RIGGER
Μέλος
δες και αυτο αν μπορεσεις να βγαλεις ακρη με τον αντιπροσωπο φυσικα.
Αυτά γιατί δεν έπιασαν Ελλάδα άραγε?(ή SERTAO σε ποιο καινούριο).
Αυτά γιατί δεν έπιασαν Ελλάδα άραγε?
Βρήκα μία ανάκληση στο ελληνικό bikeit.gr
Και επιπλέον ήταν μια από τα ίδια μιας και επι της ουσίας οι διαφορες σε σχέση με το πρώτο Dakar, ήταν ελάχιστες, αισθητικές κατά βάση. Αρκετοί από αυτούς που πήραν sertao, είχαν ήδη Dakar και ήθελαν κάτι ίδιο αλλά πιο φρέσκο ή γενικότερα αυτοί που ήθελαν την νεότερη εκδοχή και εκτέλεση της ίδιας συνταγής.Ήταν αρκετά ακριβό κανονικά, τα τελευταία τα έδωσαν σε πολύ ωραίες τιμές αλλά λεφτά τότε δεν. Είναι πολύ ωραίo long term keeper το Sertao με πολύ δυνατές προοπτικές.
Ένα σύγχρονο dakar είναι...Υπάρχει μόνο ένα στην Ελλάδα προς πώληση αυτή τη στιγμή.
Εγώ ομολογώ ότι δε το γνώριζα καν το μοντέλο.
Μου κάνει εμένα:
Στα Αρνητικά του θα έβαζα:
- ελαφρύ
- μονοκύλινδρο
- ψηλό
- φρένα Brembo
- ABS
- αισθητικά το βρίσκω ΠΟΛΥ όμορφο
- αισθητικά πίνακας οργάνων ΠΟΛΥ όμορφος
- αισθητικά ταχύμετρο ΠΟΛΥ όμορφο
- μπροστινά καλάμια
- 50 όνομαστικά άλογα (εντάξει δεν είναι και ΤΟ αρνητικό)
Έχεις δίκιο, μόλις διάβασα ότι κατασκευάζεται από την Loncin, στην Κίνα.Μόνο που έχω την εντύπωση ότι ο κινητήρας δεν είναι πλέον rotax αλλά ενδεχομένως να κάνω και λάθος...
α δεν τα γνώριζα αυτά, κυρίως το δεύτερο.Ο κινητήρας είναι 100% εγκεκριμένο από την πενφέ αντίγραφο του ρόταξ, δηλαδή είναι ρόταξ, με βελτιωμένο καπάκι συμπλέκτη, το οποίο βάΝουν οι κάτοχοι πενφέ και προτείνεται για το Χ μου.
Και το μπροστινο φτιάχνεται "πανεύκολα" με δότη Yamaha, ταιριάζουν καλάμια τιμονόπλακες τα πάντα όλα με ελάχιστες ή καθόλου αλλαγές.
Για τον κινητήρα ισχύουν και συγκεκριμένα απ’οσο γνωρίζω η κατασκευή των απαρτιων γίνεται Κίνα και η συναρμολόγηση αλλού (Γερμανία νομίζω).Ο κινητήρας είναι 100% εγκεκριμένο από την πενφέ αντίγραφο του ρόταξ, δηλαδή είναι ρόταξ, με βελτιωμένο καπάκι συμπλέκτη, το οποίο βάΝουν οι κάτοχοι πενφέ και προτείνεται για το Χ μου.
Και το μπροστινο φτιάχνεται "πανεύκολα" με δότη Yamaha, ταιριάζουν καλάμια τιμονόπλακες τα πάντα όλα με ελάχιστες ή καθόλου αλλαγές.
Μιλάς για το Χchalelge το δικό σου ή για Dakar/Sertao? Αν το δεύτερο, τότε το μόνο που ξέρω να μπαίνει ως έχει το KYB πηρουνι από YZ, με την προϋπόθεση ότι θα χρησιμοποιηθεί και ο τροχός από ΥΖ, αρα no ABS και 260mm δίσκος αντί για 300mm. Και πάλι μένει να κανεις πατέντα για την κλειδαριά και το κλείδωμα τιμονιού.Για κάποιο μοντέλo δεν χρειάζεται το παραμικρό. Δεν θυμάμαι απ' έξω ποιό αλλά μπορώ σχετικά εύκολα να το βρω, είναι plug and play τιμονόπλακες και καλάμια.
Ναι σίγουρα στο Χ είναι easy γιατί κρατάς τιμονοπλακες.Αυτό που λες θυμόμουν. Για τον δίσκο μπορεί να παίξει αποστάτης στην δαγκάνα φαντάζομαι.
Το Χ παίρνει καλάμια από ΚΤΜ enduro, αποστάτη φρένου από 950, θέλει νέους αποστάτες τροχών και είναι οκ.
Nομιζω πως η τετραπιστονη ειναι υπερβολη και ισως και λαθος αν η μηχανη χρησιμοποιειται και στο χωμα Δεν ειναι τυχαιο που ολες οι χωματιμες μοτο εχουν μπροστα (διπιστονη επι το πλειστον) δαγκανα με γλυστρα(βέβαια θα αλλάξω και δαγκάνα εν προκειμενω με μια τετραπιστονη με έμβολα παρόμοιας διαμέτρου).