Αντικατάσταση KTM 950 Adventure με ...;

S.P

Μέλος
Περιοχή
ιλιον
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
Ttr 250
Έχω καβαλήσει διάφορα μηχανάκια μεταξύ αυτών και ktm 950 προσεγμενο,όταν ανέβηκα στα ΤΑ έψαχνα να βρω από που ανοίγει και άλλο η γκαζιερα,η διάφορες είναι τεράστιες.
Γιώργη καλά που το πουλησες το έπιπλο και πήρες μηχανή η μήπως και το tenere δεν ειναι,εγώ να δω τι θα κάνω που δεν έχω μηχανη:wacky::wacky::wacky::wacky:
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Φίλος είχες ποτές; κ αν ναι ποια η χρήση που έκανες; και
Γιατί το επελεξες.. Δοκίμασες ποτές να αξιοποιήσεις αυτές τις λίγες (θεωρητικά) ικανότητες του..
Σε γλεπω πολύ απόλυτο..
αν ειχα ??? ολη την ελλαδα γυρισα με αυτο... οσα ταξιδια πηγα με αυτο, ουτε το 10% δεν εκανα με το 990....100.000 κμ το εδωσα και αυτος που το πηρε γυρισε κοντερ στα 33.000 και το ξαναπουλησε!!! Το μονο εξοδο ηταν τα σερβις, μια λαμπα μπροστα και μια μπαταρια! σκυλι μαυρο.... η πλακα ειναι οτι ακομα κυκλοφοραει.... το εχει παρει νεκροθαφτης για να παει το πρωι στη δουλεια..... αν αυτο σας λεει κατι!!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Στην εποχή του, το xlv 600 ήταν μια χαρά πρόταση. Και το 650 στις αρχές του 2000 ήταν επίσης καλό με βάση τον ανταγωνισμό αλλά το παράτησε η Χόντα και έβγαλε το 700 αντί να διατηρήσει τον ον/οφ χαρακτήρα του 650 και να το βελτιώσει σε μοτέρ και αναρτήσεις.

Το έκανε όμως η γιαμαχα χρόνια μετά με το Τ7.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν κατέληξα στα τρία ΤΑ για οικονομικούς λόγους απαραίτητα. Το 600 το 98 ήταν ένα μηχανάκι το οποίο στεκόταν άνετα στο περιβάλλον του τότε ανταγωνισμού. Το 2ο πού ήταν 650 αγοράστηκε φθηνά και υπήρχε αραγμενο κάτω από το σπίτι τρία χρόνια με χρήση 3000 χλμ περίπου τον χρόνο και αυτό κυρίως σε εκδρομές στα Βαλκάνια και ώς Αυστρία λόγω του ότι ερχόμουν στην Ελλάδα κάθε 4μηνο για λίγες μέρες. Το 3ο ήταν ειδική περίπτωση γιατί πάρθηκε ενώ υπήρχε και άλλη μοτο αλλά για τον λόγο ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το είχε φέρει σε πολύ καλό επίπεδο σε σχέση με τα θέλω μου. Το ότι καίει παπάδες το ότι επίσης τσιμπάει λάδια άν το καρυδωσεις είναι γεγονός χωρίς αμφισβήτηση. Όχι δεν ζήτησα να στρίβει σαν ss . Αυτό το φέρνεις ώς παράδειγμα εσύ και ούτε απαιτησα ποτέ από το ΤΑ κάτι τέτοιο.
Τώρα γιατί αυτοαναιρουμαι δεν κατάλαβα γιατί το λες. Χαοτική δεν είναι η διαφορά μεταξύ των δύο;
Ποιές είναι οί ακραίες θέσεις μου;
Ο Gato λέει ακριβώς αυτό πού εκφράζω και εγώ προλαβαινοντας με στον σχολιασμό.
Τώρα άν ακραίες είναι οί απόψεις μου ότι αρκετές μοτο κάτω τών 500 κυβικών στέκονται με άνεση πιο πάνω από το ΤΑ και κάνουν τα πάντα καλύτερα από αυτό μπορεί για κάποιον να χαρακτηριστούν ακραίες πλην όμως τού ότι είναι ρεαλιστικές.
Αγαπητέ RIGGER με παρεξήγησες με δική μου ευθύνη καθώς δεν αρκούσε το κενό στη παράγραφο μου. Η απάντηση μου σε εσένα άρχιζε και τελείωνε στη
πρώτη παράγραφο: "Αντιλαμβάνομαι ότι μπορεί να κατέληξες σε τρία TA για οικονομικούς λόγους αλλά διαβάζοντας τα παραπάνω και περί χαοτικού κενού κτλ κάπως αυτο-ανερείσαι. Δεν είναι ένα, δεν είναι δύο.... είναι τρία!"

Να προσθέσω λοιπόν στα παραπάνω εκ νέου λεγόμενα σου ότι αν μια μηχανή δεν μας αρέσει ή τέλος πάντων δεν μας κάνει, το φυσιολογικό είναι να την αποφεύγουμε. Εσύ πάντως δεν τα απέφυγες. Και όχι απλά δεν τα απέφυγες αλλά το πρώτο το επέλεξες επειδή "στεκόταν στο τότε περιβάλλον του ανταγωνισμού". Το δεύτερο αν και δε σού άρεσε -όπως λες- το πήρες γιατί ήταν φθηνό. Με το τρίτο έκανες ταξίδια Βαλκάνια-Αυστρία. Δεν έχουν ένα κοντράστ αυτά τα γραφόμενα με το "μη πετάξεις λεφτά για το ΤΑ"...
Συνεχίζω... Ότι καίει παπάδες είναι υπο αμφισβήτηση, διότι δυστυχώς κάτω από τη φήμη του άθραυστου λίγα Transalp έχουν τη σωστή συντήρηση (όπως συμβαίνει σε πολλά Ιαπωνικής καταγωγής μηχανάκια έστω και αν κατασκευάζονται Ευρώπη). Επειδή όμως όχι μόνο ένας αλλά 3 φίλοι μου έχουν σωστά συντηρημένα Transalp κανένα από αυτά δεν έχει πραγματική κατανάλωση πάνω από 6-6,5 λίτρα σε μέση κατανάλωση, που είναι αξιοπρεπέστατη για τα δεδομένα της ηλικίας τους αν και όπως είπε ο konkost δεν δικαιολογούν απαραίτητα και την απόδοση τους. Άλλο το ένα και άλλο το άλλο. Αλλά τα 6,5 λίτρα δεν τα λες και "παπάδες". Τσίμπημα λαδιού αν τα καρυδώσεις κάνουν οι περισσότερες μοτοσυκλέτες και δη τα ΚΤΜ 950. αλλά εκεί εντάσεται στο χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας.

Τα υπόλοιπα που έγραψα νωρίτερα, αν και φαίνονται να απαντούν σε πρώτο πρόσωπο δεν είναι παρά σχόλια σε τρίτο πρόσωπο.
Χαοτική μπορεί να είναι η διαφορά όπως το λες για συγκεκριμένη χρήση. Το οτι εξοικειονόμαστε με ότι έχουμε δε σημαίνει ότι παντού είναι καλύτερο αυτό που έχουμε σε σχέση με άλλα. Κανένα 950/990 δε μπορεί να συγκριθεί στη πόλη με ένα 600άρι και αντίστοιχα τα δεύτερα με 250άρια. Καθώς δεν είναι μόνο το γκάζι παράμετρος, υπάρχουν δεκάδες άλλα που έχουν επίσης σημασία.

Δεν έχουν νόημα οι αντιπαραθεσεις
Δεν βοηθάμε τον φιλο
Ίσως η λύση του φίλου να είναι άλλη τελικά...
Πχ πουλάει το ΚΤΜ τσιμπάει ενδεχομένως 4χιλ βάζει κ κάτι ακόμα κ παίρνει ένα κούτα CRF250 Rally κ κάνεις ότι θες με δαύτο.
Ασε Που καεί τόσο λίγο ώστε την διαφορα που θα πληρώσεις θα στην ξεχρεωσει από την χαμηλή του κατανάλωση κ πάνω απ όλα θα χεις κούτα μότο...!!
Αγαπητέ Γιώργο δεν υπάρχει αντιπαράθεση. Αντιπαράθεση θα το δει όποιος θέλει να το δει έτσι, επομένως ότι και να γράψω το ίδιο θα είναι. Όταν διαβάζω για πεταμένα χρήματα και για επικίνδυνες μοτοσυκλέτες ή δε θα ασχοληθώ ή αν ασχοληθώ θα τα πω όπως τα αισθάνομαι και τα ξέρω. Δεν ψάχνω να είμαι αρεστός σε όλους, τη γνώμη μου λέω και εγώ όπως τη λένε όλοι, δε πουλάω τον εαυτό μου.

Υ.Γ.: Για τα ΤΑ ιδιαίτερη βαρύτητα έχει η γνώμη του onroad που το έχει ψάξει μέχρι και σε επίπεδο βαφής ζάντας :p
 
Τελευταία επεξεργασία:

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Χαιρετώ την ομήγυρη! Μετά από αρκετό καιρό απουσίας από το φόρουμ, ξαναμπήκα με νοσταλγία κι, επιπλέον, επιζητώντας τη φορουμική "σοφία" :)

Τελευταία έχω όλο και περισσότερες σκέψεις να δώσω το KTM Adventure 950 ('05) που έχω για να πάρω κάτι "λιγότερο" και σίγουρα οικονομικότερο στη χρήση, πρωτίστως στην καθημερινή κατανάλωση αλλά και στη συντήρηση. Τη μηχανή την έχω στα χέρια μου 5 χρόνια και έχει 72.000 χλμ. Είναι συντηρημένη ευλαβικά και δουλεύει αρκετά καλά ως τώρα. Διάφορα θέματα που έχει βγάλει με τρόμπα βενζίνης, ανορθωτή (υπέρταση και κάψιμο αρκετών ηλεκτρονικών), τρόμπα πίσω φρένου, διαρροή από o-rings καρμπιρατέρ κλπ έχουν πάντα αντιμετωπιστεί (όχι τόσο οικονομικά!).

Σκέφτομαι ότι πλέον η χρήση που κάνω περιορίζεται σε 15-25 χλμ ανα δύο μέρες (λόγω χρήσης ποδηλάτου!) στην πόλη (για χώμα ούτε λόγος) και μια φορά στο τόσο (μπορεί και το εξάμηνο!) ταξίδι εθνική δικάβαλλος + φορτωμένος. Και αναρωτιέμαι αν τώρα είναι η περίοδος για αλλαγή σε κάτι πιο ταιριαστό με τη χρήση. Δεν ψάχνω μία λύση αγοράς παπιού ή σκούτερ για το κάθε μέρα και διατήρησης της μηχανής για τις μεγάλες βόλτες. Θέλω σίγουρα κάποιο δικύλινδρο (αλλιώς θα κοίταζα και 690) και μάλιστα χωρίς να δώσω πολλά χρήματα. Βλέπω ότι αυτή τη στιγμή τα 950 πωλούνται στο car.gr για 4500-5500€ (και το δικό μου έχει κάποια έξτρα όπως Acrapovic, σέλα, κλπ αλλά έχει και κάποιες φθορές στα πλαστικά λόγω παλαιώτερων πτώσεων σε χώμα και αυξημένης θερμοκρασίας/πλυσίματος, έχουν ξεφτύσει τα πίσω φτερά). Θα μπορούσα θεωρητικώς να το δώσω γύρω στα 5000€ (λέμε τώρα) και να βάλω και άλλα 1000-1500€, αν χρειαστεί. Βέβαια, σκέφτομαι ότι ακόμη και κάτι του στυλ Transalp θα μου ταίριαζε γάντι και να κρατήσω τα χρήματα για βελτιώσεις και συντήρηση.

Βέβαια, ποιό Transalp να δω; :D Το 700, αν και πιο καινούριο, μάλλον είναι υποδεέστερο του 650 ως κινητήρας, πέραν του ABS. Θα εκτιμούσα κάποιες κατευθυντήριες γραμμές για τα Transalp και πιθανά προβλήματα που θα πρέπει να τσεκάρω αν πάω να δω αγγελίες, μιας και πολλοί του φόρουμ πίνουν νερό στο όνομά τους αλλά και έχουν πολυ-χρησιμοποιήσει. Ενώ έχω πλέον καλή εικόνα για τα πιθανά προβλήματα που βγάζουν τα 950 (υπάρχει και η βίβλος: OC Hall of Wisdom + advrider), δεν έχω καθόλου εικόνα για τα Transalp, αν και έχω όρεξη για μελέτη! ;)

Αν υπάρχει και αντιπρόταση (εκτός του Tenere 700!), είμαι όλος αυτιά!

Παρε ενα mega σκουτερ τυπου tmax ή kymco και καθαρισες.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Γενικότερα τα μεγάλα σκούτερ έχουν σέρβις μοτοσυκλέτας
Για το T-max να υπολογίζεται το μεγάλο σέρβις από 400-450 ευρώ. Το X-ADV σίγουρα φθηνότερα λόγω συμβατικών μοτο-ανταλλακτικών, ίσως λίγο περισσότερα εργατικά λόγω λυσίματος πλαστικών.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
σαν να κανεις σερβις σε bmw...τουλαχιστον ρο γιαμαχα...
Γενικότερα τα μεγάλα σκούτερ έχουν σέρβις μοτοσυκλέτας
Ε ναι, δεν εφταναν ολα τα αλλα καλα που εχουν:mkms:........ εχουν και αυτα τωρα!!!!!!!
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Αγαπητέ RIGGER με παρεξήγησες με δική μου ευθύνη καθώς δεν αρκούσε το κενό στη παράγραφο μου. Η απάντηση μου σε εσένα άρχιζε και τελείωνε στη
πρώτη παράγραφο: "Αντιλαμβάνομαι ότι μπορεί να κατέληξες σε τρία TA για οικονομικούς λόγους αλλά διαβάζοντας τα παραπάνω και περί χαοτικού κενού κτλ κάπως αυτο-ανερείσαι. Δεν είναι ένα, δεν είναι δύο.... είναι τρία!"

Να προσθέσω λοιπόν στα παραπάνω εκ νέου λεγόμενα σου ότι αν μια μηχανή δεν μας αρέσει ή τέλος πάντων δεν μας κάνει, το φυσιολογικό είναι να την αποφεύγουμε. Εσύ πάντως δεν τα απέφυγες. Και όχι απλά δεν τα απέφυγες αλλά το πρώτο το επέλεξες επειδή "στεκόταν στο τότε περιβάλλον του ανταγωνισμού". Το δεύτερο αν και δε σού άρεσε -όπως λες- το πήρες γιατί ήταν φθηνό. Με το τρίτο έκανες ταξίδια Βαλκάνια-Αυστρία. Δεν έχουν ένα κοντράστ αυτά τα γραφόμενα με το "μη πετάξεις λεφτά για το ΤΑ"...
Συνεχίζω... Ότι καίει παπάδες είναι υπο αμφισβήτηση, διότι δυστυχώς κάτω από τη φήμη του άθραυστου λίγα Transalp έχουν τη σωστή συντήρηση (όπως συμβαίνει σε πολλά Ιαπωνικής καταγωγής μηχανάκια έστω και αν κατασκευάζονται Ευρώπη). Επειδή όμως όχι μόνο ένας αλλά 3 φίλοι μου έχουν σωστά συντηρημένα Transalp κανένα από αυτά δεν έχει πραγματική κατανάλωση πάνω από 6-6,5 λίτρα σε μέση κατανάλωση, που είναι αξιοπρεπέστατη για τα δεδομένα της ηλικίας τους αν και όπως είπε ο konkost δεν δικαιολογούν απαραίτητα και την απόδοση τους. Άλλο το ένα και άλλο το άλλο. Αλλά τα 6,5 λίτρα δεν τα λες και "παπάδες". Τσίμπημα λαδιού αν τα καρυδώσεις κάνουν οι περισσότερες μοτοσυκλέτες και δη τα ΚΤΜ 950. αλλά εκεί εντάσεται στο χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας.

Τα υπόλοιπα που έγραψα νωρίτερα, αν και φαίνονται να απαντούν σε πρώτο πρόσωπο δεν είναι παρά σχόλια σε τρίτο πρόσωπο.
Χαοτική μπορεί να είναι η διαφορά όπως το λες για συγκεκριμένη χρήση. Το οτι εξοικειονόμαστε με ότι έχουμε δε σημαίνει ότι παντού είναι καλύτερο αυτό που έχουμε σε σχέση με άλλα. Κανένα 950/990 δε μπορεί να συγκριθεί στη πόλη με ένα 600άρι και αντίστοιχα τα δεύτερα με 250άρια. Καθώς δεν είναι μόνο το γκάζι παράμετρος, υπάρχουν δεκάδες άλλα που έχουν επίσης σημασία.



Αγαπητέ Γιώργο δεν υπάρχει αντιπαράθεση. Αντιπαράθεση θα το δει όποιος θέλει να το δει έτσι, επομένως ότι και να γράψω το ίδιο θα είναι. Όταν διαβάζω για πεταμένα χρήματα και για επικίνδυνες μοτοσυκλέτες ή δε θα ασχοληθώ ή αν ασχοληθώ θα τα πω όπως τα αισθάνομαι και τα ξέρω. Δεν ψάχνω να είμαι αρεστός σε όλους, τη γνώμη μου λέω και εγώ όπως τη λένε όλοι, δε πουλάω τον εαυτό μου.

Υ.Γ.: Για τα ΤΑ ιδιαίτερη βαρύτητα έχει η γνώμη του onroad που το έχει ψάξει μέχρι και σε επίπεδο βαφής ζάντας :p
Συμφωνώ με το συνονόματο. Το δικό μου ΤΑ 600 επίσης άριστα συντηρημένο και με ένα νούμερο μεγαλύτερα ζιγκλερ στην πόλη καίει από 5,5-6 χωρίς καφριλες και κανένα άνοιγμα που και που. Σε ταξίδι εθνική μέχρι 120 η κατανάλωση πέφτει οριακά κάτω από 5.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Ευχαριστώ πολύ για τις άμεσες απαντήσεις! Θα προσπαθήσω να εξηγήσω το σκεπτικό μου, όσο θολό είναι και τώρα στο μυαλό μου :happy:, απαντώντας στα περισσότερα ερωτήματα που τέθηκαν (el-Gatto , εσένα λοξοκοιτώ).

Θέση: Μου αρέσει ΦΟΒΕΡΑ το 950! Και είναι καταπληκτική μηχανή και πολύ απολαυστική. Απλώς εχω νιώσει ότι μπορεί να περνάει στα όρια του καπρίτσιου πια καθώς δεν είναι πρακτική στη ζωή μου. Και επειδή κάπως για καπρίτσιο προτιμώ να κάνω ποδήλατο πια, σκέφτομαι να τη δώσω και να πάρω κάτι που να κάνω τη δουλειά μου πιο σωστά. Γνωρίζω πολύ καλά ότι μηχανικά είναι υποδεέστερη από το KTM αλλά και τα σενάρια χρήσης και οδήγησης μου πια δεν συνάδουν με τη χρήση που "χρειάζεται" ή, αν θες, "προσφέρει" το ΚΤΜ. Από την άλλη είναι μια μηχανή που μπορεί να αξίζει να τη συντηρήσεις και να την "παντρευτείς" ακόμη και για τις λιγότερες στιγμές απόλαυσης. Επίσης, σκέφτομαι ότι σε λίγο καιρό μπορεί να χρειαστεί σέρβις στις βαλβίδες (καθώς καίει λάδι όπως όλα), το οποίο μπορεί να είναι ένα κόστος που να ξεπεράσει τα 1000€ (500€ + ΦΠΑ είναι η εργασία σε περίπτωση που δεν είναι μόνο top end rebuild και χρειαστεί να κατέβει το μοτέρ).

Η κατανάλωση που έχει αυτή τη στιγμή στην πόλη είναι 10-11.5λ/100 χλμ και στην Εθνική (με οδήγηση 135-145χλμω) γύρω στα 7.2λ/100 χλμ. Το πρώτο νούμερο το βρίσκω πλέον ενοχλητικό.

V-strom δεν παίρνω με τίποτα, δεν μου αρέσει καθόλου η αίσθηση του όγκου. Το Versys το έχω καβαλήσει μια φορά. Συμπαθητικό αλλά αδιάφορα. TA650 δεν έχω καβαλήσει αλλά έχω μια σχετική εικόνα από φίλους που το είχαν και πίνουν νερό στο όνομά του. Είμαι βέβαιος ότι, αν πάρω κάτι άλλο, θα μου μοιάζει ως μεγάλο παπί και σίγουρα θα υπάρχει χαωτική διαφορά από το 950. Σημείωση, είμαι 1.93 και 85 και επειδή θα ήθελα να εκδράμω με μηχανή (και δικάβαλλος), σκεφτόμουν για τουλάχιστον 600 κυβικά και V2. Όχι ότι έχω κολλήματα με τα μικρότερα! Εχω πάει Λάρισα από Εθνική με Suzuki DRZ 400 SM. :cool:

Γενικά, δεν έχω αποφασίσει κάτι, σκέφτομαι ότι χρονικά ίσως είναι η πιο σοφή επιλογή να το δώσω. Από την άλλη και το σενάριο να κρατήσω 1000-2000€ στην άκρη για ένα καλό σέρβις στο μέλλον μπορεί να είναι πιο αξιόπιστη επιλογή, δεδομένου ότι γνωρίζω την κατάσταση της μηχανής αρκετά καλά.
ΑΚριβώς στο ίδιο σκεπτικό ήμουν και εγώ πριν απο δυο χρονια περιπου.


Είχα για 6 χρονια 990 adv. Για τους ακριβώς ιδιους λογους το έδωσα και πηρα ενα XT660z. Πηγα συνειδητοποιημενος προς την συγκεκριμενη αγορα, παντα ομως με τις επιφυλάξεις μου.
Μετά από 2 χρόνια, αν εξαιρέσεις την ανάρτηση του, το μηχανάκι για τα δικά μου δεδομένα είναι αυτο που ήθελα (τουλάχιστον για τώρα). Οκ έκανα τους συμβιβασμούς μου, ΟΜΩΣ πλέον κάνω τα πάντα.

Πόλη, Ψώνια, Άσφαλτο, Βόλτα, Μονός, Διπλός, Φορτωμένος, Χώμα κλπ κλπ. Κατανάλωση ΑΣΤΕΙΑ. 120χλμ ρεζερβα :fun

Το οτι ειναι μονοκύλινδρο το φοβόμουν, αλλά τελικά κανένα θέμα. Εκει που θέλει σίγουρα αναβάθμιση είναι η ανάρτηση του. Με περίπου 500€ βγάζει η Hyperpro σετ αμορτισερ πισω και ελατήρια λάδια μπροστά.
Έτσι λύνεις μια και καλή αυτό το θέμα.

TIP: Όταν θα πας να δεις άλλο μηχανάκι θα πρέπει να βγάλεις απο το μυαλό σου τον συγκριτικό παραγοντα του 950.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Συμφωνώ με το συνονόματο. Το δικό μου ΤΑ 600 επίσης άριστα συντηρημένο και με ένα νούμερο μεγαλύτερα ζιγκλερ στην πόλη καίει από 5,5-6 χωρίς καφριλες και κανένα άνοιγμα που και που. Σε ταξίδι εθνική μέχρι 120 η κατανάλωση πέφτει οριακά κάτω από 5.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Και το 950 ,άμα το πας έτσι ,τα ίδια θα κάψει.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάρε ένα Bmw F700gs η ένα V-strom με τρίτη για μένα επιλογή ένα Transalp 700 αμα βρεις καμιά καλή περίπτωση. Κατανοούμε (όχι όλοι) γιατί θες να δώσεις το 950. Θες κάτι πιο ήπιο, λιγότερο ready to race γιατί δεν είσαι σε φάση για race Και με ευκολότερη συντήρηση. Δεν σκέφτεσαι παράλογα. Απλά δεν σε καταλαβαίνουν όλοι.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ακριβώς ρε παιδιά. Δεν έχω καταλάβει από την αρχή του θέματος ποιος ο λόγος για σύγκριση. Ο άνθρωπος ζήτησε γνώμες για συγκεκριμένες ΝΕΕΣ ανάγκες.
Όπως ξαναέγραψα δεν υπάρχει μηχανή που να κάνει τα πάντα τέλεια, το ξέρουμε όλοι αυτό (τα 950/990 δεν εξαιρούνται από αυτόν τον κανόνα).
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
σαν να κανεις σερβις σε bmw...τουλαχιστον ρο γιαμαχα...
Κανα 100αρικο με 150αρι δηλαδης ?
Τοσο λενε καστιζουν τα σερβις στα γελαδια....


:thinking:
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Πιθανολογώ δεν θες να ακούσεις για Tenere 700 λόγω τιμής. Αν πέφτω έξω το συζητάμε αργότερα.
Είχα 950S. Για τεσσερα χρόνια. Ακόμα μου λείπει, αλλά όλο.και λιγότερο γιατί μεγαλωσα.
Πήγα σε Bmw GsAdv 1150. Αυτή μου λείπει λιγότερο.
Μετά επειδή είχα απωθημένα να κάνω enduro ( με το GSA ούτε κατά διάνοια) πήρα ένα bmw ready to race κυριολεκτικά, F650RR Touratech ( σχεδόν ΚΤΜ).
Τελικά το πούλησα 5000 ευρώ σε ένα Γερμανό και δινω 150 ευρώ το μήνα ( για τέσσερα χρόνια) και έχω ένα καινούργιο Τ700 .
Καλύπτει όλες τις ανάγκες μου μετακίνησης και ευχαρίστησης. Τα 150 ευρώ θα τα έδινα σε παραπάνω βενζίνη και ανταλλακτικά αν κρατούσα τα προηγούμενα μηχανάκια και σε τέσσερα χρόνια θα έχω (ελπίζω) ένα κεφάλαιο περίπου 5000 ευρώ να ξαναψαξω για μηχανάκι.
Αν δεν σου αρέσει αισθητικά ή από άποψη αυτό είναι όπως προείπαμε άλλη συζήτηση.
Για τα πρακτικά είμαι 185 και 109kg
Δοκίμασα μετά το ΚΤΜ, το ΤΑ και το ΤDM και δεν κούμπωσα με τίποτα. ( Φαντάσου πήρα CCM 404 μέχρι να πάρω το GSA.)
 

tsiou

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 950 Adventure
Η κατανάλωση που γράφω είναι τσεκαρισμένη για μεγάλο χρονικό διάστημα και δυστυχώς ακριβής για τη μηχανή μου: 10.2-11λ/100χλμ εντός και 6.7-7.5λ/100χλμ (ξαναείδα τα τεφτέρια μου!). Έχω διαβάσει τις καταναλώσεις που λέει ο el-Gatto (και άλλοι, πχ σε advrider) αλλά δεν μπορώ να φανταστώ πως. Mιλάμε για εντελώς ομαλή οδήγηση, σχεδόν παπιού, χωρίς καθόλου ταρζανιές, αλλά συχνά σε κίνηση (Γαλατσίου/Πατησίων). Δεν έχω πειράξει τίποτα στα καρμπιρατέρ και ακολουθώ ευλαβικά το πρόγραμμα συντήρησης σε εξουσιοδοτημένο (όχι επειδή έχω κόλλημα αλλά επειδή γνωρίζω καλά το μάστορα και τον εμπιστεύομαι). Πιθανώς θα μπορούσε να επιδέχεται διάφορες ρυθμίσεις και να πέσει και θα μ ενδιέφερε.

clear, συντάσσομαι αρκετά με την εμπειρία που περιγράφεις. Είμαι σε αντίστοιχες σκέψεις, όχι βέβαια λόγο ηλικίας αλλά πρωτεραιοτήτων. Όπως είπα, νιώθω ότι θα ήθελα περισσότερη σιγουριά και αξιοπιστία από το όχημα που με μεταφέρει και ίσως (αυτό το "ίσως" είναι που εξωτερικεύω με το αρχικό μου ποστ) λιγότερο "fun". Δεν έχω αυτοκίνητο, και ούτε με βολεύει, και θεωρώ τον εαυτό μου μηχανόβιο αλλά αυτή τη χρονική στιγμή δεν είναι το χόμπι μου η μηχανή.

Το Τ700 φαντάζει εκπληκτική επιλογή από πολλές απόψεις! Είχα χάσει ακόμη και το γεγονός ότι είναι δικύλινδρο! :happy: Τόσο από εμφάνιση όσο και το μοτέρ πρέπει να σκίζει. Η Γιαμάχα έκανε φοβερή κίνηση. Βέβαια και αυτό είναι ένα on-off που μοιάζει έτοιμο να μπει χώμα ανα πάσα στιγμή. Αλήθεια πώς είναι μέσα στην πόλη; Το σενάριο για αγορά με χρηματοδότηση μπορεί να μην είναι τόσο κακό αν και χρονικά ίσως δεν είναι καλή στιγμή για τέτοιο οικονομικό άνοιγμα.

Νομίζω πρέπει να ξανακαβαλήσω ένα TA650 και ένα Versys για να προχωρήσει η σκέψη! :cool: Διόλου απίθανο να καταλήξω στο ότι δεν μου κάνουν και να αρχίσω να σκέφτομαι την "παντρειά" του 950 ή την αγορά νέου (Τ700).
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
5000ε δεν πιανει με τιποτα το 950,αλλο αν τα αξιζει...4000ε ειναι μια λογικη τιμη πιστευω
δυστηχως δεν υπαρχουν 390 αdv μεταχειρω,αλλιως θα ηταν οτι πρεπει..
οταν λες οτι δεν θα μπαινεις χωμα,τοτε δεν χρειαζεσαι σαμπρελατο...
απο κει και περα οι ιαπωνες εχουν αρκετα μεσαια,οπως και οι γερμανοι
 
Top Bottom