Τελικο update....Στη δικη μου περιπτωση, οπως ειπαμε το προβλημα του τρεμουλου στο φρεναρισμα οφειλεται στο στραβωμα των δισκων εξαιτιας κατασκευαστικης αστοχιας του τροχου και ειδικοτερα των σημειων επανω στα οποια εδραζεται ο δισκος (βλαβη μη ορατη με το ματι). Ετσι βιδωνεις τον καινουργιο δισκο ανυποψιαστος , επανω σε 5 υποδοχες οι οποιες δεν ειναι στο ιδιο επιπεδο. Η ελλειψη πλευστοτητας με το μητρικο σετ βιδων ροδελων κτλ ειχε ως αποτελεσμα ο δισκος να πιεζεται σε αλλα σημεια περισσοτερο και σε αλλα σημεια λιγοτερο , κατα το φρεναρισμα κυριως...Μακροπροσθεμα λοιπον ο δισκος στραβωνει (μη φανταστειτε κατι που το βλεπτε ευκολα μιλαμε για μεγεθη κοντα στο χιλιοστο). Ετσι εξηγειται η αρχικη ωραια συμπεριφορα της μηχανης στο φρεναρισμα (οι δισκοι δεν ειχαν προλαβει να στραβωσουν) και σταδιακα αρχισε να εμφανιζεται το προβλημα. Προκειται λοιπον για ατελεια στη χυτευση του "μουαγιε" ή βασης των δισκων(χυτο ειναι), αυτου του κεντρικου τμηματος του τροχου μας οπου πατανε οι ακτινες, περναει ο προσθιος αξονας περιστροφης κτλ. Η ατελεια αφορα τα σημεια εδρασης των δισκων μας.
Πολλοι μπορεινα το εχουν και να μη το εχουν καταλαβει ή να θεωρουν φυσιολογικο το φρεναρισμα τους...φυσικα οι περισσοτεροι ειναι μια χαρα (κ ναναι παντα ετσι)
Αντιμετωπιση...: Δεν υπαρχει οδηγια ανακλησης, αλλα οδηγιες επισκευης αν ηταν μεσα στην εγγυηση(τρεχα γυρευε 8-9 χρονια μετα) κ αν συνεχιζε το προβλημα εδιναν αντικατασταση τροχου (μιλαμε για Αμερικη παντα)- Θα πρεπε να μπει νεος τροχος (που δεν ξερεις αν εχει θεμα κι αυτος, βεβαια οποιος καει απ το χυλο φυσα κ το γιαουρτι)- Επειδη η διαφορα του επιπεδου των μεταξυ των βασεων των δισκων του τροχου (ειναι 5 , ειχαν θεμα οι 2 κ ηταν πιο ψηλα) ειναι λιγοτερη αλλα κοντα στο χιλιοστο, αποφασιστηκε εφαρμογη σε τορνο ακριβειας, ωστε οι βασεις να ερθουν ολες στο ιδιο επιπεδο( προσοχη! δεν πειραζουμε τις 3 που ειναι στο χαμηλοτερο επιπεδο, αλλα "ταπεινωνουμε τις 2 να κατεβουν στο επιπεδο των 3). Ετσι πλεον εχουμε εναν τροχο με μια σωστη βαση (αποσταση δισκου abs ηταν μεσα στα ορια και το σενσορακι ABS διαβαζει κανονικα - 0,5 ως 1,2 χιλ δινουν ορια μεταξυ σενσορα κ δισκου ABS)
Για την τοποθετηση τον δισκων χρησιμοποιηθηκαν το βαρελακι της Μπρεμπο (το οποιο ειναι μακρυτερο απο το μαμα κ δινει πλευστοτητα μαζι με το rivet( σγουρη ροδελα) κ τη ροδελα που δινει η Μπρεμπο επισης- Οι βιδες ειναι της μαμα πιο μαρυες απο αυτες που ειχα πριν δλδ ειναι πλεον στα 25χιλ μηκος, αλλα οι επιπεδες (countershank) κ οχι οι οβαλ. Ολα τοποθετηθηκαν στην εξωτερικη πλευρα του δισκου (δεν υπαρχει περιπτωση να τα βαλετε οπως λεει η μπρεμπο για τα 08 σε gs απο 07 και πισω - και τελευταιο κ σημαντικοτερο (ΠΑΣΧΑΛΗ Μ 'ΑΚΟΥΣ; ΣΕ ΘΥΜΗΘΗΚΑ...)τα βαρελακια της μπρεμπο ειναι μακρυτερα απο τα μαμα και θελουν τορνο για να κοντυνουν. Δε λεω περισσοτερες λεπτομερειες γιατι σας εχω ηδη κουρασει και ειναι αχρηστες....Τελικα πλεον υπαρχει πλευστοτητα,εξαφανιστηκε το τρεμουλο, ενω φρεναρει πολυ δυνατα...Η επισκευη εγινε σε ιδιωτη μηχανικο μοτοσυκλετων (λογω μεγαλης αποστασης απο την μπεμβε) με τη συμφωνη γνωμη ,ενημερωση κ οδηγιες του επισημου σερβις της εταιρειας BMW (η μονη παρατηρηση του επισημου μηχανικου ηταν οτι κατα τη γνωμη του θα επρεπε να μπουν οι μαμα δισκοι - με δικη μου ευθυνη τοποθετηθηκαν οι αντιστοιχοι brembo για το μοντελο μας που ειναι ιδιοι σε 07, 08 αλλα στα 08 ειπαμε οτι εχει αλλη διαταξη σε ροδελες,βαρελακια,rivets κτλ)