Κατά τη γνώμη μου από άποψη αξιοπιστίας -ειδικά τα τελευταία μοντέλα- δεν τα φοβάμαι αν και γύρω-γύρω έχουν συμβεί κάποια περίεργα. Δεν τα αναφέρω γιατί τα εντάσσω στα διάφορα περίεργα που συμβαίνουν σε πολλές μοτό ακόμη και Japan. Κατά τη γνώμη μου είναι συμβάντα αποδεκτά από άποψη στατιστικής.
Κατά τη γνώμη μου -που δε σημαίνει και τίποτα- όσοι έχουν μάθει σε συντήρηση Japan και ειδικά όσοι βασίζονται στα έξω συνεργεία πρέπει να καταλάβουν ότι τα πράγματα δεν είναι όμοια και από άποψη κόστους και από άποψη της σημασίας των λεπτομερειών. Θεωρώ ότι η κατοχή ενός ΚΤΜ βασίζεται πολύ στη προσοχή στις λεπτομέρειες.
Να δώσω απλά παραδείγματα. Έχει τέσσερα (4) φιλτράκια λαδιού (2+2). Δεν έφτασα στο σημείο να διαβάσω το service manual για τα διαστήματα αλλαγή τους και αν αλλάζουν όλα μαζί οι δυο συν δυο. Έχει δυο τάπες αποστράγγισης λαδιού. Κάθε κάποια χιλιάδες χιλιόμετρα θέλει αντικατάσταση ένα φιλτράκι βενζίνης που βρίσκεται εντός του ντεπόζιτου (νομίζω καλό θα είναι κάθε 10Κ χλμ).
Προσωπικά δεν είμαι και τόσο τακτοποιημένος αν τα συνεργεία ακολουθούν ευλαβικά αυτά τα πρωτόκολλα που άλλα είναι επίσημα καταγεγραμμένα και αλλά δεν αναφέρονται καν (π.χ. το φιλτράκι βενζίνης που προανέφερα). Αν πάντως κάποιο συνεργείο ακολουθεί αυτά τα πρωτόκολλα.... στοιχίζει σαφώς περισσότερο από ένα τυπικό με Japan καταγωγή (έστω και Ευρωπαϊκής κατασκευής όπως το Τ700). Για αυτό πάντα λέω πως καλό είναι να υπάρχει προσωπική συμμετοχή ή έστω προσωπική θεωρητική γνώση στη χειρότερη ώστε να υπάρχει έλεγχος. Αν αυτά τηρούνται ναι, θεωρώ πως το 690 είναι αξιοπιστότατο. Προφανώς υπάρχουν κι άλλα παρόμοια θέματα που πρέπει να προσέχει κανείς, ανέφερα δυο από τα απλούστερα παραδείγματα συντήρησης για να γίνει κατανοητό αυτά που κατά καιρούς γράφει ο Γιάννης Aldebaran και μπράβο του, για εμένα τιμά την εταιρεία όταν σημειώνει όσα σημειώνει.
Κατά τη γνώμη μου -που δε σημαίνει και τίποτα- όσοι έχουν μάθει σε συντήρηση Japan και ειδικά όσοι βασίζονται στα έξω συνεργεία πρέπει να καταλάβουν ότι τα πράγματα δεν είναι όμοια και από άποψη κόστους και από άποψη της σημασίας των λεπτομερειών. Θεωρώ ότι η κατοχή ενός ΚΤΜ βασίζεται πολύ στη προσοχή στις λεπτομέρειες.
Να δώσω απλά παραδείγματα. Έχει τέσσερα (4) φιλτράκια λαδιού (2+2). Δεν έφτασα στο σημείο να διαβάσω το service manual για τα διαστήματα αλλαγή τους και αν αλλάζουν όλα μαζί οι δυο συν δυο. Έχει δυο τάπες αποστράγγισης λαδιού. Κάθε κάποια χιλιάδες χιλιόμετρα θέλει αντικατάσταση ένα φιλτράκι βενζίνης που βρίσκεται εντός του ντεπόζιτου (νομίζω καλό θα είναι κάθε 10Κ χλμ).
Προσωπικά δεν είμαι και τόσο τακτοποιημένος αν τα συνεργεία ακολουθούν ευλαβικά αυτά τα πρωτόκολλα που άλλα είναι επίσημα καταγεγραμμένα και αλλά δεν αναφέρονται καν (π.χ. το φιλτράκι βενζίνης που προανέφερα). Αν πάντως κάποιο συνεργείο ακολουθεί αυτά τα πρωτόκολλα.... στοιχίζει σαφώς περισσότερο από ένα τυπικό με Japan καταγωγή (έστω και Ευρωπαϊκής κατασκευής όπως το Τ700). Για αυτό πάντα λέω πως καλό είναι να υπάρχει προσωπική συμμετοχή ή έστω προσωπική θεωρητική γνώση στη χειρότερη ώστε να υπάρχει έλεγχος. Αν αυτά τηρούνται ναι, θεωρώ πως το 690 είναι αξιοπιστότατο. Προφανώς υπάρχουν κι άλλα παρόμοια θέματα που πρέπει να προσέχει κανείς, ανέφερα δυο από τα απλούστερα παραδείγματα συντήρησης για να γίνει κατανοητό αυτά που κατά καιρούς γράφει ο Γιάννης Aldebaran και μπράβο του, για εμένα τιμά την εταιρεία όταν σημειώνει όσα σημειώνει.