Αλλαγή μπροστινών δισκόπλακων σε R1200GS Adv 2008

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Δυστυχως τα νεα δεν ειναι κ πολυ καλα φιλε Paschalis...Φαινεται οτι υπαρχει κατασκευαστικο ελαττωμα στο μουαγιε του τροχου μπροστα ... δλδ: Η μια απο τις 5 θεσεις οπου βιδωνεται ο ενας απο τους 2 δισκους, βρισκεται λιγο πιο μεσα απο τις αλλες(γυρω στο 1,5 χιλ)...Ετσι, οπως κ να βιδωσεις το δισκο , παντα σε μια απο τις 5 βιδες υπαρχει η ταση ο δισκος να μην παταει σωστα κ ετσι αισθανεσαι τρεμουλο στο φρεναρισμα, σε ταχυτητες απο 60χλμ κ κατω , ιδιαιτερα λιγο πριν σταματησεις....Εγιναν δοκιμες ακομα κ με τα rivets ("σγουρες ροδελες") οι οποιες εδωσαν πολυ ωραια πλευστοτητα κ απλα περιορισαν λιγο το προβλημα το οποιο παραμενει...Αυτο εξηγει κ την οδηγια που εβγαλε η bmw στην Αμερικη σχετικα μετο τρεμουλο στο φρεναρισμα ( front brake judder ή front brake pulsation or vibation) στο οποιο αλλαζαν τους δισκους κ αν το ξανακανε αλλαζαν τροχο...αστα να πανε δλδ Πασχαλη...

Στάλθηκε από το SM-T311 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ολα νομιζαμε πως τα ειχαμε δει αλλα αυτο ειναι καινουριο.
Οντως υπαρχουν αναφορες για στραβα κεντρα στο advrider και αντικατασταση τους απο τους επισημους της BMW.
Αυτα...στην Αμερικη το τι θα γινει εδω,αγνωστο.
 

Nodov

Μέλος
Περιοχή
Τυμπακι , Ν. Ηρακλειου, Κρητη
Όνομα
Nondas
Μοτό
r1200gsa 07
Λοιπον η αλλαγη τροχου στην Αμερικη γινοταν στα πλαίσια της εγγυησης (δλδ χαιρετισματα στην περιπτωση μου) κ αφου οπως ανεφερα παραπανω πρωτα δοκιμαζαν απλα αλλαγη δισκων.
Κωστα οι δισκοι ηταν καινουργιοι της brembo, αντικατεστησαν τους μαμα οι οποιοι κ αυτοι εδιναν τρεμουλο στο φρεναρισμα. ΑΡΧΙΚΑ οι brembo για 2000χλμ ηταν καλοι αν κ καποιος εμπειρος μπορει να καταλαβαινε κατι ελαφρυ στο φρεναρισμα παντα σε ταχ κατω απο 60.Σιγα σιγα το πραγμα χειροτερεψε κ ναμαστε παλι εδω. Σε οτι αφορα τις ροδελες,rivets βαρελακια κτλ εχω το επισημο κιτ της brembo το οποιο ομως δεν ταιριαζει στα μοντ απο 07 κ πισω (ο δισκος δε μπαινει στη δαγκανα γιατι τον βγαζει πανω απο 2 χιλ πιο εξω το συστημα ροδελων οπως το θελει η μπρεμπο....στα 08 κ μετα δεν υπαρχει προβλημα κ δεν ξερω τι αλλαγες εκανε η μπεμβε σε δαγκανες τροχους) Οποτε βιδωνεις ειτε οπως ο Πασχάλης ειτε οπως η μαμα μπεμβε τους μαμα δισκους.Υπαρχει οπως ξερεις μια μικρη διαφορα στο παχος των δισκων μπρεμπο με της μαμα 0,5 χιλ (πιο παχεις δισκοι οι μπρεμπο). Βιδωσαμε με ολους τους συνδυασμους (ναναι καλα κι ο Πασχαλης που με βοηθησε τηλεφωνικα το παιδι) αλλα ακρη δε βγαλαμε.....Ψιλιασμενος απο τις αναφορες των Αμερικανων, ειδαμε οτι οι βασεις [ οι πατουρες του τροχου (που λανθασμένα τις ειπα μουαγιε)] που τοποθετουνται οι δισκοι , στη μια πλευρα του τροχου, δεν βρίσκονται στο ιδιο επιπεδο (μια μικρη πλακα απο γυαλι που ειναι επιπεδο εφαπτεται εκει που πατανε οι δισκοι κ παιζει, ενω θα επρεπε να είναι σταθερή )...........ουπς! Λαβρακι made in America........Τι εκαναν τελικα οι Αμερικανοι; οσοι τυχεροι καλυφθηκαν απο εγγυηση πηραν νεο τροχο, αλλοι ξηλωθηκαν ("ειναι πολλα τα λεφτα Αρη") κ αλλοι παιδια απλα απογοητευτηκαν κ ζουν με το προβλημα τους.....Επισης καποιοι πιο αδαεις το εχουν κ δε το ξερουν ή δεν δινουν σημασια.......Εγω παντως δεν μπορω να ησυχασω κ αναμενω εντος εβδομαδος εξελιξεις κ απο την επισημη bmw

Στάλθηκε από το SM-T311 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Λοιπον η αλλαγη τροχου στην Αμερικη γινοταν στα πλαίσια της εγγυησης (δλδ χαιρετισματα στην περιπτωση μου) κ αφου οπως ανεφερα παραπανω πρωτα δοκιμαζαν απλα αλλαγη δισκων.
Κωστα οι δισκοι ηταν καινουργιοι της brembo, αντικατεστησαν τους μαμα οι οποιοι κ αυτοι εδιναν τρεμουλο στο φρεναρισμα. ΑΡΧΙΚΑ οι brembo για 2000χλμ ηταν καλοι αν κ καποιος εμπειρος μπορει να καταλαβαινε κατι ελαφρυ στο φρεναρισμα παντα σε ταχ κατω απο 60.Σιγα σιγα το πραγμα χειροτερεψε κ ναμαστε παλι εδω. Σε οτι αφορα τις ροδελες,rivets βαρελακια κτλ εχω το επισημο κιτ της brembo το οποιο ομως δεν ταιριαζει στα μοντ απο 07 κ πισω (ο δισκος δε μπαινει στη δαγκανα γιατι τον βγαζει πανω απο 2 χιλ πιο εξω το συστημα ροδελων οπως το θελει η μπρεμπο....στα 08 κ μετα δεν υπαρχει προβλημα κ δεν ξερω τι αλλαγες εκανε η μπεμβε σε δαγκανες τροχους) Οποτε βιδωνεις ειτε οπως ο Πασχάλης ειτε οπως η μαμα μπεμβε τους μαμα δισκους.Υπαρχει οπως ξερεις μια μικρη διαφορα στο παχος των δισκων μπρεμπο με της μαμα 0,5 χιλ (πιο παχεις δισκοι οι μπρεμπο). Βιδωσαμε με ολους τους συνδυασμους (ναναι καλα κι ο Πασχαλης που με βοηθησε τηλεφωνικα το παιδι) αλλα ακρη δε βγαλαμε.....Ψιλιασμενος απο τις αναφορες των Αμερικανων, ειδαμε οτι οι βασεις [ οι πατουρες του τροχου (που λανθασμένα τις ειπα μουαγιε)] που τοποθετουνται οι δισκοι , στη μια πλευρα του τροχου, δεν βρίσκονται στο ιδιο επιπεδο (μια μικρη πλακα απο γυαλι που ειναι επιπεδο εφαπτεται εκει που πατανε οι δισκοι κ παιζει, ενω θα επρεπε να είναι σταθερή )...........ουπς! Λαβρακι made in America........Τι εκαναν τελικα οι Αμερικανοι; οσοι τυχεροι καλυφθηκαν απο εγγυηση πηραν νεο τροχο, αλλοι ξηλωθηκαν ("ειναι πολλα τα λεφτα Αρη") κ αλλοι παιδια απλα απογοητευτηκαν κ ζουν με το προβλημα τους.....Επισης καποιοι πιο αδαεις το εχουν κ δε το ξερουν ή δεν δινουν σημασια.......Εγω παντως δεν μπορω να ησυχασω κ αναμενω εντος εβδομαδος εξελιξεις κ απο την επισημη bmw

Στάλθηκε από το SM-T311 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στην αντιπροσωπεια στο Ηρακλειο εχετε εναν πολυ καλο μηχανικο κι αν υπαρχει οδηγια να ελεγχθει ο τροχος πιστευω πως θα το κανει ανεξαρτητα απο το ποσα χρονια εχουν περασει.
Να μην ξεχναμε επισης πως και η περιβοητη αντικατασταση αντλιων καυσιμου που εγινε σε ολες τις GS ανεξαρτητως χρονολογιας ξεκινησε απο τις ΗΠΑ.

adv phone
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Στην αντιπροσωπεια στο Ηρακλειο εχετε εναν πολυ καλο μηχανικο
Τον καλύτερο για BMW. Νώντα, μετά τις 20 του μήνα αν μπορώ να βοηθήσω σε κάτι μου λες.
 

Nodov

Μέλος
Περιοχή
Τυμπακι , Ν. Ηρακλειου, Κρητη
Όνομα
Nondas
Μοτό
r1200gsa 07
Στην αντιπροσωπεια στο Ηρακλειο εχετε εναν πολυ καλο μηχανικο κι αν υπαρχει οδηγια να ελεγχθει ο τροχος πιστευω πως θα το κανει ανεξαρτητα απο το ποσα χρονια εχουν περασει.
Να μην ξεχναμε επισης πως και η περιβοητη αντικατασταση αντλιων καυσιμου που εγινε σε ολες τις GS ανεξαρτητως χρονολογιας ξεκινησε απο τις ΗΠΑ.

adv phone
Μακαρι Πασχαλη μου...θα μιλησω αυριο μαζι του να δουμε τι μπορει να γινει....
Για τις ανακλησεις θα ηθελα να πω οτι αν εξεταστεις σαν μηχανη, οταν βγαλει την ανακληση και δεν εχεις προβλημα (πχ στην αντλια εμπαινε ενα μεταλ. δαχτυλιδι εκτος αν ειχε ραγισμα οποτε γινοταν αντικατασταση), τοτε αν τελικα παρουσιαστει το προβλημα και εχει ληξει η περιοδος της ανακλησης ειναι στη διακριτικη ευχερεια του μηχανικου και πιο πολυ του αντιπροσωπου (και της μαμας bmw τελικα) να σε καλυψει ή οχι (εχει να κανει με τα χλμ που εχεις κανει το μοντ. κ ολα αυτα συνεκτιμωνται....
Στην Αμερικη οτι καλυψη για τον τροχο εγινε , εγινε στα πλαισια εγγυησης, καποιοι μετα απο αυτην το πληρωσαν απο την τσεπη τους, ενω αλλους τους καλυψε το "good will" της bmw....
Κατ 'εμε εφοσον προκειται για κατασκευαστικη ατελεια θα επρεπε να καλυφθει οσα χρονια και αν περασουν...μενει να δουμε...ευχαριστω για τις απαντησεις κ το ενδιαφερον σας!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Nodov

Μέλος
Περιοχή
Τυμπακι , Ν. Ηρακλειου, Κρητη
Όνομα
Nondas
Μοτό
r1200gsa 07
Τον καλύτερο για BMW. Νώντα, μετά τις 20 του μήνα αν μπορώ να βοηθήσω σε κάτι μου λες.
Γιαννη σε ευχαριστω πολυ...Οντως ο Γιωργος ειναι τοπ....απλα ειναι μονος του....Ας ελπισουμε να γινει κατι και μεσα στην εβδομαδα να ξερουμε......
Θα σας ενημερωσω σχετικα, ωστε αν κατι αντιστοιχο τυχει και σε καποιον αλλο (ελπιζω πως οχι ), να εχει μια "βαση δεδομενων" να πατησει...
 

Nodov

Μέλος
Περιοχή
Τυμπακι , Ν. Ηρακλειου, Κρητη
Όνομα
Nondas
Μοτό
r1200gsa 07
Τελικο update....Στη δικη μου περιπτωση, οπως ειπαμε το προβλημα του τρεμουλου στο φρεναρισμα οφειλεται στο στραβωμα των δισκων εξαιτιας κατασκευαστικης αστοχιας του τροχου και ειδικοτερα των σημειων επανω στα οποια εδραζεται ο δισκος (βλαβη μη ορατη με το ματι). Ετσι βιδωνεις τον καινουργιο δισκο ανυποψιαστος , επανω σε 5 υποδοχες οι οποιες δεν ειναι στο ιδιο επιπεδο. Η ελλειψη πλευστοτητας με το μητρικο σετ βιδων ροδελων κτλ ειχε ως αποτελεσμα ο δισκος να πιεζεται σε αλλα σημεια περισσοτερο και σε αλλα σημεια λιγοτερο , κατα το φρεναρισμα κυριως...Μακροπροσθεμα λοιπον ο δισκος στραβωνει (μη φανταστειτε κατι που το βλεπτε ευκολα μιλαμε για μεγεθη κοντα στο χιλιοστο). Ετσι εξηγειται η αρχικη ωραια συμπεριφορα της μηχανης στο φρεναρισμα (οι δισκοι δεν ειχαν προλαβει να στραβωσουν) και σταδιακα αρχισε να εμφανιζεται το προβλημα. Προκειται λοιπον για ατελεια στη χυτευση του "μουαγιε" ή βασης των δισκων(χυτο ειναι), αυτου του κεντρικου τμηματος του τροχου μας οπου πατανε οι ακτινες, περναει ο προσθιος αξονας περιστροφης κτλ. Η ατελεια αφορα τα σημεια εδρασης των δισκων μας.
Πολλοι μπορεινα το εχουν και να μη το εχουν καταλαβει ή να θεωρουν φυσιολογικο το φρεναρισμα τους...φυσικα οι περισσοτεροι ειναι μια χαρα (κ ναναι παντα ετσι)
Αντιμετωπιση...: Δεν υπαρχει οδηγια ανακλησης, αλλα οδηγιες επισκευης αν ηταν μεσα στην εγγυηση(τρεχα γυρευε 8-9 χρονια μετα) κ αν συνεχιζε το προβλημα εδιναν αντικατασταση τροχου (μιλαμε για Αμερικη παντα)- Θα πρεπε να μπει νεος τροχος (που δεν ξερεις αν εχει θεμα κι αυτος, βεβαια οποιος καει απ το χυλο φυσα κ το γιαουρτι)- Επειδη η διαφορα του επιπεδου των μεταξυ των βασεων των δισκων του τροχου (ειναι 5 , ειχαν θεμα οι 2 κ ηταν πιο ψηλα) ειναι λιγοτερη αλλα κοντα στο χιλιοστο, αποφασιστηκε εφαρμογη σε τορνο ακριβειας, ωστε οι βασεις να ερθουν ολες στο ιδιο επιπεδο( προσοχη! δεν πειραζουμε τις 3 που ειναι στο χαμηλοτερο επιπεδο, αλλα "ταπεινωνουμε τις 2 να κατεβουν στο επιπεδο των 3). Ετσι πλεον εχουμε εναν τροχο με μια σωστη βαση (αποσταση δισκου abs ηταν μεσα στα ορια και το σενσορακι ABS διαβαζει κανονικα - 0,5 ως 1,2 χιλ δινουν ορια μεταξυ σενσορα κ δισκου ABS)
Για την τοποθετηση τον δισκων χρησιμοποιηθηκαν το βαρελακι της Μπρεμπο (το οποιο ειναι μακρυτερο απο το μαμα κ δινει πλευστοτητα μαζι με το rivet( σγουρη ροδελα) κ τη ροδελα που δινει η Μπρεμπο επισης- Οι βιδες ειναι της μαμα πιο μαρυες απο αυτες που ειχα πριν δλδ ειναι πλεον στα 25χιλ μηκος, αλλα οι επιπεδες (countershank) κ οχι οι οβαλ. Ολα τοποθετηθηκαν στην εξωτερικη πλευρα του δισκου (δεν υπαρχει περιπτωση να τα βαλετε οπως λεει η μπρεμπο για τα 08 σε gs απο 07 και πισω - και τελευταιο κ σημαντικοτερο (ΠΑΣΧΑΛΗ Μ 'ΑΚΟΥΣ; ΣΕ ΘΥΜΗΘΗΚΑ...)τα βαρελακια της μπρεμπο ειναι μακρυτερα απο τα μαμα και θελουν τορνο για να κοντυνουν. Δε λεω περισσοτερες λεπτομερειες γιατι σας εχω ηδη κουρασει και ειναι αχρηστες....Τελικα πλεον υπαρχει πλευστοτητα,εξαφανιστηκε το τρεμουλο, ενω φρεναρει πολυ δυνατα...Η επισκευη εγινε σε ιδιωτη μηχανικο μοτοσυκλετων (λογω μεγαλης αποστασης απο την μπεμβε) με τη συμφωνη γνωμη ,ενημερωση κ οδηγιες του επισημου σερβις της εταιρειας BMW (η μονη παρατηρηση του επισημου μηχανικου ηταν οτι κατα τη γνωμη του θα επρεπε να μπουν οι μαμα δισκοι - με δικη μου ευθυνη τοποθετηθηκαν οι αντιστοιχοι brembo για το μοντελο μας που ειναι ιδιοι σε 07, 08 αλλα στα 08 ειπαμε οτι εχει αλλη διαταξη σε ροδελες,βαρελακια,rivets κτλ)
 
Τελευταία επεξεργασία:

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Τελικο update....Στη δικη μου περιπτωση, οπως ειπαμε το προβλημα του τρεμουλου στο φρεναριμα οφειλεται στο στραβωμα των δισκων εξαιτιας κατασκευαστικης αστοχιας του τροχου και ειδικοτερα των σημειων επανω στα οποια εδραζεται ο δισκος (βλαβη μη ορατη με το ματι). Ετσι βιδωνεις τον καινουργιο δισκο ανυποψιαστος , επανω σε 5 υποδοχες οι οποιες δεν ειναι στο ιδιο επιπεδο. Η ελλειψη πλευστοτητας με το μητρικο σετ βιδων ροδελων κτλ ειχε ως αποτελεσμα ο δισκος να πιεζεται σε αλλα σημεια περισσοτερο και σε αλλα σημεια λιγοτερο , κατα το φρεναρισμα κυριως...Μακροπροσθεμα λοιπον ο δισκος στραβωνει (μη φανταστειτε κατι που το βλεπτε ευκολα μιλαμε για μεγεθη κοντα στο χιλιοστο). Ετσι εξηγειται η αρχικη ωραια συμπεριφορα της μηχανης στο φρεναρισμα (οι δισκοι δεν ειχαν προλαβει να στραβωσουν) και σταδιακα αρχισε να εμφανιζεται το προβλημα. Προκειται λοιπον για ατελεια στη χυτευση του "μουαγιε" ή βασης των δισκων(χυτο ειναι), αυτου του κεντρικου τμηματος του τροχου μας οπου πατανε οι ακτινες, περναει ο προσθιος αξονας περιστροφης κτλ. Η ατελεια αφορα τα σημεια εδρασης των δισκων μας.
Πολλοι μπορεινα το εχουν και να μη το εχουν καταλαβει ή να θεωρουν φυσιολογικο το φρεναρισμα τους...φυσικα οι περισσοτεροι ειναι μια χαρα (κ ναναι παντα ετσι)
Αντιμετωπιση...: Δεν υπαρχει οδηγια ανακλησης, αλλα οδηγιες επισκευης αν ηταν μεσα στην εγγυηση(τρεχα γυρευε 8-9 χρονια μετα) κ αν συνεχιζε το προβλημα εδιναν αντικατασταση τροχου (μιλαμε για Αμερικη παντα)- Θα πρεπε να μπει νεος τροχος (που δεν ξερεις αν εχει θεμα κι αυτος, βεβαια οποιος καει απ το χυλο φυσα κ το γιαουρτι)- Επειδη η διαφορα του επιπεδου των μεταξυ των βασεων των δισκων του τροχου (ειναι 5 , ειχαν θεμα οι 2 κ ηταν πιο ψηλα) ειναι λιγοτερη αλλα κοντα στο χιλιοστο, αποφασιστηκε εφαρμογη σε τορνο ακριβειας, ωστε οι βασεις να ερθουν ολες στο ιδιο επιπεδο( προσοχη! δεν πειραζουμε τις 3 που ειναι στο χαμηλοτερο επιπεδο, αλλα "ταπεινωνουμε τις 2 να κατεβουν στο επιπεδο των 3). Ετσι πλεον εχουμε εναν τροχο με μια σωστη βαση (αποσταση δισκου abs ηταν μεσα στα ορια και το σενσορακι ABS διαβαζει κανονικα - 0,5 ως 1,2 χιλ δινουν ορια μεταξυ σενσορα κ δισκου ABS)
Για την τοποθετηση τον δισκων χρησιμοποιηθηκαν το βαρελακι της Μπρεμπο (το οποιο ειναι μακρυτερο απο το μαμα κ δινει πλευστοτητα μαζι με το rivet( σγουρη ροδελα) κ τη ροδελα που δινει η Μπρεμπο επισης. Ολα τοποθετηθηκαν στην εξωτερικη πλευρα του δισκου (δεν υπαρχει περιπτωση να τα βαλετε οπως λεει η μπρεμπο σε gs απο 07 και πισω - και τελευταιο κ σημαντικοτερο (ΠΑΣΧΑΛΗ Μ 'ΑΚΟΥΣ; ΣΕ ΘΥΜΗΘΗΚΑ...)τα βαρελακια της μπρεμπο ειναι μακρυτερα απο τα μαμα και θελουν τορνο για να κοντυνουν. Δε λεω περισσοτερες λεπτομερειες γιατι σας εχω ηδη κουρασει και ειναι αχρηστες....Τελικα υπαρχει πλευστοτητα κ εξαφανιστηκε το τρεμουλο, ενω φρεναρει πολυ δυνατα...
Kαι ακουω και διαβαζω και ''γηρασκω αει διδασκομενος'' και δεν ξαναλεω τιποτα για την ΚΤΜ γιατι στο ιδιο καζανι βραζουμε ......με αλλη συνταγη!!!!
Ο επιμενων νικά και κυριως τα λεφτα τα κανει βολτες.

:friendship:
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Χαίρομαι που -έστω κι έτσι- λύθηκε το πρόβλημα.

και δεν ξαναλεω τιποτα για την ΚΤΜ γιατι στο ιδιο καζανι βραζουμε ......με αλλη συνταγη!!!!
Αυτό καταγράφεται. :D



_________________
Ντακάρετε-ταμπ
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Χαίρομαι που -έστω κι έτσι- λύθηκε το πρόβλημα.


Αυτό καταγράφεται. :D



_________________
Ντακάρετε-ταμπ
Γιαννη το μεγαλυτερο προβλημα -για τους αλλους-ειναι πως γραφω ολες τις αληθειες :cool:

adv phone
 

VDR

Μέλος
Περιοχή
ΖΑΧΑΡΩ
Όνομα
ΒΑΣΙΛΗΣ
Μοτό
DR650SE
R1200GSA X2
Και σε εμένα σε adv 2008, υπάρχει το τρέμουλο στη μανέτα του φρένου. Τελικά μετά από (οριακά πάνω) 200.000 χλμ. με gsa η προσωπική μου γνώμη είναι ότι είναι πεταμένα λεφτά.. με press direct, ραγισμένα πλαστικά στα σώματα ιντζέκσιον, αντλίες βενζίνης, ελατωματικά κέντρα εμπρόσθιου τροχού, αχαλίνωτα στραβά στεφάνια τροχών, μουαγιέ κλπ...πάντως για 20000€ μηχανάκι, οι γερμανοί έχουν προσέξει τέλεια την τοποθέτηση των σημάτων της εταιρείας στα πλαστικά!!!
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Και σε εμένα σε adv 2008, υπάρχει το τρέμουλο στη μανέτα του φρένου. Τελικά μετά από (οριακά πάνω) 200.000 χλμ. με gsa η προσωπική μου γνώμη είναι ότι είναι πεταμένα λεφτά.. με press direct, ραγισμένα πλαστικά στα σώματα ιντζέκσιον, αντλίες βενζίνης, ελατωματικά κέντρα εμπρόσθιου τροχού, αχαλίνωτα στραβά στεφάνια τροχών, μουαγιέ κλπ...πάντως για 20000€ μηχανάκι, οι γερμανοί έχουν προσέξει τέλεια την τοποθέτηση των σημάτων της εταιρείας στα πλαστικά!!!
:roflmao::roflmao::roflmao:
 
Top Bottom