Αξίζει bitubo σε varadero?

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ θα πώ μόνο το εξής..

Σιγά να μην είναι το εργοστασιακό αμορτισέρ του Varadero καλύτερο σε ποιότητα απο ένα Aftermarket επώνυμο..

Δεν ξέρω για την ιδιαιτερότητα του αμορτισερ στην επισκευή αλλά αν μπορεί να ξεπεραστεί αυτό το εμπόδιο σαφώς θα κράταγα το bitubo.
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Εγώ θα πώ μόνο το εξής..

Σιγά να μην είναι το εργοστασιακό αμορτισέρ του Varadero καλύτερο σε ποιότητα απο ένα Aftermarket επώνυμο..

Δεν ξέρω για την ιδιαιτερότητα του αμορτισερ στην επισκευή αλλά αν μπορεί να ξεπεραστεί αυτό το εμπόδιο σαφώς θα κράταγα το bitubo.
Μάλλον θα συμφωνήσω μαζί σου και αυτή τη φορά Βαγγέλη.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Άμα δεν έχεις ΟΕΜ αμορτισέρ, ποιός ο λόγος να αγοράσεις για να επισκευάσεις? Κράτα το bitubo, είναι επώνυμο αμορτισέρ, κάνε το σέρβις του και θα είναι σίγουρα καλύτερο από το ΟΕΜ.
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Άμα δεν έχεις ΟΕΜ αμορτισέρ, ποιός ο λόγος να αγοράσεις για να επισκευάσεις? Κράτα το bitubo, είναι επώνυμο αμορτισέρ, κάνε το σέρβις του και θα είναι σίγουρα καλύτερο από το ΟΕΜ.
αυτο και απο εμενα.
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Το bitubo πήρε το δρόμο του για τον wolf racing για επισκευή.

Το θέμα τώρα είναι ότι με έψησε πολύ άσχημα για ελατήρια μπροστά ohlins. Λέει ότι θα μεταμορφώσει το μπροστινό και ότι συνεργάζεται άψογα με το bitubo. Κόστος ελατηρίων με λαδακι 140€.

Άποψη καποιος για αυτό;
 

nikosrr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Multistrada 620 Dark, CBR600RR
Θεωρώ οτι είναι καλύτερα servis στο μαμά γιατί η υδραυλική προφόρτηση βοηθάει πάρα πολύ στα ταξίδια σε μικρορυθμίσεις. Εγώ σε έβαλα showa με υδραυλική προφόρτηση(αφού το έκανα servis) απο sachs απλό και η συμπεριφορά της μοτό άλλαξε στο κομμάτι της ισοροπίας με συμβιβασμούς όλα αυτά σε multi 620 και το αμορτισέρ ήταν απο το 1000.

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Το bitubo πήρε το δρόμο του για τον wolf racing για επισκευή.

Το θέμα τώρα είναι ότι με έψησε πολύ άσχημα για ελατήρια μπροστά ohlins. Λέει ότι θα μεταμορφώσει το μπροστινό και ότι συνεργάζεται άψογα με το bitubo. Κόστος ελατηρίων με λαδακι 140€.

Άποψη καποιος για αυτό;
Ναι μια χαρά στα είπε, είναι η σωστή λύση.

Αλλά αν σου είναι δύσκολα τα 140 τώρα, κόψε μερικές ροδέλες από τεφλόν 1mm λίγο πιο μικρές από το εσωτερικό πάχος του καλαμιού και πρόσθεσε μερικές εκεί που πατάει το ελατήριο προς την τάπα, δηλαδή προς την πάνω μεριά.
Με αυτόν τον τρόπο θα αυξήσεις την προφόρτιση των ελατηρίων. Βάλε αρχικά 2mm να δεις πως δουλεύει και αφαιρείς ή προσθέτεις ανάλογα. Δεν είναι ο πιο σωστός τρόπος αλλά είναι μια οικονομική λύση. Αν το παρακάνεις με την προφόρτιση θα χάσεις την πολύ σημαντική αρχική διαδρομή, και το πιρούνι θα δουλεύει σφιχτά μεν αλλά γρήγορα, δηλαδή θα πέφτεις σε λακούβα και θα τη νιώθεις καλά και θα επαναφέρει απότομα.

(Στα καθαρόαιμα έτσι ρυθμίζεται η προφόρτιση από το εργοστάσιο σε όσα δεν έχουν εξωτερική ρύθμιση).

Αν συνδυαστεί η (μικρή) αύξηση της προφόρτισης με αλλαγή λαδιού λίγο πιο μεγάλου ιξώδες πχ από 10sae σε 15sae
το πιρούνι θα δουλεύει πιο αργά και δεν θα βυθίζεται υπερβολικά.
Επίσης μπορείς να αυξήσεις και τη στάθμη λαδιού μερικά mm, κάτι που βοηθά προς το τέλος της διαδρομής του πιρουνιού, δηλαδή αποτρέπει το τερμάτισμα.

Αν όμως τα ελατήρια τα έχουν παίξει τελείως, πας για το 140ρι. Όταν τα βγάλεις μέτρα το μήκος τους. Αν το βιβλίο λέει πως είναι 250mm ελεύθερα και εσύ τα μετρήσεις πχ 245mm, σημαίνει πως έχουν κάτσει και είναι για αλλαγή.

Edit
Στο Άφρικα 750 που είχε hyperpro προοδευτικά μπροστά δεν μου άρεσε, δοκίμασα διάφορα λάδια και ιξώδες και τελικά έβαλα πάλι τα μαμά. Λόγω βάρους τα hyperpro βυθίζονταν στην αρχική διαδρομή και σκλήραιναν απότομα κάτι που στο χώμα έκανε τη μηχανή να χοροπηδάει. Με τα μαμά χοροπήδαγε από κάποια ταχύτητα και πάνω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το bitubo πήρε το δρόμο του για τον wolf racing για επισκευή.

Το θέμα τώρα είναι ότι με έψησε πολύ άσχημα για ελατήρια μπροστά ohlins. Λέει ότι θα μεταμορφώσει το μπροστινό και ότι συνεργάζεται άψογα με το bitubo. Κόστος ελατηρίων με λαδακι 140€.

Άποψη καποιος για αυτό;
Ελατήρια αλλάζουμε όταν τα εργοστασιακά δεν μπορούν να διαχειριστούν το βάρος μας και δεν μπορούμε να ρυθμίσουμε σωστά το SAG!

Εναλλακτικά αλλάζουμε όταν μετράμε το ελατήριο και είναι έξω απο τις προδιαφραφές του κατασκευαστή λόγω χρήσης.

Επίσης και τέλος αλλάζουμε αν π.χ. φοράμε προοδευτικά και προτιμάμε γραμμικά ή το αντίθετο.

Εγώ προσωπικά είμαι φαν των γραμμικών ελατηρίων καθότι δεν με ψήνει το όποιο σκαλοπάτι στην αίσθηση αναλόγως της πίεσης.

Αν δεν συντρέχει κάποιος απο τους παραπάνω λόγους και βασικά δεν σου τερματίζει η ανάρτηση το καλύτερο είναι λίγο ψάξιμο με λαδάκια.

Η λέξη δηλαδή βελτιωτικά ελατηρια δεν ξέρω καν αν υπάρχει. Αλλάζει το υλικό στο ελατήρια?! Μία δουλειά έχουν να κάνουν τα ρημάδια, να κρατάνε την μοτοσυκλετα στο ύψος της. Όλα τα υπόλοιπα καθορίζονται και ρυθμίζονται απο το σύστημα απόσβεσης της ανάρτησης. Στα αυτοκίνητα έχουμε τα αμορτισέρ, στις μοτοσυκλέτες μπροστά έχουμε ανάλογα το μοντέλο, κλειστό Cartridge, ανοιχτό Cartridge, κλπ
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ελατήρια αλλάζουμε όταν τα εργοστασιακά δεν μπορούν να διαχειριστούν το βάρος μας και δεν μπορούμε να ρυθμίσουμε σωστά το SAG!

Εναλλακτικά αλλάζουμε όταν μετράμε το ελατήριο και είναι έξω απο τις προδιαφραφές του κατασκευαστή λόγω χρήσης.

Επίσης και τέλος αλλάζουμε αν π.χ. φοράμε προοδευτικά και προτιμάμε γραμμικά ή το αντίθετο.

Εγώ προσωπικά είμαι φαν των γραμμικών ελατηρίων καθότι δεν με ψήνει το όποιο σκαλοπάτι στην αίσθηση αναλόγως της πίεσης.

Αν δεν συντρέχει κάποιος απο τους παραπάνω λόγους και βασικά δεν σου τερματίζει η ανάρτηση το καλύτερο είναι λίγο ψάξιμο με λαδάκια.

Η λέξη δηλαδή βελτιωτικά ελατηρια δεν ξέρω καν αν υπάρχει. Αλλάζει το υλικό στο ελατήρια?! Μία δουλειά έχουν να κάνουν τα ρημάδια, να κρατάνε την μοτοσυκλετα στο ύψος της. Όλα τα υπόλοιπα καθορίζονται και ρυθμίζονται απο το σύστημα απόσβεσης της ανάρτησης. Στα αυτοκίνητα έχουμε τα αμορτισέρ, στις μοτοσυκλέτες μπροστά έχουμε ανάλογα το μοντέλο, κλειστό Cartridge, ανοιχτό Cartridge, κλπ

Μαζί σου αλλά μιλάμε για το varadero των 260+κιλών με το πιρουνάκι των 41 mm που καλά καλά δεν μπορεί να διαχειριστεί το βάρος της ίδιας της μοτοσυκλέτας χωρίς αναβάτη.

Και απ ότι θυμάμαι δεν έχει ρύθμιση προφόρτισης το πιρούνι. Αν από καινούργιο είναι μαλακό φαντάσου πως θα είναι μετά από δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα. Οι αποσβέσεις θα φτιάξουν με ένα πιο χοντρό λάδι, τα ελατήρια όμως πρέπει να μετρηθούν αλλά το πιο πιθανό είναι πως θα θέλουν αλλαγή. Αν είναι κοντά στο όριο σώζεται η κατάσταση με λίγο παραπάνω προφόρτιση.


Παντελή βάλε πάνω με το καλό το σερβιρισμένο Βitubo και δες πως θα συνεργάζεται με το πιρούνι και πράττεις ανάλογα. Δεν υπάρχει λόγος να βιαστείς.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ήμασταν μαζί με τον christof40 σήμερα από εκεί. Ο τύπος βάζει το χέρι του στη φωτιά ότι όχι μόνο κάνει σέρβις στο μανισιο αμορτισερ αλλά το βελτιώνει κιόλας. Μάλιστα υποστηρίζει ότι μόνο οι ohlins είναι καλύτερες από το μανισιο αμορτισέρ όπως το φτιάχνει αυτός... Ερώτηση. Τι κάνουν τα γατάκια εκει στη showa και δε τον έχουν ανακαλύψει ακόμη για να παταξουν τον ανταγωνισμό;;;

Από την άλλη, ο wolf racing ο οποίος επισκευάζει τα bitubo στην Αθήνα, λέει (κατά γράμμα) ότι το συγκεκριμένο αμορτισέρ είναι 500 φορές καλύτερο από το μανισιο.

Βγάλε άκρη τώρα εσύ μετά...
Για σέρβις και να μην πειράξει ΤΙΠΟΤΑ από τις μαμά ρυθμίσεις ο άνθρωπος είναι καλός. Το πόσο αξίζει σε σχέση με ένα αφτερμάρκετ ένα μαμά αμορτισέρ, αυτό είναι στην κρίση του αναβάτη.
Καλώς η κακώς, δεν είμαι ο μόνος που έχει την ίδια άποψη.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μαζί σου αλλά μιλάμε για το varadero των 260+κιλών με το πιρουνάκι των 41 mm που καλά καλά δεν μπορεί να διαχειριστεί το βάρος της ίδιας της μοτοσυκλέτας χωρίς αναβάτη.

Και απ ότι θυμάμαι δεν έχει ρύθμιση προφόρτισης το πιρούνι. Αν από καινούργιο είναι μαλακό φαντάσου πως θα είναι μετά από δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα. Οι αποσβέσεις θα φτιάξουν με ένα πιο χοντρό λάδι, τα ελατήρια όμως πρέπει να μετρηθούν αλλά το πιο πιθανό είναι πως θα θέλουν αλλαγή. Αν είναι κοντά στο όριο σώζεται η κατάσταση με λίγο παραπάνω προφόρτιση.


Παντελή βάλε πάνω με το καλό το σερβιρισμένο Βitubo και δες πως θα συνεργάζεται με το πιρούνι και πράττεις ανάλογα. Δεν υπάρχει λόγος να βιαστείς.
Να πώ την αλήθεια δεν ξέρω τί ελατήριο έχει το varadero!! Δεν τα λες και άσχημα Κωστή, σε κάθε περίπτωση ένα aftermarket ελατήριο βελτίωση θεωρείται, κακό δεν κάνεις απλά και 140€ είναι ένα ποσό Α! Ότι πει ο νοικοκύρης και η πορτοφόλα του!
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Εκεί ακριβώς μπήκε ο Ρεμουνδος λέγοντας μου ότι αν του παω μπορεί να μου φτιάξει το μανισιο να δουλεύει πολύ καλύτερα από το bitubo και άλλα τέτοια ωραία και με έβαλε σε σκέψεις.
Η μαμά ανάρτηση έχει τηλεπροφόρτιστήρι άρα έχει τεράστιο πλεονέκτημα σε σχέση με την απλή.
Αν τώρα ο μάστορας ξηγηθεί ριβάλβινγκ κλπ Έχει δίκιο σ αυτό που λέει.
 
Top Bottom