al800
Μέλος
Βεβαια στην τιμή πρεπει να προστεθει και το ποσό για μια εξάτμιση γιατί η εργοστασιακή είναι εκτρωμα...Αρχίζω τα συμπαθώ !! Το τρανσαλπ πιο πολύ βσκ
Βαζεις μια sc-project και ανεβαίνεις κατηγορία...
Βεβαια στην τιμή πρεπει να προστεθει και το ποσό για μια εξάτμιση γιατί η εργοστασιακή είναι εκτρωμα...Αρχίζω τα συμπαθώ !! Το τρανσαλπ πιο πολύ βσκ
Ισχύει , αναφέρεις την χρήση που κάνουν - κάνουμε οι περισσότεροι δλδ .Για καποιον που θελει τουριστικου τυπου adv και οχι hardcore χωματα και μονοπατια αλλά και ένα καθημερινο μηχανακι και ασφαλτινα ταξιδια, νομίζω ότι είναι η πιο καλή λύση. Πιστευω η επομενη εκδοση θα εχει και cruise control και μαλλον τη μασκα με τα διαιρουμενα φωτα που εχει το nx500. Αμα δεν αυξηθει και η τιμή θα είναι ιδανική λύση για καποιον που θελει πολυχρηστικο εργαλείο.
Καλά αυτά τα κανείς σιγά σιγάΒεβαια στην τιμή πρεπει να προστεθει και το ποσό για μια εξάτμιση γιατί η εργοστασιακή είναι εκτρωμα...
Βαζεις μια sc-project και ανεβαίνεις κατηγορία...
Μοιάζει με την παλιά μάσκα του cbx500...ίσως θα επρεπε να σχεδιάσουν κατι διαφορετικό για να μη φαίνεται σαν ενα μεγαλυτερο cbx...Αλλά η μάσκα του NX500 είναι καλύτερη...Ισχύει , αναφέρεις την χρήση που κάνουν - κάνουμε οι περισσότεροι δλδ .
Μακάρι να το αλλάξουν λίγο γιατί αυτό που μου την χάλασε παραπάνω ήταν ότι μοιάζει με cb 500 η nc 750 , δώστου λίγο χαρακτήρα έλεος .
Άμα μπει και cruise control θανε πένα
Υπάρχουν και πιο ριζοσπαστικες επιλογές...Καλά αυτά τα κανείς σιγά σιγά
Ακριβώς αυτό ,Μοιάζει με την παλιά μάσκα του cbx500...ίσως θα επρεπε να σχεδιάσουν κατι διαφορετικό για να μη φαίνεται σαν ενα μεγαλυτερο cbx...Αλλά η μάσκα του NX500 είναι καλύτερη...
καλά εδω γ@μ@ειΥπάρχουν και πιο ριζοσπαστικες επιλογές...
Παρε ένα περτικαλι να νοιώσεις χαρά και ευτυχία ανάμεσα στα σκέλια σου,και όταν το βαρεθείς η σου βγάλει το λάδι , θα ξέρεις ακριβώς τι θες μετά. Σε κάθε περίπτωση θα τα δεις όλα με άλλη οπτική γωνία νομίζω, δε ξέρω, μάλλον.Εμενα το τρανσαλπ δεν με συγκινεί. Ειναι πολυ χοντα για τα γούστα μου. Δεν θελω να μπω καν στην διαδικασία να το οδηγήσω. Το θεωρω οχημα που ειναι διεκπεραιωτικό και οχι για να βγάλει κάποιο συναίσθημα. Οτι ηταν και το παλιο απλα με πιο σύγχρονη λογική. Όπως και στο παλιότερο μοντελο θα πηγαινα σε αφρικα απο χοντα μεριά.
Σόρρυ που θα στο χαλάσω αλλά η διαφορά των δύο μοτέρ είναι μεγάλη.δεν ξέρω αν έχεις εικόνα κ από τα δύο.οδηγα τα κ θα δειςΞεφυγε πολύ το πράγμα εκεί.
Και εδώ πολύ ωραία η σειρά όλη με 690,700,701 αλλά πάμε πολύ στο χωμάτινο. Αυτή την κατηγορία την κοιτούσα πριν 15 χρόνια και τώρα σαν δεύτερο αργότερα.
Ομολογώ ότι τα σχόλια σου ορισμένες φορές μπορεί να τα γράφεις και με κάποιο κώδικα προγραμματισμού. χρειάστηκα να το διαβάσω δυο τρεις φορές για να καταλάβω.
Οι ψήφοι πάνε τουαρεγκ περισσότερο. Και η λογική αυτό λέει. Τι θα γίνει όμως μετά το πέρας της εγγύησης σκέφτομαι. Πολλά ηλεκτρονικά τα οποία από την μία τα θέλουμε από την άλλη βλέποντας πως λειτουργούν τα προιόντα τεχνολογίας τα τελευταία χρόνια αναρωτιέμαι το χρόνο ζωής και το κόστος αντικατάστασης τους. Αντίθετα στο τενερέ μου αρέσει που το έχουν κρατήσει πιο απλό. Συν του ότι έχουν ένα αρκετά καλό κινητήρα που είναι αυτό που ακριβώς μου αρέσει σαν λειτουργία και μου αρκεί. Δεν έχει τα ξεσπάσματα του ΚΤΜ προφανώς αλλά είναι ικανοποιητικό. Και ανάμεσα στα δύο (Τενερε - τουαρεγκ) από άποψη μοτέρ η διαφορά δεν είναι χαοτική.
Αν δεν παινεσεις το σπιτι σου ...θα πεσει να σε πλακωσει ,ελεγε ο παππουλης μου.Σόρρυ που θα στο χαλάσω αλλά η διαφορά των δύο μοτέρ είναι μεγάλη.δεν ξέρω αν έχεις εικόνα κ από τα δύο.οδηγα τα κ θα δεις
Αυτο ακριβως. Δεν μου κανει νεανικό μηχανάκι. Ενώ θα μπορούσε να ειναι με το μοτέρ που εχει. Το οποιο πρεπει να εχει πιο Στρίτ χαρακτήρα και οχι τοσο χωμάτινο.Το μοτέρ του πάντως από τα ριβιου φαίνεται να μην είναι βαρετό ! Αντίθετος ια έλεγα , ίσως βαρετό στο κάνει η εμφάνιση του , δεν σε προϊδεάζει
απο τα νούμερα αυτο περίμενα να δω αλλα οδηγώντας τα δεν ένιωσα πολλες διάφορες. Βεβαια το τουαρεγκ ίσως χρειαζόταν να μπω σε προγραμμα user ώστε να ανοίξω καποια απο τα ηλεκτρονικά; Δεν ξερω. Παντως στο explore mode αν το λέω καλα δεν μου εκανε τόση διαφορα στα χαμηλο μεσαία. Ψηλα άρπαζε περισσότερο απο τενερε. Δεν ξερω αν εχει κρυφές χαρες που πρεπει να το αγορασεις για να τις ανακαλύψεις !Σόρρυ που θα στο χαλάσω αλλά η διαφορά των δύο μοτέρ είναι μεγάλη.δεν ξέρω αν έχεις εικόνα κ από τα δύο.οδηγα τα κ θα δεις
Αν θελήσεις να μπεις στη διαδικασία κι όποιος ενδιαφέρεται να δοκιμάσει gourmet transalp προσφέρεται.Εμενα το τρανσαλπ δεν με συγκινεί. Ειναι πολυ χοντα για τα γούστα μου. Δεν θελω να μπω καν στην διαδικασία να το οδηγήσω. Το θεωρω οχημα που ειναι διεκπεραιωτικό και οχι για να βγάλει κάποιο συναίσθημα. Οτι ηταν και το παλιο απλα με πιο σύγχρονη λογική. Όπως και στο παλιότερο μοντελο θα πηγαινα σε αφρικα απο χοντα μεριά.
Μην το δίνεις ετσι για δοκιμές.. ζήτα εστω κανα κιλό προβατίνα κέρασμα!Αν θελήσεις να μπεις στη διαδικασία κι όποιος ενδιαφέρεται να δοκιμάσει gourmet transalp προσφέρεται.
Στο explore mode η απόκριση του γκαζιού είναι στην θέση 2 , θα πρέπει να μπεις στο individual mode και να την επιλέξεις στην θέση 1 , επίσης αν απενεργοποιήσεις πλήρως το TC δίνει κιαλοΑυτο ακριβως. Δεν μου κανει νεανικό μηχανάκι. Ενώ θα μπορούσε να ειναι με το μοτέρ που εχει. Το οποιο πρεπει να εχει πιο Στρίτ χαρακτήρα και οχι τοσο χωμάτινο.
απο τα νούμερα αυτο περίμενα να δω αλλα οδηγώντας τα δεν ένιωσα πολλες διάφορες. Βεβαια το τουαρεγκ ίσως χρειαζόταν να μπω σε προγραμμα user ώστε να ανοίξω καποια απο τα ηλεκτρονικά; Δεν ξερω. Παντως στο explore mode αν το λέω καλα δεν μου εκανε τόση διαφορα στα χαμηλο μεσαία. Ψηλα άρπαζε περισσότερο απο τενερε. Δεν ξερω αν εχει κρυφές χαρες που πρεπει να το αγορασεις για να τις ανακαλύψεις !
Φίλε Γιάννη μια πιο διαλλακτική στάση θεωρώ θα σε βοηθούσε πιο εύκολα να επιλέξεις το επόμενο κατάλληλο για εσένα.Εμενα το τρανσαλπ δεν με συγκινεί. Ειναι πολυ χοντα για τα γούστα μου. Δεν θελω να μπω καν στην διαδικασία να το οδηγήσω. Το θεωρω οχημα που ειναι διεκπεραιωτικό και οχι για να βγάλει κάποιο συναίσθημα. Οτι ηταν και το παλιο απλα με πιο σύγχρονη λογική. Όπως και στο παλιότερο μοντελο θα πηγαινα σε αφρικα απο χοντα μεριά.