Αναζήτηση της επόμενης.

Ape1

Μέλος
Όνομα
Marios
Μοτό
Honda CBF600 2005
Απο τη πολύ μικρή εμπειρία μου πάντως καταλαβαίνω οτι αν δεν τα καβαλήσω όλα, δεν θα βγάλω άκρη. Βλέπεις παίζει ρόλο και το περίφημο inseam αλλά και η μορφολογία της κάθε σέλας (στενή, φαρδιά κτλ). Αυτό που είπε ο φίλος Νίκος για το Χούντρα ίσως είναι κάτι που πρέπει να το βάλω στο πρόγραμμα. Εκτός βέβαια αν αύριο μεθαύριο μου τη βαρέσει και πάω να κάνω την αγορά.
 

Japanofilos

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Kawasaki klx 250s 2010
Kawasaki ninja 650 2019
Είναι όλα θέμα συνήθειας. Πριν μερικά χρόνια όταν πήρα το πρώτο μου εντουρακι πατουσα μόνο το ένα πόδι με το μισό πέλμα. Με αγχωνε. Τώρα δεν το σκέφτομαι καν. Προχωρά για οποίο γουσταρεις.....το ίδιο ύψος περίπου έχουμε....
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Απο τη πολύ μικρή εμπειρία μου πάντως καταλαβαίνω οτι αν δεν τα καβαλήσω όλα, δεν θα βγάλω άκρη. Βλέπεις παίζει ρόλο και το περίφημο inseam αλλά και η μορφολογία της κάθε σέλας (στενή, φαρδιά κτλ). Αυτό που είπε ο φίλος Νίκος για το Χούντρα ίσως είναι κάτι που πρέπει να το βάλω στο πρόγραμμα. Εκτός βέβαια αν αύριο μεθαύριο μου τη βαρέσει και πάω να κάνω την αγορά.
Και για συνεχίσω λίγο ακόμα πάνω στο θέμα, να πω ότι φίλος με το ύψος σου έχει από το 2019 το cb500x με 83 εκατοστά σέλα (1το μεγάλο μηχανάκι, μέχρι τότε είχε πάπια) για καθημερινή μετακίνηση στο κέντρο. Πατάει ίσα ίσα στις μύτες και δεν έχει πέσει ποτέ λόγω ύψους.

Χούντρα για μια ωρίτσα και μετά ότι σαρέσει και αντέχεις οικονομικά. Άντε με το καλό! :cool:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Απο τη πολύ μικρή εμπειρία μου πάντως καταλαβαίνω οτι αν δεν τα καβαλήσω όλα, δεν θα βγάλω άκρη. Βλέπεις παίζει ρόλο και το περίφημο inseam αλλά και η μορφολογία της κάθε σέλας (στενή, φαρδιά κτλ). Αυτό που είπε ο φίλος Νίκος για το Χούντρα ίσως είναι κάτι που πρέπει να το βάλω στο πρόγραμμα. Εκτός βέβαια αν αύριο μεθαύριο μου τη βαρέσει και πάω να κάνω την αγορά.
Ψώνισε φίλε μου οποίο σου αρέσει και μην κολλάς στο ύψος.
350000 χλμ με gs adve έγραψα με 1.75 και δεν έβαλα ούτε την χαμηλή σέλα.
Μην μασας
 

Athanbiker

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Θανος
Μοτό
YamaTDM900 abs 08
Αγαπητε συντροχε καλωσορισες !

Επειδη ειμαι σε παρομοια φαση και εχω δει-οδηγησει τα περισσοτερα εχω να σου πω τα εξης :

Η προταση του Βαγγελη για το moto morini ειναι οντως πολυ αξιολογη ! Επισης και το voge 500 dsx!
Δεν νομιζω οτι θα εχεις καποιο προβλημα με το υψος σελας σε αυτα τα μηχανακια.

Το 800mt touring ειναι πιο χαμηλο απο το xplore και ισως σε βολεψει καλυτερα.

cf moto ΜΤ450 !! Ακομα μονο ενα παιζει εδω (πανευρωπαϊκα) αλλα πιστευω οτι θα τα σπασει και ειδικα απο το καλοκαιρακι θα βαρεθουμε να τα βλεπουμε (οχι εγω γιατι ειναι κουκλι!) Επισης εχω δει διαφορα βιντεο με τους κατα τα αλλα συμπαθεστατους κινεζους να το πηγαινουν βολταρενν αριστερα κ δεξια χωρις κανενα προβλημα με το υψος.

Το ktm790 ειναι (οπως το ειδα) σε υψος σα ποδηλατο.... και εχει και σελα που ρυθμιζεται οποτε σιγουρα θα το βολευτεις . Η τιμη του ομως ειναι πιο πανω απο τα 8500 (εχουν βαλει δωρο τα ηλεκτρονικα τωρα τελευταια οποτε ειναι πραγματικα καλη περιπτωση ) . Εξαιρετικο μηχανακι και χωρις τα θεματα του παρελθοντος !

Οπως και να εχει σου ευχομαι καλη επιλογη και μη ξεχασεις οταν τη βλεπεις , θα πρεπει να χαμογελας ασυναισθητα και αβιαστα ... ααυτη ειναι η σωστη επιλογη!
 

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Ρε παιδιά, συγγνώμη κιόλας, αλλά για να αποκτήσεις αυτή την πολυπόθητη εξοικείωση χρειάζεσαι χρόνο και πολλά χλμ στη σέλα, σε μια σέλα που αν δεν την έχεις την εμπειρία και είναι ψηλή, θα μένει στο γκαράζ.

Οπότε ναι, να πάρεις μηχανή που θα νιώθεις ασφάλεια να σταματάς όπου γουστάρεις.

Δε θα την έχεις για πάντα. Αργότερα όταν θα είσαι πιο άνετος και χαλαρός, αλλάζεις.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ρε παιδιά, συγγνώμη κιόλας, αλλά για να αποκτήσεις αυτή την πολυπόθητη εξοικείωση χρειάζεσαι χρόνο και πολλά χλμ στη σέλα, σε μια σέλα που αν δεν την έχεις την εμπειρία και είναι ψηλή, θα μένει στο γκαράζ.

Οπότε ναι, να πάρεις μηχανή που θα νιώθεις ασφάλεια να σταματάς όπου γουστάρεις.

Δε θα την έχεις για πάντα. Αργότερα όταν θα είσαι πιο άνετος και χαλαρός, αλλάζεις.
Αντικειμενικά πάντως αν κάποιος οδηγεί 2 χρόνια και δεν έχει αποκτήσει μια εξοικείωση με την καβάλα της μοτοσυκλέτας (όποιας μοτοσυκλετας) μάλλον δεν θα την αποκτήσει ποτέ.
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Αντικειμενικά πάντως αν κάποιος οδηγεί 2 χρόνια και δεν έχει αποκτήσει μια εξοικείωση με την καβάλα της μοτοσυκλέτας (όποιας μοτοσυκλετας) μάλλον δεν θα την αποκτήσει ποτέ.
Μπορεί λόγω της αποχής του ενός χρόνου να έχει μία φοβία παραπάνω. Πάντως η εξοικείωση έρχεται σχετικά εύκολα θεωρώ. Το καλό πάτημα και με τα δύο πόδια είναι θέμα ψυχολογίας καθαρά και σωματοδομής. Όλοι μπορεί να στραβοπατήσουν και να τους πάρει το βάρος κάτω είτε πατάνε στις μύτες είτε με τα δύο πόδια είτε κάποιοι γ@μ@ουα και με τα τρία.

Εγώ από όταν ξεκίνησα να οδηγάω ψηλό μηχανάκι δεν ξανακοίταξα σε σπεκς ύψος σέλας. Γιατί κατάλαβα ότι παίζουν πολλά ρόλο. Αλλιώς θα φανεί το ύψος της σέλας σε ένα ΚΤΜ 790 (830-850mm) με σωστά ρυθμισμένο SAG αλλιώς σε ένα crf 300 rally (885mm). (ακραίο παράδειγμα :p) Πρέπει να καβαλήσεις για να δεις τι σου ταιριάζει.

Από εμένα αν γουστάρεις 790 το παλιό το παίρνεις με κανα 9άρι με κανα παζάρι καλό. Αλλιώς Moto Guzzi. Τα 500άρια κινέζικα θα σου φανούν λίγα μετα το cbf600 νομίζω, χωρίς να το έχω οδηγήσει.
 

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Αντικειμενικά πάντως αν κάποιος οδηγεί 2 χρόνια και δεν έχει αποκτήσει μια εξοικείωση με την καβάλα της μοτοσυκλέτας (όποιας μοτοσυκλετας) μάλλον δεν θα την αποκτήσει ποτέ.
Αντικειμενικά;;; :rolleyes:

Δε θα μιλήσω άλλο.

Θα έλεγα πάντως σε όποιον νιώθει ανασφάλεια σε αυτό το κομμάτι να πάρει χαμηλότερη μηχανή και ας οδηγάει 40 χρόνια.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το να πατάς κάτω είναι σημαντικό ψυχολογικά. Όταν μιλάμε για μια μοτοσυκλέτα η οποία θα είναι κάθε μέρα σπίτι δουλειά, αρα θεωρητικά κίνηση φανάρια και τα λοιπά, το πόδι κάτω δεν είναι ασήμαντη λεπτομέρεια όπως στο ταξίδι.

Η περίεργη απαίτηση για συμβιβασμό είναι το χώμα.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Αναλύθηκε εκτενώς το θέμα, η φοβία προκύπτει από ότι θα σου πέσει η μηχανή. Μολις ξεπεράσεις το γεγονός, όλα γίνονται πιο απλά. Μηχανή είναι, ας πέσει.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Το να πατάς κάτω είναι σημαντικό ψυχολογικά. Όταν μιλάμε για μια μοτοσυκλέτα η οποία θα είναι κάθε μέρα σπίτι δουλειά, αρα θεωρητικά κίνηση φανάρια και τα λοιπά, το πόδι κάτω δεν είναι ασήμαντη λεπτομέρεια όπως στο ταξίδι.

Η περίεργη απαίτηση για συμβιβασμό είναι το χώμα.
Το Τ7 το πατάω με το ένα πόδι στα δάκτυλα. Η κίνηση στην Αθήνα είναι εύκολη συγκριτικά με το χώμα. Όπως είπα και στο προηγούμενο ποστ είναι μια φοβία (γνώμη μου).
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το Τ7 το πατάω με το ένα πόδι στα δάκτυλα. Η κίνηση στην Αθήνα είναι εύκολη συγκριτικά με το χώμα. Όπως είπα και στο προηγούμενο ποστ είναι μια φοβία (γνώμη μου).
Το X challenge εγκρίνει αυτό το ποστ. Σταμάτησα δίπλα σε f650gs σε φανάρι και ο αναβάτης πρέπει να ήταν με το κράνος κάπου στο γόνατο μου...

Ωπ να καλή πρόταση, το f650/g650, τα f700gs κλπ.
 

Ape1

Μέλος
Όνομα
Marios
Μοτό
Honda CBF600 2005
Λοιπόν μόλις πήγα μια βόλτα να δω το xcape, που υποτίθεται είναι λίγο ψηλότερο από το 800mt στη σέλα και με ψηλότερο κέντρο βάρους.
Ωστόσο λόγω στενού ντεπόζιτου μου κάθησε πολύ καλύτερα και αισθάνθηκα πολύ πιο σίγουρος απ'ότι στο 800mt και παταγα και καλύτερα κάτω.
Συν ότι έχει επιλογή για χαμηλότερη σέλα ασχέτως αν αυτό φτιάχνεται και αργότερα με aftermarket. Δυστυχώς δεν το είχε διαθέσιμο για test ride παρόλα αυτά έφυγα κάπως ανακουφισμένος.
Είναι λοιπόν στα υπόψιν και με λιγότερους πλέον ενδοιασμούς.
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Το X challenge εγκρίνει αυτό το ποστ. Σταμάτησα δίπλα σε f650gs σε φανάρι και ο αναβάτης πρέπει να ήταν με το κράνος κάπου στο γόνατο μου...

Ωπ να καλή πρόταση, το f650/g650, τα f700gs κλπ.
Xmoto με σηκωμένη σέλα 93 πόντους όπου πάταγα και εγώ με τις μύτες. Ήταν και αντικλεπτική! :ha
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Xmoto με σηκωμένη σέλα 93 πόντους όπου πάταγα και εγώ με τις μύτες. Ήταν και αντικλεπτική! :ha
Βρέθηκα σε καφέ που ένας έχει X country και δεν ανέβηκε καν επάνω :)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αντικειμενικά;;; :rolleyes:

Δε θα μιλήσω άλλο.

Θα έλεγα πάντως σε όποιον νιώθει ανασφάλεια σε αυτό το κομμάτι να πάρει χαμηλότερη μηχανή και ας οδηγάει 40 χρόνια.
Ε τώρα να Καβάλας 2 χρόνια και να μην νιώθεις εξοικείωση? Δεν θα νιωσεις ποτέ. τι θα αλλάξει σε 10 χρόνια?

Σε όλα ισχύει αυτό. Η εξάσκηση και η εμπειρία έρχεται να προσθέσει σε κάτι που υπάρχει. Δεν έρχεται να δημιουργήσει κάτι το οποίο δεν μπορείς από κατασκευής να νιώσεις.
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Άλλα καινούργια που θα μπορούσες να δεις είναι (σε περίπτωση που δεν θες να πας σε κινέζικο) το Honda NX500, είτε (σε κινέζικο) το Benelli TRK 702 X.

Από μεταχειρισμένα, σε αυτή την τιμή βλέπω παίζουν και Versys 650 διετίας, καθώς και V Strom 650 XT.

Στη θέση σου, αν δεν γνώριζα από μηχανάκια θα πήγαινα αυτόματα στο Honda, κυρίως γιατί φαινομενικά θα συγχωρεί λάθη στη συντήρηση και στην κακομεταχείριση ενός μη έμπειρου, και επίσης γιατί θα κρατήσει και μεταπωλητική αξία. Όμως με τις γνώσεις που έχω αποκομήσει από το φόρουμ και βάση της κίνησης της αγοράς και της διάθεσης των ανταλλακτικών, θα αγόραζα ένα πασπαρτού καινούργιο Voge 525 DSX και θα διέθετα τα υπόλοιπα σε καλό εξοπλισμό και (με επιφύλαξη) ένα ζευγάρι καλά λάστιχα.
 
Top Bottom