Αξιοπιστία 690LC4 2022

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Ξεχνάς την συμπεριφορά του Τ700 όταν μιλάμε για το 690.

Έχει τρομακτικές αναρτήσεις, τα καταπίνει όλα στην κυριολεξία...μοτέρ ηλεκτρικό χωρίς σκορτσαρισματα κλπ, εγώ δεν καταλάβαινα τι ταχύτητα είχα γιατί άνοιγε από πολύ χαμηλά με τρομερή δύναμη
Η αίσθηση του είναι καθαρόαιμου παναλαφρου εντουρο.

Αν κάνεις χωμάτινες διαδρομές αξίζει και το τελευταίο ευρώ που κοστίζει για μένα
Και όπως λεει και το ριτο . Το τενερε θέλει 5κ για να γίνει μεκανακι!!!!!

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Αφού όλοι πάτε και παίρνετε ευρωπαικά........θέλω πάλι ΚΤΜ........
Οδήγησα την ίδια στιγμή (μονοπατακι και λοφάκια και άμμο , άσφαλτο,χώμα )το tenere 700 και το ktm 790.
Άλλο το 700 (μαλακό , εύκολο, βαρύ στο γύρισμα, ψηλά το κέντρο βάρους)
Και άλλο το 790 ( ευθύβολο, θυμίζει enduro, εύκολο στο γύρισμα , ωραίο ζύγισμα, ήξερες που πατάς)
Δεν υπάρχει αντίπαλος της ktm στην οδήγηση στο χώμα .
Κάνουν όμως και τα 2 την ίδια δουλειά.
Στα λέω για να καταλάβεις περίπου διαφορές .
Το 690 ακόμα καλύτερο στο χώμα!
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Πάς και εσύ!!!!
Αφού δεν βγαίνεις εκτός Αθηνών ρε Αλέξη.
Μοίρασε τα χρήματα του τενερε πάρε σκούτερ 300 και ένα κατεμ 350 και έληξε το πανηγύρι!!!
Τενερε και 690 μεγάλα και το 690 δεν κάνει για κάθε μέρα (θα το πληρώσεις)
Δεν θέλω να πάρω καθαρό........δεν είμαι σε φάση να πλένω φίλτρα άερος με σαπούνια, να αλλάζω λάδια κάθε δυο βόλτες μόνος μου, κλπ..........πρέπει να πάω να δώ το 690 από κοντά σε μαγαζί, να κάτσω πάνω να το συκγρινω με το ΤΕΝΕΡΕ γιατί μπορεί και να μην είναι έτσι όπως το φαντάζομαι..........το βάρος με ενδιαφέρει πιο πολυ απ ολα και το δούλεμα του μοτερ στις χαμηλές στροφές........συνηθισα στο ΤΕΝΕΡΕ που είναι τρακτερ χαμηλά και βάζεις μια 2α και πάει μόνο του.......!!
 

apache

Μέλος
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Yamaha tracer 900 2018
Δεν θέλω να πάρω καθαρό........δεν είμαι σε φάση να πλένω φίλτρα άερος με σαπούνια, να αλλάζω λάδια κάθε δυο βόλτες μόνος μου, κλπ..........πρέπει να πάω να δώ το 690 από κοντά σε μαγαζί, να κάτσω πάνω να το συκγρινω με το ΤΕΝΕΡΕ γιατί μπορεί και να μην είναι έτσι όπως το φαντάζομαι..........το βάρος με ενδιαφέρει πιο πολυ απ ολα και το δούλεμα του μοτερ στις χαμηλές στροφές........συνηθισα στο ΤΕΝΕΡΕ που είναι τρακτερ χαμηλά και βάζεις μια 2α και πάει μόνο του.......!!
Να ρωτήσω κάτι έστω και άσχετο; Τι νομίζεις ότι θα σου δώσει παραπάνω το ΚΤΜ από το Τ700? "Εχει κολώσει κάπου και σε απογοήτευσε; Σε έχει χαλάσει κάπου ή κάτι που μπορεί να σου δώσει το ΚΤΜ; Γιατί σε διαφορετική περίπτωση νομίζω ότι έχουν δίκιο τα παιδιά που λένε για "καθαρό".
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν θέλω να πάρω καθαρό........δεν είμαι σε φάση να πλένω φίλτρα άερος με σαπούνια, να αλλάζω λάδια κάθε δυο βόλτες μόνος μου, κλπ..........πρέπει να πάω να δώ το 690 από κοντά σε μαγαζί, να κάτσω πάνω να το συκγρινω με το ΤΕΝΕΡΕ γιατί μπορεί και να μην είναι έτσι όπως το φαντάζομαι..........το βάρος με ενδιαφέρει πιο πολυ απ ολα και το δούλεμα του μοτερ στις χαμηλές στροφές........συνηθισα στο ΤΕΝΕΡΕ που είναι τρακτερ χαμηλά και βάζεις μια 2α και πάει μόνο του.......!!
Στο 690 θα βάζεις μια τέταρτη και θα πηγαίνει μόνο του ...μην πω Πέμπτη.
Που είναι αυτό το λαμόγιο ο dtz??
 

zanny

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στάθης
Μοτό
Husqvarna TE630
KTM EXC-F 500
με το 690
  • θα ΝΟΜΙΖΕΙΣ οτι είσαι σε μεγάλο εντούρο (αν οδηγήσεις εντούρο θα σου φανεί και το 690 βαρίδι),
  • θα το σηκώνεις πολύ πιο εύκολα από το Τ7, όχι όμως τύπου πούπουλο ιδιαίτερα αν σου έχει πέσει σε κάποιο σημείο με περίεργη κλίση
  • θα σου λείψει η ταξιδιωτική ικανότητα του Τ7
Γενικά θα νομίζεις οτι ανεβαίνεις επίπεδο στο χώμα μόνο και μόνο καβαλώντας το.

Στη δική μου παρέα καβαλούσαμε όλοι μονοκύλινδρα (640,690 κλπ) μέχρι που ένας πήρε καθαρό - ε αυτό ήταν, δεν υπάρχει σύγκριση..
Έχει να κάνει φυσικά και με το πόσο θες να το κυνηγήσεις στο χώμα. Εμάς πχ μας έτρωγε η κωλάρα μας να πάμε όλο και κάπου πιο δύσκολα, όλο και σε κάποιο πιο σφιχτό μονοπάτι, ε, είναι και η ηλικία στη μέση που ακόμα και τα 150 κιλά, όταν είναι να τα σηκώσεις 5-6 φορές σε μια βόλτα την ακούς λιγάκι..
Αυτά περί λαδιών κλπ κλπ είναι υπαρκτά αλλά αν έχεις κάποιο 350,450,500 που το δουλεύεις εκ των πραγμάτων όχι στα κόκκινα (γιατί απλά δε μπορείς να το πας εκεί) τότε τα διαστήματα συντήρησης είναι διαφορετικά.

Εγώ θα κρατούσα το Τ7 και θα έπαιρνα ένα εντούρο. Από την άλλη, αν βρεις 690 το κρατάς όσο θέλεις και μετά φεύγει σα ζεστό ψωμί.
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Να ρωτήσω κάτι έστω και άσχετο; Τι νομίζεις ότι θα σου δώσει παραπάνω το ΚΤΜ από το Τ700? "Εχει κολώσει κάπου και σε απογοήτευσε; Σε έχει χαλάσει κάπου ή κάτι που μπορεί να σου δώσει το ΚΤΜ; Γιατί σε διαφορετική περίπτωση νομίζω ότι έχουν δίκιο τα παιδιά που λένε για "καθαρό".
Απάντησε σε αυτό ο φίλος. Τα κιλά. Ξεμεσιαζεται με το τενερε θέλει κάτι πιο ελαφρύ, λογική σκέψη είναι το 690 αφού σκέφτεται χώματα.
 

Blue line

Μέλος
Όνομα
Sakis
Μοτό
GS 1200 ADV
KTM EXC300 TPI
Δεν ξέρω αν μετράει η γνώμη μου καθώς είχα το 690 του 2008, όπου το είχα εντουροποιήσει (αναρτήσεις, κινητήρα και είχα πετάξει ότι περιττό - 138kg άδειο ).
ΕΜΠ1 παντού μονοπάτια, ρέματα, παραλίες, hard κτλ ακολουθούσε εύκολα εντουροβόλτες.
Δεν νομίζω ότι υπάρχει σύγκριση μεταξύ 690 -Τ700 με την προϋπόθεση ότι θέλεις να 'χοντρύνεις' το χώμα με ότι συνεπάγεται αυτό.
Θεωρώ ότι είσαι στο μεταβατικό στάδιο για καθαρόαιμο enduro.
Στα έξοδα θα πρέπει να υπολογίζεις (ανάλογα την χρήση που θα κάνεις) δίσκους συμπλέκτη ανά χρόνο περίπου, συχνή αλλαγή λαδιών (εγώ έκανα ανά 5K max), ετήσιο service αναρτήσεων, βαλβίδες κτλ.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Με βλεπω ολοταχως για ΚΤΜ690 η GASGAS700….θα δω μηπως υπαρχει κανενα σε μαγαζι εστω να κατσω πανω…..τωρα αν το παρω και σε κανα τριμηνο αρχισουν οι τρομπες βενζινης και οι συμπλεκτες να κολλανε……εεεεε αισταδιαλα…. θα παρω τρανσαλπ να μου μεινει για τα γεραματα…..
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Βρες ενα DT 200wr, θα μυριζεις καπως,αλλα και ελαφρυ ειναι και μονοπατια παει και για καθε μερα κανει.

Πλακα πλακα φαντασου να μπορουσες να βρεις αυτο το μηχανακι σημερα καινουργιο,πιστευω αρκετοι θα το αγοραζαν
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
Που είναι αυτό το λαμόγιο ο dtz??
με φώναξες κάπταιν ? :laugh:

Άλεξ, πάρτο το μηχανάκι ... καλό είναι, τα κάνει όλα και δεν σιχαίνεται ...

μεγάλη κουβέντα την έχουμε κάνει πολλές φορές, τι σημαίνει on off, είναι πολύ σχετική έννοια
για κάποιον on off είναι το 690, για κάποιον άλλο είναι το Tenere, τυχαία τα μηχανάκια, καταλαβαίνουμε όλοι τι εννοούμε

επειδή καταλαβα ότι πας για καινούργιο, δεν έχεις θέμα πουθενά, απλά πρέπει να υπολογίσεις κάποια πραγματάκια

  • οπωσδήποτε σέλα, εκτός αν είσαι hyper-iron-butt
  • οπωσδήποτε fuel dongle, εξαφανίζει κάποια σκορτσαρίσματα στα πολύ χαμηλά
  • πλαστικά προστατευτικά για το μοτέρ
  • τελικό
λάδια αλλάζω κάθε 3,000 χλμ, υπερβολή ? ίσως, αλλά έχω το κεφάλι μου ήσυχο, και ακούγεται και ωραία.

επίσης θα επαναλαβω, κάτι που το έχω ξαναπει ... δεν είμαι αντικειμενικός κριτής...
αν με κάποιο τρόπο με αναγκάσουν και μου πουν "ΤΕΡΜΑ ... ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΜΟΝΟΟΟ..." θα πω 690..
ασφαλτο πάει τέζα, χώμα πιο τέζα, στην πόλη δεν σε περνάνε τα σκούτερ (να τα λέμε τα σημαντικά) τι άλλο να πω :laugh:

συμφωνώ με τον Σάκη Blue line δεν έχει καμία σχέση με το Τ7, αν το χοντρύνεις, ρώτα και τον ChristosGR κάτι ξέρει

εσύ Αλεξ πάρε το μηχανάκι, εμείς εδώ θα μιλάμε μέρες ...:laugh:

Πορτοκαλής Κυριούλης :ok: το ευτραφής το έκοψα, έχω αδυνατίσει ...
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
συν του οτι με ενα tower γινετε ταξιδιαρικο πιστευω......τοσα τετ που εχω δει τον τελευταιο καιρο , το πιο ευχαριστω μεκανακι μαζι με το 701 πρεπει να ειναι για περιπετεια και ονοφφ σε ολο το κοσμο , αν δεν σε νοιαζει που θα σε αφησει!!!! dtz γλυκουλιιιιιι <3
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
συν του οτι με ενα tower γινετε ταξιδιαρικο πιστευω......τοσα τετ που εχω δει τον τελευταιο καιρο , το πιο ευχαριστω μεκανακι μαζι με το 701 πρεπει να ειναι για περιπετεια και ονοφφ σε ολο το κοσμο , αν δεν σε νοιαζει που θα σε αφησει!!!! dtz γλυκουλιιιιιι <3
εσένα θα σου ισιώσω τη μεσούλα, όταν θα πάμε εκείνη τη βόλτα ... όταν τελειώσει το μπου... συγνώμη η ΧΤάρα :inlove:

για να δεις τι φίλος είμαι, είπα "οταν" κι όχι "αν" ...
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Πάρεα ψαχνω για το πρώτο γκάζι και δεν βρίσκω ..... Πάρε ιμάντα να με τραβάς και παμεεεεε πάρε τηλ

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
με φώναξες κάπταιν ? :laugh:

Άλεξ, πάρτο το μηχανάκι ... καλό είναι, τα κάνει όλα και δεν σιχαίνεται ...

μεγάλη κουβέντα την έχουμε κάνει πολλές φορές, τι σημαίνει on off, είναι πολύ σχετική έννοια
για κάποιον on off είναι το 690, για κάποιον άλλο είναι το Tenere, τυχαία τα μηχανάκια, καταλαβαίνουμε όλοι τι εννοούμε

επειδή καταλαβα ότι πας για καινούργιο, δεν έχεις θέμα πουθενά, απλά πρέπει να υπολογίσεις κάποια πραγματάκια

  • οπωσδήποτε σέλα, εκτός αν είσαι hyper-iron-butt
  • οπωσδήποτε fuel dongle, εξαφανίζει κάποια σκορτσαρίσματα στα πολύ χαμηλά
  • πλαστικά προστατευτικά για το μοτέρ
  • τελικό
λάδια αλλάζω κάθε 3,000 χλμ, υπερβολή ? ίσως, αλλά έχω το κεφάλι μου ήσυχο, και ακούγεται και ωραία.

επίσης θα επαναλαβω, κάτι που το έχω ξαναπει ... δεν είμαι αντικειμενικός κριτής...
αν με κάποιο τρόπο με αναγκάσουν και μου πουν "ΤΕΡΜΑ ... ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΜΟΝΟΟΟ..." θα πω 690..
ασφαλτο πάει τέζα, χώμα πιο τέζα, στην πόλη δεν σε περνάνε τα σκούτερ (να τα λέμε τα σημαντικά) τι άλλο να πω :laugh:

συμφωνώ με τον Σάκη Blue line δεν έχει καμία σχέση με το Τ7, αν το χοντρύνεις, ρώτα και τον ChristosGR κάτι ξέρει

εσύ Αλεξ πάρε το μηχανάκι, εμείς εδώ θα μιλάμε μέρες ...:laugh:

Πορτοκαλής Κυριούλης :ok: το ευτραφής το έκοψα, έχω αδυνατίσει ...
οταν λες fuel dongle, εννοεισ καταργηση καταλύτη και απομόνωση του λ ? Το είχα κάνει στο 990 και πήγαινε χειρότερα από μαμά και από πίσω έβγαζε μαυρίλα στα γκάζια......άσε από κατανάλωση......στο 690 δουλεύει χωρίς παρενέργειες ????
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
οταν λες fuel dongle, εννοεισ καταργηση καταλύτη και απομόνωση του λ ? Το είχα κάνει στο 990 και πήγαινε χειρότερα από μαμά και από πίσω έβγαζε μαυρίλα στα γκάζια......άσε από κατανάλωση......στο 690 δουλεύει χωρίς παρενέργειες ????
Οδήγησα το 690 του Δημήτρη και ξέχασα ότι άλλο ήξερα. Τα νέα 690 είναι σε άλλο επίπεδο φιλικότητας αλλά και δυνατοτήτων και όπου θέλεις σε κάνει και χαμογελάς.

Ισχύει ότι είπε ο Δημήτρη χωρίς "αλλά" και "πως" και το έψαξα πολύ μετά τη βόλτα. Έφτασα πολύ κοντά στο ταμείο όσο κοντά δεν έχω φτάσει με άλλη μοτοσυκλέτα που τελικά δε πήρα. Με απόλυτη σιγουριά θα πω πως αν δεν είχα αυτό που έχω και έπρεπε σήμερα να πάρω μια μηχανή αυτή θα ήταν το 690.

Έχει κάποιες μικρές ιδιαιτερότητες στο θέμα της συντήρησης για εμένα που έχω συνηθίσει τα japan αλλά τίποτα που να λειτουργεί ανασταλτικά.

Κατά τη γνώμη μου είναι το καλύτερο On/Off όπως αντιλαμβάνομαι εγώ την κατηγορία, πολύ καλύτερο από οποιοδήποτε δικύλινδρο και από οποιοδήποτε εντούρο σε χρήση On/Off ή και Off/On.

Εγώ δεν αντιλαμβάνομαι τη χρήση ενός καθαροαίμου σε ονοφάδες ειδικά αυτές που κάνω και διαρκούν από 8 ώρες μέχρι 3 ημέρες. Είμαι σιδερόκωλος αλλά υπάρχουν και κάποια όρια. Αναρτήσεις και πλαίσια δε μπορούν να συγκριθούν και δεν προορίζονται για ίδιο σκοπό. Δεν αρκεί να λέμε "χώμα" και όλα να γίνονται το ίδιο.

Το μόνο που μένει να αξιολογήσεις σωστά μέσα σου είναι αν σου κάνει σε όλα. 690 με συντήρηση Japan δεν γίνεται. Στη ζωή υπάρχουν συμβιβασμοί, επιλέγεις αυτούς που σου ταιριάζουν περισσότερο.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Οδήγησα το 690 του Δημήτρη και ξέχασα ότι άλλο ήξερα. Τα νέα 690 είναι σε άλλο επίπεδο φιλικότητας αλλά και δυνατοτήτων και όπου θέλεις σε κάνει και χαμογελάς.

Ισχύει ότι είπε ο Δημήτρη χωρίς "αλλά" και "πως" και το έψαξα πολύ μετά τη βόλτα. Έφτασα πολύ κοντά στο ταμείο όσο κοντά δεν έχω φτάσει με άλλη μοτοσυκλέτα που τελικά δε πήρα. Με απόλυτη σιγουριά θα πω πως αν δεν είχα αυτό που έχω και έπρεπε σήμερα να πάρω μια μηχανή αυτή θα ήταν το 690.

Έχει κάποιες μικρές ιδιαιτερότητες στο θέμα της συντήρησης για εμένα που έχω συνηθίσει τα japan αλλά τίποτα που να λειτουργεί ανασταλτικά.

Κατά τη γνώμη μου είναι το καλύτερο On/Off όπως αντιλαμβάνομαι εγώ την κατηγορία, πολύ καλύτερο από οποιοδήποτε δικύλινδρο και από οποιοδήποτε εντούρο σε χρήση On/Off ή και Off/On.

Εγώ δεν αντιλαμβάνομαι τη χρήση ενός καθαροαίμου σε ονοφάδες ειδικά αυτές που κάνω και διαρκούν από 8 ώρες μέχρι 3 ημέρες. Είμαι σιδερόκωλος αλλά υπάρχουν και κάποια όρια. Αναρτήσεις και πλαίσια δε μπορούν να συγκριθούν και δεν προορίζονται για ίδιο σκοπό. Δεν αρκεί να λέμε "χώμα" και όλα να γίνονται το ίδιο.

Το μόνο που μένει να αξιολογήσεις σωστά μέσα σου είναι αν σου κάνει σε όλα. 690 με συντήρηση Japan δεν γίνεται. Στη ζωή υπάρχουν συμβιβασμοί, επιλέγεις αυτούς που σου ταιριάζουν περισσότερο.
Θα περιμενα οσο ανεβαινουν τα γιουρο να κατεβαινει η φιλικοτητα του μοτερ 690 αλλα προφανως εσφαλα βαση των οσων λεει και ο Στεφανος και οι υπολοποι που εχουν οδηγησει το νεο μοδελο. Νοτ μπαντ, νοτ μπαντ!
 

tsp

Μέλος
Όνομα
Θωμάς
Μοτό
701
Το Τ700 είναι μια μηχανή δρόμου που μπορεί να πάει και χώμα
Το 690-701-κτλ είναι μια μηχανή για χώμα που μπορεί να πάει και στο δρόμο
Με βάση αυτό μπορείς να καταλάβεις τις διαφορές στην αίσθηση οδηγώντας και τα δύο μόνος σου
Γυρνώντας στο θέμα αξιοπιστία ,δε νομίζω ότι έχεις κάτι να φοβηθείς
 
Top Bottom