Ανεβατόριο, ανυψωτικό μοτοσυκλέτας.

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Όσοι έχετε ανεβατοριο για τη μότο, πείτε κάνα μοντέλο ρε παιδιά, όχι πολύ ακριβό, ερασιτεχνική χρήση να σηκώνει τουλάχιστον 160 κιλά μηχανακι.

Λέω για κάτι τετοιο

 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
Πήρα ένα αντίστοιχης ποιότητας πέρσι για το ttr250.Ήταν πολύ ψηλό και χρειάστηκε να το κόψω ώστε να μην μου βγαίνει το λάδι να το ανεβάζω πάνω.Επίσης εκ κατασκευής έχει τον "τροχό" που ανεβάζει την ράμπα όχι στο κέντρο αλλά απο την μια πλευρά,με αποτέλεσμα όταν είναι ανεβασμένο το μηχανάκι να γέρνει στην μια πλευρά.Γνώμη μου είναι ότι για μηχανάκι αυτού του βάρους,αυτός ο τύπος δεν είναι καλός.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Πήρα ένα αντίστοιχης ποιότητας πέρσι για το ttr250.Ήταν πολύ ψηλό και χρειάστηκε να το κόψω ώστε να μην μου βγαίνει το λάδι να το ανεβάζω πάνω.Επίσης εκ κατασκευής έχει τον "τροχό" που ανεβάζει την ράμπα όχι στο κέντρο αλλά απο την μια πλευρά,με αποτέλεσμα όταν είναι ανεβασμένο το μηχανάκι να γέρνει στην μια πλευρά.Γνώμη μου είναι ότι για μηχανάκι αυτού του βάρους,αυτός ο τύπος δεν είναι καλός.
Ευχαριστώ Σπύρο.
Γέρνει το ΤΤR που είναι 130 κιλά.
Το 640 που είναι πιο βαρύ θα είναι σαν τον πύργο της Πίζας.
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Όταν είχα το KLX είχα πάρει ένα παρόμοιο από Τζωρτζόπουλο στα 35€! Πορτοκαλί χρωμα, ίδια ακριβώς σχεδίαση, αλλά δε θυμάμαι μάρκα! Μάλλον φασόν είναι όλα αυτά! Σηκώνω και το dakar ενίοτε, δηλαδή τουλάχιστον 190 κιλά!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Όταν είχα το KLX είχα πάρει ένα παρόμοιο από Τζωρτζόπουλο στα 35€! Πορτοκαλί χρωμα, ίδια ακριβώς σχεδίαση, αλλά δε θυμάμαι μάρκα! Μάλλον φασόν είναι όλα αυτά! Σηκώνω και το dakar ενίοτε, δηλαδή τουλάχιστον 190 κιλά!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Γέρνει;
Όπως λέει ο Σπύρος πιο πάνω;
 

Blue line

Μέλος
Όνομα
Sakis
Μοτό
GS 1200 ADV
KTM EXC300 TPI
Γιάννη τα 2 βασικά χαρακτηριστικά για να επιλέξεις είναι:
  1. Να σηκώνει τα κιλά της μηχανής (αφαίρεσε ~ 10% από αυτό που λένε ειδικά αν είναι κινέζικα)
  2. Να μετρήσεις το ύψος της ποδιάς της μηχανής έτσι ώστε στην κλειστή θέση να μπορεί να μπεί από κάτω ( δηλαδή να μην είναι πιο ψηλό).
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Γέρνει;
Όπως λέει ο Σπύρος πιο πάνω;

Όχι στο δικό μου δεν είχα/έχω κανένα πρόβλημα! Πλέον δεν το χρησιμοποιω πολύ γιατί το dakar έχει διπλό σταντ και το KLX το πούλησα! Θα χρειαστεί όμως όταν πάρω ένα ελαφρύ που μου μπήκε σαν ιδέα εδώ και λίγο καιρό, με ότι λίγα περισσέψουν από το πενταθέσιο κουτί που μάλλον θα αγοράσω το καλοκαίρι :) !


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Όσοι έχετε ανεβατοριο για τη μότο, πείτε κάνα μοντέλο ρε παιδιά, όχι πολύ ακριβό, ερασιτεχνική χρήση να σηκώνει τουλάχιστον 160 κιλά μηχανακι.

Λέω για κάτι τετοιο

ΔΕΝ κανει αυτό Γιάννη για τις μηχανές σου.
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Γιάννη αυτά είναι για μοτό μέχρι 130 - 140 κιλά το πολύ.
Για πιο βαριά μοτό υπάρχει το υδραυλικό ψαλιδωτό στα 160 ευρώ.
Εναλλακτικά Σταντ στριτάδικης με αντάπτορες και για τον εμπρός τροχό με κόστος περίπου 60 ευρώ.
Το είχα για το ktm μέχρι που έβαλα διπλό σταντ.

Και κάτι άλλο
 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Τέτοιο έχω για το klx!
Το έχω κάνει και υδραυλικό, για να αποφεύγω την απότομη κίνηση και δύναμη σηκώνοντας το!
Δεν θυμάμαι ποσά κιλά έγραφε ότι σηκώνει, αλλά σίγουρα υπερκαλύπτει το δικό μου! 45€ το είχα πάρει!
 

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004


 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Aυτα εχω δει κι εγω ρε παιδες, αλλα τι προσφερουν? Πχ για αλλαγη λαδιων δεν βολευουν γιατι θα παταει η ποδια.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Aυτα εχω δει κι εγω ρε παιδες, αλλα τι προσφερουν? Πχ για αλλαγη λαδιων δεν βολευουν γιατι θα παταει η ποδια.
Και εγώ αυτό σκεφτόμουν, αλλά αλλαγή λαδιων κάνεις και με το πλαϊνό.
Εντάξει για να στραγγιξει γερνεις για λίγο το μηχανάκι και νομίζω είσαι εντάξει.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Γιάννη αυτά είναι για μοτό μέχρι 130 - 140 κιλά το πολύ.
Για πιο βαριά μοτό υπάρχει το υδραυλικό ψαλιδωτό στα 160 ευρώ.
Εναλλακτικά Σταντ στριτάδικης με αντάπτορες και για τον εμπρός τροχό με κόστος περίπου 60 ευρώ.
Το είχα για το ktm μέχρι που έβαλα διπλό σταντ.

Και κάτι άλλο
Βασίλη δε μου κάνει αυτός γιατί έχει μέγιστη ανύψωση 34 εκ και η ποδια του 640 είναι 33.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max


Ενδιαφέρον...
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Aυτα εχω δει κι εγω ρε παιδες, αλλα τι προσφερουν? Πχ για αλλαγη λαδιων δεν βολευουν γιατι θα παταει η ποδια.
Πχ για αλλαγή ελαστικών, για αλλαγή ή πλύσιμο αλυσίδας, για ακτινολογιση ζαντών, για εργασίες κινητήρα που βολεύει να είναι οριζόντιο το μηχανάκι κτλ κτλ.
Για παρά πολλά, εκτός της αλλαγής λαδιών :laugh:!!!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Πχ για αλλαγή ελαστικών, για αλλαγή ή πλύσιμο αλυσίδας, για ακτινολογιση ζαντών, για εργασίες κινητήρα που βολεύει να είναι οριζόντιο το μηχανάκι κτλ κτλ.
Για παρά πολλά, εκτός της αλλαγής λαδιών :laugh:!!!
Με λιγα λογια για οταν δεν εχεις διπλο σταντ...

Εγω θελω ενα ανυψωτικο για σερβις γιατι πλεον με πηραν τα χρονια και οταν ξαπλωνω για να λυσω ταπες/φιλτρα/βιδες ποδιας μετα θελω εγω ανυψωτικο για να σηκωθω...
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Με λιγα λογια για οταν δεν εχεις διπλο σταντ...

Εγω θελω ενα ανυψωτικο για σερβις γιατι πλεον με πηραν τα χρονια και οταν ξαπλωνω για να λυσω ταπες/φιλτρα/βιδες ποδιας μετα θελω εγω ανυψωτικο για να σηκωθω...
Έχει πλεονέκτημα έναντι του διπλού στάντ.
Για παράδειγμα: Βγάζεις και την μπροστά ρόδα, πράγμα που δεν κανείς έχοντας μόνο το διπλό σταντ.
Βγάζεις όλο το μπροστινό συστημα επίσης.
Γενικότερα, επειδή το μηχανάκι «ισορροπεί» στην μέση, εμπρός πίσω είσαι άνετος.
Εάν μάλιστα συνδυαστεί με ένα κανονικό αναβατόριο (όπως έχω και από αυτό) το σηκώνεις σε οποίο ύψος θέλεις να δουλέψεις κάθε φορά, αποφεύγοντας να θέλεις ανυψωτικό εσυ!!!

Για αυτά τα μηχανάκια (με ένα σταντ), είναι η καλύτερη και πιο φθηνή, καλή λύση!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Έχω ένα που το χω χρόνια, το έχω χρησιμοποιήσει με όλα, EXC 450, XR 250, TTR 600 και τώρα το 640. Κουμπώνει κουτί στο 640.. Το απογευματάκι που θα γυρίσω σπίτι θα δω αν έχει μάρκα ή τί χαρακτηριστικά έχει και θα σου πώ. Περίμενε, μη βιαστείς να αγοράσεις. Να πάρεις το σωστό.

Και έχει βγει σκύλος, μέρες έχουν περάσει ανα διαστήματα πάνω τα μηχανάκια άμα έκανα δουλειές.
 

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
Γιάννη για δες και αυτά εαν σου κάνουν..

Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom