροχού ,έχουν γίνει όλα ένα σωμα.
Δεν υπάρχει λοιπόν η δυνατότητα να σφίξει-χαλαρωσει κάποιος ,ώστε να ευθυγραμιστεί η ζάντα.
Για να προσπαθήσει κάποιος να σώσει τις ακτίνες ,θέλει πολύ υπομονή ,πολύ δουλειά ,κ κυρίως ,πολύ χρόνο.
Ακόμα και να καταφερεις να σώσεις καποιες ,αυτό δεν θα γίνει χωρίς σημαδια ,ξεφτίσματα χρώματος σε καψούλια στεφανι κλπ
Εκτός από τα ανταλλακτικά ,σε αυτή τη ζωή ,κοστίζει κ ο χρόνος.
Και ,σε αυτή την περίπτωση ,ο χρόνος (πιθανής) επαναφοράς λειτουργικότητας των ακτινών* ,θα κοστίζει πολύ περισσότερο από καινούργιες ακτίνες.
*(ΑΝ το αναλάβει κάποιος δηλ ,γιατί ,όπως θα λεγε κ κάποιος παλιός φίλος ,"αυτή είναι δουλειά για φυλακισμένο ισοβίτη".
Ξεζάνταρε το λαστιχο ,κ δοκίμασε να ξεβιδώσεις κ να κάνεις λειτουργική ΜΙΑ ακτίνα ,κ τότε θα καταλάβεις.
Ο πιό σύντομος τρόπος ,είναι δράπανο για ξετρύπημα κεφαλιού κ κόψιμο με τροχό χειρός ,άρα ακτίνες σκράπ.
Και φυσικά πλέξιμο με καινούργιες.
ΥΓ: Ερώτηση....Για ποιό λόγο τα 'κανες όλα ενα σώμα με ηλεκτροστατική ,αφού άλλαξες τις ακτίνες με καινούργιες ανοξείδωτες ???
Τι εννοώ...αφού ,έτσι κι αλλιώς ,βγήκαν οι παλιές ακτίνες ,κι έγινε πλέξιμο με καινούργιες ,γιατί δεν έκανες ηλεκτροστατική μόνο το στεφάνι ,ή έστω κ το κέντρο αν ήθελες ,κ μετα να πλέξεις τις καινούργιες ανοξείδωτες...?