Αναζήτηση adventure μεσαίας κατηγορίας

omega

Τσέλιγκας
Περιοχή
Ήηηηηηηηηπειρος
Όνομα
Δημήτριος
Μοτό
HONDA CBF500 05'
Βλέπω Γιάννη g1ann1s είσαι στα 34.
Δεν ξέρω σε τι φάση είσαι σε προσωπικό επίπεδο καθώς και σε επαγγελματικό.
Δεν είμαι ληξίαρχος... :p

Εξηγώ..
Αν οι υποχρεώσεις είναι ελάχιστες κι επαγγελματικά είσαι καλά,ΟΚ μπορείς να ανταποκριθείς σε ιδιοκτησία+συντήρηση 2 μοτοσυκλετών.

Βλέποντας πως την βγάζουμε οι περισσότεροι όμως και με δεδομένο ότι το κάθε μηχανάκι θέλει τον χρόνο και το χρήμα του ΙΣΩΣ να είναι υπερβολή δύο μηχανάκια. Να μην σκλαβωθείς ενώ έρχονται άλλα όμορφα...

Πες για να σου γράψω τι θα παρεις όταν κάνεις εγγόνια...
:ha
 

omega

Τσέλιγκας
Περιοχή
Ήηηηηηηηηπειρος
Όνομα
Δημήτριος
Μοτό
HONDA CBF500 05'
Δυστυχώς έχουν καταντήσει όλες οι κουβέντες να καταλήγουν στο χρήμα
Πάει η κ@υλα, η αίσθηση, το ξεχαρμανιασμα, η ψυχοθεραπεία.
Κώστα παλιόοοοοτερα ξεκίναγες με ότι να'ναι για όπου να'ναι και τιμή βενζίνης στα
Τάρταρα.
Τώρα θες εργαλείο, προετοιμασία,εξοπλισμό,καιρό και βενζίνη στα 2€(681.50 δραχμές).

Βαρύναμε οι περισσότεροι και οι υποχρεώσεις τρέχουν...
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Δυστυχώς έχουν καταντήσει όλες οι κουβέντες να καταλήγουν στο χρήμα
Πάει η κ@υλα, η αίσθηση, το ξεχαρμανιασμα, η ψυχοθεραπεία.
το χρήμα
ο ελεύθερος χρόνος
η φυσική σου κατάσταση και η υγεία σου

Πρέπει να τα έχεις και από τα τρία
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Βρε άντε και βρήκε....για να το κάνεις να κινείται στο χώμα θέλει τουλαχιστον άλλα τόσα
Τα έχει πληρώσει και ξερει
Τι έχω πληρώσει ρε φίλε.πηρα ένα μηχαν;κι το 2018.και έκανα 5 χρόνια αλλάζοντας μόνο λάδια κ ένα μπουζί όλα αυτά τα χρόνια.μαρτυς μου ο #douan που μαζί τα κάναμε.ευρω τσακιστο λέμε
Το ότι μου τη βαρεσε πέρσι κ το έλυσα όλο κατά βάση για το αισθητικό κομμάτι,ζάντες σκελετό μούρη κλπ το έκανα όχι γιατί το ζήτησε αλλά γιατί έτσι μου τη βαρεσε να ρίξω ένα διχιλιαρο.το μόνο που ήθελε το μηχανάκι μετά από πέντε χρόνια ήταν λίγη αγάπη από τον γάτο στη καλωδίωση.θα μου πεις ήσουν τυχερός τα περισσότερα δεν δουλεύουν ούτε μέχρι την Βαρυμπόμπη
Μπορεί και να ναι έτσι,αλλά το να λύσει κάποιος ένα καρμπ σ ένα klr ή να να λαδωσει ένα μοχλικο δεν είναι και μια περιουσία ακόμα κ αν δεν το κ;νει μόνος του
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Λοιπόν μέχρι κ πριν 8 μήνες είχε με 800.εγιναν κ αυτά για γνώστες.οριστε μια αγγελία στα 1250 ,1100 δηλαδή ρεαλιστικά για να κάνει κάποιος τα πρώτα του βήματα στο χώμα.


Κ αν ψάξουμε κάνα ax1 ή serrow μπορεί να πέσουμε κ από το 1000ρικο.κανεις δεν χρειάζεται,exc-300 για να μάθει χώμα κ να το ευχαριστηθεί κ όλας.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Δυστυχώς έχουν καταντήσει όλες οι κουβέντες να καταλήγουν στο χρήμα
Πάει η κ@υλα, η αίσθηση, το ξεχαρμανιασμα, η ψυχοθεραπεία.
Κωστή πανε ελα Ναύπλιο 40 ευρώ βενζίνα την Κυριακή σε τουριστικούς ρυθμούς...350 κμ
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Λοιπόν μέχρι κ πριν 8 μήνες είχε με 800.εγιναν κ αυτά για γνώστες.οριστε μια αγγελία στα 1250 ,1100 δηλαδή ρεαλιστικά για να κάνει κάποιος τα πρώτα του βήματα στο χώμα.


Κ αν ψάξουμε κάνα ax1 ή serrow
μπορεί να πέσουμε κ από το 1000ρικο.κανεις δεν χρειάζεται,exc-300 για να μάθει χώμα κ να το ευχαριστηθεί κ όλας.
Είδες που δεν είδες εσύ τιμές? :p

Εσύ ήσουν τυχερός που ψωνισες το dr από τον Σωκράτη....κωλοφαρδος θα έλεγα.
Όπως τυχερός οποίος έχει ψωνίσει 30 χρόνων μηχανάκι από τον γάτο, τον Βαγγέλη και όποιον άλλον κάνει σοβαρό χώμα .

Η αισθητική και όχι μόνο επέμβαση που έκανες, την κάνουν όλοι όσοι κρατάνε αυτά τα μηχανάκια και τα χρησιμοποιούν καλά στο χώμα, αν δεν την κάνεις θα σκορπίσει

Θέλω να πω ότι μόνο φθηνά δεν είναι όλα αυτά τα πλάνα, ακόμα και αν βάζεις χέρι μόνος σου
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κωστή πανε ελα Ναύπλιο 40 ευρώ βενζίνα την Κυριακή σε τουριστικούς ρυθμούς...350 κμ
Και εγώ στην ίδια χώρα ζω βρε Λιάκο, απλά ο ψυχίατρος χρεώνει τα τριπλάσια για μια ώρα κουβέντα.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Δυστυχώς έχουν καταντήσει όλες οι κουβέντες να καταλήγουν στο χρήμα
Πάει η κ@υλα, η αίσθηση, το ξεχαρμανιασμα, η ψυχοθεραπεία.
Εγώ πάντως πουλάω αυτοκίνητο και ανοίγω θέμα μετά το crf300l τι;
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Βλέπω Γιάννη g1ann1s είσαι στα 34.
Δεν ξέρω σε τι φάση είσαι σε προσωπικό επίπεδο καθώς και σε επαγγελματικό.
Δεν είμαι ληξίαρχος... :p

Εξηγώ..
Αν οι υποχρεώσεις είναι ελάχιστες κι επαγγελματικά είσαι καλά,ΟΚ μπορείς να ανταποκριθείς σε ιδιοκτησία+συντήρηση 2 μοτοσυκλετών.

Βλέποντας πως την βγάζουμε οι περισσότεροι όμως και με δεδομένο ότι το κάθε μηχανάκι θέλει τον χρόνο και το χρήμα του ΙΣΩΣ να είναι υπερβολή δύο μηχανάκια. Να μην σκλαβωθείς ενώ έρχονται άλλα όμορφα...

Πες για να σου γράψω τι θα παρεις όταν κάνεις εγγόνια...
:ha
Ειμαι στα 35 παρα λίγες μερες :p Και οι δουλειες τελευταία πανε καλυτερα και γιαυτο σκεφτομαι για καινουριο: Εχω και εναν μικρούλι διαβολάκο ουτε δυο χρόνων. Τα δυο τελευταία σημαίνουν λιγο ελεύθερο χρονο βεβαια. Το θεμα με τα δυο μηχανάκια δεν ανοίχτηκε απο εμενα. Σιγουρα κανω σκεψεις αλλά δεν ειναι βιώσιμο. Και αυτο εξηγώ παραπάνω. Προτιμω να εχω ενα all around και ας ειμαι Πωλ τάρΤες και οχι τάρες στο χώμα. Να πηγαινω οσο μπορω και ευχαριστιεμαι και αν βελτιωθώ βελτιώθηκα. Δεν θα κατέβω στο ντακαρ. Ωραιο θα ηταν ιδανικα αλλα δεν υπαρχει ο χρόνος κ το χρήμα να κανω τα παντα. αργοτερα βλέπουμε.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Η μεγαλυτερη διαφορά ανάμεσα σε ένα transalp ένα tenere και ένα tuareg ειναι πως καβαλώντας τα νιώθεις το tuareg να είναι 20 κιλά κάτω από το honda και 10 κιλά κάτω από το tenere. Μετά ασχολείσαι με όλα τα υπόλοιπα για απόδοση μοτέρ κλπ.

Το tuareg είναι πιο ζυγισμένο,δείχνει μια μοτοσυκλέτα και πιο σύγχρονη και πιο εξελιγμένη. Είναι μια καλύτερη μοτοσυκλέτα κατά την γνώμη μου και από τις δύο.

Το tenere έχει φτιάξει μια ισχυρή βάση ιδιοκτητών και influencers γύρω από το όνομα που έχτισε και φυσικά εξαργυρώνει και το timing που ουσιαστικά προηγήθηκε στην κατηγορία. Αυτό για μένα που είναι ουδέτερος τουλάχιστον δεν αναιρει το γεγονός πως είναι και το νιώθεις ψηλοβαρο και πως ο cp2 είναι σε σχέση με άλλα μοτέρ της κατηγορίας πιο αδύναμος η απλά πολύ ηλεκτρικός σε λειτουργία θυσιάζοντας χαρακτηρα. Τεράστιο πλεονέκτημα του tenere ο μυθος γύρω από το όνομα του και η τεράστια γκάμα αξεσουάρ, η αδιαμφισβήτητη αξιοπιστία που έχει δοκιμαστεί στα άκρα,το όνομα yamaha και το δίκτυο που στην Ελλάδα είναι πολύ ισχυρό και φυσικά η που ωραία εμφάνιση του και η ισορροπία του σαν μηχανάκι και η ευκολία του. Έχει φυσικά πολλά χαρίσματα και δικαίως είναι τόσο πετυχημένο αλλά είναι το καλύτερο στη κατηγορία?

Όσο αφορά το transalp όπως έχω ξαναγράψει και μη γίνομαι βαρετός,για μένα η honda εδώ δεν έδειξε την αγάπη που έδειξε στο africa. Πολύ ψηλοβαρο, μοτέρ με street χαρακτήρα, αναρτήσεις κάτω του μετρίου. Δεν υπάρχει κακή μηχανή στις μέρες μας (από Κίνα υπάρχουν αρκετές ) αλλά πρέπει να είσαι πολύ fan boy για να βγάλεις το transalp το καλύτερο της κατηγορίας.

Η απόδειξη για αυτό είναι πως το transalp δεν είναι ηγέτης στις πωλήσεις στην Ευρώπη,δεν είναι η προτίμηση στις ομάδες adventure στο εξωτερικο και δεν εξαφανισε τον ανταγωνισμό ενώ όλοι ξέρουμε πως αν είχε βγάλει τη καλύτερη μοτοσυκλέτα στην κατηγορία η honda απλά θα είχε εξαφανίσει τον ανταγωνισμό. Από εκεί και έπειτα περι ορεξεως και κολοκυθόπιτα και περί οδηγικής χημείας επίσης κολοκυθόπιτα.

Αν κάποιος πάρει tenere νομίζω δεν θα κάνει λάθος. Έχει πάρα πολλά θετικά για να αγνοήσεις τα οποία αρνητικά. Με κυριότερα το piece of mind και η ισσοροπια του σαν συνολο.Τα κάνει όλα και αρκετά καλα και δεν σε στεναχωρεί για κατι. Στο transalp προσωπικά πιστεύω αν δε κάνεις τη δουλειά που έκανε ο άσχετος επάνω του θα έχεις ένα πολύ πολύ μέτριο μηχανάκι. Ειδικά σε αναρτήσεις δε βγάζει απλά νόημα το πόσο κακές είναι οι μαμά. Πρέπει η honda να ψάχνεται πολύ με τους προμηθευτές για να βάζει τόσο κακες αναρτήσεις,ίσως μας τρολαρει.

Ενώ αντίθετα στο africa είναι εξαιρετικές! Άντε βγάλε άκρη! Ίσως επίτηδες έκαναν κακό το transalp σε κάποια σημεία ώστε να μην μακελεψει το africa σε πωλήσεις. Σου λέει ο Χοντακιας θα πάρει το transalp θα τα σκάσει και μετά θα πει να είδες έπρεπε να πάρω africa και λυπήθηκα τα λεφτά. Οπότε θα πληρώσει μηχανάκι 2 φορές. Μια χαρά.

Εν ολίγοις για μένα η honda στο transalp λειτούργησε ξεκάθαρα με corporation λογική. Αν ήθελε μπορούσε να βγάλει ένα africa 750 και δεν το έκανε. Επίτηδες για μένα. Και αυτό το θεωρώ επιχειρηματικά έξυπνο αλλά μοτοσυκλετιστικα ανήθικο. Και εταιρείες που σκέφτονται έτσι εγώ δεν τις γουστάρω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
σκεφτομαι για καινουριο
Για καινούργιο εχεις 2 επιλογες κατά την γνωμη μου T7 και Tuareg.... Και τα δυο τα θεωρω εξίσου καλά, με το Tuareg να κερδιζει λιγο σε άνεση σελας και λιγο παραπάνω δύναμη. Το 990 που σκέφτεσαι για μεταχειρισμενο, αν και ειναι αυτό που εχω κόλλημα, (ειχα 990 και τωρα 950)θα δυσκολευτεις να βρεις σε καλη τιμή και με νορμαλ χιλιόμετρα... 950 θα βρεις πιο εύκολα σε νορμάλ τιμή, αλλα ειναι σχεδον 20 ετιας πλέον... με ότι αυτό συνεπάγεται και 30κιλα πιο βαρύ το 9Χ0 απο τα Τ7-tuareg....δεν το θεωρώ δλδ μεσαίο on off.Εγω θα έβαζα στο μυαλό μου και bmw 800 για μεταχειρισμενο για μεσαιο on off
 
Τελευταία επεξεργασία:

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Για καινούργιο εχεις 2 επιλογες κατά την γνωμη μου T7 και Tuareg.... Και τα δυο τα θεωρω εξίσου καλά, με το Tuareg να κερδιζει λιγο σε άνεση σελας και λιγο παραπάνω δύναμη. Το 990 που σκέφτεσαι για μεταχειρισμενο, αν και ειναι αυτό που εχω κόλλημα, (ειχα 990 και τωρα 950)θα δυσκολευτεις να βρεις σε καλη τιμή και με νορμαλ χιλιόμετρα... 950 θα βρεις πιο εύκολα σε νορμάλ τιμή, αλλα ειναι σχεδον 20 ετιας πλέον... με ότι αυτό συνεπάγεται και 30κιλα πιο βαρύ το 9Χ0 απο τα Τ7-tuareg....δεν το θεωρώ δλδ μεσαίο on off.Εγω θα έβαζα στο μυαλό μου και bmw 800 για μεταχειρισμενο για μεσαιο on off
Ολα παίζουν στο μυαλο μου ακομα. Σιγουρα ειναι πιο γλυκο το καινουριο. Πιο σύγχρονα μηχανάκια. Απο εκει κ περα κοιτάζω και για μεταχειρισμένα αυτα τα δυο. Μπήκε λιγο και σαν σκέψη το αφρικα 1000 που μου πρότειναν πιο πανω. Αλλα οχι τοσο γιατι για μεταχειρισμενο ακομα και χοντα θεωρω οτι κατι θα προκύψει οποτε παλι θα πιεστω οικονομικά. Πιο κοντα στα θελω μου κρίνω να ειναι τα Tuareg και tenere με αναμονή να οδηγησω vstrom και 790.
Πανω σε αυτο που σχολιάζει ο tc-drift θα συμφωνήσω ως προς την ανάλυση αλλα χωρις να εχω εικόνα του τρανσαλπ. Φαινεται πως οσοι το εχουν οδηγησει σε αυτο το συμπέρασμα καταλήγουν. Η λογική της χοντα ειναι ιδιαίτερη σαν εταιρεία. Το κοινό της κανει τα στραβα ματια για να εχει το κεφάλι του ήσυχο αλλα αυτο ειναι καθαρα εκμετάλλευση του.
Όσον αφορα το πιο ειναι καλυτερο σαν σύνολο απο τα αλλα δυο ξεκάθαρα ειναι το Tuareg και απο τεχνικά χαρακτηριστικά αλλα και οδηγικά. Αλλα το πιο ειναι καλυτερο για τις παραμέτρους που θέτει ο καθένας ειναι διαφορετικό.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Το κοινό της κανει τα στραβα ματια για να εχει το κεφάλι του ήσυχο αλλα αυτο ειναι καθαρα εκμετάλλευση του.
Θα διαφωνήσω μόνο ως προς αυτό το σκέλος.
Υπάρχουν πάρα πολλοί αναβάτες, που ζητάνε ακριβώς αυτό, "να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο", και αυτό ακριβώς τους δίνει η εταιρεία!!!
Δεν είναι καθόλου εκμετάλλευση λοιπόν. Έτσι το βλέπω εγώ!
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Φαινεται πως οσοι το εχουν οδηγησει σε αυτο το συμπέρασμα καταλήγουν. Η λογική της χοντα ειναι ιδιαίτερη σαν εταιρεία. Το κοινό της κανει τα στραβα ματια για να εχει το κεφάλι του ήσυχο αλλα αυτο ειναι καθαρα εκμετάλλευση του.
Όσον αφορα το πιο ειναι καλυτερο σαν σύνολο απο τα αλλα δυο ξεκάθαρα ειναι το Tuareg και απο τεχνικά χαρακτηριστικά αλλα και οδηγικά. Αλλα το πιο ειναι καλυτερο για τις παραμέτρους που θέτει ο καθένας ειναι διαφορετικό.
Δεν είναι σε όλους αυτή η εικόνα
Εμένα μου άρεσαν περισσότερο όι αναρτήσεις και σαν σύνολο τό τρανσαλπ από το βστρομ αλλά με ποιο στριταδικο μοτέρ χαρακτήρα... γενικότερα
 
Top Bottom