Μάλλον θα συμφωνήσω μαζί σου και αυτή τη φορά Βαγγέλη.Εγώ θα πώ μόνο το εξής..
Σιγά να μην είναι το εργοστασιακό αμορτισέρ του Varadero καλύτερο σε ποιότητα απο ένα Aftermarket επώνυμο..
Δεν ξέρω για την ιδιαιτερότητα του αμορτισερ στην επισκευή αλλά αν μπορεί να ξεπεραστεί αυτό το εμπόδιο σαφώς θα κράταγα το bitubo.
αυτο και απο εμενα.Άμα δεν έχεις ΟΕΜ αμορτισέρ, ποιός ο λόγος να αγοράσεις για να επισκευάσεις? Κράτα το bitubo, είναι επώνυμο αμορτισέρ, κάνε το σέρβις του και θα είναι σίγουρα καλύτερο από το ΟΕΜ.
ΝαιΤο μαμά αμορτισέρ, έχει υδραυλική προφόρτιση;
Θεωρώ οτι είναι καλύτερα servis στο μαμά γιατί η υδραυλική προφόρτηση βοηθάει πάρα πολύ στα ταξίδια σε μικρορυθμίσεις. Εγώ σε έβαλα showa με υδραυλική προφόρτηση(αφού το έκανα servis) απο sachs απλό και η συμπεριφορά της μοτό άλλαξε στο κομμάτι της ισοροπίας με συμβιβασμούς όλα αυτά σε multi 620 και το αμορτισέρ ήταν απο το 1000.
Ναι μια χαρά στα είπε, είναι η σωστή λύση.Το bitubo πήρε το δρόμο του για τον wolf racing για επισκευή.
Το θέμα τώρα είναι ότι με έψησε πολύ άσχημα για ελατήρια μπροστά ohlins. Λέει ότι θα μεταμορφώσει το μπροστινό και ότι συνεργάζεται άψογα με το bitubo. Κόστος ελατηρίων με λαδακι 140€.
Άποψη καποιος για αυτό;
Ελατήρια αλλάζουμε όταν τα εργοστασιακά δεν μπορούν να διαχειριστούν το βάρος μας και δεν μπορούμε να ρυθμίσουμε σωστά το SAG!Το bitubo πήρε το δρόμο του για τον wolf racing για επισκευή.
Το θέμα τώρα είναι ότι με έψησε πολύ άσχημα για ελατήρια μπροστά ohlins. Λέει ότι θα μεταμορφώσει το μπροστινό και ότι συνεργάζεται άψογα με το bitubo. Κόστος ελατηρίων με λαδακι 140€.
Άποψη καποιος για αυτό;
Ελατήρια αλλάζουμε όταν τα εργοστασιακά δεν μπορούν να διαχειριστούν το βάρος μας και δεν μπορούμε να ρυθμίσουμε σωστά το SAG!
Εναλλακτικά αλλάζουμε όταν μετράμε το ελατήριο και είναι έξω απο τις προδιαφραφές του κατασκευαστή λόγω χρήσης.
Επίσης και τέλος αλλάζουμε αν π.χ. φοράμε προοδευτικά και προτιμάμε γραμμικά ή το αντίθετο.
Εγώ προσωπικά είμαι φαν των γραμμικών ελατηρίων καθότι δεν με ψήνει το όποιο σκαλοπάτι στην αίσθηση αναλόγως της πίεσης.
Αν δεν συντρέχει κάποιος απο τους παραπάνω λόγους και βασικά δεν σου τερματίζει η ανάρτηση το καλύτερο είναι λίγο ψάξιμο με λαδάκια.
Η λέξη δηλαδή βελτιωτικά ελατηρια δεν ξέρω καν αν υπάρχει. Αλλάζει το υλικό στο ελατήρια?! Μία δουλειά έχουν να κάνουν τα ρημάδια, να κρατάνε την μοτοσυκλετα στο ύψος της. Όλα τα υπόλοιπα καθορίζονται και ρυθμίζονται απο το σύστημα απόσβεσης της ανάρτησης. Στα αυτοκίνητα έχουμε τα αμορτισέρ, στις μοτοσυκλέτες μπροστά έχουμε ανάλογα το μοντέλο, κλειστό Cartridge, ανοιχτό Cartridge, κλπ
Για σέρβις και να μην πειράξει ΤΙΠΟΤΑ από τις μαμά ρυθμίσεις ο άνθρωπος είναι καλός. Το πόσο αξίζει σε σχέση με ένα αφτερμάρκετ ένα μαμά αμορτισέρ, αυτό είναι στην κρίση του αναβάτη.Ήμασταν μαζί με τον christof40 σήμερα από εκεί. Ο τύπος βάζει το χέρι του στη φωτιά ότι όχι μόνο κάνει σέρβις στο μανισιο αμορτισερ αλλά το βελτιώνει κιόλας. Μάλιστα υποστηρίζει ότι μόνο οι ohlins είναι καλύτερες από το μανισιο αμορτισέρ όπως το φτιάχνει αυτός... Ερώτηση. Τι κάνουν τα γατάκια εκει στη showa και δε τον έχουν ανακαλύψει ακόμη για να παταξουν τον ανταγωνισμό;;;
Από την άλλη, ο wolf racing ο οποίος επισκευάζει τα bitubo στην Αθήνα, λέει (κατά γράμμα) ότι το συγκεκριμένο αμορτισέρ είναι 500 φορές καλύτερο από το μανισιο.
Βγάλε άκρη τώρα εσύ μετά...
Να πώ την αλήθεια δεν ξέρω τί ελατήριο έχει το varadero!! Δεν τα λες και άσχημα Κωστή, σε κάθε περίπτωση ένα aftermarket ελατήριο βελτίωση θεωρείται, κακό δεν κάνεις απλά και 140€ είναι ένα ποσό Α! Ότι πει ο νοικοκύρης και η πορτοφόλα του!Μαζί σου αλλά μιλάμε για το varadero των 260+κιλών με το πιρουνάκι των 41 mm που καλά καλά δεν μπορεί να διαχειριστεί το βάρος της ίδιας της μοτοσυκλέτας χωρίς αναβάτη.
Και απ ότι θυμάμαι δεν έχει ρύθμιση προφόρτισης το πιρούνι. Αν από καινούργιο είναι μαλακό φαντάσου πως θα είναι μετά από δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα. Οι αποσβέσεις θα φτιάξουν με ένα πιο χοντρό λάδι, τα ελατήρια όμως πρέπει να μετρηθούν αλλά το πιο πιθανό είναι πως θα θέλουν αλλαγή. Αν είναι κοντά στο όριο σώζεται η κατάσταση με λίγο παραπάνω προφόρτιση.
Παντελή βάλε πάνω με το καλό το σερβιρισμένο Βitubo και δες πως θα συνεργάζεται με το πιρούνι και πράττεις ανάλογα. Δεν υπάρχει λόγος να βιαστείς.
Η μαμά ανάρτηση έχει τηλεπροφόρτιστήρι άρα έχει τεράστιο πλεονέκτημα σε σχέση με την απλή.Εκεί ακριβώς μπήκε ο Ρεμουνδος λέγοντας μου ότι αν του παω μπορεί να μου φτιάξει το μανισιο να δουλεύει πολύ καλύτερα από το bitubo και άλλα τέτοια ωραία και με έβαλε σε σκέψεις.