Χαιρετώ την ομήγυρη! Μετά από αρκετό καιρό απουσίας από το φόρουμ, ξαναμπήκα με νοσταλγία κι, επιπλέον, επιζητώντας τη φορουμική "σοφία"
Τελευταία έχω όλο και περισσότερες σκέψεις να δώσω το KTM Adventure 950 ('05) που έχω για να πάρω κάτι "λιγότερο" και σίγουρα οικονομικότερο στη χρήση, πρωτίστως στην καθημερινή κατανάλωση αλλά και στη συντήρηση. Τη μηχανή την έχω στα χέρια μου 5 χρόνια και έχει 72.000 χλμ. Είναι συντηρημένη ευλαβικά και δουλεύει αρκετά καλά ως τώρα. Διάφορα θέματα που έχει βγάλει με τρόμπα βενζίνης, ανορθωτή (υπέρταση και κάψιμο αρκετών ηλεκτρονικών), τρόμπα πίσω φρένου, διαρροή από o-rings καρμπιρατέρ κλπ έχουν πάντα αντιμετωπιστεί (όχι τόσο οικονομικά!).
Σκέφτομαι ότι πλέον η χρήση που κάνω περιορίζεται σε 15-25 χλμ ανα δύο μέρες (λόγω χρήσης ποδηλάτου!) στην πόλη (για χώμα ούτε λόγος) και μια φορά στο τόσο (μπορεί και το εξάμηνο!) ταξίδι εθνική δικάβαλλος + φορτωμένος. Και αναρωτιέμαι αν τώρα είναι η περίοδος για αλλαγή σε κάτι πιο ταιριαστό με τη χρήση. Δεν ψάχνω μία λύση αγοράς παπιού ή σκούτερ για το κάθε μέρα και διατήρησης της μηχανής για τις μεγάλες βόλτες. Θέλω σίγουρα κάποιο δικύλινδρο (αλλιώς θα κοίταζα και 690) και μάλιστα χωρίς να δώσω πολλά χρήματα. Βλέπω ότι αυτή τη στιγμή τα 950 πωλούνται στο car.gr για 4500-5500€ (και το δικό μου έχει κάποια έξτρα όπως Acrapovic, σέλα, κλπ αλλά έχει και κάποιες φθορές στα πλαστικά λόγω παλαιώτερων πτώσεων σε χώμα και αυξημένης θερμοκρασίας/πλυσίματος, έχουν ξεφτύσει τα πίσω φτερά). Θα μπορούσα θεωρητικώς να το δώσω γύρω στα 5000€ (λέμε τώρα) και να βάλω και άλλα 1000-1500€, αν χρειαστεί. Βέβαια, σκέφτομαι ότι ακόμη και κάτι του στυλ Transalp θα μου ταίριαζε γάντι και να κρατήσω τα χρήματα για βελτιώσεις και συντήρηση.
Βέβαια, ποιό Transalp να δω; Το 700, αν και πιο καινούριο, μάλλον είναι υποδεέστερο του 650 ως κινητήρας, πέραν του ABS. Θα εκτιμούσα κάποιες κατευθυντήριες γραμμές για τα Transalp και πιθανά προβλήματα που θα πρέπει να τσεκάρω αν πάω να δω αγγελίες, μιας και πολλοί του φόρουμ πίνουν νερό στο όνομά τους αλλά και έχουν πολυ-χρησιμοποιήσει. Ενώ έχω πλέον καλή εικόνα για τα πιθανά προβλήματα που βγάζουν τα 950 (υπάρχει και η βίβλος: OC Hall of Wisdom + advrider), δεν έχω καθόλου εικόνα για τα Transalp, αν και έχω όρεξη για μελέτη!
Αν υπάρχει και αντιπρόταση (εκτός του Tenere 700!), είμαι όλος αυτιά!
Τελευταία έχω όλο και περισσότερες σκέψεις να δώσω το KTM Adventure 950 ('05) που έχω για να πάρω κάτι "λιγότερο" και σίγουρα οικονομικότερο στη χρήση, πρωτίστως στην καθημερινή κατανάλωση αλλά και στη συντήρηση. Τη μηχανή την έχω στα χέρια μου 5 χρόνια και έχει 72.000 χλμ. Είναι συντηρημένη ευλαβικά και δουλεύει αρκετά καλά ως τώρα. Διάφορα θέματα που έχει βγάλει με τρόμπα βενζίνης, ανορθωτή (υπέρταση και κάψιμο αρκετών ηλεκτρονικών), τρόμπα πίσω φρένου, διαρροή από o-rings καρμπιρατέρ κλπ έχουν πάντα αντιμετωπιστεί (όχι τόσο οικονομικά!).
Σκέφτομαι ότι πλέον η χρήση που κάνω περιορίζεται σε 15-25 χλμ ανα δύο μέρες (λόγω χρήσης ποδηλάτου!) στην πόλη (για χώμα ούτε λόγος) και μια φορά στο τόσο (μπορεί και το εξάμηνο!) ταξίδι εθνική δικάβαλλος + φορτωμένος. Και αναρωτιέμαι αν τώρα είναι η περίοδος για αλλαγή σε κάτι πιο ταιριαστό με τη χρήση. Δεν ψάχνω μία λύση αγοράς παπιού ή σκούτερ για το κάθε μέρα και διατήρησης της μηχανής για τις μεγάλες βόλτες. Θέλω σίγουρα κάποιο δικύλινδρο (αλλιώς θα κοίταζα και 690) και μάλιστα χωρίς να δώσω πολλά χρήματα. Βλέπω ότι αυτή τη στιγμή τα 950 πωλούνται στο car.gr για 4500-5500€ (και το δικό μου έχει κάποια έξτρα όπως Acrapovic, σέλα, κλπ αλλά έχει και κάποιες φθορές στα πλαστικά λόγω παλαιώτερων πτώσεων σε χώμα και αυξημένης θερμοκρασίας/πλυσίματος, έχουν ξεφτύσει τα πίσω φτερά). Θα μπορούσα θεωρητικώς να το δώσω γύρω στα 5000€ (λέμε τώρα) και να βάλω και άλλα 1000-1500€, αν χρειαστεί. Βέβαια, σκέφτομαι ότι ακόμη και κάτι του στυλ Transalp θα μου ταίριαζε γάντι και να κρατήσω τα χρήματα για βελτιώσεις και συντήρηση.
Βέβαια, ποιό Transalp να δω; Το 700, αν και πιο καινούριο, μάλλον είναι υποδεέστερο του 650 ως κινητήρας, πέραν του ABS. Θα εκτιμούσα κάποιες κατευθυντήριες γραμμές για τα Transalp και πιθανά προβλήματα που θα πρέπει να τσεκάρω αν πάω να δω αγγελίες, μιας και πολλοί του φόρουμ πίνουν νερό στο όνομά τους αλλά και έχουν πολυ-χρησιμοποιήσει. Ενώ έχω πλέον καλή εικόνα για τα πιθανά προβλήματα που βγάζουν τα 950 (υπάρχει και η βίβλος: OC Hall of Wisdom + advrider), δεν έχω καθόλου εικόνα για τα Transalp, αν και έχω όρεξη για μελέτη!
Αν υπάρχει και αντιπρόταση (εκτός του Tenere 700!), είμαι όλος αυτιά!
Τελευταία επεξεργασία: